hemi

I500

65 hozzászólás ebben a témában

gallery_457_74_29990.jpg

2.5 literes 24V ECOTEC - V6
143kW/195LE 6500 for/min
7,5x17 BBS, 215/45x17

Wikipédia:
Az i500-as Vectra egy olyan modell, melyet az Irmscher cég dolgozott át. A módosítások az akkori Túra autó verseny jegyében voltak: első és hátsó lökhárító, küszöb és hátsó spoiler vagy más néven szélterelő. A módosított 2.5 literes V6-os (X25XEI) motor 143kW-os (195 LE) teljesítményű lett. Belül a fekete műanyag borítás helyett, titánszínű konzol és sok szériaeleme Irmscher dizájnra lett lecserélve. A kormányt is lecserélték Irmscher sportkormányra. A gyári futóművet lecserélték egy sport futóműre, így 20mm-rel alacsonyabb lett. 17” BBS Alu-felniket kapott. Mind 4 ajtós szedánként mind kombiként kapható volt, még a facelift (ráncfelvarrás) után is egészen 2000 végéig.
Emellett kapható volt még egy i30-as Vectra is (elvileg hivatalosan 30 db-os limitált széria akart lenni az Irmscher cég 30 éves fennállásnak, jubileumának alkalmából, de csak 23 db-ot gyártottak), egy 3L-es 162kW-os (220 LE) V6-os motorral (X30XEI). A kinézet majdnem ugyan az, mint az i500-asnál, annyi különbséggel, hogy a hűtőrácsban nem volt benne az Opel logo, és a 17” BBS felni helyett, 17” Irmscher-Twin-Spoke alu-felni volt rajta. Az akkori ára felszereléstől függően kb 90000 DM-volt. Az i30-cas Caraván mellett kapható volt még két 4-ajtós szedán is. Az egyik egy 1996-os modell mely a i500-as modell próba modellje volt, később a másik az i30-as próbamodellje volt.
Kapható volt még az is3 Csillagezüst színben. Az Esseni Motor Show-n mutatták be. Ebben a modellben is a 220LE-s 3L-es V6-os motor volt. Kívülről szinte olyan volt mint az i500-as, kivéve a hűtőrácsot és a 18” felniket. Belül kérésre különböző színekből lehetett válogatni, hogy milyen legyen.
1995-től 2002-ig kapható volt egy Sport verzió is (igaz, csak akkortól, mikortól az 1.8-as V6-ossal volt szerelve.) Jellegzetességei: színezett hátsó lámpák (fekete/piros), 16”-os Irmscher Twin-Spoke-alufelni, alum és titán dizájn a belseje. Karbon színű kilincs. 1995-től 2002-ig piros lengés csillapítót, vagyis az Irmscher sport futóművét alkalmazták mely 30mm-rel tette alacsonyabbra az autót ill., 1998-tól 2002-ig a fekete lengés csillapítót, avagy Eredeti Opel futóművet alkalmazták, mely 20mm-rel eresztette meg az autót. 2001-től módosított első és hátsó lökhárítóval, részben bőr sportülésekkel és 17” alu felnivel árulták.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Vélemény:

Igazi családi meglepetésautó lenne! :) Kezdek spórolni!Meg beszélek a jézuskával is, és a főnökömnek se lenne kifogása ellene, hiszen nem 3 ajtós! :!: :) :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Királyul néznek ki.De ebben is a kettőfeles motort izmosították.Valahogy a hármas kimarad a tuningmesterek kínálatából :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Királyul néznek ki.De ebben is a kettőfeles motort izmosították.Valahogy a hármas kimarad a tuningmesterek kínálatából :)

Vectrában volt háromezres? Vagy belefér egyáltalán?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem volt, de beleférne.

Belefér az a Calibrába és az Astrába is:)) Nehogymán egy Vectra b-BE NEM :)?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nem tudom volt-e de most tuti h van 3000-es V6-os moccal Vectra!

Khm. A Vectra GTS 3.2-es V6-os.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mondom én :)

De itt alapvetően B Vectra tuningról volt szó. Amennyire én tudom, B Vectrából meg csak 2.5 V6 volt.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

De itt alapvetően B Vectra tuningról volt szó. Amennyire én tudom, B Vectrából meg csak 2.5 V6 volt.

Minden bizonnyal igazad van!!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

De itt alapvetően B Vectra tuningról volt szó. Amennyire én tudom, B Vectrából meg csak 2.5 V6 volt.

Jól tudod. Viszont nem egy nehéz megoldás 2,5 V6-ból 3.0 V6-ot csinálni:)) Úgy tudom a DUAL RAM az amit elfelejthetsz (vagy motorháztető csere)

Egy jobb link: http://www.courtenaysport.co.uk/

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szóval szerintetek egy 1.8-as B vectra caravan elegance felszereléssel 4 évesen jó állapotban 100e km-rel 2.1 milláért megérte??

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Szóval szerintetek egy 1.8-as B vectra caravan elegance felszereléssel 4 évesen jó állapotban 100e km-rel 2.1 milláért megérte??

Az egy jó kis autó lehet! Megbizható moci, és már a ráncfelvarott kaszni ami nem csak szép , hanem a B Vectra gyerekbetegségeit is kinőtte.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

siemens vdo ncdr 1500-hoz tud-e valaki navi cd-t magyarországról?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Úgy tudom, hogy a gyári navigációs rendszerek még nem működnik Magyarországon...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Mivel nincs csevejszakasz, így ide írom.Szívesen megnézném ENNEK

A regelőnek a masináját.Reméljük nem csak olvasni jön! :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mivel nincs csevejszakasz, így ide írom.Szívesen megnézném ENNEK

A regelőnek a masináját.Reméljük nem csak olvasni jön! :wink:

Érdekes amit a kollega profiljában olvastam. Nekem akkor most már nem egyértelmű hogy ez az Irmscher GT egyenlő-e az i500-al (szvsz nem), mert én más forrásból úgy tudom, hogy az i500 V6-os motorja nem 170, hanem 195 lóerős. Mondjuk az is érdekelne hogy vajon mit változtattak rajta hogy ennyi lett.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

i500 Kombin gondolkoztam...

Megnéztük, kipróbáltuk, szép meg jó, meg minden...

Aztán Gyula "kölcsönadott" egy szerelőt, és kiderült, hogy 2db-ból volt a kocsi. Itt mentem be hirtelen a Sztrádába GTC ajánlatért :)

Őt már nem hirdetik...

Amin viszont most meglepődtem, az ő:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

BlitzWeekenden járt ez a kocsi, de picit más paraméterekre, meg belső térre emléxem :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

keresek pár képet...

De anno elég jól elbeszélgettem az ex-tulajdonos kislánnyal, miután ő is (mint Redi :) ) hidegen padlózta a gépet...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés