Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Új 1.8 Ecotec moci + véletlen egy kis csevely


telo

Recommended Posts

Tényleg ennyire rossz ez a moci, mint ahogy azt a totalcar-on is írják?

http://totalcar.hu/teszt/astra200418/

http://totalcar.hu/teszt/tigrattbem/

http://totalcar.hu/teszt/nubira18cdx/

Ez a 125 lovas, ugye? Tudja vki, mik a pontos adatai (motorkód, forgatónyomaték, fordulatszámok)? Az gondolom nem teljesen fedi a valóságot, amit a H Astra teszt végén írnak, hogy a max forgatónyomaték 165 Nm 5600 1/min-nél? Vannak vkinek személyes tapasztalatai ezzel a motorral?

Régi 1.8-asokkal esetleg vkinek vmi tapasztalata, összehasonlítási alapja?

Link to comment
Megosztás:

A totálkárosok értelmifogyatékosök.  még opelre sose mondtak jót.

amugy ez a motor a Z18Xe motor, ami 2001 óta van az összes opelben.

épp most volt nálunk egy asztra 271.000 km-rel és épp Z18XE motor van benne  :oops:  

szoval tényleg szar motor  8)

Javítanom kell magam, a Tigra írott tesztjében a motort nem húzzák le, csak a TV adásban tette azt Karotta, aki a menetdinamikát hiányolta belőle (gyári gyorsulást nem tudta reprodukálni).

A motor (idézve a H Astra tesztből) "nyúlós, határozatlan és gyengécske". Tényleg ilyen?

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nagyon primitív teszteket közölnek az Opelekről. Teljesen elfogult és alaptalan. Egyszerűen nevetséges. Amióta láttam az első H Astrás azóta nem gyakran olvasom a honlapot. Pedig kár, kedveletem... Egyedül a Speedster tetszett nekik, de hát az kinek ne teszne. :twisted: Bár ott is kiemleték, hogy igazából ez Lotus... :roll:

Link to comment
Megosztás:

Engem inkább az zavar hogy egész cikkből sugárzik a hozzá nem értés (pl.: max nyomaték 5600as fordulaton...)! Biztos nem így van, de aki nem tud kezelni egy rádiót, meg úgy veszem ki az írásból hogy a váltót sem ismeri, az inkább ne dumáljon... Na mind1, nem huzom fel ezen magam még 1x!! :)

Link to comment
Megosztás:

Azért írt már jót is Opelről egy totalkáros srác, egy 1.6-os G Astráról:

http://totalcar.hu/teszt/astra16/

Pont ő (Rácz Tamás) írt viszont rosszakat az 1.8-as H astráról. Érdekes viszont, hogy az 1.6-os H Astra Caravanról (illetve annak motorjáról) nem írnak kifejezetten rosszat egy másik cikkben:

http://totalcar.hu/teszt/astrahkombi1/

Mindenesetre kicsit szélsőségesnek érzem a totalcar szerkesztőségének véleményeit az Opelekről.

Link to comment
Megosztás:

Azért Winkler a H Astrát végig dícsérte. (Igaz a 2.0T-t :) )

Sőt (valószínű kompenzálásként az előtte megjelent köcsög GSi fikizására) még azt is mondta, hogy az F Astra is jól nézett ki szerinte, a G meg pláne. Csak mivel ugye sok van belőle ezért nem tekintik nagy számnak, erre volt a Britney Spears-es hasonlat, hogy ha harmincezer Britney lenne, akkor ő sem lenne nagy szám.

Amúgy pedig azt mondta, hogy akármennyiért is adnák neki akkor is H Astra kéne V Golf helyett :!: :!: :!:

Szóval azért ez is hozzátartozik a képhez.

Link to comment
Megosztás:

Már többször gondolkodtam rajta, amikor megláttam egy H Astra-t, hogy nagyon ritkán talizom a legújabb Golf modellel. Ami azért érdekes.

OFF A Volkswagennek annyira nem jött be az új Golf, mint szerették volna. Nem sokkal a piaci bevezetés után már akcióznak, szerintem ahhoz képest, amennyit ér, túl drágán adják. A Volkswagen névnek még nincs ekkora presztizse, és ezt a potencionális vevök is látják. ON

Link to comment
Megosztás:

Azért szerintem se lehet olyan szörnyű ez a Z18XE!Én szívesen kicserélném az X16XEL-et egy ilyenre!

:wink:

Szerintem sem lehet olyan szörnyű a Z18XE. Ezért is tettem fel a kérdést az elején: furcsa volt, hogy annyi rosszat mondanak a motor dinamikájáról.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem sem lehet olyan szörnyű a Z18XE. Ezért is tettem fel a kérdést az elején: furcsa volt, hogy annyi rosszat mondanak a motor dinamikájáról.

Azért azt az egyet meg kell hagyni, hogy az Opel 9x óta nem nyúlt nagyon bele az 1.4, 1.6, 1.8 motorokba (a befecskendezést persze variálták, hogy Euro 3, 4 meglegyen, de szerintem nagyon többet nem csináltak)

Persze lehet, hogy most nagy marhaságot mondok, de legalábbis a motorok teljesítménye és nyomatéka nemigen változott, ebből gondolom.

Na most ez nyilván azt is jelenti, hogy akkor nagyon korszerűek voltak :)

Amúgy a Twinportok már közvetlen befecsisek ???

Link to comment
Megosztás:

Azért azt az egyet meg kell hagyni, hogy az Opel 9x óta nem nyúlt nagyon bele az 1.4, 1.6, 1.8 motorokba (a befecskendezést persze variálták, hogy Euro 3, 4 meglegyen, de szerintem nagyon többet nem csináltak)

Persze lehet, hogy most nagy marhaságot mondok, de legalábbis a motorok teljesítménye és nyomatéka nemigen változott, ebből gondolom.

Na most ez nyilván azt is jelenti, hogy akkor nagyon korszerűek voltak :)

Amúgy a Twinportok már közvetlen befecsisek ???

Kollégám 2003-as Focusában sem túl új fejlesztésű pl az 1.8-as moci. Asszem 115 lovas. Ahhoz képest még talán korszerűbb is lehet a Z18XE. Persze biztos vannak ma már jobbak, de én vhogy abban a tudatban voltam, hogy a Z18XE egy jól sikerült moci, és még ma is megállja a helyét.

Link to comment
Megosztás:

TWINPORT MOTOROK

forrás: vezess.hu

A Twinport rendszer működésének a nagy mennyiségű visszavezetett kipufogógáz az alapelve. A módszer csökkenti a szívási veszteségeket, amit a fojtószelep okoz, amellyel a benzinesek teljesítményét szabályozzák.

A Twinport részterhelésnél egy második csatornán, a fojtószelep megkerülésével szívja be az égéshez szükséges levegőt, ami a visszavezetett kipufogógázból érkezik. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek kénszegény benzint.

befecskenedezes_big.jpg

Link to comment
Megosztás:

Wow, ez igen ! Akkor ez tök dícsérendő, sőt a Twinport név is jogos és illik is a motorra, a hülye Tc-ben meg aszonták, hogy alfa koppintás a név (twinspark) :evil: :evil: hülyék... :evil: :evil: ahelyett, hogy a Technikáról beszéltek volna...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy nem is lenne baj, ha kénmentes benzint kéne használni hozzá akkor ha nem ilyen horror áron adnák. Én is szeressem a 99-es benzint, ami kénmentes, (ezáltal 15%-kal kevésbé szennyezi a környezetet) de szvsz az vicc, hogy akkor is 300 ha majd 260 a 95-ös, meg akkor is ha 230 alatt van :evil:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy nem is lenne baj, ha kénmentes benzint kéne használni hozzá akkor ha nem ilyen horror áron adnák. Én is szeressem a 99-es benzint, ami kénmentes, (ezáltal 15%-kal kevésbé szennyezi a környezetet) de szvsz az vicc, hogy akkor is 300 ha majd 260 a 95-ös, meg akkor is ha 230 alatt van :evil:

Én a Conoco Philips-nél (Jet) szoktam tankolni, olcsó és állítólag nekik van a legjobb minőségű (a legkisebb kéntartalmú) benzinjük (www.autodoktor.hu-ról lehet kérni emailben aktuális minőségi listát, bár nem tudom honnan szedik az infót).

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
Pálinkás Jóreggelt Mindenkinek !

kissé eltévedtem a topicok közt..........hol is lehet cseverészni ? :lol: :roll:

:coffee:

Szia!!

ez itt a cseverésző topic, jó helyen vagy :wink:

csak kedves barátunk eltévedt, s mivel kis lusti, nem vette a fáradtságot, hogy legalább a ránk vonatkozó részeket összzevágva alkosson valami nagyot, de megértem. egyszerűbb volt csak átnevezni a topicot :D

talán majd legközelebb ügyesebb lesz :roll:

Link to comment
Megosztás:

nem nem nézz kicsit lentebb, ott megtalálod, hasonló néven :?

hol voltál mostanság? régen "láttalak" :wink:

ahhoz túl lusta vagyok h visszaolvassak :lol: főleg h még alig látok ki a fejemből... :oops:

régen jártam erre...sokminden összejött az elmúlt 2 napban :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.