Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • 2 months later...

nem sok vectrás jár erremostanában....

én nagyon szeretem a vectrámat. igaz nem gyors, hanem nagyon gyenge, de 8 L körül fogyaszt, és igénytelen mint az állat.

Olaj csere 10.000 km ként, és kész.

Már 48.000 km t mentem vele mióta megvan, és 1 első fékbetétet kellett cserélni.

Igaz hogy a hátsó fékek felöl hallok néha furcsa hangot, lehet hogy azt kell most cserélni.Még dobfékes hátul, de nem bánom. nem érzem hiányát a tárcsaféknek.

majd felteszek róla képet egyszer.

Más vectrás???

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Mélységes hódolatom minden kedves VECTRA tulajdonosnak!! Sajnos én még csak irígykedve nézlek benneteket villámkék (és villámgyors) Szamarám kormánya mögül de remélem egyszer felvirrad az én napom és ez az a nap lesz amikor beleülök a saját VECTRÁmba ! Addig is érdeklődöm,nézelődök és keresem az igazit (mármint autót)! Amit szeretnék az egy kb. 10 éves/4 ajtós/2 literes/8 szelepes Vectra A! Szóval várom a sok jótanácsot mire kell odafigyelni vásárláskor? , ha hasonló paraméterű autód van hogy szolgál az egészsége? , mennyit fogyaszt? , CDX felszereltség mit takar? A többi kérdésem a megfelelő topicban! Előre is köszi mindent , mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

AHA! Még egy lényeges kérdés bár lehet , hogy hülyeségnek hangzik , de tényleg nem vágom! Mi a lényeges különbség a 8 és 16 szelepes motorok között?? Amit és hallottam : 8-as lomhább a 16-osnál de jobban bírja a strapát mert nincs annyira kihegyezve és kevesebbet is eszik??? meg állítólag a szervízelése is olcsóbb és ritkább is mint a 16 szelepesé! Igaz ez??

Link to comment
Megosztás:

Ez így igaz. A 8 szelepes (motorkód C20NE) 115 LE. Nem erőgép, de már alacsony fordulaton húz mint állat. Nagyon igénytelen motor (olaj, víz OK legyen, aztán a világból kimegy). A 16 szelepes (motorkód C20XE) 150 LE kicsit érzékenyebb konstrukció. Ha nincs benne elég víz és/vagy meghajtják akkor haljamos a hengerfejrepedésre (főleg a Kolbenschmidt gyártmányú, a CostCast/Cossworth hengerfej már OK, de abból van a kevesebb). Amennyiben meghajtotta az ember, leállás előtt járatni kell helyben a motort hogy visszahűljön. A karbantartása is drágább: eggyel több vezérműtengely, több feszítő görgő, olajhűtő (ami kilyukadhat, az odavezető cső hajlamos a kidörzsölődésre). Drágább hozzá a gyetyakábel, érzékenyebb az olaj minősőgére stb.

A két motor blokja egyébkén egy és ugyanaz, csak hengerfejben, főtengely+dugattyúban (meg egy pár kiegészítőben) különböznek.

egyelőre ennyi jutott eszembe.

Link to comment
Megosztás:

Redline : Ja az Anti haverja vagyok meg a kollégája is de az Ő GSI-jének nagyobba a szervízköltsége mint egy 8 gyerekes nagycsaládnak ahol 7 gyerek iskolába jár 1 meg gyorsulni jár :oops: :D Na ezért kapok még!

Dark :hu elég sokminden jutott eszedbe így hirtelen! Köszönöm az értékes felvilágosítást és várom a további fejtágítást! Úgylátom rámfér!

Link to comment
Megosztás:

Helló Stewe !

Süti van ? :wink: :D 8)

Bár nincs Vectra-m, de leírok pár dolgot neked :P

Kaszni állapotát érdemes jól körbevizslatni, kerülendők a 4x4-es modellek. Ha 8 szelepesre esik a választásod, akkor lesz miből csemegézni, rengeteg van eladó.

Én a helyedben olyan modellt keresnék, amelyben van Board Computer jópofa dolgokat írogat ki :D

Szerintem a CDX felszereltség csak az utolsó modellek közül lelsz, előtte CD volt a "csúcs".

Van még a "vectra2000", amelyre mondhatjuk, hogy a Vectra-k Gsi-je.

Körben spoiler, BC, komolyabb oldaltartású ülések, stb.

2000-es 16 szelepes és turbós motor, ölég sok belőlük a 4x4.

Gt a kevésbé sportos verzió, feltétlenül rövidebb váltóval, más a kormány bennük, tán ebben is más az ülés, de erre ne vegyél mérget :D

Ansszem ennyi elsőre :D

ui: péntekig lehet garázdálkodni :wink: :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csáó Warwolf! Azthiszem láttam azt a Vectrát újságban 2,5 V6 full-full extra! De nekem is szépséghiba az autómata váltó meg , hogy nem c20NE motor van benne és , ha jól emlékszem 5 ajtós is! De azért köszi az észrevételt! Pedig Kecsó még közel is van hozzám úgyhogy lehet átszaladok valamikor szétnézni az autókereskedésekben! Bár sajna még van időm nézelődni :D !

Link to comment
Megosztás:

Csáó Warwolf! Azthiszem láttam azt a Vectrát újságban 2,5 V6 full-full extra! De nekem is szépséghiba az autómata váltó meg , hogy nem c20NE motor van benne és , ha jól emlékszem 5 ajtós is! De azért köszi az észrevételt! Pedig Kecsó még közel is van hozzám úgyhogy lehet átszaladok valamikor szétnézni az autókereskedésekben! Bár sajna még van időm nézelődni :D !

Ménn csak az utolsó hozzászólást olvasod el ? :twisted:

Mégegszer megkérdezem : süti van ? :wink: :P 8)

Link to comment
Megosztás:

Mélységes Tiszteletem Mélykék76! Süti? Süti persze , hogy van! És , hogy mé? Me sajt!! Mi az a süti???? Amint látod újonc vagyok a fórumon és a témában is de nagyon örültem a rövid összefoglalódnak még , ha nem is vagy Vectrás elég jól ismered őket! Hát igen a kaszni! Állítólag az öregebb daraboknak rohad a hátsó sárvédője de , ha a gondos gazdi vigyázott rá ez nem fordulhat elő! Igazándiból nem akartam én se 4x4-et de te végleg megerősítettél ebben!! Még egyszer kösz a hozzászólást és sorry , hogy nem reagáltam rögtön! Akkó Süti Van????

Link to comment
Megosztás:

Állítólag az öregebb daraboknak rohad a hátsó sárvédője de , ha a gondos gazdi vigyázott rá ez nem fordulhat elő!

Mindegyiknek rohad, kivéve ha garázsban állt, ha vigyáztak rá, ha nem. Egyébként asszem 2800 Ft egy sárvédéőív, kb 6000-ért ki is cserélik, csak utánna még fényezni is kell :D

Link to comment
Megosztás:

Csáó Warwolf! Azthiszem láttam azt a Vectrát újságban 2,5 V6 full-full extra! De nekem is szépséghiba az autómata váltó meg , hogy nem c20NE motor van benne és , ha jól emlékszem 5 ajtós is! De azért köszi az észrevételt! Pedig Kecsó még közel is van hozzám úgyhogy lehet átszaladok valamikor szétnézni az autókereskedésekben! Bár sajna még van időm nézelődni :D !

Egy ilyet én is tudok, sötét bordó, asszem 96-97 körüli, és naon egyben van, pestközelben, hölgy tulajtól.

Link to comment
Megosztás:

Mindegyiknek rohad, kivéve ha garázsban állt, ha vigyáztak rá, ha nem. Egyébként asszem 2800 Ft egy sárvédéőív, kb 6000-ért ki is cserélik, csak utánna még fényezni is kell :P

Igen. És én rendszeresen takarítom belül a hátsó ívek peremét, mert az ott lerakódó sár miatt rohad át. Sajna a jobbos az enyémen is rügyezik. :D

Link to comment
Megosztás:

....Hát igen a kaszni! Állítólag az öregebb daraboknak rohad a hátsó sárvédője....
Ami még előfordulhat a nyúlványok és a toronyok rozsdásodása, spec a barátom Vectra-ja küzdött ilyen problémákkal.

....Még egyszer kösz a hozzászólást és sorry , hogy nem reagáltam rögtön! Akkó Süti Van????....

Tudtam, hogy nem emlékszel :D

Sütik csak akkor érdekel, ha egy bizonyos személy sütötte :wink: :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.