Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kadett GSI - kérdések


lassze

Recommended Posts

Sziasztok!

Fontos kérdésem volna!

A C20NE vezérműtengelye sokban különbözik a 20SEH tengelyétől? Ha 20SEH motorba raknék c20NE tengelyt mi lenne?

Köszi?

Lacy

A c20NE motorokba szoktak rakni 20SEH tengelyt. fokolás miatt (283?)

nem tudom, fordítva mi történne...

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 120
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Hali!

Nos mint kiderült (utánanéztek), a kocsimban valóban sport vezérműtengely van, ami lehet a jelenségeim oka. Utánaérdeklődtem Opel szervízben és a C20NE tengely jó a 20SEH-ba, és már találtam is tengelyt, ha kicseréltettem írok mi a helyzet. Ehhez azonban lenne még kérdsem: Milyen tömítéseket kellhet még cserélni a tengely cserélésével egytemben???

Más: Nem tudjátok mennyiért lehetne desig-os küszöböt szerezni és honnan? Nemsokára esedékes a küszöb cseréje és gondoltam akkó mán valami design-t is kéne vinni bele...

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Hát ezt nem bírom ki hogy ne mondjam el. Szóval láthatjátok, kértem régebben Lassze-t, hogy tegyen fel képet a verdájáról. Azért (is) volt, mert gyanús volt.

Igen, ezt az autót néztem, és le is beszéltem a sráccal 210E-es vételárat. Elmentem a +beszélt helyre a +beszélt időben, és az a gerinctelen patkány arra nem volt képes egy órával a tali előtt (mivel akkor beszéltük meg pontosan), hogy aszondja: "Boccs már eladtam."

Tehát kimentem a Délibe, és vártam háromnegyed órát a f*szra akinek a telefonja csak csörgött, de nem vette fel.

Szóval ezexerint Te jobb árat mondtál, de a csávó akitől vetted egy utolsó mocsadék.

:)

Amúgy király a verda, sok sikert hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Bocsi ha elhalásztam előled a kocsit, de nem tudtam, hogy már lebeszéltétek...

Viszont más: most olyant produkál, hogy a motor alacsony fordulatról indulva folyamatosan remeg. Nem húz igazán. Ma próbáltam fokozatosan emelni a fordulatszámot, hátha valahol abbahagyja, de nem igazán akart megszűnni a remegés, max kicsit magasabb frekvenciára váltott így kevésbé volt érezhető, azonban a kocsiban nem nagyon van ezáltal erő, nem úgy húz ahogy kéne neki. Most már kezd kicsit aggasztani... Mi a *ar van vele!?

Valami ötlet????

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy kérésem volna felétek. Azt szeretném kérdezni van-e köztetek valaki aki Esztergom környéjkén lakik és hasonló motor hajtja gépét, mint az enyémet (2000-es injektoros 20SEH). Az lenne a kérésem, hogy ha van ilyen illető fel tudná-e nekem ajánlani, hogy az ő motorjának a gyújtáskebeleivel kipróbálhatnám-e az én kocsimat, mert lehet hogy azzal is gondom van. Nem akarom magam fölös költségekbe verni, ezért gondolkodtam ilyen fajta megoldási lehetőségen.

Vagy esetleg van-é valami ötletetek, hogy hogyan tudnám a kocsim hibátlan gyújtáskábelekkel kipróbálni...

Köszönettel

Lacy

Link to comment
Megosztás:

Mivel a szelepfedelet le fogjátok venni oda kell mindenféleképpen egy tömítés, más nem...hengerfejet nem kell leszedni... :roll:

Üdv.: Atommanó

de mivel a c20ne, 20seh nél van egy vezérmütengely ház

és abban nem külön van a tengely mint egy c20xe ben

igy nem olyan 1xrü kiszedni

a vezérmutengely haz pedig a hengerfejcsavarokkal van lefogatva

hazzal 1üt pedig 1xrübb cserélni

és mivel azt le kell lazitani igy efektiv kell a hengerfej tömités

és egy sikolas sem árthat a hengerfejnek

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok.

Hozzáértők segítségére lenne szükségem.Van egy 85-ös 18E Kadett GSI-m.És szarakodik a kicsi.Leállítom este a kocsit, nincs semmi baja.Reggel elmegyek melóba vele,nyugodt tempoban,5ösben,50-el, kb. 3 km-t.Meló után indítom:

1, köszörül,néha mint ha indulni akarna,de mégsem teszi.Gyertyák ki,tisztítás,újrainditás.Hiba mint elöbb.Még egy párszor az elöző folyamat aztán beindul kettő vagy három henger.Egy darabig így megy a kocsi aztán egyszer csak megjavul.

2, beindul de csak 2 vagy 3 henger megy,alig van benne erő.Próbálom pörgetni vánszirgok vele az úton azt egyszer csak megjavul.

És másnap meló utánig nincs is semmi gond.Meló után sem járok sokat vele,de azért kicsit mindig megpörgetem, meghajtom.

Az aksi fél éves,gyújtógyertya kábel szet vadi új utángyártott.most volt szerelőnél,hengerfej tömítést,szelepszár simmeringet,vezérműszíjjat és az ott lévő simmeringet is kicserélték.A szerelő elött is néha elment az egyik henger,de aztán magától megjavult.

Gyertya is új,de nem tudom,hogy jó típusút és hőértékűt (milyen kell bele?) adtak -e a boltban.

Szóval ennyi a bajom.nagyon köszönöm előre is a segítségetek.

MB31

Link to comment
Megosztás:

Amikor szaraxik, megnézted az elosztófedelet? Mert olyan mintha beázna, vagy az esős idő+meleg motor+állás=párásodás egy elhasználódott elosztóban.

Ha megint csinálja, azonnal kikapcs, elosztófedél le, törlés, kapargatás, takarítás a 4 érintkezőn, elosztó kiszárítás, majd fedél vissza. Aztán lehet 1000 más ok is, de én akkor is gyújtáshibára gyanakodnék, és a felsoroltak után mindenképp az elosztóval kezdenék. :wink: Azt a legegyszerűbb szétszedni.

Link to comment
Megosztás:

JaJa...

bár ezt a lehetőséget a végére kell hagyni...

A kábeleket, stb. mindenképp célszerű végignézni első körben.

Másik érdekes dolog, hogy a szelepfedéltől az injektorhoz megy egy széép fekete csövecske. Ez is elég rendes mennyiségű retket képes a szívó oldalra juttatni, ha már nem "gyári" állapotú a motor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ma reggel még bejutottam a melóba.Még ment a gép mint az állat.Beértem a parkolóba,azt beszart mint az állat.Ki a gyertyák mind szép barna,de csak a gyújtáselosztóhoz legközelebb esőn volt szikra.Le a gyújtáselosztó fedél és alatta ott van a rotor szépen kettétörve.Vettem új fedelet és rotort. Most szépen muzsikál nagyon.De persze csak a következő napokban fog kiderülni,hogy minden oké-e vagy sem.Ha nem akkor újra hozzátok fordulok.és köszi szépen a tanácsokat (remélem nem kell hasznosítnom őket :lol: ).

MB31

Link to comment
Megosztás:

Le a gyújtáselosztó fedél és alatta ott van a rotor szépen kettétörve.Vettem új fedelet és rotort. Most szépen muzsikál nagyon.De persze csak a következő napokban fog kiderülni,hogy minden oké-e vagy sem.

:shock: :shock: :shock: Ezt mondtam!!

De könyörgöm, akkor ez volt a baja!!

Tanulság: mindig a legegyszerűbb dolgokkal kell kezdeni az ellenőrzést, ha nincs 100%-os diagnózis.

Egy elosztófedél (Oldalt két rugós rápattintós) levétele egyszerűbb mint a gyertyacsere. Tessék néha alánézni, kitakarítani, ha az elosztó érintkezők elégtek és kis kráterek vannak benne, ki kell cserélni!!! Olyan simán fog duruzsolni mint az új.

:wink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy Astra belsőt Kadettba hogy kéne betenni. Igazából, még csak perverzen fantáziálgatok a dologról, és érdekelne hogy kb. mi pénz, és mennyire bonyolult. Egy német nyelvű 4 oldalas leírásom van róla.

Szómiszó: Csinált már valaki ilyet?

Tippre mit mondanátok, mennyibe fáj egy ilyen? vagy egyszerűbb akkor már Astrát venni ? :lol:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.