Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sedwick

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Sedwick névjegye

  • Születésnap 1982-01-31

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

Sedwick's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Most mértem meg a hsz alapján. Az első lépésnél alapból 0, a folytószelep elfordításnál szakadást mutatott, tehát frankó. A 2-es lábról átraktam a 3-ra, de max gáznál nem ugrott vissza 0-ra....ez van. Talán lesz egy ascónáról próbára ez a poti, akkor végleg kiderül. Köszönöm a segítséget. Üdv.
  2. Honnan tudom akkor, hogy az enyémben melyik van?
  3. Igen hallani a mikrokapcsoló hangját, a rajzok alapján újra megpróbálom...addig úgysem nyugszom, amíg ki nem derül...:devlish: Köszönöm szépen. Üdv
  4. Ma jutottam el odáig, hogy megmérjem egy szerelő haverral. Az eredmény semmi...nem nulla, hanem semmi. Ahogy írtad, úgy próbáltuk csinálni, de valami nem stimmelt. A multiméter nem mutatott semmit. Holnap csinálunk rajta egy kis karbantartást, akkor megpróbáljuk normális körülmények között újra megmérni, de ha van valami ötlet hogy mit szúrhattunk el, akkor azt szívesen veszem.
  5. A E 16 SE motoromban is állítható, így talán meg kellene mérnem... Köszönöm az instrukciókat. Szerintem ma meg is mérem. Írok, ha van valami! Üdv
  6. Igen, a piros Gsi az enyém volt, amit frankón átépített a Laci. A C20NE-hez való pillangópotit a startautó valóban hozza A corsa-hoz, de a C 16 SEI motorkódú Gsi-hez. Nem tudom mennyire megbízható a startautós webshopos cucc, de az elméleted alapján az E 16 SE pillangópoti cucca jó a C 16 SE-be. Ha jól tudom az I az Irmscher-t jelenti.(?) Különbözik valamiben a SE és a SEI motorvezérlése? Mert ha nem, akkor a C20NE potija, jó az enyémhez..."az ellenségem ellensége a barátom" alapon. Remélem nem volt kesze-kusza. Üdv
  7. Már próbáltam a fékes trükköt, de nem vált be, a vákum csövezéseket még nem néztem át...amit még nem írtam, hogy teljesítménybeni különbség sincs az emelt fordulatszám észlelésekor. Ja, és azt a bizonyos 0 érzékelő jeladót nem akarom brahiból kicserélni, mert kb 16 ezer és a bizonytalanra kiadni enyit..hát nem is tudom:)
  8. A corsám alapjárata nem túl stabíl. Van amikor egyáltalán nem, de van amikor minden egyes lámpánál kb +1000 rpm el nagyobb az alapjáratom. Olyankor ha egy kicsit "megpofozom" a gázpedált, visszamegy, de csak ideiglenesen, aztán újra fölpörög. A folytószelep érzékelőnel a 3 pólus csatit ha lehúzom róla, akkor pont ugyan annyival megy föl az alapjáratom, mint amikor üzem közben csinálja. Gondoltam már arra, hogy a vezetékben van törés, de lehet hogy magában az érzékelőben (0 állás érzékelőben). Erre keresnék valami megoldást. Köszi.
  9. Hát az naon nemjó. Úgyis csak régi képeim vannak, igaz azokon legalább egyben volt:) Nem tud valaki bontásra ítélt GSI A corsát? És ide a hsz-be beszúrni lehet?
  10. Valóban Tatabányán lakom..... Lenne egy kérdésem, hol lehet a galériába képeket feltölteni?...vagy csak tagként tudom ezt megtenni?
  11. Sziasztok! Teljesen új vagyok itt, azonban kb. 7 éve van A corsám. Minden vágyam az volt, hogy megcsináljam kívül belül. Nagyon óvtam, sőt többet akartam, így kb 3 éve egy GSI E16SE motor dobog a motorháztető alatt, valamint minden cucc, ami átkerülhetett a gsi-ből átkerült. Úgy gondoltam, hogy most már kívül belül olyan, amilyet én szerettem volna. Ekkor történt, hogy egy buta téli napon, karácsony másnapján karamboloztam vele. Olcsón megúsztam, meg a kicsikém is, de akkor valami megszakadt. Egy hónapig volt egyidőben a külső és a belső(motor) olyan ami frankó volt....és fájt hogy ennyi volt. A baleset után már nem úgy tekintettem rá, ahogy előtte. Nem volt pénzem újra fényezni, azóta a futóműve sem ugyan az. Eladtam belőle a hátsó stabit, a féltengely gumiharang is kb fél éve ott hever a csomagtartóban anélkül hogy kicseréltem volna. Sajnálom, hogy így elhagytam szegényt, pedig nem érdemelte meg. Fél éven keresztűl napi 150 km mentem vele, és azt is szintén megsínylette...hengerfejes lett, fel lett újítva teljesen a hengerfej, de azóta eszi az olajat ha kell, ha nem. Mostanság már a céges clióval megyek mindenhova, de minden egyes huncut emelkedőn, ahol egy lomha KAMAZ, vagy akár egy golf GTI tötymörög, mindig eszembe jut: "ha a corsával lennék...de jó is lenne". Sok örömöt okozott a kis GSI. Néha néha kimegyek vele portyázni, és rendszerint horogra is akad valaki, akinek nem tetszik, hogy nagy hangú, lestrapált kisautó megy előtte. Ilyenkor leggyakrabban meglepődnek, mikor egyesben 1 autót adok nekik lámpánál. Ezt csak azért írtam le, mert így, hogy megláttam, hogy van külön fórum A CORSA-nak, újra fellelkesített, és furcsa egybeesésnek véltem, hogy pont a napokban beszéltem egy haverral- akinek a szíve helyett egy A corsa dobog-, aki megint adott inspirációt, hogy ne hagyjam el a szemem fényét...... ...hát ez van...KÖSZÖNÖM...üdv mindenkinek....
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.