Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Erik1986

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    80
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra g
  • Város
    Kóny

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Erik1986's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok. Lassan féktárcsa és fékbetét csere előtt állok. Tudnátok nekem ajánlani féktárcsát és hozzá fékbetétet hogy milyent vegyek majd? Azt olvastam több helyen hogy a Zimmermann betét és tárcsa a legjobb, ez igaz? Valakinek tapasztalata? Ki milyent használ? Köszi előre is a választ.
  2. Igen már mindent megpróbáltam, de így sem működik. Szerintem visszaviszem a bontóba és visszakérem a pénzt és rendelek nemtről (bontoplaza.hu) ról azonos VDO számú kilométer órát és akkor az talán csak jó lesz már. Lábakat néztem szerintem még sosem volt szétszedve az óra, mert sértetlenek és úgy állnak mintha újak lennének, óra hátulján sincs sérülés, meg semmi sem, szétszedés nyomának semmi jele. Köszi a segítségedet. Már csak a kilométer a kérdés hogy mennyi lesz az órában, hogy előre vagy vissza kell pörgetni az én régi órámhoz. De majd elválik.
  3. Igen fel lett kapcsolva a helyzetjelző de semmi. Régi órával van háttérvilágítás, de ott a mutatók nem jók meg a kijelzője se megy, meg sokszor össze vissza mentek a mutatói meg sok érdekességet csinált az utóbbi időben, ezért döntöttem hogy veszek egyet a bontóba. De amit vettem annak mindene jól megy kivéve a háttérvilágítása ( azt hittem hogy az izzók a rosszak) de nem. Csatlakozó érintkezőket mire érted? Az a gond hogy nem egyszerű találni hasonló kódú bontott kilométerórát mert több helyen is érdeklődtem itt a bontókba de csak itt találtam egyet, többinél más a VDO és a GM kód is és így nem lesz pontos a műszer, illetve nem is biztos hogy működni fog vele....
  4. Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy sikerült bontóba vennem kilométer óracsoportot, de sajnos a háttérvilágítás nem működik, azt hittem hogy az izzók égtek ki, de kicseréltem őket jókra, de így sem működnek. Napi és az össz kilométer és egyéb világítások mennek, csak a műszercsoportnak a háttérvilágítása nem megy. Esetleg valami ötlet hogy mégis mi lehet a probléma vagy hogy mégis ki foglalkozik ennek a szerelésével esetleg? Köszi előre is a válaszotokat.
  5. Sziasztok. Olyan kérdésem lenne ha az autóban ( 1.4 benzines 2000-es évjáratú x14xe motorkódú) kilométer órát akarok cserélni akkor az autónak az ECU-ja megjegyzi a tárolt kilométer órát vagy az a kilométer óracsoportba van tárolva? Vagy mi a teendőm új kilométer óra berakásakor? Ha újat kilométer órát rakom be akkor annak a kilométerje lesz látható? Hogy tudom esetleg beállítani az enyémre?! Mert meghalt az óracsoportom és cserélni kell. Cserénél kell valamit nézni az óracsoportnál valami kódot ami egyezzen? Illetve az órácsoportban a mutatókat hogy kell beállítani(ha már leszedtem őket és nem tudtam hogy tudom visszarakni hogy pontos legyen) Köszönöm előre is a segítséget.
  6. Sziasztok. Olyan problémám lenne hogy manapság elkezdte az autóm menet közbe a müszerfalon kiakadnak a mutatók vagy össze vissza mennek egy ideig csinálja és abbahagyja. Néha indexnél visszaáll rendesen. Szervo használatnál észrevehető néha hogy akkor indul el. Mitől van ez a probléma? Mit lehetne vele kezdeni. Tegnap voltam hosszabb úton és az első 10kmnél rossz volt aztán beállt és 100 kmen keresztül rendben volt. Kivettem az óracsoportot befújtam hátha érintkezés stb a csatlakozónál,de egy délutánig jó volt és kezdte újra. Kábelek ránézésre rendbe vannak a óracsoport mögött. Vàrom válaszotokat,segítségeteket.
  7. Sziasztok. Mostanság jelentkezett újra egy probléma mióta tanácsot kèrtem Tőletek (régebben azt volt a gond hogy egy hosszabb állás után nem indult az autó sehogy se,rá 3 órájára nagy nehezen elindult ès azóta mintha mi sem történt volna). Most állandó hibakódot(p1405: elvileg az EGR szelepnek a hibàs működèse )dob ki (eleinte csak nèha jött rà hogy világított a check lámpa,most meg tegnap hazafele vègig,de èrdekes elfele míg mentem semmi) de hazafele is volt olyan hogy az autóúton eltünt 1-2percre.. Decemberben volt két hosszabb útam autópályán végig 700 km oda ès vissza is kèt alkalommal,szerintem ott azèrt az Egr ,,pucolva" lett valamennyire. Benzinszűrőt cseréltem múltkor,az előzőből elèg sötèt (lé,benzin)jött ki kb 10 ève nem volt cseréve sajnos. Vagy cseréljem újra mert szokták mondani hogy ilyenkor kétszer sem àrt cserélni ennyi idő nem cseréje miatt. Mit csináljak hogy jó legyen? EGR tisztítàs esetleg segítene vagy új EGR vagy esetleg egyèb más ötlet? Köszi előre is a segítségeteket.
  8. Köszi szépen a gyors segítséget, de szerintem az akksival nincs semmi gond sem ( 2 éves akksi sincs). Délelőtt sokszori próbálgatás után sem indult el, egyszer kétszer volt olyan mintha majdnem elindult volna de nem....pedig a gázpedált is nyomkodtam de semmi. Délután is próbálkoztam vele és egyszer csak nagy nehezen elindult....azóta meg pöcre indul....szóval nem tudom hogy mi okozhatta ezt a problémát, ötletek esetleg? Benzinszűrő már rég volt cserélve, esetleg azt érdemes kicserélni?! Mert az a igazság hogy decemberbe 700 km-t tettem meg pályán oda és annyit vissza is, meg még egyszer megjártam ezt az utat abban a hónapba, de semmi gondom nem volt a kocsival szerencsére e hosszú út alatt. Esetleg a hosszabb menet utáni hosszabb állásnál lehetett a kocsinak valami lerakodása vagy eltömödhetett e valami? Mert máskor nem használtam a kocsit. Az akksit felraktam tölteni mert a sok indítozás azért 11,8ra levitte a feszültségét. Hibakód elindulás után sem volt. Köszönöm előre is a segítséget.
  9. Sziasztok. Adott egy G astra X14XE 2000-es évjáratú 1.4 90Le motor. December 21.én értem vele haza hosszabb útról (végig autópálya) 100-120as tempo, 700kmt mentem vele akkor egybe. Másnap lemostam a kocsit és bejártam vele a garázsba, azóta nem volt elindítva,használva. Ma akartam elindítani az autót de nem indult el....akksi az rendben, 12,2V van benne és az önindító is teker meg minden, csak azt érzem hogy mintha vagy nem kapna benzint vagy valami esetleg letiltana, hibakód meg semmi sincs a műszerfalon, úgy indítottam mint szoktam máskor is. Többszöri próbálkozás után majdnem elindult, de aztán ,,visszafulladt". Nem tudom mi tévő legyek vele kapcsolatban, ötleteket tudnátok adni? Folytószelepházat levettem, kicsit megtakarítottam, gyertyák azok fél évesek, benzin van benne még kb 10-15 liter, eddig nem volt semmi gondja sem. Decemberbe 2800 km-t mentem vele hosszabb útra, oda 700-vissza is annyi, meg még egyszer megtettem az útat de semmi gondja sem volt az autónak. Csak annyi még hogy valami merítette az akksit és arra jutottam hogy még régebben Dartvödör adott tippet hogy a központi zár vezérlőbe kell egy átkötést csinálni és akkor magától felhúzza az ablakokat bezárásra. Szóval nekem ez merítette az akksimat nem tudom hogy miért, de két ünnep között kiszedtem ezt az átkötést, esetleg utána kell valamit a kocsival csinálni vagy programozni vagy ilyenek? esetleg ez nem okozhatja a problémámat? Köszi előre is a segítséget.
  10. Sziasztok. Olyan problémám lenne hogy a mai nap folyamán azt vettem èszre hogy szerettem volna ablakot mosatni de alig jött belőle valami,múlt hèten töltöttem fel,nem is lett használva azóta. Tartályt megnèztem szerintem valahol elfolyhat. De mègis hol keressem és hogyan a híbàt? Hogy tudok hozzáférni stb?Motorja az működik.... Másik az egy èrdekes dolog. Ha autópàlyán vagy autó úton megyek kb 110 -120as tempóval minimum 10-15kmt utána elkezd kb vilàgítani a chech lámpa aztán kb 10 másodperc múlva kialszik. Ha hosszabb távon mész ilyen sebessèggel kb többször megismètli. Hibakódot nem tàrolt és így nem lehetetg kiolvasni a hibàt. Meneg közben ha világít akkor meglehetne nèzni mi a hiba? Nektek mi az ötletetek hogy ezt mi okozza? Lambda szonda rossz működése? Katalizàtor? Vagy pucolódik az Egr stb? Köszi előre is a válaszotokat.
  11. Sziasztok. Olyan nagy problémám lenne az autóval kapcsolatban,hogy reggel akartam volna elindítani az autót de se kép se hang, (műszerfalon a szokásos ikonok előjönnek és aminek el kell tünni az eltünik idővel) de mikor fordítanám el a kulcsot hogy indítsak nem csinál semmit sem, nem tudom hogy mi lehet a problémája, mert előtte pár nappal még semmi gondja nem volt, rendesen indult mindig eddig. Akksi az jó, 12,5 V van benne. Várom tanácsotokat hogy mégis mi lehet a probléma. Köszönöm előre is.
  12. Hello. kb fél éve én is Swag márkájú termosztátot vettem és nyáron nem is volt gond mert autóúton illetve főúton 85 fok körül volt a vízhőfok a kijelző szerint, városba meg 90 fok körülire fel is ment. Mostanában bejöttem ezek a rosszabb idők arra lettem figyelmes, hogy a mutató alig megy fel 80 fokig, de inkább az alatt van, sőt városba is alig alig megy 80 fok főlé... Ez gondolom nem normális és ezek szerint ennyit bírt a Swag termosztát??!! Attól hogy ilyen alacsony a vízhőfok károsodhat a motor vagy valami hátránya van ennek? Milyen fajta termosztátot javasoltok hogy vegyek? Wahler vagy Gates????? Esetleg Hans-Pries??? Köszi előre is a válaszotokat.
  13. Hali!! Szerintem az olajjal lesz a gond, nálam volt olyan hogy hengerfejtömítést kellett cserélni és előtte kb 2000kmt tettem meg az új olajjal és mikor le lett eresztve utána visszaraktuk mivel még szinte ,,friss" az olaj, onnantól kezdve elkezdett csörömpölni a motor és mintha egy traktorral mennék, tanakodás után arra jutottunk hogy teszünk bele új olajat és ime minden a régi és rendben jár és szépen a motor. Szóval szerintem maradj a Mobil 10 w 40nél mivel 8évig ezt használtad, ne változtass, de ez csak az én tanácsom. Ha adsz egy email címet tudok küldeni videót a motor csörgéséről és ha neked is ilyen akkor egyről beszélünk.
  14. Sziasztok!! Sikerült a rossz generátoromat felújítatni ( feszültségszabályozó, csapágyat, szénkefe, stb cserélve lettek) 25 ezer Ft volt, mikor visszaszereltük a kocsiba a generátort, utána működés közben rámértem az akksi feszültségére és 14,36 14,38 Volttal tölt állandóan. Az lenne a kérdésem hogy ez a töltő feszültség nem e kevés esetleg? Mert én úgy tudom hogy az a jó ha olyan 14,4 Volt körül tölt. Terhelés (lámpa, ködlámpa, rádió, távolsági fényszóró stb) bekapcsolása utána 14,25 körülire esik le a töltőfeszültség. Bár van még egy ilyen motorkodú autónk (x14xe) annál meg állandó 14,25Volttal tölt a generátor. Hagyjam így és jó így vagy esetleg menjek vissza reklamálni. Illetve van még egy problémám hogy a generátor felül kb 10 másodpercenként alapjáraton járatva lehet hallani ilyen cicergő hangot, mintha valami kicsit kerepelne megfelelő időközönként? Esetleg valami ötlet hogy mi lehet? Ékszíj? Görgő? Generátornál a görgő? mert eddig míg ki nem szereltük és vissza nem raktuk a felújított generátort nem csinálta.. Vagy esetleg a generátor csapágya??? Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítségeteket.
  15. Sziasztok!! Sajnos generátor problémával küzdök, mai nap folyamán megadta magát a 4 hónapja bontóban vásárolt generátorom. (Lehet csak feszültségszabályózó gondja van, mert autó indítása után váltakozik a feszültség amivel tölt állandóan) Olyan kérdésem lenne hogy érdemes e újat venni és ha igen az milyen márkájú legyen? Esetleg a régit felújítani érdemes lenne e ? Köszi előre is a válaszotokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.