Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pszaby

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    185
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

pszaby last won the day on Január 1 2015

pszaby had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    08' Vectra C 1.9cdti z19dth
  • Város
    Veszprém

pszaby's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

43

Hírnév

  1. Igazából rugótörés miatt szedtem szét és gondoltam akkor ezt is cserélném. Picit leng az eleje ha meghintáztatom,annyira még nem vészes. De így kiszerelve tök könnyen tudom kézzel mozgatni a telószárat ki-be. Szerintem az nem ok.
  2. Köszönöm. Akkor próbálkozok még. Satuba fogtam be a gólyalábat de akkor megpróbálom fordítva is. Csavarlazítóban úszik már.
  3. Sziasztok, Szeretnék egy kis segítséget kérni. A gólyalábból a lengéscsillapítónak hogy kellene kijönni? Ezt az anya szerű dolgot kellene tekernem valamerre? Próbálkoztam csőkulccsal, de az istenért nem megy semerre. Van valami taktika erre? Köszönöm! http://kepkezelo.com/images/hvdumzb7ulbph1mxpxs3.jpg
  4. Az első állításaidat tényleg érdemes megnézni. Az utolsó már nem igaz, mert a z17dtl már nem adagolós. :)
  5. Na még egy vectra utódos. :) Gratula hozzá. Ha gondolod nézz be facen a vectra c/signum klubba. Nagyon aktív és hasonlóan jó fej és segítőkész társaság. Megéri. :)
  6. Szia, Említetted, hogy folyik az üzemanyag az nem jó, mert lelevegősödik a rendszer és azért is nem indulhat. Meg kell keresnetek, hogy hol szivárog (lehet, hogy nem mindig azért néha megy néha nem) onnan már ellehet indulni. A z17dtl nem adagolós hanem már magasnyomású rendszeres. Hibakódot is olvassatok, hátha megmondja az autó mi a baja. :)
  7. Gratula hozzá. Astrát elvitték? Közben én sem töltöttem fel képet az utódról, pedig ígértem. :blush: Nekem egy fokkal kevésbé off, mert opel maradt csak megnőtt. :) Carstylingos oldalamon vannak fenn képek.
  8. Sziasztok, Tudom hogy nem piactér ezért előre is bocsi, de maradt pár dolgom az astrából amik eladók: - fekete burás tuning hátsó lámpák - astra, classic, 1.7 cdti gyári króm feliratok - Filtron pollenszűrő - csomagtérajtó központi zár motor - hibátlan komplett pótféklámpa Hátha valakit érdekelne valami.
  9. Szia, Én első körben kipucolnám a turbónyomás érzékelő szenzort ami a szívórészben van (szerintem ugyanaz mint amire neked a hibát dobta). 1 csavar fogja és relatíve könnyű is hozzáférni. Csatolok két képet, hogy kb. hol van: Aztán ha már arra jártok, nem sokkal mellette levenném és kipucolnám az egr szelepet és fojtószelep is (ez már nagyobb meló, mert sok mindent le kell bontani).
  10. Ha a turbó alapjárat közelében is fütyül azért az nem jó előjel. Szerintem érdemes már ránézni mert lehet hogy lóg a tengelye.
  11. Benzinesbe tényleg Mazda lenne a nyerő, de a dieseljeikről nem sok jót hallani. Passatból még az 1.9pdtdi lenne jó, de az meg "csak" 105Le és még az olajat is falatozza. :) Nem szeretném elkiabálni, de ha minden és mindenki úgy akarja, akkor holnap C veci tulaj leszek. :icon13:
  12. Nézegetem azt is, de az új széria (2007-től), még drágább kategória egy 2.0tdci-vel. Mazda és fosvágen semmiképp nem kell. :) Van egy focus ugyanezzel a motorral, nagyon jó felszereltséggel. A 136paci és 340Nm nagyon viszi a könnyebb kasznit. :) Bocsi az offért.
  13. Sziasztok, Ma elvitték az autómat. :( Szintén magánszemély fogja tovább használni. Úgyérzem jó helyre került. Viszont szeretnék opelos maradni egy c vectra személyében. Remélem találok is egy normálisat.
  14. Okés, pedig ez még nem olyan "modern". Se részecskeszűrő se kettős tömegű, egyedül a porlasztok amiket fel kell újítani időnként. Az 1.7 dti-nél meg az adagolóvezérlő ami bajos.
  15. Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.