Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Davee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.033
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    21

Davee last won the day on Szeptember 12 2019

Davee had the most liked content!

1 követő

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://opelmuhely.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H 1.6 Z16XER 125Le 170Nm
  • Város
    Körmend

Legutóbbi látogatók

5.671 profile views

Davee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

279

Hírnév

  1. Igazán nincs mit, több nagy márka vízpumpájával be lehet fürödni, többek közt az SKF-el is, a szimering elengedi magát. Hepu-val soha semmi gond nem volt, nem fogsz mellényúlni vele.
  2. Nem hülyült az meg, ki van rakva kis ablakba a motorhőfok, a BC görgő hosszú nyomásával kikapcsolható a funkció. A komfort modul egyszer 80 foknál kiírja a figyelmeztetést, utána vagy a kis ablakban látni, vagy a Diagnosztikában, vagy UHP fülön ha be van kapcsolva. Benzines motornak legalább 96 körül kell lennie, termosztát 105 fokos.
  3. Vezérlésből Conti tökéletes (gyári beszállító), vízpumpából inkább Hepu-t tegyél.
  4. Davee

    Egyéb csevegés

    Nem tolni, pattintani kell felfelé.
  5. Davee

    Egyéb csevegés

    Hátulról előre pattintva, úgy hogy melegben csináld, de ne tűző napon legyen az autó, mondjuk garázsban, kb így lehet minimalizálni, hogy eltörjenek a pöckök
  6. Ahogy írtam is, az alap felszereltségi szintektől bárki eltérhetett vásárláskor, felfelé és lefelé is, ha te azt mondtad, hogy CD70 helyett elég a CD30 mert nem kell navigáció akkor belerakták. Láttam már OPC-t TID kijelzővel gyárilag, szóval semmi sem lehetetlen. Minden felszereltségi szint csak egy támpont, legtöbbször csak a cégek és lízingesek maradnak ezeknél, mindenki más többnyire eltér.
  7. A fenti paraméterek alapján ne cseréld le semmiképp szerintem. J Astra nehéz, lomhább lesz mint a H, ugyan azzal a motorral. Tágassága átverős, lehet literben nagyobb, de pakolhatoság szempontjából a H sokkal jobb. J-nél már szűkebb a nyílás, így ha nagyobb dolgot akarsz berakni ott akár bukhatod is. Az utastér szintén, ha hátulról ránézel a J-re látszik, hogy "derékvonaltól" felfelé erősen szűkül, nem igazán van fejtér. A vezetőre rá van passzítva minden és kicsit nyomott belülről. Mondom ezt úgy, hogy H Astram van és többször vezettem J-t is. Én J-re nem cserélném le, persze ez csak a szubjektív véleményem, csak iránymutatásnak szántam, ami alapján végiggondolhatod a döntésed.
  8. Be kell menned személyesen egy márkaszervizbe beregisztráltatni az autót, utána menni fog.
  9. Nem igazán van. Essential a fapad, nincs színre fújva a kilincs, sima cd30 fejegység, tid kijelző, ülés sima szövet alap beállításokkal, fent "csillár" helyett sima lámpa, gumi kormány Enjoy, CD30MP3 fejegység, BID vagy GID kijelző, Gerinctámaszos ülés, bőr kormány, hűthető kesztyűtartó. Aztán volt Enjoy+ is, pár plusz dologgal Cosmo ez volt az alap csomagokból a full, félbőr ülések, CD70 vagy DVD90 navi, GID vagy CID kijelző, fullos üléssel. Na meg aztán ezeket lehetett variálni, kivenni és helyette mást, vagy hozzátenni. Aki magánszemélyként vett anno és nem volt buta vagy fillérbaszó azok szinte mind "egyedi" autók, általában cégek vettek alap felszereltségűeket.
  10. Felmegy, annyi, hogy a J felnik ET38-tól kezdődnek, de az csak 1mm-el lesz bentebb mint a K-é.
  11. Egy fajta van, B Corsa-ból nincs tárcsás hátsó híd gyárilag.
  12. Ha még sokáig szeretnéd használni az autót, ne menj 10 ezer fölé olajcsere intervallumban, a Longlife olajat el kell felejteni, nem létezik ilyen, ahogy LongLife szűrő sem.
  13. 5x105 56.5mm agymérettel ET37 és ET41.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.