Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

feel2006

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    100
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.375 profile views

feel2006's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Hírnév

  1. Hátha segítség lesz valakinek! A korábban írt biztosíték elosztóval sikeres volt a beépítés. Alsó késes biztosítéksorban balról a 10. sárga az állandó 12V [vonóhorog biztosítéka, nekem üres volt], és tőle jobbra kettővel a 12. [hűtőventillátor/légkondi] a gyújtás 12V.
  2. Oh, egy sors társ. Nekem tegnap jött meg ugyan ez a kamera + 70mai Hardwire Kit. Segítségre lenne szükségem, hogy veszek hozzá egy ilyet: https://www.autodvd.hu/biztositek-eloszto-keses-roz-03.html De a biztosíték táblában hová lehetne elhelyezni úgy, hogy a kivánt állandó +12V -t, és a gyújtást (ACC) megkapjam? Valamint Test-nek hol javasoltok a legközelebb itt pontot? Köszönöm
  3. MAF szenzor ez lenne ami a képen látható egérmutatónál van? https://gtfkephost.hu/viewer.php?file=d6w1etvawh.jpg Motorhőfok jeladóról nem tudok, van ilyen? A fojtószelepházat nem szedtem le teljesen, csak a képen látható fekete levegő csövet a tetejéről ahol rácsatlakozik. ui. köszönöm a választ!
  4. Sziasztok, Miért lehet az, hogy a kocsival ha egy út után megállok -nem mindig de 10-ből 5x- és pár perc múlva indulok (pl, bevásárlás után) a fordulat és az alapjárat olyan 1500-1700 körülire ugrik és így is marad még 50-100km-es út után is. Majd ha leteszek a kocsit, vagy lehűl a motortér akkor visszatud állni normál 8-900-ra. Volt 1 hónapja Alapjárati motor csere, mert erre gyanakodtam. legutóbb 2-3 éve EGR szelep, (Ezt most 2 hete át is mostam féktisztítóval), folytószelep házat is kitakarítottam, nem volt túl koszos, de még erre is gyanakodtam. Elfogytak az ötletek, valakinek valami tanács esetleg mit lehetne még megpróbálni, és mi okozhat ilyet? Köszönöm
  5. Sziasztok, 17 eves lett a kocsi, kombi, es elkezdett a tetokarpit szovete logni. Elengedte a vekony szovet a felette levo reteget. Mennyire draga ezt javitatni? Egy helyen kaptam ra 48eFt os arajanlatot, en sokallom, valoban ennyi lenne a visszaragasztasa? Esetleg bp-n, budaors kornyeken nem tudtok jobb aron dolgozo szakit ajanlani? Akar privatban is. Koszonom.
  6. Sziasztok, 96-os, B corsa-ban, 1.2-es C12NZ, vajon van/lehet fékfolyadék szintjelző lámpa? Köszönöm
  7. Érdekes, de a gyertya cserét követően a rángatásom megoldódott gyorsításkor azóta 150km nem jelentkezik/jelentkezett. Annyi eltérést vettem észre, hogy a gyári GM és a mostani NGK gyertya szikraköze között eltérés van. Az NGK-é kisebb a gyárié nagyobb volt. A gyertyákon -kivett kb. 10 hónapos- nem látszik semmi sérülés nyom.
  8. Nem, házilag nem tudom. Most visszatérek gyári GM gyertyákról NGK BKR5EK -ra ami korábban is volt, és meglátjuk változik-e.
  9. Másik trafóm nincsen, cserét szerezni meg nem olyan könnyű úgy, hogy 30-40km menet után rángat csak. Kimérni gondolom pl. multiméterrel nem lehet. Gyertyára gyanakodok én is, mert előtte NGK volt, most gyári GM van bent, és máshol is olvasom, hogy másnak ez volt a baj. http://sosekopelclub.hu/forum/viewtopic.php?p=69770&sid=4c51893c3ccf9b05e996585a0af07453#p69770
  10. Sziasztok, Valakinek valami tanácsa a fentiekre, hogy merre induljak el? A helyzet nem romlott, de nem is javult meg.. Köszönöm
  11. Sziasztok, Új év, újabb probléma, van valakinek ötlete mit érdemes megnézni? A jelenség, hideg motornál nincs. Amikor már üzem meleg 10-20km megtétele után képes a kocsi gyorsításkor berángatni. Jellemzően 1000-2300 ford/p között. Minden sebességfokozatban csinálja 1-estől az 5.-ig. Bosszantó, mert előzni is úgy kell, hogy ne ebben a tartományban, mert ha berángat nem húz, majd ha gáz el, gáz vissza, akkor mintha kizökkenne és ebben a gyorsítási fázisban nem csinálja tovább. Majd ha újra ebbe a tartományba kerül és újra gyorsítok csinálja ismét. EGR tavaly volt cserélve, ahogy gyári GM gyertyák / Olaj, benzin szűrő is. Hibakód nincs, más problémával sem találkoztam, csak ez a bosszantó jelenség van kb 3e km óta. Köszi
  12. Közben megoldódott. Kiderült, hogy megszorult a ventillátor. Levettem, megütögettük a tengelyét, kapott kis olajat, majd megjárattam a helyére visszakötve, majd még kis olaj finoman bele csepegtetve és azóta is vígan teszi a dolgát. Érdekes volt, mert a por benne volt, vizet, párát, ennek nyomát nem találtam, rozsda sem volt a tengelyen.
  13. Sziasztok, Minap megszívtam, elutaztunk, jönnénk haza este a 4 fokban, nem indul a szellőző ventillátor, mikor fűteni akarnék (2,5 hónapos gyerkőc hátul...) Hazaérve kattogásnak tűnő hangot hallok, ha csavargatom a szellőző szabályzót 1-2-3-4-es fokozaton de semmi fújás. Gyanítom így áram van, azaz biztosíték és a kapcsoló jó, hol van ez a motor, megtudom valahogy nézni? (kiszedni, nem szorult-e meg?) Nagyságrendileg milyen áron mozog egy ilyen vacak? BEHR-es, klímás a kocsi.. Köszönöm
  14. Meglett pár probléma oka. Ismét Weisz Dani a megoldó ember.:) A csattogás kátyún a két első gömbcsukló cseréjével megszűnt, kivoltak a régiek. A dadogás oka a MAGYAR Autoklubb SZARSZERVÍZE által 2 hete cserélt vezérlés rosszul visszarakása okozta (1 fokkal eltért a gyári értéktől). A fordulaton lévő csörömpölés pedig rezonancia, valami rezonál, de nem a motor és a futómű, hanem valami más.
  15. sziasztok, valakinek volt már ilyen tapasztalata? Júliusban gyertyát cseréltem, lehet semmi köze hozzá de a korábbi NGK gyertya helyett gyári GM-et tettem bele. Ezt követően pár hétre rá elkezdett olyan hangja lenni a kocsinak gyorsításkor, mintha kifújna a kipufogó. Elvittem, lyukas volt a dob. Komplett csere a flexi csőtől mert elég rossz állapotban volt minden. A morgó, mintha kifújna hang megmaradt. Volt ez augusztusban. Azóta a bal első kerék óta hallottam kátyúk és rossz úton, fekvőrendőrön fémes hangú csattanásokat. Erre azt mondták szakik, hogy stab pálca csere, mert eléggé kivannak, padon megrángatva mást nem találtak. 2 hete időszakos lett a vezérlés csere, elvittem cserére, vezérlés csere és stab pálca csere volt. Hazahoztam és azóta kb több problémám van mint előtte volt. A kátyús, fémes csattanás továbbra is megmaradt kátyúknál, fekvőrendőrön, rossz úton. A morgó hang szintén megvan. Viszont a legújabb dolog, hogy 1200-1800 ford/perc között most ha lepadlózom, alig gyorsul 3-4-5-ösben, és csörömpölő hangot hallok, amíg meg nem lépi a fordulatszám az 1800-at. + menet közben is ebben a tartományban simán csinál olyat, mintha kimaradna a gyújtás vagy csak megrángatnának hátulról. Szerintetek mi lehet ez a komplex torkosborz, amibe belekerültem? Szakik, ráadásul nem sufni szakik voltak, hanem MAK.... Köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.