Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

okynoa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    419
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

okynoa last won the day on Szeptember 26 2015

okynoa had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

2.456 profile views

okynoa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

39

Hírnév

  1. okynoa

    Zene

    Hogy érted, hogy nem ismeri fel? Nem játsza le, vagy rosszul írja ki a nevét? Az ékezeteket nem szereti. GID kijelzőn rosszul jelenít meg olyan címeket, amiben bizonyos hosszú magánhangzók vannak. Lehet nálad egyszerűen átlépi az ilyen számokat, nem?
  2. A vezetékek vékonyak, de ha jól tudom 5A a legkisebb biztosíték, ha ennél több kell neked, meg kell relézni. A tükör alapesetben 100mA-t vesz fel, sötétedéskor, 200-250mA-t. A csatlakozó kiosztásról valamilyen TIS, vagy társa programban lehet információ, nekem ilyenem nincs. Nekem nem automatás a kapcsoló, sőt ködlámpám sincs. Szóval az automatás kapcsolónak más a csatija? Vékony tűvel beleszúrsz a vezetékbe és meg tudod biztosra mérni multiméterrel. A barna szinte mindig fix test, a fekete meg pozitív, de hogy mindig kapcsolt-e az nem biztos. Én is a forrasztást preferálom.
  3. Mondtam nem szép kötés. :-) A barna a test/negatív. A fekete a kapcsolt pozitív. A csatlakozóban a 12. helyen van. Van több fekete is, de meg kell mérni, mert nem 12V, hanem 10-11V van rajta. Ez nem tudom mi, lehet valamilyen kommunikációs jel/szál. A 12-es feketén nekem közel 13V volt, ez a jó. (Itt a barna/negatív nekem máshová megy, a tükörhöz csak egy pozitívat húztam.) Üdv! O
  4. Holnap lefotózom, bár nem lett szépségdíjas. :-)
  5. Köszi, közben megoldottam. A világítás kapcsolónál volt kapcsolt pozitív, onnan egyszerű is volt felhúzni a tükörhöz.
  6. Sziasztok! A belső visszapillantóhoz szeretnék egy gyújtás pozitívot felhúzni. Fényre sötétedő, de nincs REC modulom. Hol találok legközelebb, ahonnan egyszerű lenne odavezetékezni? Üdv! O
  7. Használd a keresőt és megtudod! ? Fék és gázpedált nyomva tartod es ugy adod rá a gyújtást. A km számláló helyén lesznek a kódok.
  8. Mikor bevillan, engedi pörgetni a motort 3000 rpm fölé? Hasonló hibám volt. Látszólag minden rendben, de "sárga tengeralattjáró" bevillan és nem engedi 3000 fölé pörgetni, vészüzemmódba került. Nekem volt hibakódom is. Olvasd ki pedálteszttel! MAP szenzor (töltőnyomás érzékelő) csere volt a megoldás, bár lehet a takarítás is megoldotta volna. Bontóban vettem egyet 8000 forintért. Mi a motorkódod, Z17DTH?
  9. Van a kérdésednek saját topikja, legközelebb oda írj olajos témában! Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok Ami biztos, minden motorba olyan olajat ajánlott beletölteni, ami teljesíti a gyártói követelményeket. Opel esetén a dexos2 a követelmény. Ha szerepel a dobozon, beleteheted nyugodtan, ha nem akkor csak saját felelősségre, mert a gyártó nem hagyta jóvá. Hogy a kinézett olaj teljesíti-e azt nem tudom, nézz utána! A viszkozitásról meg annyit, hogy arra igazából nincs - vagy nem tudok - előírást. Sokan használjuk a gyári GM 5W30 olajat.
  10. Ha van REC modulod elképzelhető, hogy ott a kábel, de kicsi esélyt látok rá. Először azt nézd meg, hogy van-e REC modulod! Nem tudom, kell-e programozni.
  11. Úgy tudom, a fényre sötétedő tükör a REC-be csatlakozik egy szalagkabellel, de ha adsz neki egy gyújtás pozitívat és egy testet, akkor is fog működni, csak pl. ha tolatsz, akkor nem fogja tudni a tükör és esetleg sötét marad.
  12. Sándor! Légy férfi! Húzd meg erősen, lejön az! Tényleg kell hozzá erőlködni egy kicsit, de lejön! ???? Üdv!
  13. 1. Ahogy írták előttem is, a tempomatot csak akkor tudod bekapcsolni, ha már fékeztél egyet. Ha ezek után sem akar bekapcsolni, akkor lehet CIM modul hiba is. 2. Jól gondolod, egy csavar meglazult. Most javítottam a CIM modulom, egy torx csavarról van szó. (T30, T35 talán?) Nem tudom minek nevezzem azt a részt, azon van a CIM modul és a gyújtáskapcsoló is. Meg kell húzni a csavart és nem fog mozogni, kormányzárral sem. :-) Üdv! O
  14. Ablak: Az automatikus működéshez - amire szerintem gondolsz - meg kell tanítanod a végállásokat az ablaknak. Idézet a kezelési utasításból: :P Meghibásodás Az ablakok nem nyithatók vagy zárhatók automatikusan. Az ablak elektronikáját a következők szerint hozza működésbe: 1. Csukja be az ajtókat. 2. Kapcsolja be a gyújtást. 3. Nyissa ki az ablakot teljesen. 4. Csukja be az ablakot és tartsa így a kapcsolót legalább 5 másodpercig. 5. Ismételje meg mindegyik ablaknál. Ez után működnie kell. Ha akksit leválasztod, megint el fogja felejteni. Üdv!
  15. CD30MP3-nál működött az, hogy betettem a sajátomba és az idegen kóddal letanítottam, a saját kódommal meg feltanítottam. Nem tudom már honnan van, de eszerint csináltam: Először le kell tanítani a mostani rádiót és kijelzőt az autód kódjával. Kicseréled a rádiót, majd letanítod a rádiót az idegen rádió kódjával. Majd fel kell tanítani a régi kijelzőt és az új rádiót az autód kódjával.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.