Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vzs05

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

vzs05 névjegye

  • Születésnap 1992-12-14

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Omega-B 2000 X25DT
  • Város
    Budapest

vzs05's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. vzs05

    DIGIT-KLÍMA

    Sikerült megcsinálnom. Letérdelt a nyomáskapcsoló... A vezérlő nem ír be rá hibát, mégsem húzza meg a kompresszor reléjét. Ha szemben állsz a motortéttel jobb oldalt található fejjel lefele egy klímavezetékre csatlakoztatva. Egy fekete 4 vezetékes csatlakozó van rádugva. Ha lehúzod a csatlakozót az 1es (fekete fehér vezeték) és 2es (fekete fehér vezeték) lábakat kell rövidre zárni és ha ezt gyújtáson csinálod a kompresszor tengelykapcsolója zár és elindulnak a klímahűtő ventilátorai, persze ez csak diagnosztika, ha ez volt a baj kell egy nyomáskapcsoló (és persze feltételezem hogy van benne klímagáz). Remélem tudtam segíteni :)
  2. vzs05

    DIGIT-KLÍMA

    Sziasztok! Jön a jó idő persze, hogy nem megy a klímám... :D Meg sem húz a klímakompresszor tengelykapcsolója. Első körben, biztos tölteni kell rá, kijött a klímás azt mondta 3bar nyomás van benne, lehet, hogy nem hűtene eléggé, de legalább meg kéne húznia a tgk.nak, biztos valami elektromos baja van. Biztosíték, relé minden jó. Adtam a tengelykapcsolónak direktbe feszültséget, akkor persze már forgott a kompresszor de ugyanúgy nem hűtött. Biztosan oka van annak, hogy az elektronika ki sem vezérli a klímát. Valaki esetleg tud segíteni?
  3. vzs05

    Egyéb csevegés

    Eddig is így nyílt azért akartam rajta állítani. De most már meg sem mozdul lefele (gondolom túl erős lett a rugó, meg amiatt sem, hogy már nincs is hézag a lökhárító és a motorháztető között).
  4. vzs05

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Bocsánat, hogy így beleírok az előttem zajló beszélgetésbe, de nem találtam jobb topicot a problémámhoz. Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata, hogy hogy lehet kinyitni a motorháztetőt anélkül, hogy kívülről szétbarmolnám a hűtőrácsomat? A bowdennel sajnos nem lehet, mert a motorháztetőben lévő rugót annyira előfeszítettem, hogy zárhídban lévő kampó nem tud kiugrani alóla. Köszönöm a segítséget!
  5. Köszönöm szépen a segítségeket, csupán annak a véleménye érdekelt volna aki vásárolt már ebbe az autóba új szivargyújtó aljzatot. Szerintem logikusabb csak az aljzatot cserélni hiszen több fajta burkolatú hamutartóval gyártották az autót (fa, ezüst, sima ha jól tudom) aminek a beszerzése tapasztalataim szerint bonyodalmasabb, mint egy szimpla univerzális aljzaté, és persze sokkal olcsóbb is (mert egy faberakásos kéne), meg a hamutartó részére nincsen szükségem, persze nem kizárt, hogy naiv esetleg laikus vagyok. Végül is hűtőrácsot is külön vennék a kocsihoz nem egybe a motorháztetővel... Köszönöm a válaszod, természetesen a fényáteresztő zöld, az izzó benne színtelen. Inkább egy gyárilag narancssárga színűt szerelnék be. Köszönöm a felvetést, de az övé sajnos nem jó az én kocsimba.
  6. Mert csak hamutartóval együtt adják.
  7. Sziasztok! Facelift-es B Omegámban a gyári szivargyújtó aljzat tönkrement és szeretnék bele vásárolni egy újat, de sajnos csak zöld megvilágításút találtam ami passzolna bele. Valaki esetleg vásárolt esetleg már olyan narancssárga megvilágításút amit átalakítás nélkül be tudott szerelni? Előre is köszönöm! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.