Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tomyka87

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Herceghalom

Legutóbbi látogatók

977 profile views

Tomyka87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok! Egy gyors kérdés: X20dtl motornál van valami különbség a turbó vákuum szelepe és az egr vákuum szelepe között?
  2. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy mára megint előjött a hiba, csak most nem olyan gyakori. Amikor vettem az autót a pillangósor már le volt kötve. Most, hogy ki lett pucolva a szívósor, vissza kötöttem, de úgy eszméletlen erőtlen lett az autó. úgyhogy újra lekötöttem a vákuum szelepről, a szelep kimenő ágát pedig ledugóztam. így gyorsításnál jó. 90-100 nál beadja a hibát, de ha 110-el megyek akkor hiba nélkül teljesít. Érdekes.
  3. Köszi, de közben megoldódott. A pillangósort kiiktattam és így minden rendben.
  4. Na megoldódott a probléma... Ledugóztuk az egr-t, de nem lett jó. Ezután régi szelep vissza próbakör, de semmi javulás. Kiváncsiságból lekötöttem a pillangószelepeket. És láss csodát a kocsi újra a régi. Azóta semmi hiba.
  5. Kivettük, megtakarítottuk. Kitakarítottuk a komplett szívósort, de így sem működik. Teljesen zárt állapotban van. Most azt próbáltuk, hogy kiszerelve rajta hagytuk a vákuumcsövet és úgy járattuk az autót, de meg sem mozdult. MAP szenzor tiszta, mindenhol meg van a vákuum. Most azt találtuk ki, hogy részben le lesz dugózva a szelep. Az alábbi linken amit találsz, esztergáltatom és remélem jó lesz. Ez elméletileg kismértékben folyamatosan nyitva lesz. http://www.ebay.com/itm/89-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-REPLACEMENT-SAAB-TiD-OPEL-VAUXHALL-DI-DTI-2-0-2-2-/171471517409?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27ec7fb6e1&vxp=mtr
  6. Sziasztok! Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Tegnap kipucoltuk a szívósort és a pillangószelepet, de most is fenn áll a probléma. Kivettem az EGR-t rajta hagytam a vákumcsövet és járó motornál/gázadásra meg sem mozdul. Akkor csere? Vágja valaki ezt a részét?
  7. Sziasztok! Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma és akkor véglegesen. Ha leállítom és újra indítom megint minden rendben. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal, hogy egy kicsit pontosabb képet kapjak a megoldásról?
  8. Cseréld le a külső antennát. Ez általában eredményes szokott lenni. Vagy lehet kapni nagyobb autósboltokban (Homasita) jelerősítőt.
  9. Nézzétek meg a töltőnyomásszabályzóhoz vezető elektromos kábeleket. Nekem az egyiken volt egy egy mm-es szakadás a szigetelésen és ugyan ezt generálta. Később meg rosszabb lett. Ill. vákuum mérő órával rá kéne mérni erre az alkatrészre.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.