Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vnonoo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    118
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

vnonoo last won the day on November 23 2013

vnonoo had the most liked content!

vnonoo névjegye

  • Születésnap 1980-08-06

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Ajka

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Omega B2 2.0 16V - X20XEV
  • Város
    Ajka

Legutóbbi látogatók

2.067 profile views

vnonoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Hírnév

  1. vnonoo

    Egyéb csevegés

    OmegaTD-vel egyetértve én is azt mondom,hogy Te egy "normális" tag vagy,így mindenféle vérszívást mellőzve mondom: jó 5let... ...mivel amit eddig leírtál,az alapján a kocsid egy komplett renoválást áhítana... Igaz,amennyi gondja van,örülhetsz,ha az ülés-szettet fel tudod használni belőle... ...de minden tiszteletem a Tiéd,mert FOGLALKOZOL A VERDÁVAL,próbálnád rendbe rakni és a kérdéseidből látszik,hogy nem csak másokra hagyatkoznál!!! -tudom,hogy megy ez,mert ugyanígy kezdtem,nem is olyan régen... :) Nagyon szerethető és jól használható gép az Omega,de ha eszetlen -és hiszékeny! (mekk mester szakik...) - vagy,hamar a pénztárcád vámpírja lehet...
  2. vnonoo

    DIGIT-KLÍMA

    Ahogy Kori mondja: a KOMPLETT szigetelést ki kell szedned és ki kell szárítanod,külömben eléggé meg fog "szagosodni" a verdád... ...és a beázást is sokkal könnyebben megtalálod,ha teljesen kiüríted a bódét -tudom,mert már túl vagyok ezen... Nem kis meló,de azért végrehajtható... A locsolgatós próba viszont nem feltétlen fog bejönni,mivel szinte lehetetlen leutánozni a "természetes" hatásokat. Ha szerencséd van,a kirámolás után próba nélkül is meg fogod találni,hol a gond.
  3. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Alapjárati motor... Tisztogathatod,de a csere a korrekt megoldás...
  4. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Fog még jelentkezni...
  5. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Fog kelleni valami,ebben biztos légy...! ...nem egyszer... ...viszont még mindig jobban jársz,mintha egy "prémium" verdát vennél: egy Omega játszva nyújtja ugyanazt a luxust,kényelmet és tekintélyt,viszont lényegesen olcsóbban tartható fent!!! Az ismeretség jó dolog az alkatrészek szempontjából,de azért a " dabasi bontós" közelségét nem fogod bánni... ;) Korrekt amúgy,ez nyugtasson. :)
  6. izé... igen,az a jobb valójában bal... bocs,majd igyekszem többet aludni... :) ...és megint izé... a gömbcsészére gondoltam,mint persely... huuuuuu,asszem most én voltam a gépész... :)
  7. A persely,amit gsizoli emleget,a jobb elsö és a jobb hátsó lengökaroknál van.Ahogyan változik a lengökarok állása, úgy mozgatja a lámpákat a motor...
  8. Hát én egyben kaptam ki a lámpát,de szerintem a motor maga sincs nagyon "elszeparálva" a kiszedés szempontjából... Elég gyatra agyam van,így már pontosan nem emlékszem a lámpacsere folyamatára,de egyáltalán nem rémlik, hogy extra szopás lett volna... Nagyjából 1-1,5 óra alatt simán kicseréltem a kettöt és a motorokkal sem volt gondom.
  9. A fényszóró kiszedése attól trükkös,hogy fogja csavar alul is,amihez a lökhárító és a lámpa közt férsz hozzá. Nálam hatos csavar volt/van ott,amit egy elég hosszú dugókulccsal tudtam kivenni. Maga a motor kiszedése meg még egyszerübb,mivel csavar sem fogja -elfordítós,asszem... A szétugrott csuklóra max akkor dobhat hibát,ha az állításban valamiképpen pont megakadályozza. Tehát mondjuk nyomna kifelé a motor,de a gömb elakad a lámpatestben...
  10. vnonoo

    Egyéb csevegés

    :) Egy jó hosszú csavarhúzó és egy szintén nem túl rövid csipesz a megoldás... ...és azért némi türelem sem árt... Hajrá!!!
  11. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Hát,ezt én passzolnám...
  12. A szerelő nem tudta megmondani,hogy ez mi és hol is van pontosan??? Kopogás-érzékelő = Vezérműtengely helyzetérzékelő/jeladó ...
  13. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Ma kb 5 !!! autószerelőnél jártam,köztük egy Opel-szervízben !!! és TELJES CSŐD!!! Nem is tudom,hol kezdjem...: bekerült a tempomat,de ugye nem működött. Irány az Opel-szervíz... ...ahol Tech2 -vel nekiestek és kb 1órás próbálkozás után sikerült csak "megtalálni" a tempomatot!!! -na b.+ Újabb félórás küzdelem következett,aminek a végén csak úgy záporoztak a jó hírek: -LEHET,hogy probléma az eltérő évjárat (tempomat és autó között); -LEHET az a gond,hogy automata verdából van a tempomat; -LEHET,hogy az ECU egyáltalán nem is fogja tudni kezelni a tempomatot (???). Keressek valakit (figyeljetek!!!),akinek lehet OP-COM cucca,mert LEHET,hogy új hardverkódot kellene megadni a tempomatnak,amit aztán LEHET,hogy elfogadna az ECU is...! Opelnél nincs OP-COM!!! -csak Tech2,amivel viszont ezt nem lehet megoldani,mivel annak a programja sokkal újabb,mint a kocsim,illetv a belekerült tempomat... -azt hittem,besz...k!!! OK,irány ide-oda-amoda. Végül kikötöttem egy srácnál,akinek van OP-COM-ja,de ami sokkal fontosabb az az, hogy kb 8 évig dolgozott egy Opel-szervízben,így rögtön elröhögte magát, hogy opelesek a Tech2 helyett OP-COM használatára buzdítanak...! Ő volt az első a nap folyamán,aki valóban hozzáértőnek tűnt és 10 perc alatt el is ért annyit OP-COM-mal, mint a szervíz 1,5 óra alatt a Tech2-vel... Megoldani ő sem tudta viszont a gondot,de -komolyabb opeles segítséget is bevonva- leszűkítette a problémát: most tehát az van,hogy mivel a tempomat automatából van,a kocsim pedig kézi váltós, erősen kétséges az együttműködésük... naakkormostmilegyen??? Kori,TD,Malter és a Többiek,akik esetleg képben vannak: SEGÍTSETEK,PLEASE!!!! (mindezt bemásolom a fészbúkra is,esetleg onnan is jöhet támogatás...)
  14. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Amikor én így jártam,egy pénzérme volt beleesve a sínbe... A sínen belől egy fogasléc van,azon ballag a villanymotor fogaskereke és amikor elérte a pénzérmét,szépen megakadt. Piszok erő van amúgy a cuccban,mert emberesen eldeformálta a 20 centest...! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.