Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Pocokr19

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Pocokr19 névjegye

  • Születésnap 1968-02-08

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Keszthely

Pocokr19's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia, Wookie! Lassú az információ áramlás. Nincs már + a check control. Tulaj eladta a kocsiját és vele együtt több alkatrészt is. Ez is közte volt. Sajnos...
  2. fél füllel hallottam, de utána járok, h mi minden van
  3. Beszéltem márka társsal világítós kapaszkodó ügyben. Ő is utólag szerelte be, de az övé a középső lámpától volt vezetékelve jobb oldalt a tetőnél és a hátsó tetőélnél át balra. Nem tudom, h milyen évjárat/felszereltség-ből bontotta ki magának. Az enyém gyári '95-ös CDX. Más: "csekkontrolos" műszerfalról hallottam, h van 1 bontva. Ha valakit érdekel, utána járok, h meg-e van-e-é még.
  4. Szia Wookie! Talán sikerül valami képet elhelyeznem. http://kepfeltoltes.hu/view/150410/IMG_20150330_122327_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150410/IMG_20150330_123358_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  5. Sziasztok! Wookie érdeklődött hátsó világítós majrévas elektromos bekötése felől(nemtegnap). Nekem van ilyen és vetettem rá 1 pillantást. Bal küszöbnél megy hátra 1 vastag kábelköteg, abban kell ennek is mennie. Csomagtartóban a belső világításnál (5 ajtós gépről beszélek) van 1 csati 3 vezetékkel (szürker-barna-piros). Ez megy fel az utolsó oszlopban a majrévashoz és talán a tető élében át jobbra. A csatit széthúzva egyik oldal sem világít, ebből gondoltam, h csak így mehet. Képet miként lehet csatolni a hozzászóláshoz?
  6. 205/50x16 ET33 "sport" rugóval (-3 cm) gond nélkül tette a dolgát. Hátul karcolta a sárvédőt, ha nem egyedül ültem be.
  7. Szia! A lengőkarban 2féle szilent van. Autósboltban biztos segítenek abban, h mi kell a tütübe. A hátsó szilenttet satuban préseltük be a helyére. Az elsőnél alkalmaztunk valami keretes csapágyprést, vagy mit. Ebbe az eszközbe nagy alkatrész is befér, autószerelő biztos tudja, miről beszélek. Amúgy bármivel sajtolhatod, megfelelő alátét természetesen kell.Én soha nem csináltam ilyent elötte, ezért kértem tanácsot és segítséget a karosszériás ismerőstől(fizetős segiccség vót). A lényeg, h megoldható. Első nekifutásra nem egyszerű, de ha magad szereled legalább tudod, h miben ülsz. Minden rezdülését észreveszed a sárkányjárgánynak, összennősz vele és egy idő után szeretni is fogod. Ha beleolvasol a régebbi írásokba, tanácsokba, láthatod, h kialakult több autó-tulaj "szerelem. Ez már-már perverzió...
  8. Sziasztok! Szilent cserét én is végeztem házilag. oldalanként 2 szilent van elől. Nincs "gyári szerszámkészletem", de +oldottam a cserét, 1 karosszériás segítségével( csápos emelő, nagy satu, szerszámok és tapasztalat). Én csináltam mindent, Ő csak súgott, mert közben faragott 1 kocsit. Ha jól emlékszem, úgy ment a dolog, h kerék le, alsó talpas gömbfej kicsavaroz "gólyalábból"(nekem még szegecselve volt a lengőkarhoz), kanyarstabilizátor gömbfeje kicsavaroz, lengőkar csavarok kiteker. Nagyon keményen neki kellett feszülnöm, paráztam, h valami törik-szakad. "Mentorom" nyugtatott, adjak neki, nem fogom a kocsit lerántani az emelőröl. Talán fél méteres csővel toldottam + a kulcsot és nagy pattanással +indultak a csavarok. Első szilent gumiját kivágtam, a maradék fémgyűrűt vasfürésszel elvágtam és vésövel kiütöttem a lengőkarból. Hátsó szilent satuban kipréselve talán dugókulcs alkalmazásával. szilentek besajtolása már prés segitségével történt. Érdemes bezsírozni besajtolás elött. Lengőkart élmény volt vissza szerelni, csavarokat természetesen jól be kentem zsirral. Talpas és a stab.gömbfej is zsírosan ment a helyére. Hátsó szilent cserében még nem volt részem, októberi műszakin sem mondták, h "ezt cserélni kéne". Viszont azt a jelenséget én is tapasztalom, h pl. csatornafedélen áthajtva mintha arrébb ugrana kocsi. Vagy mintha rossz lenne a teló és emiatt "pattanna" a kerék. Kedvenc feleségem Corsikája pedig simán veszi az akadályokat.Lengéscsillapító csere után sem javult a helyzet. Nem csúcskategóriás, de új lett beszerelve. Éngem is érdekel a válasz. Emberek, mi okozhatja ezt a jelenséget? Előre is köszönöm a tippeket. Bocsánat a sok vakerért
  9. Hűtőfolyadék szintjelző eccer +meghalt, néztem németországi bontókban (1,5 évig kint gályáztam), ők pedig rám , h "Was ist"? Itthon vett újat. Nem a legolcsobb alkatrész, amit lehet venni Vectra-hoz.
  10. Én se ástam bele magam. Van ablakmosó folyadék + hűtőfolyadék szint jelzés is és gyújtás ráadáskor világít "minden", pár másodperc múlva kialszik, csak 1 lanpion marad égve, de fékpedál +nyomására elalszik az is. Vagyis minden leellenőrízve. Apósomat kell irigyelni, mert övé a check-controlos gép. Tizenévvel ezelött vette. '92-es kiadású, automata váltós, C20NE, 4 el.ablak, 4 ajtós, CD felszereltség. Előző tulaj hozta Svájc-ból. Ott lehet, h mást jelent a CD kivitel.
  11. Üdvözlet Mindenkinek! Most regisztráltam az oldalon, de már vagy 2 hónapja olvasgatom az írásokat. Sok okosság "hangzik" el, 1-2 dolog innen lett tiszta Nekem is. Na, azért regisztráltam, mert innen kaptam segítséget. Gondoltam, hátha tudok Én is segíteni. Nemrég volt kérdés az olajszintjelző. Létezik ilyen dolog, a karter elülső oldalán. Apósom Vecijében találtam. Szólt 1x, h valami sárga olajoskanna világít olykor a műszerfalon. +néztem és menet közben tényleg világított pl. lejtmenetben(gondolom arrébb "löttyent" az olaj, mint a benzin a tankban). A visszajelző a műszerfal bal odalán van a sok visszajelző lanpion között. Talán az összes műszerfalon ott van, csak nincs bekötve. Vagyis ha nincs szintjelző karterban, mineklenne bevezetékelve. Magamról annyit, h Keszthelyen bitorlok 1'95-ös C20NE fekete Vecit.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.