Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zxlacee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    33
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Omega B Caravan
  • Város
    Majosháza

zxlacee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. zxlacee

    Fűtés?

    Szia. Köszi a választ. Végre van fűtés a kocsiban.
  2. zxlacee

    Fűtés?

    Sziasztok, Radiátor csere megoldható a klíma "piszkálása" nélkül? Vagy mindenképp számloni kell egy klimatöltéssel is? Utángyártott radiátorból melyik márkát érdemes berakni? Köszi. Üdv, Laci
  3. Sziasztok, Váltó oldali főtengely szimering csere miatt szét lett szedve az autó, egy úttal olajat cseréltem az automata váltóban is. (X20XEV + AF20) A régi olaj le lett engedve a váltóból, hűtőből és a citromból is. Összerakás után a motor szépen jár, viszont a váltó semmit sem csinál. Akárhová kapcsolok csak egy helyben áll a Vectra. A TID-en lévő visszajelző lámpa gyujtás ráadásakor nem világít, viszont pár perc után kigyullad. OpCom szerint nincs kimenő fordulatszám jel... Erre van valakinek valami ötlete? Segítségeteket köszönöm!
  4. Sziasztok! Egy kérdésem lenne felétek. B Corsa csomagtér ajtaja nehezen csukódik. Van a zárnál állítási lehetőség? Laci
  5. Sziasztok! Még tavaly nyáron a légtömegmérőm megadta magát, elmentem bontóba, ott belepróbáltam 3 db-ot ami Omegából lett kiszedve de egyikkel sem akart menni. Végül került bele egy Vectráé, azzal hibátlanul ment. De teljesen máshogy nézett ki a belseje. Na most ez is elromlott... Szereztem egyet egy Omegából, hát azzal megint nem megy. Pedig biztos jó mert öcsémébe belerakva hibátlan. Kérdés: Létezik, hogy a motorvezérlőmnek van valami baja, amitől válogatja a légtömegmérőket?
  6. zxlacee

    Egyéb csevegés

    Ha a motor fogyasztaná a vizet, azt látni lehetne a füstjén. Esetleg nem szivárog valahol? Valamelyik csőnél pl. A kiegyenlítő tartályban lévő úszó is meg szokott hibásodni ami a bc-nek a jelet adja. Előző omegám folyamatosan coolant level-t írt de a szint jó volt.
  7. zxlacee

    Egyéb csevegés

    Igen, így van sajnos. Opel szervizben is kiolvassák pár ezer ft-ért. Vagy vehetsz is egy kínai műszert 10e körül. De egyik sem fogja megjavítani a váltót.
  8. zxlacee

    Egyéb csevegés

    Ki kellene olvastatni a hibát. Pl Opcommal.
  9. zxlacee

    Egyéb csevegés

    Automata váltó hiba miatt világít.
  10. zxlacee

    Egyéb csevegés

    Hali! Van erre egy külön fórum. Tedd fel inkább a kérdésed ott. :) http://www.opelforum.hu/topic/150-astra-g-t-vennek-erdeklodoek-tanacsot-kerek/ Szerintem azt a motort az Opel gyártotta.
  11. zxlacee

    Egyéb csevegés

    OLX-en is van pár eladó. Nézz körül.
  12. Igen, a jeladó volt a hibás. Kicseréltem és ment. Másnap kilyukadt az olajhűtő... :) Amúgy 2.5 V6.
  13. zxlacee

    Tempomat

    Ma is tanultam valamit. :)
  14. zxlacee

    Tempomat

    Hali! Úgy tudom ez az engedélyezős dolog a dízeleknél működik. Benzinesnél kell legyen egy egység a kiegyenlítő tartály alatt amiben a bovdent mozgató motor van. Ha ez nincs akkor hiába az új kar.
  15. Sziasztok! Lenne egy V6-tal kapcsolatos kérdésem. Csinált már többször is olyat, hogy menet közben vagy alapjáraton leállt de akkor 1-2 indítás után ment tovább. Ez független volt attól, hogy hideg vagy meleg a motor. Elindultam ma vele, gurultam kb 5 métert és megállt. Ezután el sem indult. Se gázzal, se benzinnel. Már majdnem lemerült az akksi annyit indítóztam de csak pár pöffenés volt. Nem volt időm foglalkozni vele, mentem másik kocsival, pár órával később mikor hazaértem pöccre indult. Gyujtás hibára gyanakszom, haldokló trafó okozhat ilyet? Esetleg rossz főtengely-jeladó? Vagy valahol valami kontakt hiba? Nincs semmi hibakód, a sárga lámpa sem világít a műszerfalon és Op-com sem jelez semmi hibát.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.