Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

niix

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Érd

Legutóbbi látogatók

550 profile views

niix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali! Sokszor mondták már nekem, hogy a " google a barátunk" :) Most én mondom ue. http://www.instant-radio-codes.com/radio-codes-philips.php?start=120 De rengeteg keygen létezik a neten.
  2. Üdv! Most mértem le.. én csukott állapotban 127 cm-ert, nyugalmi (nyitott) állapotában pedig 129 cm-ert mértem..
  3. Szia Jocipocok! Neked is, mint Rollandnak, nagyon hálás vagyok a segítségért. Most nem szeretném ismételni magam, de Rolinak levéstem mi a főbb gevasz faktor. Ha van kedved elolvasod, ha nincs.. megértem :) :)
  4. Szia Rolland. Először is.. nagyon köszönöm neked is, hogy megpróbáltál segíteni. Sajnos csak ma jutottam el odáig, hogy foglalkozzak kicsit a klímával és hát.. nem lettem túl boldog. A gépházban lévő dobozból, hiányzott egy barna relé. Vettem egyet és beraktam. Érdekes, hogy több g-s astrában, és zafirában, nem is barna relé van, hanem lila színű. Nos.. Nekem nincs lila. 3 relém van. egy zöld, egy fekete és most már egy barna is. Az AC gomb megnyomása után, bár a motor fordulatszáma picit változik, de a kompi áll.. Direktbe adtam neki 12 voltot, de be sem húz a mágnes. Persze volt még egy érdekes jelenség. Gondolva arra, hogy lehet a nyomás érzékelő halt meg, lehúztam róla a 3 pines stekkert. Ekkor, mint a bolond, beindult a klíma venti. Amikor visszadugtam a nyomás érzékelőre a csatit, a venti lestoppolt. Félek, nekem nem csak a gázzal van bajom, hanem a kompival, a nyomi érzékelővel is. Remélem, a vezérléssel nem, hiszen a fordulatszám változik az ac gomb nyomkodásával. Persze a relé dobozba található káosztól is hátast dobtam és még rajzom sincs :(
  5. Üdv Mki! Lehet, már volt valakinek ezelőtt hasonló problémája, de én sajnos most keresném a megoldást és nem olvastam vissza.. :( Februárban vettem egy 2.0 DTI A-s zafit. Akkor azt mondták a szervizben, hogy a hideg miatt, nem lehet kipróbálni a légkondit. Persze utólag rájöttem ez is csak vakker volt.. Most hogy itt a nyár, gondoltam ránézek... Semmi gáz nem volt benne persze. Mivel a kompresszor nyomás szabályozóval van ellátva, nem is reménykedtem, hogy lesz valami. A tömítés ellenőrzése miatt, most feltöltöttem kb. 7-8 bar nitrogénnel a rendszert. Viszont eléggé elkeseredtem, mert sem a kompresszor, sem pedig a klíma ventilátor nem indult el.. Mi lehet a gebasz faktor? Lenne valakinek kézzelfogható ötlete, hogy hol kereshetem a hibát? Véleményem szerint, ritka, ha egyszerre sem a kompresszor, sem pedig a venti nem megy. Ezért elektromos hibára gondolok. Hol lehet a reléje, valamint a biztije, amit esetleg megnézhetek? Illetve, hogyan tudnám pontosan kiszűrni a hibát? Lécci-lécci-lécci.. HELP PLEASE!! :)
  6. Üdv Mki! Lehet, már volt valakinek ezelőtt hasonló problémája, de én sajnos most keresném a megoldást és nem olvastam vissza.. :( Februárban vettem egy 2.0 DTI A-s zafit. Akkor azt mondták a szervizben, hogy a hideg miatt, nem lehet kipróbálni a légkondit. Persze utólag rájöttem ez is csak vakker volt.. Most hogy itt a nyár, gondoltam ránézek... Semmi gáz nem volt benne persze. Mivel a kompresszor nyomás szabályozóval van ellátva, nem is reménykedtem, hogy lesz valami. A tömítés ellenőrzése miatt, most feltöltöttem kb. 7-8 bar nitrogénnel a rendszert. Viszont eléggé elkeseredtem, mert sem a kompresszor, sem pedig a klíma ventilátor nem indult el.. Mi lehet a gebasz faktor? Lenne valakinek kézzelfogható ötlete, hogy hol kereshetem a hibát? Véleményem szerint, ritka, ha egyszerre sem a kompresszor, sem pedig a venti nem megy. Ezért elektromos hibára gondolok. Hol lehet a reléje, valamint a biztije, amit esetleg megnézhetek? Illetve, hogyan tudnám pontosan kiszűrni a hibát? Lécci-lécci-lécci.. HELP PLEASE!! :)
  7. http://indafoto.hu/rebi01/image/20853735-cb2ada74/user Üdv! Nekem ugyan Zafira a-m van, de a g-s szakértők is segíthetnek (talán). Azt szeretném megtudni, hogy a képen látható 110 Amperes biztiből hová mehet pontosan az utastérbe a barna, valamint a piros vastag kábel. Sajnos 6 amperes üresjárati zárlatot mérek rajta, ezért néhány órán belül leszívja az akksimat, Lekötöttem (látható a képen) és minden működik. Elkezdtem szétbontani a műszerfalat, de nem akarok felesleges munkát, ezért ha nincs jelentősége, (mint pl. állófűtés, stb) nem mennék tovább... a vezetékek a középkonzol alá vezetnek be.. :(
  8. http://indafoto.hu/rebi01/image/20853735-cb2ada74/user Üdv! Azt szeretném megtudni, hogy a képen látható 110 Amperes bitiből hová mehet pontosan az utastérbe a barna, valamint a piros vastag kábel. Sajnos 6 amperes üresjárati zárlatot mérek rajta, ezért néhány órán belül leszívja az akksimat, Lekötöttem (látható a képen) és minden működik. Elkezdtem szétbontani a műszerfalat, de nem akarok felesleges munkát, ezért ha nincs jelentősége, (mint pl. állófűtés, stb) nem mennék tovább...
  9. Látom, túl sok hozzászólás nem érkezett az előbbi problémámra :( A villamosságis azt mondta, hogy 70 %-ban a komfort modult kell cserélni, ami a bizti táblában van. Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy hol lehetne bontottban lőnöm egyett, az eredetivel megeggyező funkciókkal?
  10. Sziasztok! Februárban vásároltam egy Zafira A, 2.0 dti-t. Már akkor 3 naposan, akksit cseréltem, hiszen egy 6 éves volt benne és ráfogtam arra, hogy öreg. Akkor egy Bosh 70-es került bele és nem is volt vele baj, egészen egy héttel ezelöttig. Egy hete vizsgázott és egy villamosságissal bekötettem a vonohorgot, ami eddig nem volt rajta. Azóta 2 naponta 0-ra merül reggelre az akksi. A jelenség a következő.. Minden fogyasztó nélkül, álló motornál is 6 - 6.2 Amper átfolyó áramot mérek. Eközben a bizti táblán lévő zöld kis kocka relé fokozatosan melegszik, úgy hogy gyújtás sincs a kocsira adva. Ha a relét kiveszem, majd ezután behelyezem, valami egyből kattan benne (szinté gyújtás nélkül) Ez mellett, az összes irányjelzőm tökéletesen működik menet közben. Van esetleg valakinek valami ötlete, mi okozhatja a gebaszt? A villamosságis, a bal küszöb alatt kötött rá egy 2 áramkörös visszajelző ledet, amit a műszerfal és az a oszlop közé szúrt be. Gondoltam arra is, hogy ő kötött el valamit, de sajnos 2 apja nem tudom elérni. Ha pedig valóban ő hibázott, nem szeretnék másnak fizetni.. :(
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.