Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tandori

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Nyíregyháza

Legutóbbi látogatók

251 profile views

tandori's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Júniusban a topicban feltettem a következő kérésemet: " Sziasztok! A segítségeteket kérem. Van egy 1.4 ZXEP H Astrám, a hibajelenség a mit produkál: általában a második indítózásra indul be a motor. Először teker az indítómotor, de nem hajlandó indulni, leveszem a gyújtást, újra ráadom, akkor már "pöccre" indul. Olvastam a fórum hozzászólásait, ezek alapján talán CIM modul probléma lehet, az indexem balra nehezen marad kint, de van amikor tökéletesen működik. Az indítási gond pedig "véletlenszerű" , van amikor egyből beindul, de olyan is hogy tekerhetne estig az indítómotor, csak másodikra hajlandó röffenni. Ha valakinek volt már hasonló gondja kérem pár sorban ossza meg velem." Azóta jártam egy villamossági szerelőnél aki egy Opel szalonban dolgozik, ő Tech 2-vel megnézte az autót, de hibakódot nem talált. Kitisztította a fojtószelepet, de változás az indításnál nem hozott. Felmerült mint lehetőség, hogy a benzinszivattyú által termelt benzinnyomás hosszabb állás közben leesik, így levegős lehet a rendszer, emiatt lehet a nehéz indítás. Ennek okaként eshetőlegesen a benzin szivattyú tankon belüli csövének a hajszálrepedése vagy a visszacsapó szelep meghibásodása került előtérbe. Azt szeretném kérdeni, hogy ilyen jellegű hibával találkoztatok-e már, illetőleg van-e erre költségkímélőbb megoldás mint egy szivattyú csere. Válaszotokat köszönöm.
  2. Sziasztok! Júniusban a topicban feltettem a következő kérésemet: Sziasztok! A segítségeteket kérem. Van egy 1.4 ZXEP H Astrám, a hibajelenség a mit produkál: általában a második indítózásra indul be a motor. Először teker az indítómotor, de nem hajlandó indulni, leveszem a gyújtást, újra ráadom, akkor már "pöccre" indul. Olvastam a fórum hozzászólásait, ezek alapján talán CIM modul probléma lehet, az indexem balra nehezen marad kint, de van amikor tökéletesen működik. Az indítási gond pedig "véletlenszerű" , van amikor egyből beindul, de olyan is hogy tekerhetne estig az indítómotor, csak másodikra hajlandó röffenni. Ha valakinek volt már hasonló gondja kérem pár sorban ossza meg velem. Azóta jártam egy villamossági szerelőnél aki egy Opel szalonban dolgozik, ő Tech 2-vel megnézte az autót, de hibakódot nem talált. Kitisztította a fojtószelepet, de változás az indításnál nem hozott. Felmerült mint lehetőség, hogy a benzinszivattyú által termelt benzinnyomás hosszabb állás közben leesik, így levegős lehet a rendszer, emiatt lehet a nehéz indítás. Ennek okaként eshetőlegesen a benzin szivattyú tankon belüli csövének a hajszálrepedése vagy a visszacsapó szelep meghibásodása került előtérbe. Azt szeretném kérdeni, hogy ilyen jellegű hibával találkoztatok-e már, illetőleg van-e erre költségkímélőbb megoldás mint egy szivattyú csere. Válaszotokat köszönöm.
  3. Sziasztok! A segítségeteket kérem. Van egy 1.4 ZXEP H Astrám, a hibajelenség a mit produkál: általában a második indítózásra indul be a motor. Először teker az indítómotor, de nem hajlandó indulni, leveszem a gyújtást, újra ráadom, akkor már "pöccre" indul. Olvastam a fórum hozzászólásait, ezek alapján talán CIM modul probléma lehet, az indexem balra nehezen marad kint, de van amikor tökéletesen működik. Az indítási gond pedig "véletlenszerű" , van amikor egyből beindul, de olyan is hogy tekerhetne estig az indítómotor, csak másodikra hajlandó röffenni. Ha valakinek volt már hasonló gondja kérem pár sorban ossza meg velem. .
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.