Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dc-3-flyer

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Buedapest

dc-3-flyer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a válaszokat. Valóban az volt, csak a multiméterrel mért feszültségérték (13 V) tévesztett meg. De kiderült, hogy ampert is kellett voln mérni, amit meg ugye csak sorban lehet, és azt nem tudom, hogy szabad-e úgy, hogy az akkusaru elé kötöm a műszert. Abban sem vagyok biztos, kibírja-e a multim azt az értéket, amit elvileg mérnem kellene, mert a szervizben többszáz A-t mondtak. de lényeg, h megoldódott egy akku cserével. Más: Lehet valahol venni olyan kábelt, amivel az ilyesmit itthon egy laptoppal tudnám diagnosztizálni? Lehet moddolni /tuningolni az autó szoftverét otthoni körülmények között? Ha igen, milyen trükköket lehet véghezvinni ezen a típuson? Csak az első ablakok elektromosak, a motor pedig 1.6-os. Üdv: István
  2. Sziasztok! Van egy 2011-es Astra H classic járművünk. Ma mikor indítani próbáltunk, a következő hiba jött elő: A motor nem indul. Ha indítani próbálunk, három kattanás hallható, negyedikre viszont kinyílik a csomagtér. Próbáltunk diagnosztizálni a gáz- és fékpedál nyomva tartásával, majd gyújtás ráadásával, de csak 0-kat írt ki a kijelző, ami eddigi információim szerint azt jelenti, hogy a computer nem talál hibát. Mi lehet a gond? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: István
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.