Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

muszakimanager

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

muszakimanager's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Nekem kiszerelték és kisavazták 2 hete, azóta érezhetően jobban megy a kocsi. Ez szumma 50e Ft volt.
  2. Szia! Nekem is hasonló a panaszom, hogy/honnan szerelted ki a MAP szenzort? Átlag user is ki tudja szerelni?
  3. Jó választás a 120LE-s motor.
  4. Én is gondolkodom a ledugózáson, illetve a DPF kiiktatásán. Van aki már túlvan ezeken, mik a tapasztalatok?
  5. Szólj, hogy hova dobod ki, én pont egy CD70-et keresek magamnak!
  6. Ha kényelmes utazó autót akarsz, akkor a Signum utolérhetetlen. Viszont tényleg csak 4 üléses, az 5. ülés csak kényszermegoldás, én nem ültetnék oda senkit... Volt Astrám is jónéhány, nem egy kategória a Signummal. A hirdetésben lévő autó a legjobb motorral van felszerelve, viszont nem volt az eleje törve? Túl újak a motortér frontlemezei, bár lehet, hogy csak ki lett "glancolva". :)
  7. Érdekes, nekem semmi gondom az izzítással, hidegen izzít, meleg motorral és melegebb külső hőmérsékletnél meg nem, de indul mindig elsőre, még -15 C-ban is, most december 30.-án teszteltem...
  8. Szia! Már nem él a hirdetés, úgyhogy nem tudtam megnézni, hogy milyen gépet néztél ki magadnak. Én az Z19DTH-t ajánlom, kell a legalább 150LE ehhez a kasznihoz, ami már üresen is majdnem 1700kg. A benzinesek közül dicsérik a 2.0T-t, de abból kevés van nagyon. A sok kilométer ne riasszon el, a többiben is annyi van, csak vissza van tekerve....Az enyémben óra szerint 126000 van, 5 éve én használom, az előző tulaj tekert vissza 20000 km-t, de az automata váltó szerelő azt mondta, hogy megeszi a kalapját, ha ebben csak 146000km van... Szóval semmiben sem lehetsz biztos. Mivel elég sok közös alkatrésze van az Astrákkal, ezért szerintem kb. annyi lehet a szervizelés, mint egy hasonló korú (azaz nem "G", inkább "H") Astrának.
  9. Szia! A hibakódlista alapján minek kellene lennie, megnézted? Mik a hiba jelenségek?
  10. Megoldódott a probléma végre! Az első "váltóguru", akit az ezzel foglalkozó 5-ből választottam azt mondta 2 nap "tesztelés" után, hogy ez biztos vezérléshiba, 390+ÁFA. A másik szakember, aki megnézte azt mondta, hogy egyértelműen indítókuplung hiba, "csak" 250. Persze ehhez le kell szerelnmi a váltót, míg a vezérlést a váltó leszerelése nélkül is lehet cserélni. Tanács: hallgassatok meg több véleményt is, mert a "guruk" is csak emberek.
  11. Sziasztok! Na túl vagyok a hibák kijavításán, leírom a tapasztaltakat: Automata váltó: Az első váltó szakértő azt mondta 2 nap diagnosztika után, hogy ez biztos vezérléscsere. Egy másik szerelőhöz is átvittem, illetve átvitte a motorszerelő szaki. (ha utcáról állítasz be, valószínüleg mindenhol átvágnak, de egy másik szerelő, aki munkát visz oda, az más megitélés alá esik). A második váltószaki szintén megnézte, és azt modta, hogy ez indítókuplung, elmondott ,még olyan hibajelenséget is, amit nem is említettem az autóval kapcsolatban. Szerelés :250.000.- P1125 hiba: 220.000.- Ft helyett 17.000.- Ft-ért egy utángyártott turbószelep került bele, most nem tilt le. Lambdaszonda hőmérséklet-érzékelő csere: 45.000.-Ft gyári alkatrésszel. Összességében majd féláron sikerült megjavítani az autót és nem érzem azt, hogy nagyon átvágtak. Úgyhogy megy az autó, nem adom el.
  12. az automata váltóval semmi gondod? Nekem szervizmódba kapcsolt hidegben, azaz 5.-ben indult el...
  13. Nekem is minden döccenőnél kinyílik, pedig kulccsal be van zárva elvileg...:) Én kiszedtem a 2 kilós szervízkönyv+Opel könyvet. Most jó.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.