Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kisjoco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kisjoco névjegye

  • Születésnap 1978-08-23

Elérhetőség

  • MSN
    kisjoco
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Szigethalom

kisjoco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. kisjoco

    Elektromos

    Én a XIV-ben melózom. :D Pont jó lenne.
  2. kisjoco

    Elektromos

    A sípoló hang már régebbi dolog. Tudtok esetleg cca. árakat is írni? Mert így vizsga és horog után ebben a hónapban elléggé érzékeny vagyok rá :D Meg esetleg egy megbízható szervízt :D
  3. kisjoco

    Elektromos

    Sziasztok! Az alábbi probléma miatt kérem a segitségeteket: Világít az akkumlátor ikon a műszerfalon. Hiba leírása: Múlt pénteken rakattam vonóhorgot az autóra, mert esedékes volt a vizsgája. (azért írom le, mert lehet, hogy a villanyos bekötésnél valamit elberheltek a szakik. (ha balra indexelek, akkor egy pillanatra felvillan a vonóhorog ikon, ill. ha vészvillogózok, akkor pedig villog, még akkor is, ha nincs rajt utánfutó)) Ezzel még így elvolnék, de az akkuikon bosszant, mert csak ma jelentkezett. Van egy barkácsmérőműszerem (ilyen olcsó obis digitális), amivel megmértem a nyugalmi akku töltést: 13,5 V, és megmértem járó motor mellett is, 15,5-16,6 V a fordulatszámtól függően. A fura az, hogy az ikon haloványan ég, de minél több fogyasztót kapcsolok be, annál élesebben világít. Egy bizonyos fordulatszám mellett meg villog mint egy index, mintha a motor lüktetését utánozná. Az akku nem test oldali saruja alatt volt némi fehér por, de leganyéztam csiszolópapírral a sarukat meg minden, viszont akkor sem javult a helyzet. Gyanús még egy sípoló hang a generátor felől is, mintha egy csöppet csapágyas lenne a cucc. Mi lehet a gond? El merhetek indulni vele holnap melózni? Előre is kössz a segítséget. Üdv.: kisjoco
  4. Sziasztok! Bocsi, hogy előolvasás nélkül írok, biztos volt már ez téma, de életbevágó. :( Bejöttek az esős idők és az F astrám szélvédője folyamatosan párásodik. A normál fűtéssel esélytelen letisztítani, de a klímával eddig 2-3 mp. alatt lefújattam a párát. Viszont most már az sem segít. 3/4 óra alatt sikerült a klímával úgy páramentesíteni, hogy normálisan lássak. Valakitől hallottam, hogy pollenszűrő csere megoldja a dolgot. Nem szeretnék télen is klímával járni. Üdv.: kisjoco U.i.: most azért visszaolvasok, de így talán előbb meglesz a megoldás. Köszi.
  5. kisjoco

    Motor

    Megtudtam !!! x14xe esetén a teknő csavarok 10 Nm, a váltóhoz rögzítő csavarok 20 Nm :) Ha valakit érdekel.
  6. kisjoco

    Motor

    Nekem olajálló gumit adtak a bótba
  7. kisjoco

    Motor

    Köszi. Az Így csináld nekem is megvan, de nem az ECOTECH motorra vonatkozó. Remélem elég lessz a 8 Nm. :)
  8. kisjoco

    Motor

    Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy az olajteknő csavarok meghúzási nyomatéka mennyi x 14 xe motor esetén? Vagy hogy hol lehet megtalálni az értéket. Köszi.
  9. kisjoco

    Motor

    Aluból van. Valami autószerelő mondta, hogy a hegesztés elhúzhatja a cuccost, és lehet, hogy a tetejét egyenesbe kell csiszolni. Létezhet ez, vagy csak több zsetont akart, vagy nem akart foglalkozni a javítással? Új csavarokat nem kell venni hozzá? Vagy a régi megteszi? Belül nincs valami cucc ami kipotyog, vagy cserélni kell? A teknő rögzítve van a váltóhoz. Ha lecsavarom nem hullik szét ? :)
  10. kisjoco

    Motor

    Sziasztok! X14 XE olajteknőt keresek, ha van esetleg valakinek eladó. Az lenne még a kérdésem, hogy egy csóró hozzá nem értőnek takarékossági okokból sikerülhet -e egy olajteknő csere, és ha igen akkor hogyan? :) (és mit kell hozzá venni) Vagy kellene egy olcsó hely, ahol megcsinálják. (hegesztve is jó lenne, mert nem csavarnál, hanem mezőben repedt.) Épp olajcserére érett a kicsike, az új olajat meg már nem akarom kicsorgatni belőle B) Előre is köszi. Üdv.: kisjoco
  11. kisjoco

    Motor

    Sziaztok! Tudja valaki, hogy a diagnosztika hogyan érzékeli az AGR szelep hibát? Ha lezárom, akkor fog jelezni valamit?
  12. kisjoco

    Elektromos

    Sziasztok! Vettem egy cd-s rádiót a verdába, és a régi car300-ast kivettem. Amikor bekapcsolom az új rádiót, a középső kijelző kialszik (gondolván, hogy a gyári rádiótól kapott jeleket kellene kijeleznie. Tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan tudnám az eredeti kijelzőn az új rádió bekapcsolásakor a dátumot odavarázsolni?
  13. kisjoco

    Motor

    Megint kigyulladt a motordiagnosztika lámpám. Most volt nálam gemkapocs, és az alábbi hibákat jelezte: Exhaust Gas Circulatian Valve Exhaust Gas Re-circulatian Valve Tehát Tom kollégának igaza volt. :blink: Nem tudja valaki, hogy mit jelentenek ezek a hibák, és hogy mit okozhatnak, ha nem tolom rögtön szervízbe az autót?
  14. kisjoco

    Elektromos

    Én például ki sem szedtem a rádiót. Középkonzollal együtt kihúztam az is. Simán kijött. Pont van elég drótja ahhoz, hogy picit megemelve mindenhez hozzáférj.
  15. kisjoco

    Elektromos

    És a klímagombban is külön van? Akkor átvágott a boltos :), mert az már 5 Aszonta, ha már szétszedem, cseréljem ki az összeset. Csak a két felsőt cseréltem. De van 2 kis izzóm, ha kell valakinek :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.