Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

joe_007

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

joe_007 névjegye

  • Születésnap 1975-10-27

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra A '93 C20NE
  • Város
    Halásztelek

joe_007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok újra! Ez a hűtőrendszer átmosásos dolog érdekelne, hogy mi a folyamat és hogy is kell csinálni? Hol tudom leengedi a szutykot? Az utolsó írásom óta 1x se főt meg a cucc és szépen nyitott a termosztát ill. otthon megvártam mig felment a víz hőfok 100 főlé és bekapcsolt a fűtőventi tehát ergo úgy gondolom müködik a dolog és lehet megfagyott a termosztátnál a cucc ill beragadhatott, azóta 1x se ment 100fok főlé sem kiéve az előbb leírt teszt erejéig! Másik két kérdésem lenne még úgyan lehet nem ide tartozik akkor kérem írányítsatok a megfelelő kontakthoz: A nivópálcát tartó acél cső elrepedt ilyenkor hol kapok másikat itt pesten, mert Halásztelekhez közel van egy Opel (német alkatrész) bontó és nem tud ilyet adni már pedig kéne, mert az olaj ott szépen kifolyik - le a motor blokkom aljára és onnét a kövezésre ehhh. Egy minta kép Ha találok egy szétbarmolt kocsit az utcán(motoros rádió antennát kiszakították a helyéről szószerint kifejtették! :-( ) jelen esetben egy Vectra A-t, akkor mi a teendőm, hogy a tulajjal tudjak beszélni! Mert hátha megy a zuzdába és nekem jól jönne belőle egy pár alkatrész amiért persze fizetek! Köszi a helpet.
  2. Sziasztok Fórum lakók! :) Nekem is lenne kérdésem, emme remek időben a gépem /'93 Vectra A C20NE/ úgy gondolta, hogy ma reggel fel forr az agyvíze! Mentem volna a meoba 27Km-es táv és 2x kellett megállnom, mert piros tíltásig ment a vízhőfok jelzésem!!! Persze eme kellemes melegben vártam, hogy lehüljön a cucc és a 2-dik neki futásnál a lágymányosi híd elött a Budafoki úton a T-home mellett leparkoltam és néztem a csövek hőmérsékletét hát mind a kettő forró volt, de a termosztát résznél nyitott kiegyenlítő tartálynál nem tudtam benyomni a csővet! Ezzel szoktam légteleníteni ill megnézni milyen a nyomás a rendszerben! Amikor megálltam persze csak a kiegyenlítő tartálynál lehetett látni a sistergést, tehát ergó zárt a rendszer, mert ha nem akkor nem lenne túlnyomás! A ventim egyszer se kapcsolt be! Hőgomba kb 1 éve lett cserélve (megj.: Csere elött 92-95-között bekapcsolt a venti mig most 105 körül! Jól tudom, hogy két féle hőgomba van?) és hengerfely tömités csere meg 2hónapja! Kérdés hogy tudom most megnézni, hogy mi lehet a gond, mert így nem szivesen mennék haza a meoból, ha megint 2x meg kell állni és megfőzni se szeretném a motort! Persze mondanom se kell oda felé full speed a belső szellőztetés és majd le fagytam míg beértem :) Pech persze szombat van és holnap vasárnap meg ünnepnap! Ehhh. Addig is minden fórumlakónak KKÜ és BUÉK! :) Köszi a helpet!
  3. Bocsi közben most látom már 55-ik oldalnál tart ez a topik és én még csak a 48-dikat olvastam .) De örülök, hogy sikerült megtalálnod és megoldani a problémát! 1ként nálam olyan is volt, hogy bekapcsolt a hűtőventi de még se mutatott semmit a müszerfalon a hőfokjelző, a megoldás hőfok jelző csere lett .)
  4. Hali! Tudom régi a kérdésed, de megprobálok válaszolni rá, mert én is jártam így, de akkor szerelőtől kaptam vissza így és tudom mi volt a gond! Egy sarus kábelt kell vissza csúsztatni a hőfokmérőre, ami a termosztátnál találsz meg bal oldalt, ha a kocsival szemben állsz! :) Ha kell kép akkor készítettem kettőt róla .)
  5. Hogy ne főjön meg a motorom mire haza érek C20NE! :)

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.