Nekem x20dtl-em van. Reggelre nem indult. Indulás csak drasztikusan ment reggelente. Karter cső le, féktisztító befúj.
Résolaj nincs, adagolósok szerint nem gáz ha nincs mivel jó a porlasztó és jól van beállítva az adagoló is.
Én mentem vele 1km-t úgy hogy egy flakonba volt vezetve leszabályzósan. Semmi nem jött.
Húzd szét az adagolóból visszatérőt a gázolaj szűrő mellet és dugj bele egy 8-as átlátszó csövet. Szívd fel a gázolajat. Nem gyorsan jön, mert a kijövő áteresz csavarba egy pici lyuk van amin át tudod szívni ha nem vagy finnyás és birod a gázolaj ízét.
Résolaj cső csere nem egyördöngős dolog de a ford 3,6mm-est ajánlom. Külsőleg vékonyabb, de könnyebben rámegy mint a vastag ATE-s. Én megszívtam vele. ATE-sat adtak az opelbe (ingyen). "T"-t lista áron 1500Ft-körül adnak gyárit. Hidraulika boltba van fém 4-es átmérővel. (így tömít is rendesen) A Lincosba vettem kézi pumpát, de vékonyabb a csatlakozója amit a gázolaj szűrőbe megy 4 tizeddel és falsot szívott. Megfújtam a szürő csőcsatlakozóit zsírsprével azóta indul, kis dadogással 2. fordításra. A szűrőház kupakja 16ezer Ft lista áron a pohár szintúgy. Most vettem egy L200 kézipumpás szűrőt a bárdiba JDH011 (dobozon csak DH011-van)és SP-903 szűrőt 7000Ft kap 4 bilincset meg 2db csövet oszt csá! Ja és semilyen hibakódot nem írt ki a diag. Sok sikert és kitartást!