Sziasztok!
Egy ideje mar olvasgatom a forumot, de most szolok hozza csak eloszor. Azaz kerdezek, remelem nem nagy hulyeseget :)
Vasaroltam egy fejegyseget. A reginek kinyiffant a CD lejatszoja... Mikor kiszenvedtem a helyerol a regi fejegyseget, olyat lattam, mint meg soha... az ISO csatlakozot egy hentes levagta, megtoldotta es a radio csatlakozojara forrasztotta a vezetekeket... Remelem nem mindennapos az ilyen hentesmunka.
Egy kics bosszankodas utan elmentem es vettem csatlakozot, csupasz vezetekekkel es neten telalt calibra/vectra elektromos rajzabol nehany ora alatt sikerult kihamoznom, mit hova kell majd kotnom.
Ezzel kapcsolatban lenne kerdesem, mivel nem tudom milyen lehet a gyari csatlakozoja a vectranak. Mi a szerepe a kek-piros ill. a barna-lila vezeteknek? Ezeket most csak leszigeteltem, mert ugy tunt anelkul is fog szolni a dolog. Ha lesz idom megprobalom kimerni, hatha rajovok. Kek-piroson ugysejtem a sebessegel kapcsolatos feszultseget kell keressek. Barna-lila rajz szerint pedig riasztoba vegzodik. Ez a riaszto fele erzekelest var hogy lopjak-e a cuccot, vagy a riasztotol kapok infot az allapotarol?
Talan nem en vagyok az egyetlen akinek vacak az antennaja, de majd ki szeretnem cserelni egy mukodo motorosra a mostanit. Neten talaltam mtoros antennat, elfogadhato aron, de gyanitom, hogy nem fogom tudni a gyari entenna helyere beszerelni, mert nem csak egy sima lemezre lehet az ilyet fogatni. Hol tudok elfogadhato aron emgfelelo antennat talalni?
Meg egy utolso kerdesem lenne csak most hirtelen :) A fejegyseg most az eredeti bekotes alapjan csak gyujtas alatt mukodik. Olvastam forumokon, hogy egyes autotipusoknal gyujtas levetele utan kb 20 perc mulva kikapcsol a radio magatol. Az ilyet a fejegysegnek kellene tudnia vagy az auto elektronikaja tartja meg 20 percig feszultsegen az ISO csatlakozo gyujtas vezeteket?
Bocsi, hogy ilyen hosszura sikerult, remelem nem farasztottam senkit...
Udv: frankie