Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsizoli

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    815
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

gsizoli last won the day on Szeptember 7 2014

gsizoli had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

gsizoli's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Hírnév

  1. Ha jól emlékszem a vezető oldalon az bal első toronyra van felrögzítve egy külön duda. A csatijának ott kell lennie. Az angoloknál ugyanitt van még egy szirénaszerűség is.
  2. A motorokat le is lehet tesztelni, talán OPCOM is tudja...fel le mozgatható SW-esen is, ekkor nem kell kiszedni sem a lámpát. Illetve van egy xenon vezérlő elektronikai box valamelyik első sárvédő mögött (jobb oldal rémlik). Az én tippem az, hogy pedig a jeladók lesznek rosszak, vagy az első vagy a hátsó a bal lengőkarokon. Ki szokott gatyásodni a persely, azt kuka. Ha az a baja akkor van ilyen jeladóm 1db ha kell.
  3. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Így már nem olyan vészesek a számok. Ami sztem mint hobbista lehet. 1 nem takarították ki hf probléma után a hűtő vízkört,és keringeted az olajat. Ez akkor leghet igaz ha nem nézted eddig a hűtőfolyadékot. Ha az rendben volt eddig akkor step 2 ha nem, akkor ki kellene tisztítani az egész kört, mert télen trutymósodni fog, és előbb utóbb se fűteni se hűteni nem fog. Ha ezután tiszta marad -rendesen kitisztítani- akkor ennyi olajat fogyaszt az autó, sztem gyári határértéken bőven belül lenne - talán 0,75l/1000km 2 olajhűtő hiba. Ebben már a rozsdamentes robosztus hűtő volt gyárilag. Kiszedhető, nyomáspróbázható,ha jó új tömítésekkel visszarakható 4-5óra meló. 3 ha mindig olajos a víz fentiek után akkor valami nem ok a hf tömítés, hf környékén , hiába most cserélték
  4. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Ha ennyi olajat eszik akkor ne tekintsünk el a motor kopottságától. Ha nem folyik belőle el az olaj és áll az autó alatt vagy a motortérben akkor ott nagy a baj... Motor ki és HER GENERAL. Az hogy hogy fogyaszt, vagy hogy megy - sőt még a kompresszió mérés eredménye se - nem ad TELJES képet a motor kopottságáról. Leragadt vagy törött olajlehúzó gyűrű, vagy sérült hengerfal esetén is lehet jó kompresszió érték és megy mint a barom csak zabálja - égeti az olajat. Kérd meg az egyik spanodat, hogy, menjen mögötted és párszor lépj oda neki, hogy füstöl e kéken. Meg indításnál nézzétek meg befüstöl e (bár ez szelepszár szimering gond lenne, ami ugye ki lett cserélve HF felújításnál...) Ekkora olajfogyasztásnál kell, hogy füstöljön, ez 2L/1000km lenne.
  5. Sziasztok, Új vagyok eben a topikban, de kellene egy kis segítség. A CD70 gyári fejegységnél az normális, hogy nem lehet tovább hangosítani azt se a hangerő szabályozó gombbal, se kormányról? Rádió hallgatása közben vettem észre, utána beraktam 10 perc múlva egy CD-t, azt tudtam bömböltetni, de kicsit nyomogattam a fejegységet és utána már CD-nél is rádiónál se engedte magát hangerő ügyben túltolni. Annyi, hogy ma meleg volt és napon állt az autó, azt hallottam, hogy megy a fejegységben a venti....elképzelhető, hogy védelem miatt nem engedi magát kihajtani, ha már túl van "melegedve"?? Azt ne kérjétek, hogy télen próbáljam ki... Ha igen akkor van erre valami megoldás? Elég szomorú lennék, ha ennek a gyári cuccnak ilyen gyenge lenne az eredeti felépítése...vagy más a gond? Tapasztalat, vélemény? Előtte B2 Omegám volt NCDC2013 fejegységgel, az sohasem produkált ilyet. Köszi Zoli
  6. gsizoli

    Egyéb csevegés

    120A és BOSCH, asszem DENSO a másik fajta és az kerüledő.
  7. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Speckó...Speckó...ki kéne cserélni, na de nincs benne gyertyakábel ugye....
  8. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Így van, itt rohad a 90%-uk, és ilyen az utas oldal is a legtöbbön, megáll a gané a nyúlvány tövében, és a itt rohad át...
  9. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Ha nincs eltömődve a nyúlványban a vízelvezető, és nem hűtővíz, akkor jó eséllyel lyukas a taposója...érdemes mindkét oldalon megnézni, mert a pedálok mögött is lyukas szokott lenni, aztán dől be a víz, mert ha úgy állsz még be is vezetődik ami lefolyna, elbaxta a tervezője...
  10. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Az olajhűtő fedele mellett folyhat vagy a hátsó vízhídnál, ezt nem látod mert rajta van a szívósor, injektorsor. Le kell nyomáspróbázni és megnézni hol folyik.
  11. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Én le tudtam szedni az enyémet, húzni kellett mint állat felfele és lejött. A rúd "rücskös - egyenetlen" és azon szorul meg.Tettem fel anno irmscher gombot, jól rá kellett baxarintani tenyérrel 4-5-öt - nem pottyant le utána az se. Még a régi gombom is megvan valahol amit leszedtem, szerintem nem roncsolódott.
  12. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Nekem van, aranyáron..:)
  13. gsizoli

    Egyéb csevegés

    3:20 az biztos nem lesz. Szimmering: Motorolaj le, váltó le (automata ez vagy manuális?), talán még katalizátorok is le, kuplung vagy citrom le, lendkerék vagy driveplate le, utána jöhet a szimmering a Gabo által írt szalaggal, mert jó eséllyel folyni fog utána is ha az nem kerül rá (a szimmering széle megdolgozza az évek és kilóméterek során a főtengelyt, lesz benne egy kis vájat), utána vissza az egész + automataváltó olaj korrekció, vagy hidraulika folyadék feltöltés és légtlenítés illetve motorolaj vissza. Szelepfedél: Ha nagyon kenik vágják fél nap a 2 oldal. Talán megvan egy nagyon húzós nap alatt, ha nincs nagyobb problém (8-12 óra), és nem tört bele semmilyen tőcsavar, csavar. Munkadíj Pesten sztem 35-45eHUF. Gabo nem ér rá ilyenekkel foglalkozni...mindig a felhők fölött jár...
  14. gsizoli

    Egyéb csevegés

    Dobj egy PÜ-t, Nekem van komplett panelom, küzdjünk meg.
  15. http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=90458.0 http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=90451.0 Vagy kábel..
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.