Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nundee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    351
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

nundee névjegye

  • Születésnap 1975-12-27

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    S.saint-peter

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Z14XEP, Corsa C Z12XE
  • Város
    Sajószentpéter

Legutóbbi látogatók

3.133 profile views

nundee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Hírnév

  1. Sziasztok! A klímám fél óra járatás után 11.8 fokot fúj a középső rostélyon, 26 fokos külső hőmérséklet mellett. A klímás szaki szerint tökéletes, szerintem hűvösebbet kellene tudnia. Szerintetek? Szerk.: 4 éve volt utoljára töltve.
  2. Szia! Az előírások szerint a talajtól min. 25 cm-re kell lennie a DRL-nek és a kettő között min. 60 cm-nek. Nálam a ködös alja 31 cm-re van a talajtól, tehát elég necces lenne. Kivágni még csak - csak, de a tartó konzol rögzítése problémát okozhat.
  3. Sziasztok! A közelmúltban beszereltettem egy Osram DRL-401-et a kocsimba, aut. villamossági szerelővel, a hatályos jogszabályoknak megfelelően lett bekötve. A gondom az, hogy azóta rádiót (nem gyári, Panasonic) nem igazán tudok hallgatni, mert ha aktív a DRL, recseg az összes adó. Ha kapcsolok pld. egy helyzetjelzőt (ezáltal lekapcsol a DRL), minden a régi, jó a rádióvétel. Annyit látok, hogy a gyújtás+ a tolatólámpa kapcsolójáról lett levéve. A DRL elektronikáját a szerelő a motortérben a "relédobozra" rögzítette, innen már átköltöztettem a kiegyenlítő tartály alatti lemezfelületre, de semmi javulás. Mi lehet szerintetek a hiba oka? U.i.: a szerelő természetesen hárít, ő még ilyen hibával még nem találkozott, pedig már csillió DRL-t szerelt. Természetesen nem hagyom annyiban a dolgot, valamint nagyon érdekelne szakértő véleményetek! Köszi előre is!
  4. Szia! Ha már festék szükséges (a képekről nem tudom megállapítani), akkor ajánlom, hogy a kocsi gyári színkódjával (jobb oldali B oszlop tövében megtalálod) sétálj be egy Opel szervizbe v. kereskedésbe és tudsz venni javítófestéket, amihez lakkot is csomagolnak. Kb. 2-3 ezer forint. Megfelelő előkészítés mellett szépen lehet vele dolgozni.
  5. Igen, arra gondolok. Nálam sajna fordulatszám független.
  6. Üdv Urak! :) Classic, Z14XEP, '08... Más is tapasztalja a nyirkos időben tapasztalható "kuplung-dobálást"? Rémlik, hogy már volt téma, de megoldásra nem találtam. Annyi adalék, hogy az én kocsimon még gariban teljes kuplungszerkezetet cserélt a márkaszerviz (elvileg, csak a számlát láttam, a melót nem és kérdésemre sem tudtak válaszolni, hogy mi volt a baja, jellemző...). Most már odáig fajult a dolog, hogy ezen a "fagyos nyarunkon" is - nyilván kevésbé, mint ősszel, vagy télen - képes volt 1 nap állás után baxakodni. Van bármi ötletetek, merre keressem a hibát ebben a széthajtott (49.5 ezer km.) kocsiban? Rükiben pl. semmi baja, szépen elindul, de 1-esben tragédia, majd 5-6 perc menet után semmi nyűgje. Már abban sem vagyok biztos, hogy kuplung, teljesen tanácstalan vagyok. Köszi előre is az ötleteket!
  7. Szia! Ha jól emlékszem, a dob hátsó részén van egy "lik", ott benyomsz egy csavarhúzót és a munkahenger összébb húzódik és könnyebben lejön a dob.
  8. Sziasztok! Én is a segítségetek szeretném kérni! Témánál vagyunk, belső keringetés, Delphi rendszer... Szóval, az a tünet, hogy hol működik, hol nem. Ma elpöcsöltem vele vagy 2 órát és arra jutottam, hogy a tengely ép, és a motorjának csatiját megmozgatva-szétszedve működik néhányszor, majd megint nem... Kontakt spray-vel befújtam a szétszerelt csatit, de a rapszodikus működés továbbra is fennáll. DV cartárs leírását átolvasva a motorja lenne a ludas? Vagy egyéb? Ami még feltűnt, hogy a kapcsoló világítása mintha felcserélődött volna, ha jól értelmezem a zsalu állását. Belső keringetésben álló leffentyűnél ( a motor felé zár) nem világít a lámpa, külső szellőztetésnél (felém zár) viszont igen. Bármilyen építő jellegű ötletet szívesen fogadok, köszi előre is! Sziasztok!
  9. Sziasztok! Bő 6 éves gyári akku-m kezd elfáradni. Ezt ajánljátok? :https://akkumulatorok.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/termekcsoport__akkumulatorok__electric_power_1__55_ah
  10. Szép lett nagyon! :) Ez a kedvenc gyári felnim nekem (is). Már csak szerezni kellene valahonnan egy "jóárasított " szettet. :D
  11. Üdv! Z14XEP motoros gépem is produkálja ez a "zajt" 3 ezres fordulat környékén. Még nem jöttem rá, hogy mitől. Jah, ebben kemény 43.000 km van...
  12. Isten éltessen T. Elek! :)
  13. Szerintem grofbandi nem erre a használatra gondolt. :D (Amúgy igazad van ebből a szemszögből nézve. :D :D :D )
  14. Szia! Sértődés ne essék , de a cartársak zöme félretájékoztat a tankszellőztető témában. :evilgrin: Mivel én már szereltem ki, azért tudom a helyét a Z14XEP mociban. A fojtószelep háza mögött, arra rászerelve egy bonyolult műanyag tartó alatt (melyek tartják a kartergáz csöveit is) a tűzfal irányában találod, fémszínű, kb. 10 cm. hosszú, hengeres testű "kütyü". Ja, a lényeg. Addig örülj, amíg hallod a kopogását, mert ha nem, akkor megszorult és jön a játék az üzemanyag szint mérőjével. Menet közben emelkedik a üa. szintje, stb. (T. Elek a megmondhatója :icon1: ). Minden jót és Peace! :icon1: (A fojtószelep ház mögött jelöltem, a másik jelölés nem az én művem :blush: !!!
  15. Naaaaa, azér' ne személyeskedjünk!!! :sneaky: Ami T. Elek írt az nem ua. azért, amit te írtál. Persze a te verziódat is megpróbáltam és meg is köszöntem a válaszod. Sajnálatos módon csak szeretnék érteni az autómhoz, de azért igyekszem nem láma kérdésekkel teleszemetelni a topic-ot. :icon1: A lényeg, hogy csere lesz.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.