Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csorosz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Eger

Csorosz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Csorosz

    Elektromos

    Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. B Vectra félbőr (szerintem Recaro) ülésben kiment az ülésfűtés vezérlő "kocka". Ez a kis elektromos panel a szék első részén, alulról egy gyorskötözővel van felfogatva az üléshez. Kb gyufásdoboz méret, a kábeklek bele vannak forrasztva. Feltételezem a fet döglött meg rajta, mert szépen el van füstölve a panel körülötte. A test vezeték forrszeméről félig lefutott az ón. Ellenőrizni fogom a fűtőlapokat is, nem e zárlatosak, de előtte szeretném megkérdezni, valakinek volt e hasonló probléma, és hogyan orvosolta. Lehet e kapni uj vezérlőt, vagy van e kapcsrajz hozzá, vagy valami utángyártott dolgot szerelt fel, vagy nem tipusazonos elektronikát. Köszönöm előre is.
  2. Sziasztok. Csinált egy olyat a kocsi (Vectra b y20dth), hogy menet közben 120-130 -nál rántott egyett, majd csekendzsin, és utána kis idővel megint oké. 1300 km -es úton 2x. Hibakód: p1220 Mi tévő legyek? Jelen pillanatban minden oké a kocsival, a hibakódot töröltem. 160e van benne, eddig tudomásom szerint érintetlen az adagolója. Üdv.
  3. Kori, Fűrészoszkár, GsiZoli köszönöm a hozzászólásokat, amint lesz időm vele foglalkozni, vissza fogok jelezni ide, mi volt a probléma. Üdv 4all!
  4. Ahha. Az a helyzet, hogy vesz fel áramot, ellenállása pedig 2-3 ohm. Ezért gondoltam, hogy nem lehet szálszakadt, de még az életben nem szedtem szét ilyet, illetve nem tudom (csak elképzelni) hogyan működik. Gondolom Bi-metál van benne, ami hőre old, csak azt nem értem ha szakadt, akkor mért mutat szinte rövidzárat? Teljesen tanácstalan vagyok. Meg sajnos a kocsi is tesómnál van a hétvégéig, úgyhogy addig jegelem dolgot, ha van tipp, tapasztalat, várom. Üdv.
  5. Szevasztok. Kellene 1kis segítség. B-s omi bőrüléseit (Recaro memóriás, ülésfűtéssel elől hátul) bepakoltam A-s Omiba. A gondom az, hogy az ülésfűtést az istennek sem tudom elindítani rajta. Van valami trükje, elektronikája, vagy csak simán 12v kell neki. Köszönöm, és várom a tippeket.
  6. Ja-ja. Meglestem. Azért ott is van mit nézelődni. A phase 5ben majdnem 300 fokos vezér? Uhh. :huh: Monjuk azért az árért majdnem használt Lotus Omegát vehetsz.
  7. Na azthiszem megtaláltam a kérdéseimre az egyik megvalósult megoldást. C20 NE Ascona átiratban
  8. Hehe.... Ilyen K&N légszűrőm van, ami az incontrolon van. A lap alakú. Persze én 13k-ért vettem vaci újba, kb 4 éve? Itt mg több mint 20? Akkor bax ezek 100%-os árréssel dolgoznak? <_< Ez a gáz manapság. Ez a rablókapitalizmus. :huh: Monjuk érdekes ez a légszűrő is. Már ha nem baj, ideirom tapasztalatom. Mikor betettem annó, kellet neki pár10 kilométer, hogy alkalmazkodjon a több levegőhöz. Addig magasabb volt az alapjárat, meg ingadozott. Na eltelt kb 10k km, mondom ideje takarítani. Szűrő ki, papír ideiglenesen be. Erre Vater szól, hogy ő biz megy Pestre.(egri vagyok ám) Vizes szűrőt vicca nemrakok, úgyhogy papírral ment. Mire hazaért, kb 60 litert evett a kocsi 300 km-en. És majd megfulladt apjuk a benzinszagban. Valamiért nem tudott visszaálni a kocsi. Azóta csak a textilszűrő van benne. :D (hisztis kis dög :D ) Seni: a seh magasabb kompresziójú nem?
  9. Szerintem tudom mire gondolt. Lexmaul cuccok. De, senki sem tud nekem eladót sajna. Pedig keresem. Ebay -en van csak, de azok meg nem küldik Magyarországra sajna. Négyleömlő dob a c20ne-n valamit? Állítólag kati nélkül is jobb lenne már, de én nem hiszem, hogy az fojtaná le.
  10. Na, alakulnak már a hozzászólások. Valahol itt járok most én is. Mesélj nekem lécci az olcsó tuningolásról. <_< Ja, és Voszi: a kocsi irdatlanul a szívemhez nőtt, és nagyon szép állpotban van! Tuti nem válok meg tőle, akkor inkább így marad ahogy van.
  11. Hát igen. Elférni elfér benne. :huh: De még mindig nem értem, egyszerűen belerakhatom macera nélkül a gébbe a mocit? Átvezeti és jólvan? Mennyibe van ez így? (mármint a papirozás)
  12. JAh. De ti úgy beszéltek róla, mintha az olyan egyszerű lenne. Mondjuk kapásból mit kezdjek a motorszámmal. Mert ugye ez tipusmódosítás, ha nem tévedek. Vagy más úton gondoltátok? Továbbá én úgy hallottam, A c20ne nagyon jó turbóalany. De. Én meggyőzhető embör vagyok ám. Úgyhogy haljam, hogyan kellezt végigzongorházni. Csak hogy ne legyek tévvágányon. <_<
  13. Étem. Mondjuk azt nem mondtam, hogy kicsi nyomásra gondoltam. Kb 150 pacira szeretném feltornázni. Ehez meg talán nem kéne a motorba buherálni semmit. Ez nem olyan sok. És úgy tudom, omegában olyan váltót adtak C20NE-hez, mint a 2,6-o hoz. Ergo valami 240Nm-ig gyárilag bírnia kéne. Nomeg nem utolsó sorban kb 400K van a verdában már. <_<) És a végére hagytam, hogy most került bele egy Speer. Aztán kipróbáltam. Aztán Q-va kafán rakja a farát száraz aszfalton is már a verda, amit eddig sima difivel nem tudtam megcsinálni csak havon, vagy salakon. Ezekután mitaszondtok?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.