Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

grep

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    659
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

grep last won the day on Január 9 2016

grep had the most liked content!

Legutóbbi látogatók

2.909 profile views

grep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

105

Hírnév

  1. Nekem nyáron dugóba be szokott kapcsolni a venti, de amúgy a szokásostól magasabb valamilyen oknál fogva az üzemi hőfoka a motornak.
  2. Mantec által adott diagnoszta erősen ajánlott. De a hibakódók alapján erősen hengerfejfelújítás gyanús, ami kvázi típushiba ezeknél a motroknál.
  3. Köszi az infót. Ez tőlem sincs messze, autóval 5 perc. Nem tudod esetleg, hogy ha webshop szerint rakáron van, akkor elég vajon ha bemegyek hozzájuk, vagy mindenképp meg kell rendelni a webshop-ban?
  4. Sziasztok, A filtershop-tól vásárolt már valaki? Mennyire megbízható cég? Castrol oalajat vennék náluk.
  5. Itt van bontott. Rá kell kérdezni: http://www.jofogas.hu/budapest/Opel_Astra_H_extra_felszerelesek_54613024.htm
  6. Én bontóba vettem kb. 800Ft-ért.
  7. Nemtom, nem ismerem. Ami nekem van alapozós rozsdaátalakító: rá kell fújni a rozsdás részre, ami ezután kémia reakcióba lép a rozsdával, aminek hatására megáll az oxidáció. A kémia reakció eredményeként egy fekete réteg képződik, ill. valami levegőre keményedő műgyanta is van benne, ami kb. 1 óra alatt megköt. Ez gyakorlatilag az alapozó, erre lehet fújni a fedőfestéket. Nem kell csiszolni semmit. Az a baj a csiszolással, hogy az csak akkor hatásos, ha teljesen a nyers, még nem oxidált felületig lecsiszolod, majd ez a felület kerül megfelelően kezelve.
  8. Nem rozsdamaró, hanem rozsdaátalakító! Nagyon nem mindegy!
  9. Le kell csiszolni a festéket, lefújni rozsdaátalakítós alapozóval, majd ráfesteni gyári festék spay-vel. Így jópár éve nekem jó, igaz nem az ajtó alján, hanem a jobb A oszlop üveg felöli oldalán (természetesen kívül ).
  10. grep

    Egyéb csevegés

    Óóóó. Na erre nem gondoltam. És merre parkol az a verda? Hol nem szabad megállni? Most olvasom, hogy Gyöngyös. Hát ez nem jó hír, nekem is van ott közeli rokonság.
  11. grep

    Egyéb csevegés

    És mi a gond a Bosch-al? Nekem több, mint 4 éve van fent és még mindig rendesen töröl. Ott inkább helytelen használati gond lesz, ha sűrűn kell cserélni.
  12. Én CIM modul hibára tippelnék. Nekem is volt ilyen problémám miután felrakátk a "hibajavító" bilincset. Csak a CIM javítása után tűnt el, és azóta nincs is.
  13. Én úgy emlékszem, hogy csak a Z16XEP-es motor volt ilyen szerencsés, hogy rossz minőségű kuplungot szereltek bele és emiatt rángatott (az enyém is, szerencsére azóta csere lett).
  14. Az ESP-s szívás, mert van egy külön tárcsa az ESP szögérzékelőnek a CIM-ben, ami ha egy kicsit is elmozdul összerakásnál, akkor hibát jelez az ABS, nem működik az automata index kikapcsolás, stb. Márpedig elmozdul. Én is vagy 3x próbáltam összerakni, de mindig előjött a hiba. De szerencsére az opcom-mal újra lehet kalibrálni. Már régen volt, de ha jól emlékszem, akkor középállásba kellett rakni a kormányt és az opcom-ba nullázni valamit, valahol :) (a neten biztos van rá leírás, nem kerestem most rá).
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.