Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kadett17dforever

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    266
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Nyirád

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra J 1.6T Sport Tourer
  • Város
    Nyirád

Legutóbbi látogatók

2.091 profile views

kadett17dforever's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

24

Hírnév

  1. kadett17dforever

    Dízel

    Szia, Köszönöm a tippeket. Én szobahőmérsëkleten, meg sehogysem tudtam ellenállást mérni tehát mintha szakadás lenne ami ugye végtelen ellenállás. És ha abból indulunk ki hogy a táblázat szerint minél kisebb a hőmérséklet annál nagyobb az ellenállás akkor lehet azt érzékeli hogy mintha állandó hideg lenne? Ami okozhat ilyet. Kérdés hogy ha tetestelem a vezetéket azaz szinte nulla ellenállás akkor mi történik, tehát akkor nem szabadna abszolút izzitani ergo meleg állapot.
  2. kadett17dforever

    Dízel

    Sziasztok, Tudna valaki segíteni abban, hogy adott egy isuzu 1.7td motorral szerelt vectra és az izzitassal van egy olyan probléma, hogy az izzítási idő után a relé néhány másodpercenként ütemesen adja tovább az izzítást ergo a relé tuzforrova válik rövid időn belül. A kérdésem az lenne, hogy van egy hőfok kapcsoló a termosztát körül ami véleményem szerint nem működik megfelelően. Utánaolvastam hogy ez felel az utóizzításert és 55 fok környékén oldana ki. Lehetséges hogy ez kavar bele? Köszi a válaszokat.
  3. Sziasztok, Tudna valaki segíteni abban, hogy adott egy isuzu 1.7td motorral szerelt vectra és az izzitassal van egy olyan probléma, hogy az izzítási idő után a relé néhány másodpercenként ütemesen adja tovább az izzítást ergo a relé tuzforrova válik rövid időn belül. A kérdésem az lenne, hogy van egy hőfok kapcsoló a termosztát körül ami véleményem szerint nem működik megfelelően. Utánaolvastam hogy ez felel az utóizzításert és 55 fok környékén oldana ki. Lehetséges hogy ez kavar bele? Köszi a válaszokat.
  4. Két első üles alatti övfeszitő kábelek kontakthibásak, tipushiba ezeknél sajna. Én direktbe összeforrasztottam a csatlakozo helyett, azóta stabilabb. Viszont diag eszkoz kell a hibakód kiütésehez utana mivel az airbag biztonsagi berendezes!
  5. kadett17dforever

    Motor

    Vezérlés jó helyen van, vagyis inkább az előtöltés, az nagyban befolyásolja a hideginditast? Vagy lehet izzítógyertya és porlasztócsúcs is.
  6. Én is havi 4000 kmt járok az isuzu td vel 2 éve lassan. Amióta ez a hosszú távozás van azóta minimális a hiba szerencsére, erre teremtettek egy jó diesel motort. Időnként apróság jönnek a korból adódoan, de nem. Vészes. Amúgy osztom hogy ennyit járni benzinessel abszolút nem éri meg még 35 ft üzemanyag diffi mellett sem. Nézd át a vizrendszert és meg lesz a hiba. Amit az egyik forum társ írt, hogy a radiátor felé menő és jövő cső sok mindent elarul. Egyébként az enyém is marha rossz fűtéssel rendelkezett, de radiátor csere után meg lehet sülni benne.
  7. Ha termosztát lenne akkor a víz is nehezen melegedne. A menetkozbeni 80 fok körüli hőfok ebben az időben normális ennél s motornál, nekem is ilyen van. Mosni nem érdemes nem sokat ér...
  8. Szia, szerintem eljott a futoradiator csereje, nehany ezer huf es nem is bonyolult a csere. Nekem is ez volt, csere utan mar kek vizhonel is langyosat fúj.
  9. Szia, Nem tudom mennyi km van a vasban, de ajánlott a váltóolajat cserélni minél előbb, mert a 6 sebességes váltó elég kényes ezekben. Jah és miután leerereszted érdemes feltolteni a gyári 2,2 liter helyett legalább 2,7 literrel, mert az alacsonyabb szint gondot okoz... 75w80 azt hiszem az ajánlott olaj. Én Fuchs olajat vettem bele...
  10. Nem lehet hogy valami hőfok jeladó gondod lehet. Mert az okozhat ilyet, valamint magas fogyasztást, mert a keverék dús marad ha rossz jelet kap az ECU?
  11. Bal oldali bajuszkapcsolon van egy tekerhető kapcsoló amit előre hátra mozgatva információk jelennek meg...
  12. Szia, Vezérműlánc cserére a gyártó nem ad meg konkrét periódust a gyártó. Ha zajt hallasz a lánc körül hidegen, csörgest akkor javasolt a cseréje. Ez lehet 100-200 e km között bárhol. Ez mar a twinportos G astra-nál is igy volt.
  13. A vizpumpa környékéről jön, olyan mintha a tengelye száraz lenne, vagyis a csapágya és az suhog. Mindenesetre a szerelőm azt mondta, hogy le kell venni a hosszbordás szijat és akkor kiderul, ha megporgetem egyenként a tarcsakat... Vizpumpat megrendeltem, meg a szijat, szíj feszítőt és kiderul...
  14. Sziasztok, Most lettem egy Astra J A16LET tulajdonosa, megjelent egy zaj a motortérben a hosszbordás szíj mentén, mire gondolnátok? Tudom, hogy ez H astra fórumtéma, de ez a része hasonló a két típusnál... Megnéztem egy szerelővel ő azt mondja a vizpumpa tengelyétől jön. A lényeg, hogy akkor lehet hallani, amikor a klíma nem működik, ütemes hang, tehát a fordulat függvényében változik. Amikor a klíma kompresszor elindul, akkor abbahagyja, gondolom ilyenkor a terhelés áthelyeződik a kompresszorra... Csináltam egy videót róla... Astra J A16LET drive belt noise Köszi a válaszokat.
  15. Sziasztok, Most lettem egy Astra J A16LET tulajdonosa, megjelent egy zaj a motortérben a hosszbordás szíj mentén, mire gondolnátok? Megnéztem egy szerelővel ő azt mondja a vizpumpa tengelyétől jön. A lényeg, hogy akkor lehet hallani, amikor a klíma nem működik, ütemes hang, tehát a fordulat függvényében változik. Amikor a klíma kompresszor elindul, akkor abbahagyja, gondolom ilyenkor a terhelés áthelyeződik a kompresszorra... Csináltam egy videót róla... Astra J A16LET drive belt noise Köszi a válaszokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.