Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sdlghhn

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    19
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

sdlghhn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. sdlghhn

    Egyéb csevegés

    Üdv! Létezik a Vectra A-hoz gyári vagy utángyártott kartervédő? Vagy csináltatnom kellene? Közrefogtam egy méretes kődarabot, amit Mekis zacskónak néztem....
  2. sdlghhn

    Karosszéria

    Igen, igen. Műszerfal nem feltétlen. Főleg az első, hátsó ülésekre és ajtókárpitokra gondoltam.
  3. sdlghhn

    Karosszéria

    Valaki rakott már be 'A' Vectra-ba 'B' belteret?
  4. sdlghhn

    Karosszéria

    A kehely nekem is egyedi gyártás lett.
  5. Üdv! A hátsó rugók ugyanolyanok minden modellnél? A1 C20NE-be raknék A2 C25XE rugóját. (illetve az ablaktörlő rudazat kompatibilis-e)
  6. sdlghhn

    Karosszéria

    Üdv! Lehet még kapni tankbeöntő javítóívet? 5 helyen kérdeztem és sehol semmi. Vagy akkor marad a foltozás?
  7. /OFF Hali! Hűtőrendszert hány %-osra szoktátok bekeverni vízkő- ésvagy rozsdaoldóval? Hány decit töltötök egyikből-másikból? Egyik ismerősöm beijesztett,hogy nem szabad átmosni,mert szétmarja a fűtőradiátort,aztán nézhetek.....annyira azért nem ijedtem meg.:) De azért ilymódon emelnék még a befújt levegő hőfokán.:) /ON
  8. Sziasztok! Fűtésboxot szedett már szét valaki? 3-as és 4-es fokozatban meg se mozzan a fűtésboxban a levegő. Ellenben a motor az esőcsatornában viszont mozgatja a levegőt. Polaritást is cseréltünk (mert hát már javították és fordítva volt visszarakva) semmi változás... Dugulás lehet? kb. 3 éve alig van fűtésem és ost már szeretném végre hogy jó legyen. Az elektronikai rész ez után jön....hőcserélő relék....az egyik biztosítékja kiszedve...ilyesmi állapotok uralkodnak: http://kepfeltoltes.hu/view/120804/SDC10070_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Még annyi, hogy klímás box. Esetleg ott valami dugulás? Falevelek......
  9. OFF Benzinpumpát rendelnék Ebay-ről, de a más gyári számokat ad leírásként meg. Tudtok esetleg olyan linket, ahol alternatívák vannak a különböző számokra? Pl.: Bosch 0 580 464 008 = 815001 ON
  10. Én is ugyanezekkel szívok... Műanyagcső csere megvolt. Termosztátnál a betétet kicseréltük, de semmi változás....úgy néz ki jobb, ha házastól vesz az ember. A hűtőm is eresztett kicsi t->tömítő ->csepeg a víz az anyósülés gumitálcájára; mégjobban eldugította a fűtőradiátort. A fűtőradiátor cseréje még hátra van. Mennyi ideig tart általában egy ilyen műtét? A szerelőmnek mondtam, hogy le kell bontani a műszerfalat hozzá. Ő asszonta hogy akkor jó, ha egy nap alatt befejezzük, mert egy Passatnál neki annyi volt kb. Tényleg ilyen sokáig tartana? Én optimista vagyok; egy komplett délutánnal számolok csak. :o
  11. Sziasztok! A minap a középkonzolt és a váltóboxot bontottuk le, hogy ránézzünk a fűtőradiátorra. Az előző telet letoltam fűtés nélkül... A hifis cimborám a fejegység "lopásbiztos beszerelése" miatt végül nem sikerült ilyen egyszerűen hozzáférnünk, ezért idő szűkében visszaraktuk a lebontott cuccokat. Indítanám a gépet, gyújtás ráad, ablak lemegy magától. :D Amikor lezárom az autót felhúzza magától. Ez oké. Viszont ha próbáljuk felhúzni, nem csinál semmit. Átnéztük a kapcsolóknál a kábeleket, két saru nem volt rajta. Egy, ami az ablakoké és egy ami külön szálon megy, nem értettük mit keres ott. Csak az egyik érintkezőn nem volt rajta egy saru, rádugtuk az 'ablakost'. Az idegen vezeték maradt szabadon. Semmi változás. Végül már nem idegesítettük magunkat, a kapcsolókról lehúztunk egy-egy sarut. Próba-> nem húzza le. De viszont nem reagál továbbra sem a felhúzásra, sem a lehúzásra. Minden indításnál hallani, ahogy küldi a jelet a motornak, hogy húzza le az ablakot, csak ugye már nem tudja. Villamossági mesterem kérdeztem mi lehet. Asszonta nehéz megtalálni a hibát és, hogy van egy vezérlőegysége is. Van? :) Egy hétig is el lehet vele szórakozni. Valószínűleg a fejegység mögött jöhetett szét valami, mert arról is lehúzódott vmi kábel. Futárkodom az autóval szinte mindennap, így még egy napra se tudok leállni az autóval csak majd egy hónap múlva. Addig elvagyok. Tudtok tanácsolni valamit? Vagy reménytelen műszerfal teljes lebontása nélkül? Ákos
  12. Sziasztok! 81-es hibakódot dobja.....befecs.szelep alacsony feszültség. Kábelszakadás lehet? Mi rá a megoldás? Ákos
  13. C20NE féket fejlesztenék elől. A V6-os/turbós Vectra 280-as tárcsája és nyerge gond nélkül cserélhető az eredeti 256-ossal? (mindkét tárcsa a hűtött) Ki kell hozzá a főfékhengert cserélnem?
  14. Gázzal járok. Szerintem amiatt másak az értékek, de nem nagyon törődtem vele,mert városban 9-10 országúton 8. Nekem így jó. Csak mostanában úgy, hogy nem nyomom 11 körül van és ez már nem tetszik. Az akksi probléma megoldódott. A probléma a hátsóablak fűtés reléje (valszeg beragadt; eddig kikapcsolt). -12,8Voltot szívott le. Kivettük a biztijét -> -0,08V. Egyenlőre ennyivel letudtuk. Hibakódot délután olvasok, de amíg bejöttem a munkahelyemre, már nem nagyon volt probléma az alapjárattal. Köszi a tippeket!
  15. Sziasztok! Kezd az őrületbe kergetni az autóm. Próbáltam keresni a fórumban,de ilyesmit keveset találtam. Leszívja kb. 3 órán belül az akksit. Írom a kórismét. :D C20NE(benzin-gáz), CD felszereltség, nagyzene, akksi: Bosch Sliver 72Ah/640A, generátor és önindító kb egy éve felújítva Futárkodom az autóval ígyy kialakul szokásként rendszeresen úgy hagyom a rádiót bekapcsolva,ha megállok a kocsival. Nem egyszer előfodult,hogy akár 3-4 órára. Semmi gond nem volt ilyen esetben, pöcröff....viszont nemrégiben egy 2 óra múlva már teljesen off....gyújtás rá, semmi. Akksi ment töltőre. Másnap kimértük, szívni nem szívja semmi (-0,05-0,07V). Járó motornál viszont mindenfélét mutatott 12-14-ig. Néha stabil 14,3V. Akksira tippeltünk, mivel már kb 4 éves volt. A mester tanácsára Alphaline hasonló kaliber megvesz 74Ah/640A. 23ezeré.....újra kimér, mostmár járó motornál is stabilan 14,3V. Kb 3 hét múlva reggelre megint lemerült. Mérés....13-at tölt csak, szívni ismét semmi. Asszonta a nagy melegek nem tesznek jót, mert átveszi a hőt a generátor, felmelegszik, kimegy egy dióda és már rögtön csak 13-at tölt. Feszszab. kikerül, 14,3 megint. Megnit 3 hét eltelik,elérkezik a tegnapi nap. Megint off. Reggel megyek ráméretni és valszeg generátor felújítás lesz a vége. Testkábelek cseréje megoldhatja a problémát vagy mélyebben keresgéljük? Még egy kis zavaró infó: az új akksi cseréje után nem szól a duda (csak bizticsere?) A középkonzolon is gond van a kezelőszervek műkódésével. A fűtésfokozatkapcsoló 0-ás és 1-es fokozaton is a 2-est nyomja. Réegebben álló motornál ha pl. 2-esen volt nem ment csak,ha beindítottam. Most már anélkül is megy, nem kell a járó motor, elég neki a gyújtás. Mellette a 3 kapcsoló sem jó. Hátsóablak fűtés, belső keringető, klíma ki/be. A hátsóablakfűtés kapcsolója néha fordítva működik, néha nem. A másik kettő már egyáltalán nem. Még egy megfigyelés a motor működésével kapcsolatban. Ált. az alapjáraton pill. fogyasztási érrtékem 700-800/ford-on 2,7-3,3 esetleg 3,5. Amióta rosszalkodik a töltésem nem akarja elkapni az alapjáratot rendesen; 400-on szenved 10-15 másodpercig és utána egy kis gázfröccs segítséggel nagynehezen beáll 600-ra dadogva, de 3,7-4,0 már az érték. Gyorsításoknál nem érzek változást, de a fogyasztásom is 1-2 literrel megnőtt. Zárlatos lehet valami? Esetleg jeladó probléma? Segítsetek lécci! Ákos
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.