Sziasztok,
újra felteszem a kérdést, hátha tud valaki segíteni, illetve kiegészítem mert gyarapodott a hibák száma... :(
"Kis segítségre lenne szükségem.
Adott G Astrám, amit nem rég vettem.Az autó 1.6 Z16XEP motorkód...
1000km után kigyulladt a check engine lámpa.Elvittük szerelőhöz aki kiolvasta a hibakódot, ami katalizátor hibát diagnosztizált.
A katalizátor 173ezer, de max. kedvezménnyel is 93 ezer lenne, mert ebbe a leömlővel együtt kell cserélni.
Szerintem már rossz volt a kereskedőnél is, csak kiüttette a hibakódot úgy ahogy most én is.
Vissza lehet keresni valahogy, hogy ki lett e ütve a hiba és mikor?
Szeretnék bele hengerenkénti leömlőt, de így, hogy egybeépített a katalizátorral meg lehet valahogy oldani?Gondolok itt arra is, hogy a lambda-szondákat áthelyezni a rendszerben, és egy univerzális katalizátort beiktatni....vagy a katalizátort ki lehet e hagyni valahogy, hogy ne világítson a check engine?
Természetesen a check lámpa kikötése szóba sem jöhet... :("
Ha tudnátok segíteni...
Új hiba, hogy ma egy 380km es túra után jöttünk hazafelé, és üresbe rakva a lámpa felé gurulva leállt.
Újraindít, beindul, majd megint leállt.Gázzal beindult, és gond nélkül haza is hozott, de az udvarba betolatva kuplung kinyom és megint leállt.Hibakód és check lámpa nincs.
5let?Főtengely jeladó lenne, alapjárati léptető motor, más?Meleg motornál meg nehezen indul, teker 3-4 et mire beröffen... :(
Pls Help!
Gábor