Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Mester91

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    712
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Mester91 névjegye

  • Születésnap 1991-03-04

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Albertirsa
  • Érdeklődés
    Autók bármennyi mennyiségbe Bütykölés, tuning.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Régen:Corsa X14XE '94 Joy Most: Corsa X12SZ '96 City
  • Város
    apeor

Mester91's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ilyen cucc van nekem is. Abba szerintem is vákum szerű valami megy, de a szűrő dobozába ugye olyan szerkezet van, ami nyitogat egy ajtót. Másik végibe, a nagy műanyagba pedig csak 1 pöcökre húzódik rá, azon belül nem tudom mi lehet. Egyik állásba a levegőt a kipufogó leömlőkről fogja szívni (abból a csővől, amire mutat egy piros nyíl, a cső most nincs rajta), másik állásban pedig a zárhídfelőll , hidegebb levegőt. Nem tudom pontosan hogy működik, de nekem tuti nem működik, mert belül az a toló cucc ami tolja ezt az ajtót nekem eltört az ajtótól. Azt hiszem neked hiányzik az a "gyűjtő" lemez a leömlőkfelöl, ami össze gyűjteni a meleg levegőt.
  2. Aksid milyen állapotban van? Hány éves? Nem tudom mi okozhatja, az a ventillátoros kapcsolás szerintem aksit jelent
  3. Napfénybe ha meg nézed közelről a szálakat, látsz ilyesmit? (világos barna részekre gondolok) Ha igen, akkor ott szakadás van
  4. Jaaa, hogy ez Németországba van? :D Azt hittem itthon. Meg lett a műszaki,az a lényeg.
  5. Valóban ahogy fentebb írták, nem vitted jó helyre. Havernak egy Clioba kötöttek bele abba, hogy nem világít a hátsó rendszám tábla, meg hogy megvan repedve valamelyik gumi gyűrű vagy szilent (pontosan már nem emlékszem) Felhívott másik műszakist, elmondta neki ezeket a "bajokat", másnap meg volt a műszaki a kocsin. +5öst adott még neki mert jófej volt a műszakis. Telefonálj körbe, és mondd el hogy mivan az autóval, miért nem ment át. Ha bele eggyezik a műszakis, viheted is.
  6. Buék ! 2000 -ért szoktam tankolni (itt rohangálok az autóval csak kisvárosban), azzal olyan ~60-70km-t mentem mire újra tankoltam, mutató szerint piros felébe volt ekkor az üzemanyag. Amikor 20+ litert tankolok a kocsiba, akkor szerintem pontosan mutatja az óra, hogy mennyi van a tankban. De nem bízok ebben az órában, mert mikor meg vettem az autót, a volt tulaj azt mondta, hogy kevés benne a benzin, de a legközelebbi kútig eljutok. Kb. piros felénél volt a mutató, de lefulladtam vele félúton a kútig... Ja, és ez nekem a fura, előző corsámba lassan reagált a mutató, ez meg kanyarodásnál,gyórsításnál és lassulásnál is nagyon, nagyon gyorsan reagál, ahogy lötykölődik a benya. Nehéz is így belőni hogy kb. mennyi benya van a tankba. Mióta olcsó a benzin, azóta azt vettem észre, hogy 2000ből nem hogy több mint 60 km után kell tankolnom, hanem már 40-50közt. Benzin kutat váltottam a napokban, ott is 2000 ért tankoltam, múltkor 4000ért, amivel 100km után raktam be megint, azt hittem meg oldódott a gondom, hogy "eltűnik" a benzin. Tegnap 2000ért tankoltam másik benzinkúton, ahol szerintem nem kéne hogy ilyen gyorsan eltűnjön a benzin. Mert hogy mentem azóta 35km-t az autóval, és pirosnál van megint mutató. Nem hiszem el hogy a kis 1.2-es ekkorát fogyaszthat. AC pumpánál, a kör alakú nyílásnál 1-2 hónapja cseréltem tömítést, ott nem párologhat a benya. Ha leveszem az ülés alatt a kupakot, nem is érzek benzin szagot. Lyukas a tank és párolog? Mi lehet, mit nézzek? Rossz az üzemanyag mérőm, mármint maga a mutató? Láttam itt fórumon leírást, ( http://www.opelforum.hu/topic/1790-motor-hofokmero-es-uzemanyag-szintjelzo-kalibralasa/ ) hogy belehet kalibrálni. Szerintem meg is próbálom majd, de nagyon dühítő hogy mozdulni se merek a kocsival, mert eltűnik a benzin. EGR levan dugózva, már jó ideje, más módosítás nincs a kocsin (direkt szűrö, stb.)
  7. Sziasztok. Lehet elektromos probléma, még nem tudom, ezért inkább ide írok. Pár napja észre vettem (miutám anyám ment az autóval), hogy az indító kulcsal, pontosabban a gyújtás kapcsolóval problémák adódtak. Ugye normál esetben, be indítod az autót, kulcsot elengeded, és vissza áll a kulcs egy pár mm-t (rugó húzza vissza esetleg?). Na, nekem nem húzta vissza, én állítottam vissza kézzel addig a pontig, hogy még ne álljon le az autó. Nem is volt vele semmi baj. Ma akart menni anyám vele (megint nála romlik el valami, hihetetlen :D) , tankolt, majd tankolás után olyan 5 percel menet közben leállt az autó. Elmondása szerint olyan lett volna, mintha Ő állította volna le. Még gurult, mikor próbált rá indítani, de nem indult, nem is forgatta a motort. Haza húzták az autót, én csak most tudtam rá nézni a kocsira. Közben cseréltek gyorsan zárbetétet, kulcsal együtt vették. Azzal se, meg a régivel se indul, nem forgat. Most próbáltam én, gyújtásnál viszont már villog a check lámpa, gyorsabban mint 1 másodperc. Levettem az aksi sarut pár percre, vissza raktam, de semmi eredmény. Villogtattam hiba kódokat: 12 - start diagnosztika 85 - Befecskendező szelep 5 fesz. túl alacsony 43 - ? (nem találtam sehol róla semmi infót hogy ez mi) 47 - Levegőpumpa / relé fesz. túl magas Én arra gondoltam ,hogy menet közbe belül a gyújtó kapcsolónál szét ugrott valami, ami vagy megölte az immót, vagy megbolondította. Lehet még több ideig kéne az aksi sarut levennem, mindjárt ki próbálom úgy mit mutat. Ha meg találom az immot, leköthetem? X12SZ a motorkód.
  8. Igen, azzal kezdtem :D Még annyi van, hogy ha ütögetem a műszerfal boxát, akkor néha-néha pislákol. Ott lehet valahol akkor a galiba. Holnap szerintem még egyszer leszedem, és még jobban szét nézek...
  9. Helló! '96os B Corsámba folyamatosan ég a műszerfal világítás. Kapcsolót megnéztem, szét is szettem, a belső érintkező részig, nem láttam bajt (saruknál korrodálást, kábel sérülés stb.) Azért az érintkezőket letakarítottam, koszosak voltak (zsír szerű valami, gonodlom zsírozva volt, mert ugye fém érintkezik fémmel mikor kapcsolsz). Most fém tiszta, nem kentem vissza semmit rá egyenlőre. Leszedtem a műszerfalt (elektromos, nem spirálos), ott se láttam a csatlakozónál semmi bajt. Hátul, a nyákon se láttam semmi rendellenességet. Úgy láttam, hogy a kapcsolótól amik mennek kábelek a műszerfalba, végig jók. Relé/biztosíték körül lenne valami? Mit ellenőrizzek és hol?
  10. Sajnos az EGR szelepemnek nem segített a takarítás, pár km után újra döcögök vele álló gázon, úgyhogy lefogom zárni. http://www.opelforum.hu/topic/1752-agr-szelep-lezaras/ ezt végig olvastam, elektromosom van. kiveszem egr-t, alá rakom a lemezemet, vissza rakom az egr-t, ennyi, ugye? nem húzom le a vezetékeket.
  11. Igen, ott is meg néztem, mindenhol, ahova betudtam nyúlni és betudtam látni. Nincs olyan kábel, ami oda mehetne, vagy csak lógna. Behúznám a két vezetéket szívesen, de hova / mire kössem? Még ha világítás sincs a gyújtónál, nem érdekel, ha jól sejtem úgy is ki égett az izzó, csak legyen ott áram, ez a lényeg.
  12. Csak én nem találom se a barna, se a fekete vezetéket ott a kötegbe, pedig jól át néztem. Foglalat, meg a gyújtó része mind meg van, csak nem tudom hova kéne bekötni :D
  13. Helló! Szivargyújtós kérdésem van Corsa 1.2 City LS, X12SZ. Kéne a szivargyújtó, mert GPS-t kéne használnom a közeljövőben, ami nem működik. Szét szettem, és találtam rajta egy csatlakozót, amin jön egy levágott fekete és kék kábel. Meg néztem kapcsolási rajzba, most vagy fekete, vagy barna vezetéket kell rákötni , 1 mm-es vastagot (nem tudom eldönteni). Meg néztem az ottani kábeleket, hágy egy olyan szabadot se találok, sőt. Úgy érzem, hogy gyárilag nem volt benne szivargyújtó, előző tulaj vehetett hozzá esetleg, de ő se tudta bekötni sehova. Létezhet ez? Honnan tudnék neki áramot adni ? Vagy felejtsem el? Köszi!
  14. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=768&p=966192 Hali! valami tippek ? :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.