Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Köszöntem! A károkozó megvan, szerintem egybe megpróbálunk két új elemet venni, színre festetni, egy szerelő kb. 200-at mondott árnak. Én sem aggódtam volna, csak kollégám állította belém a ideget, hogy ő nem merne ezzel pályára hajtani. Köszönöm a segítséget!!
  3. Today
  4. Az okoskerék biztosan nem ad semmilyen zajt az autódban mert olyan nincs benne... Ha 200-es, akkor lehet X14xx vagy Z14xx motorkód is, nem mindegy melyik motor... 2004 után jöttek a Z14XEP láncos motorok (ha 1.4-ról beszélünk, 1.2 láncos volt előbb is)...
  5. Sziasztok! A Z14XEP gyújtótrafón lévő szigetelő gumik beszerezhetők külön? Az biztos, hogy szépen le lehet őket húzni a trafóról, csak eddig nem találtam beszerezési lehetőséget semmilyen platformon. Megajándékozott a szerkezet egy remek P0300 illetve P0302 -es hibakóddal (égéskimaradás a 2. hengerben), 1000 -től 2000 RPM -ig gyorsításnál darabos, erőtlen, néha rángat, aztán 2000 RPM felett hirtelen megindul és megy normálisan. Alapjárat rendben, nagyon visszafogott gyorsításnál illetve üresben szintén rendben az amúgy problémás tartományban is. Első körben majd gyertyacsere, az nem egy nagy összeg, de ránéztem a trafóra is és talán pont akkor repesztettem el az egyik gumi szigetelő végét, ami megkeményedett az idők során. Szerencsére ott már bőven a gyertya kerámia része van, ott már nem tud áthúzni, de jobb lenne kicserélni, viszont ezért nem akarok egy egész trafót megvenni. Tudtok hozzá cikkszámot és/vagy forgalmazót? Köszönöm!
  6. Nem tudom, motorkód kellene hozzá.
  7. Egyetértek zotya975-el, ezek nem olyan sérülések hogy ne tudnád használni az autót miattuk, ha a tükör amúgy ép és funkcionális, és az ajtó is nyitható.
  8. 2000-es évjáratú Astrában is van láncos?
  9. Megoldottam a tempomatot, leirom hogy masnak is konnyebb legyen: (2005-os Combo C, Z17DTH motorkoddal) A BCM 2-es pinjere kell kotni a tempomat indexkar 4. tuskejet, ami kiepitetlen esetben hianyzik, a BCM pinnel egyutt. Ezeket ovatosan sikerult bontani, es teljesen szakszeruen beepiteni. Beforrasztottam a tempomat ledet is az oracsoportba, szuperul mukodik minden! A programozas reszeben ez a video segitett, az itt lathato kabelezes koszono viszonyban sem volt a corsameval Ha mar arra jartam, bekapcsoltam egy halom extrat, mint pl. a hazakisero feny, meg a dupla ajtonyitas (eloszor csak a vezeto oldalit nyitja) Maradtak pinjeim, ha valakinek kellene, Bp-n megtalal!
  10. Ezt így leírás alapján nem nagyon lehet diagnosztizálni. Lehet valódi csörgés is, ha mondjuk a blokk hátuljáról a kopogásszenzor lelazul, és nem tudja állítani megfelelően a gyújtást. Lánccsörgés lehet rossz feszítés miatt, amit az olajnyomás csinál egy láncfeszítő patron segítségével, a hidrotőke csattog, ha rossz, ( visszaenged) vagy olajozási gond ( eltömődött furat pölö) van. De ezeket mind hallani kell hogy megmondja egy hozzáértő hogy mi szól. Lehet hogy alacsony az olajnyomás, a visszajelző elég későn kezd világítani, ezt meg ugye méréssel lehet kideríteni.
  11. Üdv segítség kéne valami csörög a g astrámban a motor felöl jön 1.4 16 v 2000 év,mi lehet a baja olvastam vagy az okoskerék-nek nem megfelelő a motor olaj vagy pedig hidrotőkés lehet mert menet közben is hallók valami hangot!!!kattogás csörgés mint egy dízeles lenne???????????
  12. Vagy az önzáró anya, vagy a menetes száron ugrik át, mert azon kopott a menet.
  13. A kép alapján a sárvédő és az ajtó benyomódásának a mértékéből nekem az jön át hogy futómű, alváz, stb nem sérülhettek. Sárvédőt-tükröt legjobb lenne cserélni az ajtón kitteléssel , és színre fújással el lehet tüntetni azt a húzást. Az ajtónál nézd meg a zsanérokat hogy nem deformálódtak-e és a B-oszlopnál rendesen futnak-e az élek, illesztések. Sárvédőt nem könnyű teljesen épet találni, mert a legtöbb autó orrtörött, de nem lehetetlen. 10-15 ezer forint egy bontott elem, ha szerencséd van találsz színben passzolót. A neten is lehet rendelni sok helyen postáznak az ország egész területére, de ezt talán jobb lenne személyesen intézni, elviszed magaddal a tükör burkolatát és hozzá tudod nézni az elemhez ha passzol nem kell fújatni.
  14. Sziasztok! Sajnos megtörték az autómat a képeken (https://www.dropbox.com/s/mlovjtjkjsbdu6z/törés 1.jpg?dl=0) (https://www.dropbox.com/s/de7idlg5isguvht/törés 2.jpg?dl=0) (https://www.dropbox.com/s/89acjf5rmvcvlo7/törés 3.jpg?dl=0) látható módon, a parkoló autónak neki tolt egy teherautó. Mennem kellett az autóval kb. 10 km-t városon belül illetve szemmel vizsgálgattam amennyire tudtam, én nem találtam és vezetés közben sem éreztem semmilyen rendellenességet. Milyen rendszerek, alkatrészek sérülhettek még, amik a működőképességet befolyásolhatják, és még egyszer nézzem meg/feltétlenül nézessem meg? Mennem kellene az ország másik felébe két napra a jövő héten, de nincs időm elvinni szerelőhöz átnézetni, ezért szívesen veszek minden segítséget.
  15. Sziasztok! A kézifékkel kapcsolatban írtam kb. 1 hónapja, sajnos nem javult a helyzet. A dobot illetve a pofákat még korábban megnéztük, laikus szemmel jóknak tűntek. A kézifékkarnál lévő anyát szoktam mindig állítgatni, ha meghúzom, akkor 6 helyett 4 kattanásig tudom megfeszíteni. Azonban kb. 1-2 hét alatt megint minden visszaáll. 1 hónapja kb. kitekertem az anyát és megnéztem, a műanyag betéte jónak tűnt. Tettem rá még pluszba egy ellenanyát. Most amikor megnéztem, (megint vagy 6 kattanásig kilazult) az ellenanya kézzel könnyen forgatható volt. Jól gondolom, hogy ez az önzáró anya a rossz és enged vagy valami más probléma lehet?
  16. Én meg pont azon gondolkodtam hogy nem is csinálok semmit a trés pótkerékkel hanem mindíg teszek alá egy másikat nyáron télit, télen meg nyárit. Mondjuk ha nem alatt lenne meg is játszanám, mert akkor mindegy hogy hol van, de alul a trutyiban azért talán nem jó tárolni.
  17. Aztán persze nem garancia hogy X év után nem törik inkább fordulás helyett.
  18. Legyszi segitsetek! Megvan az ECU, megy a kocsi ujra. Az OP-COM-mal bekapcsoltam a tempomatot, a fek es a kuplung erzekelo mukodik is. A tempomatos indexkar bent, de a 4. szal vezetekhez, meg minden mashoz is szereztem bontott csatlakozokat. Az index karhoz be is tettem az utolso szalat, de fogalmam sincs, hova kell kotni. Annyit mar sikerult kideriteni, hogy nalam nem az ECU-ra kell, hanem a bizti tablas dobozban valahova. Ha barki tud konkret informaciot adni errol a vezetekrol, nagyon halas lennek.
  19. Yesterday
  20. Volt olyan nénibácsi aki hordta hozzánk a C zafirkat, és szezononként cseréltük a potkereket is, 10 kerék volt az autóhoz.
  21. Köszi, csak éppen az, hogy akadt abban a két pukliban, és nem akartam eltörni. Valószínűleg alá kell még nyúlni csavarhúzóval, hogy tutibb legyen. Alulról felfelé nyomtam a patentot, de nem mozdult meg (hogy átugorná a puklit).
  22. Hát pedig a kép és a logika alapján az óramutató járásával megegyező irányba forgatva ( a képen látható pozícióban) átugrik azon a két kis félgömbön, és kivehető. https://mullerautowebshop.hu/patent/544-opel-astra-calibra-kadett-omega-vectra-zafira-muszerfal-boritas-patent.html
  23. Sziasztok B vectra x20dth 2.0 dti Az a problémám velle hogy menet közben a sebességfokozat mindegy bizonyos gyorsitásnál mindig rán egyett.Oka Ismeretlen számomra. A másik pedig az hogyha vizszintes helyen állok meg egy kb8 óra hossza és nem indul be.... huzásra indul. ez gyorsabb ha egy kicsit magasabban állok meg orral felfelfelé... HA oral lefelé állok meg akkor indul... Fullra takoltan is
  24. Apám kocsiján a kesztyűtartó alatt van két rögzítő patent. Az én autómon csak a jobb oldali alaktrész található (ami a lábra érkező levegő-csatorna, rözítésére lett kitalálva), viszont a bal oldali elemnél nem jöttem rá, hogyan lehetne (roncsolás mentesen) eltávolítani. Próbáltam forgatni, de akadályba ütköznek a pöckök.
  25. Benzinszűrőt cseréltem. Minden utángyártott szűrőnél van egy rés a (képen kék) csatlakozó és a fekete "aljzat" között? Ha jobban összenyomom a két alkatrészt, akkor a kék műanyag fülei is benyomódnak (mint amikor levételhez szeretnénk összenymoni). Úgy rémlik, hogy az eredeti(bb) szűrőnél ez a kék csatlakozó hosszabb lett volna/pont illeszkedett volna, és nem látszódott ki a szűrő csöve (piros nyíl). Ámbár nem folyat. http://kepkezelo.com/images/lgy67vub0emd6bci31oq.jpg
  26. Last week
  27. Az F-en is rendszeresen ránéztem, itt azzal kezdtem hogy megpróbáltam leengedni, ami nem ment mert össze volt rohadva a szerkezet. Cumi ha az úton este 2-kor jön rád a cserélhetnék.
  28. Jellemzően a pótkerékre senki sem gondol, mondván nem kér enni a csomagtartóban. Életemben nem láttam még olyat, aki miközben körbenézi a gumikat (ha kell fújtat bele), ránézne a pótkerékre. Dot szám, profil? Ugyan már, vannak akik a gyerek úszógumiját is felraknák ha ott lenne. Én arra ügyeltem, hogy minél közelebb legyen mindenféle paraméterben az autón használt gumikhoz a pótkerék.
  29. Megköszönném nem sürgős
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.