Jump to content
OPEL FÓRUM

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Milyen márka vált be? Az utókor segítése végett kérdezem :D
  3. Pont pár napja kellett nekem is ugyanezt cserélnem, nem kell akna. Viszont az általam korábban feltett kérdést megválaszolnám magamnak és remélem Neked is segítségedre lesz: ne a legolcsóbb jeladót vedd meg bele, nekem az új starline-ra hibákat dobált, egy márkásabb darab viszont jó lett.
  4. Yesterday
  5. Hali.Le kell szedni a vezérlés felső műanyag burkolatát.Ott meglátod.Nem kell hozzá akna.3 db csavar fogja.De előtte a levegőszűrő házat le kell szedni azért hogy hozzáférjél.
  6. Sziasztok.Sos segítség kellene. Motor z14xe. P0330 hibakód. Az autó random rángatás után erőtlenül meg áll majd nem indul. Ha jól gondolom vezérműtengely jeladó lehet a hibás. Az adott motoron hol található ez a jeladó? Otthoni körülmények között cserélhető vagy akna kell hozzá? Köszönöm.
  7. Sziasztok! Új vagyok még a fórumon. Lenne is egy kérdésem kapásból. Van egy 95 ös Astra F-em, X16XEL motorkóddal. Az a probléma vele, hogy első indítás után szépen megy az autóa akármennyit megyek vele majd kb a második - harmadik indítás után teljesen megváltozik. A motor 3x olyan hangos lesz vezetés közben hallva, sokkal gyengébb lesz, a váltás rántósabb, kezelhetetlenebb és 2000 alatt csak bőg a motor főleg egyesben, majd 2000 től hirtelen kilő. Lámpánál néha alig tudok elindulni vele. A motorban a létező összes jeladó cserélve van A-Z ig. Komplett gyújtás cserélve, vákuumcsöve
  8. gyuros

    Motor

    Lemaradt hogy 1997-es X20XEV
  9. gyuros

    Motor

    Üdv mindenkinek. Olyan bajos jelenséget produkál az autóm, hogy van amikor kinyomja a vizet a víztartálynál.. Mint a szökőkút.. Év elején lett generálozva a komplett motor. Most van benne 3.700km még bejáratós. Felfúrt blokk Kolbenshmidt cuccokkal benne gépműhelyben csinálták a blokkrészt.. A hengerfej másik autóról van amit vettem donornak.. Nem volt baja a hengerfejnek abban az autóban nem csinált ilyen jelenséget továbbá el lett takarítva szelepek becsiszolva új szelepszárszimeringek gépműhelyben is megnézték beépítés előtt... Motorolaj tiszta, hűtővíz tiszta, tartályról kupakot le
  10. Az is kikophat , kérdés hogy mennyi a holtjáték, mert ugye mindíg a nagyobb kotyogástól érdemes indulni. Nyilván ha sok helyen van holtjáték akkor a kicsi is számít hiszen összeadódnak.
  11. Megnéztem amennyire tudtam, a csapszegnek állóhelyzetben van egy kis holtjátéka. Azt a műanyag idomot, amin átmegy, nem lenne érdemes cserélni? Az nem kopik ki?
  12. Last week
  13. Csak hogy ne unatkozz. Erről mi a véleményed? Olvastál már róla? Nagyon dicsérik a Xado cuccokat. Tudja a Dexos 2-t. is XADO MOTOROLAJ 5W-40 4L SM/CF 4 l Szintetikus
  14. Hi! Nem a perem miatt nem jött le. Addig el sem jutottam. Az agy közepe és a dob belső pereme gyógyult össze. Csak azt nem értem a barom szerelő, aki egyszer már szétszedte ,miért nem kente meg egy pici zsírral. Akkor ez elkerülhető lett volna. Mindegy,nehezen de leszedtem. A közepébe dugtam egy hideg vizes szivacsot, és gázlámpával megmelegítettem a dobot, meg kalapáltam 10 óra és 14 óra állásnál a szomszédok örömére. Aztán kézifék kötél visszaenged, persze nem volt 10-es csőkulcsom hozzá. Lényeg, hogy alaposan átpucoltam a rozsdától mindent, megjárattam az után állító csavarját, felcsiszolt
  15. Azt nem hiszem, hogy nagyobb baj lehetne... Meg az lehet, hogy valamelyik jelado, vagy elektronika mukodik rosszul, amikor meleg, es ez gatolja az inditast. Jobban utana kene menni a hibakodoknak, OpCommal; torolni, nezni, melyik jon vissza, stb. De meg lehet vele nezni az uzemanyagnyomast is a sikertelen inditozas kozben, es akkor kiderul, hogy azzal van-e gond. Ha markaszervizben csak P0380-at talaltak, es erre mondtak, hogy nyomas problema, akkor el kell felejteni oket.
  16. Na. Tegnap erőt vettem magamon(3. Autó...)... Utókornak: ki kell venni az anyós oldalon a duda mögötti, doblemez alatt rögzített légterelőt. A generátor alulról jön ki. A kocsit alábakolva, vagy csáposon emelve ahogy a rugó kiemeli a futóművet, egy irányba, forgatva ki lehet játszani... Nem 2 perc, de kijön. Akinek nincs csápos, csak akna(nekem...) Az emelje meg a szekeret
  17. Ha a fékdob pereme miatt nem jön le, ( a dob nagyon kopott és beakad a perembe a betét) akkor hátul van egy gumidugó ha azt kiveszed ott csavarhúzóval vissza lehet nyomni a pofákat, bár nem egyszerű. Ha összerohadt a dob az aggyal, akkor csak fizikai behatással jön le, ütögetés körbe , forgatás, máshogy nem.
  18. zotya975

    Futómű

    Na igen, nekem is úgy van pár darab hogy találtam őket az úton.
  19. Halihó! A fékdob rárohadt az agyra, kalapács sem segít. Hogy vegyem le?? Fújtam WD vel, ütöttem kalapáccsal, melegítettem gázlámpával. A kezfék jó, a hátsó féktől korholó, súroló hang jön, főleg reggel első pár fékezéskor.
  20. tgabika76

    Futómű

    Én használtam ilyen gumipogácsát anno a Kadettben is, meg a közelmúltban a C Corsában is, nem annyira éreztem hogy megváltozott volna tőle a rugózás (legalábbis az úttartásban nem éreztem változást, bár nekem ültetett autóim vannak, azokhoz képest még így is puha volt), viszont a célomat (hogy nem ült össze) elértem. Ellenben mindegyik autóból sajnos kipotyogtak idővel ezek a gumipogácsák, szóval nem túl tartós megoldás szerintem.
  21. Üdv! Igen, ez normális jelenség, így kell működnie. Jelenleg automata üzemmódban van, de át is állíthatod állandó világosra vagy állandó sötétre a menüben.
  22. zotya975

    Futómű

    Alapból a rugó emel, igaz a teleszkóp is rásegít, de rugót szoktak cserélni. A gátlót inkább akkor cserélik, ( ha amúgy jó lengéscsillapító mérésen) ha mondjuk azt mondják hogy valakinek puhább tehát komfortosabb vagy keményebb-feszesebb kell. De azt hogy terhelés alatt mennyire üljön meg az autó azt a rugó adja inkább. Elvileg használható fix gumibetét a rugó menetei közé, vagy magába a rugóba szerelhető fújható ballon, de az elsővel az a baj hogy nagyon megváltozik tőle a rugózás a másodikkal igazából még nem találkoztam. https://autoalkatreszabc.hu/rugoerosito-gumipogacsa.html ht
  23. Mindig melegen a rosszabb. Pl. mikor Nyíregyházáról indultam haza, kb. 1,5 órás út után ahogy hazaértem, leállítottam az autót és próbaképpen megpróbáltam újra beindítani. Természetesen nem indult. Kb. 2 óra múlva megint megpróbáltam, akkor kb. 4-5 mp múlva beindult. Nem tudom milyen irányba induljak, mert félek, rámegy a gatyám is. Néhány éve már cseréltettem a kettőstömegű lendkereket és a kuplungszettet is. Nem szeretném, ha a probléma figyelmen kívül hagyása miatt a későbbiekben nagyobb lenne a baj.
  24. Az izzitorele hibanak lehet koze az inditashoz, persze akkor hidegen kene nehezebben induljon. Mindig melegen a rosszabb? A nyomasveszteseg jo szoveg, csak az nem vilagos, hogy ha egy ora utan fennall, hogy mulik el reggelre... Hacsak nem egy olyan luk van, ami melegen ereszt, hidegen nem.
  25. sziasztok,vettem egy c vectrát és a világítás ráadásakor elsötétül a kijelző.normális dolog ez ? A beállítás nappali fényre van állítva, Attila
  26. bandinnc

    Futómű

    Jah de ezek sima 5 ajtós sedanok, csak azt elfelejtettem írni Amúgy ilyenkor mit kell cserélni, rugót, vagy teleszkópot vagy mindkettőt?
  27. zotya975

    Futómű

    Létezett gyárilag állítható hátsó teleszkóp a caravanba. Egy szelep volt felvezetve a csomagtérbe és ott lehetett felpumpálni a terhelésnek megfelelően.
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.