Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. tuskes

    Karosszéria

    Király vagy! Milyen anyagot és ragasztót vettél hozzá? Nekem is meg kell már csinálni a kombin, az talán kicsit nagyobb falat.
  3. Tóth Ferenc Sándor

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! OPel Combo C Van 1,7 DT Hiba kód p0370 Sárga szervíz lámpa akkor gyullad ki és dadog egyet a motor, ha 2600 fölé megy a fordulat. Mit cseréljunk, vagy javítsunk. Köszi mindenkinek aki segít.
  4. Tegnap
  5. tuskes

    Elektromos

    Mondjuk jó ötlet lefelé, így biztos lejön. Gondolom hasonlóképp visszafelé is.... Sebaj, egyszer sorrakerül, egyenlőre összeraktam délután volt fél órám. A hiba megszűnt, megérzésem helyes volt, szénkefe.
  6. zotya975

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Az új telók mindíg erősek, ez főleg akkor feltűnő ha a régi már alig emelte meg az ajtót. Én sem tudom elengedni fent mert akkor felvágódik.
  7. ginola

    Astra G szervízelés

    Természetesen a váltóba.
  8. Sziasztok, van aki esetleg "az meisterteile" csomagtartó fedél dugattyut/gátlót (nem jut eszembe a neve) vett Caravanhoz? Túl erősnek tűnik, a belső fogantyút használva le sem lehet csukni a fedelet. Mikor felnyilik akkor meg úgy kilövi az csomagtartó ajtót hogy az egész autó megmozdul. Esetleg eleinte ilyen aztán majd bekopik? Unixban lett véve, típusnak megfelelő, nem spoileres fedélhez való.
  9. gezoli

    Astra G szervízelés

    Hová töltötték?
  10. ginola

    Astra G szervízelés

    Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 ajánlott 2006-os Z14XEP-be? A szakszervíz erre cserélte ki a gyári olajat. Okoz e valami problémát a fenti olaj?
  11. Probléma megoldódott, a kapcsoló volt rossz. Kapcsoló cserélve. Köszi a tippeket!!!!!!!!!!!
  12. zotya975

    Elektromos

    Célszerszámmal, de én szoktam csinálni pár csavarból, zárt szelvényből...stb, ami van lehúzatót.
  13. DogG

    Általános műszaki problémák!

    Némileg magamnak is ellentmondva, éppenséggel lehetne reális elvárás is, a családban csak hasonló korú autók vannak a legkülönfélébb márkákból, hasonló gondja egyiknek sincs Viszont semmiképp sem bíztató a helyzet az általad illetve toma2105 által vázoltak alapján... Az tény, hogy emiatt a "hiba" miatt nem szeretném a fél autót kicserélni, csak reménykedtem, hátha valaki mégis rájött időközben a hibaforrásra. Egyre inkább az az érzésem, hogy nem egy komplex történet lesz a háttérben, hanem valami egészen kis apróság, csak képtelen vagyok felfedezni
  14. tuskes

    Elektromos

    Szuper! Gondolom célszerszámmal, amim természetesen nincs.... Szerintem ezzel most nem vacakolok, mert van ugyan kopása, de ahogy olvastam 3-4 mm-nél illő cserélni, nekem azt még nem érte el. Az első kb. 1 mm-t, a belső valamivel többet kopott, és azon látszik is egy szakaszán, hogy csak helyenként ért hozzá a kefe. Ezt ma vettem észre. Egyenlőre ez van, később ha nem ennyire sürgős, akkor kiszedem ismét, nem nagy meló, és lecserélem azt is.
  15. zotya975

    Elektromos

    Hát, azt írják hogy úgy kell lehúzatni.
  16. Előző héten
  17. tuskes

    Elektromos

    Arra a 2 réz biszbaszra gondolsz amivel érintkeznek a szénkefék? Mert ha igen, azóta is azt keresem, hogy lehet leszedni, illetve hol lehet nem 2700/db áron venni.
  18. nyerődti

    BemutatkoZOO

    Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyen írom e soraimat. 10 év után meg válok szeretett x20dth-tól. 7 személyesre váltottam egy másik gyárból származó autóra. Köszönöm a sok sok segítséget amit itt kaptam. A motort tavaly felújíttattam, de a karosszéria 20 év után nagyon beteg. Azért is döntöttem így, hogy eladó sorba kerül.
  19. wookie

    Elektromos

    A képek alapján én azért adnék neki új csúszógyűrűket is....
  20. tuskes

    Elektromos

    Reménykedem.... Ha nem hoz eredményt, akkor gáz van, mert jobban szétszedni nem tudtam a generátort.
  21. zotya975

    Elektromos

    Hát pölö az önindítónál szénkefe csere után sokkal gyorsabban tekert ( jó ott más is lehet) mert a rövidet a ( főleg régi kilágyult) rugó már nem nyomja annyira a gyűrűnek.
  22. tuskes

    Elektromos

    Köszönöm Uraim, sokat segítettetek. Remélem ez a baja, én a rövid szénkefékből erre következtetek.
  23. Tiu

    Elektromos

    Lehet cserélni csak szénkefét. Ki kell forrasztani és vissza a másikat. Kiforrasztás után az újat be lehet húzni a lyukon annak ellenére, hogy úgy látszik, mintha a fesz.szabályzó útban lenne. Itt a kép, hogy mi van a készletben. pl. itt lehet kapni.
  24. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    A H astrába is elő lehet hozni a digitális kijelzőn, csak szanaszét kell nyomogatni a bajuszkapcsolót
  25. L.Fazakas

    Általános műszaki problémák!

    Na ja! Én általában nyaralásaim idején simán elmegyek annyit. Tavaly is - pl. Adria. Olasz-horvát-szlovén tengerpart. Az évi 10-15 ezer kilométer általában mindig megvan. De nálam nem az állandó hőmérő-nézegetéssel. A legutóbbi hétvégémen például a benzintankot tisztogattam, mert némi víz is volt az aljában ... (én meg AC hibára gyanakodtam)
  26. tgabika76

    Általános műszaki problémák!

    Na ezzel most kivételesen egyetértek! A H Astrából pontosan ezen ok miatt hagyták el a vízhőfokmérőt (csak egy piros lámpa gyullad ki ha már forr a víz), bár aztán a J Astrába már visszatették az elégedetlenkedő tömeg miatt... Egyébként hasonló a helyzet az olajnyomásmérővel is: van ismerősöm akinek van az autójában, és komoly félelem lesz úrrá rajta hogy "úristen, az alapjárati olajnyomásom csak 0,9, pedig 1,1-nek kell lennie, úristen, lehet hogy szét kell húzni a blokkot"... hozzáteszem az olajnyomás visszajelző lámpa a műszerfalon még csak nem is pislákol neki. Magam úgy gondolom hogy ha a hűtőrendszer jó állapotú és rendben működik, akkor mindaddig semmi ok az aggodalomra amíg üzem közben a vízhőfok a kék és a piros mező közt van bárhol. Ha magas hát magas, azért van a ventillátor hogy visszahűtse, és ha működik, meg is fogja tenni.
  27. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Már írtad egyszer mennyit mész egy évben.... 5000km-t? Aki napi szinten jár munkába, messzire az nem akarja megvárni míg szétforralja a vizet az autó.
  28. L.Fazakas

    Általános műszaki problémák!

    Sose értettem, az miért annyira baj, ha a kimondottan CSAKIS tájékoztató jellegű műszerfali hőmérő az pl. 85 fokot mutat, vagy mondjuk éppen 92 fokot? Senki sem az utat nézi, hanem állandóan a hőmérőt? Engem pl. sohase foglalkoztatott az, nálam miért nincs a hőmérő mutatója menet közben (és nyáron) mindig a piros mezőben? Ott van, ahol van - oszt jónapot! Majd ha egyszer gőz-, vagy kondenzcsíkot húz maga után a kocsi, akkor talán jobban odafigyelek.
  1. Még több betöltése


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.