Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

Összes tevékenység

This stream auto-updates

  1. Elmúlt órában
  2. Szia, Remélem megoldja, mert lassan tankolni kellene az autóba és nem akarok kannával szaladgálni. Melyik más szenzor vagy jeladó adhat fals infót? A vízhőfokot jól mutatja számító gépen is. Holnap meglátjuk....
  3. Üdv skacók ,kéne egy kis segítség???Nekem G astra 2000 évjáratú kocsim van ,na most meghalt félig a fényszóró kapcsoló, kérdésem hogy lehet kivenni??Ezt a kör fogóját sikerült levennem de nincs benne két kicsi fém fűl amit befelé kéne húzni!Kérdésem mit kéne kipattintani vagy hogyan ebből a kocsiból mondom 2000-res évjáratú belül nincs két kis fém fül!!!
  4. Today
  5. Hidegen inditozva megy a fordulatszammero, melegen nem? Ha a fotengely jelado elromlik, akkor menet kozben is leall a motor, legalabbis a Z17DTH-nal. Elvileg persze ha mar megy, eleg csak a vezermutengely jele, de ehhez a sw is olyan kell legyen; nem zarhato ki, hogy a kesobbi motorokban ezt modositottak. Kivancsi vagyok... Ha ez nem oldja meg, akkor marad az, hogy valami olyan fals adatot kap, amivel meg hidegen elindul, de melegen mar nem...
  6. Szia, Megcsináltam a "tesztet".Kb 20-al gurultam,leállítottam a kocsit, gyújtás vissza, 2-be ráengedtem a kuplungot és rögtön beindult. Azt vettem észre, hogy 60-70 fok alatt beindul, 60 fok fölött nem. Vezérműtengely jeladót vettem,kicseréltem ugyan az a hiba, holnap főtengely jeladót veszek. Indítózásnál a fordulatszámmérő nem mozdul meg, olvastam, hogy kellene mozognia.
  7. Üdvözlet! A járgányomnak (G Astra Z14xep) olyan hangja van, mint amikor a kipufogó kifúj. Igen ám, de a szerelő azt mondta hogy ez katalizátor (Tényleg előlről jön a hang). Való igaz hogy csak egyben lehet kicserélni ilyenkor a katalizátort és nincs rá semmi megoldás, hogy lehessen javítani ? 160ezer jó magyar forintot mondott rá, ami azért nem olyan gyenge. Persze ha muszáj, akkor más megoldás nincs sajnos. Volt már nektek hasonló ? Köszönöm!
  8. Tegnap
  9. Az indulasi kepesseget biztos nem befolyasolja, nem is okvetlenul kell lejto, csak ha nehezen indul ujra, az sik terepen kinos lehet. Kulcsot ne huzd ki, nehogy beugorjon a kormanyzar + a szokasos ovintezkedesek. Fekrasegites van, amig forog a motor; ha semmi aron nem akar ujraindulni, akkor a kuplung kinyomasa utan idovel elfogy majd a vakuum.
  10. Szia, Holnap megcsinálom a lejtős tesztet, nem lesz baja gondolom? Mármint nagyobb?
  11. Melegen sosem indul el? Ez olyan ertelemben fejlodes, hogy a hol igen, hol nemhez kepest van egy fix hiba, tehat valoszinuleg vegleg elromlott az, ami eddig csak ingadozott. Ha melegen leallitod, akkor rogton utana sem indul ujra, de jo az uzemanyagnyomas? Mi tortenne vajon, ha menet kozben, egy lejton leallitod, aztan visszaadod a gyujtast? Mennyi ido utan indul ujra? Felgyujtas elott azert erdemes lenne gyari diagnosztikaval is megnezni, mert lehet, hogy van olyan hibakod, amit egyebkent nem latsz. Csak arra tudok gondolni, hogy valamelyik szenzor adta meg magat, ami nelkul menet kozben elvan, de inditaskor teljesen felrevisz valamit, ha meleg motor mellett is mondjuk azt hiszi, hogy minusz 40 fok van. A lejtos teszt annyibol is erdekes lenne, hogy akkor nem allo motort probal elinditani, tehat ha a fenti igaz, akkor ott egybol ujra kene induljon. Probald rogziteni az osszes lehetseges szenzor adatat, hatha kiderul, melyik a hunyo.
  12. Szia, Kiszedtem a gyertyákat, jó mind. Most már eljutottunk odáig, hogy hidegen beindul, viszont ha megyek vele kb 5-6 km-t azután már nem akar beindulni. Van amikor fél óra múlva hajlandó beindulni, addig csak köszörül. De ha beindul kimegy a világból is. Kiszedtem a főtengely jeladót és a vezérműtengely jeladótis, megpucoltam, ugyan az a jelenség. Néztünk nem induláskor üzemanyag nyomást, felépül rendesen, többször is ráindítottam, mindig felmegy 30000kpa fölé. Szóval tanácstalan vagyok, még esetleg felgyújtom,de majd télen legalább melegszünk mellette.
  13. Előző héten
  14. Üdv! rég nem jártam itt. Segítséget kérnék, hogy kinek volt hasonló (hiba és javítás) tapasztalata, mivel több márkakereskedést felkerestem és azt mondják hát zafira C-nél ilyennel nem találkoztak. a kuplungpedál nagy melegben ropogó hangot ad és néha néha akadozottan mozog? az ablaktörlő az 1x szeri törlésnél középen tehát nem a lapát hanem a lapát felfüggesztő szemeknél összeér összecsap koppanó hangot ad, de csak 1x törlésnél nincs bekapcsolva szakaszos vagy folyamatos üzemmódra.
  15. epk947

    Motor

    Én is ugyanezt a gyakorlatot követem ezen az Astrámon már 16 éve.
  16. Csak azért, hogy a korábbi problémámat lezárjam: A két Falken nyári az első kerekeken kiválóan szuperál. Nem húz semerre a kormány, akár elengedett kormánnyal is lehet egyenesen menni az autópálya maximummal is. Tehát a 20 ezret futott Nokian-ok voltak a hibásak.
  17. Sziasztok érdeklődés képpen tipus hibákat vagy hogy mikre kell odafigyelni. Szeretnék venni egy Astra H autot de sokmindent mem tudok roluk hogy mit nézzek meg rajta alatta benne motortérben. Teszt vezetésnél mire figyeljek?
  18. zotya975

    Motor

    Hát szerintem csak cserélni lehet az oldalon azt írják hogy : 280 nF / 100v az értéke. Ilyet inkább villamossági boltban ( Somogyi? ) lehet találni.
  19. Garos

    Motor

    Ezt lehet javítani vagy esetleg tudod hogy hol lehet ilyet kapni? Pár autós bolt oldalt néztem de sehol nem találok.
  20. zotya975

    Motor

    Szerintem az egy zavarszűrő kondenzátor. Egy lengyel oldalon írnak róla: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1547892.html Görgess lejjebb. Nekem a google lefordította az oldalt.
  21. Garos

    Motor

    Sziasztok! Ami a gyújtás elosztó-ban van kis fekete biszbasz annak pontosan mi a neve? A kódja ez 10468930. Köszönöm a válaszokat.
  22. Earlier
  23. Ez tök jó markeringfogás az autónak és az olajnak is. Mindenki szereti azt halani hogy ritkábban kell olajat cserélni az autóban, amikor bekeveredsz a szervívbe az ebből adódó hiba miatt akkor megmutatják az " apróbetűs" részt hogy ez a 30 ezer milyen körülmények között igaz.
  24. Köszönöm. Közben olvastam és ugyanerre jutottam. A teljesen ideális az olajnak a megállások és gyorsítások nélküli, egyenletes haladás lenne. Erre vonatkozna elvileg a hosszú csereperiódus. A gyakorlatban ilyen nem nagyon létezik. Nem beszélve az üzemanyag minőségéről. Meggyőztél, nem megyek 15 ezernél többet egy olajjal, mint eddig sem.
  25. Szia.A kézikönyv ajánlást felejtsd el.30-ezres csereperiódus a halála a motornak.15 ezernél pont csereérett az olaj.Volt már erről szó igen.Egyöntetű vélemény hogy 12-15 ezernél ajánlott cserélni.
  26. Olajcserét követően, két hónap alatt közel 15000 km-t autóztam főleg országúton, autópályán, napi 50-1000km között. A kézikönyvem szerint az olaj csereperiódusa 2 év vagy 30 ezer kilométer. Egyéb forrásokból az ajánlás általában 1 év vagy 15000 km. Talán volt már erről szó korábban, de nem találom. Érdemes lenne 2-3 hónap után, 15000 km-nél olajat cserélnem vagy a rövid eltelt idő miatt nehetek többet is ezzel az olajjal? Mélybarna színű az olaj.
  27. Konkretan nem tudom, de azt mondjak, hogy a nagynyomasu dizelek kozott nincs olyan, ahol ne ernenek egymasba. Ha azert kerdezed, hogy cserelj-e szijat, akkor nem erdemes kockaztatni... Az mas kerdes, hogy az ujabb szijak messze tobbet birnak a csereperiodusnal, ha nincsenek tulfeszitve felrakaskor, es nem folyik rajuk az olaj.
  1. Még több betöltése


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.