Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Tegnap
  3. Barret

    Motor

    A lambda szonda csatit én lehúznám és meg nézném . Valami ha a tid nél 2 gomobot folyamatosan nyomod és gurul az autó akkor ki kell írja a sebbeséget kb 50 km/h ig :D
  4. Sziasztok ! Köszönöm mindenkinek, megoldódott a probléma. Kapott egy új, komplett ellenálást a vas és minden működik. Igaz, Zafirába való nincs sehol külön, csak egyben a ventilátorrak, horror áron, így vettem a Cromax-ban Merivákba való egységet 4500 Ft-ért. Át kellett egy kicsit alakítani, de teszi a dolgát. Most tesztüzem van. Holnap dolgozom, majd pénteken beszámolok. Gabesz
  5. PankAtis

    ZAFIRA B

    Sziasztok! Zafira B fórumban nem vagyok itthon. Lehet, nem is jó helyre írok. Ma délután megreccsent a zárszerkezet, a bal első ajtóban. Belülről nem lehet nyitni,(csak utoljára sikerült normálisan, azóta nem is húz vissza a kilincs félig kilógva marad) csak kívülről. Valakinek nincs elfekvőben? Opel Zafira B 1.6 benga bal eslő ajtóba való komplett zár? Makó és környéke előny. H Astra nem lehet jó donor??? Előre is köszi a válaszokat!!
  6. Bergmann

    Elektromos

    Kösz a segítséget!
  7. tgabika76

    Általános műszaki problémák!

    Öö... na várjál. A központi kijelző (MID) olajszintre tud figyelmeztetni, olajnyomásra nem. Egyébként van hasonló tapasztalatom barátnőm Astra Coupéján, ott elméleti szinten (merthogy elég ritkán jön elő a dolog, szóval ellentevékenység vagy javítási kísérlet még nem történt) arra jutottunk hogy két dolog lehetséges: 1., vagy gyenge minőségű motorolaj van benne (esetében Castrol) ami túlságosan felhígul ha felmelegszik (ezt támasztja alá hogy a hiba jellemzően több kilométer tempós vezetés után jön elő), 2., vagy rossz az olajszint jeladó ami a karterben van. Egyelőre meg lett tisztogatva az olajszint érzékelő csatlakozója (kicserélve nem lett, mert valami 37e Ft a jeladó maga), és kapott egy olajcserét ezúttal Eneos olajra. Azóta eddig még nem jött elő a hiba. Ja igen: olajszint a nívó szerint a hiba jelentkezésekor (tehát Castrol olajjal) is mindig rendben volt, és az olajnyomás lámpája se villant fel a műszerfalon egyszer sem.
  8. panizzi

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Nem, a tank felől jön.
  9. zotya975

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Az nem a szekunder levegő fúvóka a keréknél elől?
  10. zotya975

    Egyéb csevegés

    Nekem lehet inkább 915-öset kellett volna vennem, mert azt hittem bőven van helyem, a 925-el a végén volt, gondoltam ha csak 10 mili a különbség az félbehajtva 5 mili azzal alig nyerek valamit, a 900-asnál meg 25 mili félbehajtva 12.5 az úgy már jó. Erre alig bírtam felkínlódni.
  11. panizzi

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Most meg mosógép hangja van, 5 másodpercenként öblít :D
  12. zotya975

    Motor

    Meg lehet csinálni, de először vegyél tömítést vagy benzinálló pasztával ragaszd össze a két felét. Úgy rémlik valamikor kerestünk és nem találtunk ide való tömítést.
  13. ihbastra

    Motor

    Üdv. Még mindig alapjáat hiba. Bocs ha már unalmas nektek, nekem is de végére akarok járni... Most az injektor kezdtem szemrevételezni, hiba után keresgélni. Ezt találtam: http://www.kepmegosztas.hu/image/y4http://www.kepmegosztas.hu/image/yl A tömítésnél olajos trutyi szivárog talán vagy nem tudom. Esetleg tömítetlenség miatt fars levegő miatt produkálhat ilyen hibá. Arra is gondoltam hogy leszedni az injektort kitisztítani tömítést cserélni! Szerintetek? Köszi
  14. Stevy

    Egyéb csevegés

    Nem látszott semmi rajta. Rendeltem egy 913-ast a vezérlés burkolattal együtt. Most ~ középállásban van a feszítő csavar, úgyhogy remélem jó lesz.
  15. Janó32

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Emlékeim szerint te kezdtél egy rozsdás csavar/alátét(?) miatt kardoskodni, hogy márpedig te vagy 30 opel-t megnéztél és mind rozsdás volt adott részen hiába bármi megelőzési módszer... Az lehet, van is benne ráció de eddig fűtetlen garázsról esett itt szó... A fűtött garázs ott jó amikor nem napi szinten használt autó áll benne.
  16. zotya975

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Amúgy van akik azt mondják ( én nem, mert nincs garázsom) hogy a fűtött garázs hátránya, hogy a sós hólé állandóan megfagy és felolvad a ki-bejáráskor a bódén ami rosszabb mintha meg sem olvadna pölö egy kint tárolt autón.
  17. zotya975

    Egyéb csevegés

    Hát alapból ugye ha rá van írva, például én most vettem 900-as ékszíjat, mert a generátor tárcsa megkopott a szíj lejjebb ment és mivel kisebb íven fordult nem volt már elég a feszítő hossza, visított induláskor. 10A0925C szíj van rajta alapból.https://www.autoalkatreszek24.hu/dayco-224520.html ugye lefelé haladva , a 915 -re úgy gondoltam nem sokkal rövidebb ezért vettem 900-asat amit alig bírtam feltenni, mert a generátor hűtőlapátja elakadt a vezszíj burkolatban. Amikor már felment viszont szerencsére megfeszítve nem ért hozzá. Nagyobb boltokban van hozzá mérőeszközük, ha van plusz szíjad, vagy el tudsz menni a kocsit nélkülözve esetleg töltés nélkül, ott le tudják mérni ha már nem látszik a felirat. A külső felén van ezért elég sokáig látszik.
  18. zotya975

    Elektromos

    Hát igazából ez a rész nincs túlbonyolítva, a motorvezérlő kapja a forgásjelet a holtpont jeladótól amikor indítózól, és az jelet ad a relének, ami behúz és elindul a pumpa. A pumpa úgy tud hamar tönkremenni, ha például nem tették be elé az előszűrőt és koszt szív be a tankból, a relének nincs rákfenéje szerintem. A relét át tudod hidalni ha kihúzod és az aljzatban a 30-87-es sarkokat összekötöd egy darab dróttal, ha a pumpa most elindul akkor a relé rossz. Ha van indításgátló, vagy riasztó beszerelve azok is a pumpa tápját szokták megszakítani. Nekem egyszer volt kontakthibás a pumpa csatija a tanknál, egy darabig kínlódtam vele mire rájöttem mi az oka az időnkénti sikertelen indításnak.
  19. Bergmann

    Elektromos

    Üdv Mindenkinek! A következő problémában kérnék tippet, ha lehet: X16SZ motorkódú f astrám van. Menet közben egyszer csak leállt a motor. Elvittem szerelőhöz, aki először kicserélte az AC pumpa relét, majd két nap múlva - mivel újból előjött a hiba - került új AC pumpa is. Működött a történet kb. fél évig, majd újból a hiba. Kimérésre került újból a két alkatrész, azok tutira jók. Közben gondolom valami megpiszkálódott, újra működött kb. húsz kilométerig. Tudtok esetleg valamilyen tipikus hibát a relé előtt, amit érdemes megnézni? Köszönöm: Bergmann
  20. Stevy

    Egyéb csevegés

    Azt mi alapján tudom kideríteni, hogy 913 vagy 925-ös ékszíjam van ? 95-től meg 95-ig írják, az enyém meg pont 95-ös...
  21. Kukacka

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Az a baj, hogy itt az egész hsz. valami olyanra lett írva, amit nem én írtam, hanem valaki más. Első körben ess neki megint, olvasd el, értelmezd végig miről van szó, majd ha kész, jöhet egy válasz. Amit leírtál igaz. De hogy ennek ki mondott itt ellent, azt nem látom.
  22. Előző héten
  23. Gergőőő

    Motor

    Nálam csak akkor csinálja ezt ha úgy indultam el h alapjárat alá süllyedt kicsit a fordulat magyarán kicsit fulladozva indultam... Ha megyek 10km-t és nincs lámpa vagy kereszteződés akkor is így hullámoztatja a fordulatot, ha megállok mondjuk lámpánál akkor max 5 másodperc alatt megjön az esze és beáll a normális alapjárat. Egyetlen dolog amit tudok tenni ellene az ha mindenhova motorfékkel gurulok és nem üresben vitorlázok.
  24. Janó32

    Általános műszaki problémák!

    Hiába van 3/4-ig és hiába a jó viszkozitás (5w40) ha az üzemmeleg olajnál az olajnyomás valamiért nem megfelelő. Én mindenképpen megnézetném szervizben az olajnyomást és nem csak hideg motornál...
  25. ihbastra

    Motor

    Értem. Viszont akkor ez lényegtelen az alapjárat hiba szempontból! Megint nem vagyok akkor előrébb, pedig már azt hittem találtam valamit! Ma csak a hiba volt egyszer nem ejtette el a fordulatot. Brutál idegesítő! Arrol nem is beszélve hogy a járókelők hülyének néznek hogy guruláskor nyomkodom a gázt... mert nem csak nagy tempos guruláskor csinálja, pl. városba lámpához lassuláskor is!
  26. zotya975

    Motor

    Ez az ECU hibakód listája neked viszont az kell ami a középkijelzőé. Például F171-en jelenik meg ha leszakadt vagy hibás a lökösben a külső hőmérséklet jeladó, és F 85 ami ugye neked is ha már nem gyári a rádió, így nem "találja". Erről is van egy teljes lista, de most "elhagytam".
  27. Tomi81

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Z16xe motoros Opelom van, igaz Vectra és nem G Astra, de hátha tud valaki segíteni... Utóbbi időben a leváratlanabb időpontokban kiírja a központi kijelző hogy Check Engine Oil. A motorban 5w-40-es Mannol olaj van, az olajban 3000km, a nívó 3/4-es szintet mutat. Az olajnyomás rendben van, indítás után egyből kialszik a kis lámpa. Mit tudok tenni hogy ne írja ki ezt az üzenetet??? köszönöm előre is a segítségeteket!!!
  1. Még több betöltése


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.