Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. gedikart

    Általános műszaki problémák!

    Köszi az infót. Ha 13-as kulcsnyílású lenne, akkor talán én is le tudtam volna applikálni, de így nincs "anyaga", ami fogna rajta, ez a 10-es kulcsnyílású anya vicc kategória. Sajna így szerelőhöz kell vinnem. Ő vagy légkulccsal, vagy pedig a tőcsavarra anyát hegesztve tudja majd leszedni, ezért vettem új tőcsavarokat, ill új vörösréz anyát (13-as kulcsnyílásút+vörösréz alátétet).
  3. Róóóbi

    Sebességváltó

    Enyémen is ilyen, nem kell vele foglalkozni. Én kicsit lejjebb engedtem a pedált a kopás után menve, de maradt ilyen.
  4. Ez a módszer jó lehet, bár nekem gyárilag le volt ragasztva a kábel, így bontanom kellett a burkolatokat is sajnos...
  5. KMilán

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Nekem G-ben volt ez a motor. A dinamizmusa tetszett, de a mostani H astra az könnyebben felmegy a hegyen, még ha nem is ugrik úgy, mint az 1.4. Igazából egy dolog jó szerintem benne, méghozzá a láncos vezérlés. Kevésbé szokott gond lenni vele, pluszban amíg nem csörög, zörög nyugodt lehetsz, nem kell a cseréjén gondolkozni. Ugyanakkor van twinport és EGR is, ami nem kis bosszúságot tud okozni, valamint a motor tömítések (szerintem) gyengék, és a főtengely szimeringek is. A friss olajat nekem mindig kinyomta egy picit, végül már tökmindegy volt neki és maradt az utántöltögetés..... Maga a szimering olcsó, de a szerelőnek sok melóval jár a cseréje.
  6. KMilán

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Az ár függ a motor típusától. Nekem csak olajszivárgás volt, kértem rá árajánlatokat, hát horror árakat mondtak. Z14XEP esetén vezérlést akartak cserélni, tömítéseket (szelepfedél, hengerfejtömítés, kipufogó és szívó oldali tömítés), szelepszár szimeringek és hidrotőkéket.... Mondtam, hogy kösz nem, mert megy az autó, csak néha után kell tölteni az olajat a pár csepp miatt, ami az autó alatt volt. De hát ilyen 200-250 e amit emlegettek, baráti áron 50-80 között van szerintem, de tényleg függ, hogy milyen motor van az autódban, plusz abból indulunk ki, hogy szerkezetileg csak a tömítéssel van a gond.
  7. Barret

    Sebességváltó

    Nem csúszik csak amikor beülök más autóból koppan a pedál oszt nyomnám a taposót h mi van :D Oszt jahh h ezen ennyi volt ? :D xd
  8. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Ha a termosztaton tulra rakod, akkor csak a termosztat nyitasa utan fog valamennyire realis erteket mutatni, de az is a cso homerseklete lesz, nem a blokke. Ha mindenkeppen sajat jeladot akarsz, akkor azt a blokk valamelyik viz kozeli reszere erdemes rakni, de helybol van gyari erzekelo is... Ha rakeresel a "titkos menu"-re, ott le van irva, hogy lehet kiiratni a homersekletet.
  9. motorosgabor

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék Tőletek! Szeretnék hőfokmérőt rakni az autóba. Hova érdemes tenni? A felső csövébe a radiátornak (hűtő és motor/termosztát közé)? Én legalábbis oda tenném....
  10. patexati

    Általános műszaki problémák!

    Már börrög megoldottam! Köszönöm!
  11. vargaur

    Általános műszaki problémák!

    9oo as fordulatnál az aksi 13.4, a motor 13.4 14,2 között ingadozik, ha a nagy fogyasztókat rákapcsolom 13.45,de tulajdoképpen 15oo as fordulaton kellene megnézni.De tiz perc alapjárat után az aksi 13.7 Jó lenne kideriteni,hogy mitöl ingadozik az alap járat.
  12. Kukacka

    Astra G szervízelés

    Nagyjából ennyit ér a márkaszerviz, tegnap raktak fel képet egy légszűrőről, örvendetes, hogy annak a cseréje sem megy egyes helyeken. A vízpumpa megállt az azt jelenti, hogy megállt és addig mentél amíg a motor fel nem főtt?
  13. Igen, de ha találsz bontót, nem kicsit olcsóbb lesz, ezresért vettem 2 hátsót plusz csomitartóba valót. Egyben. Minden máshol meg neked kell tudni mi van a kocsiban meg mi nincs. És ha nincs mennyire megy a vezetékelés. Hátsó középső pilács is lehet opció, nem drága és akkor kevesebb a vezetékeléses tökölés.
  14. niuss

    Egyéb csevegés

    Szia!Generátor ékszíjat bonyolult cserélni?Ugye a szervószíj elötte van,így a szervószivattyút is meg lehet "billenteni"hogy az ékszíj meglazuljon?Választ köszi
  15. zotya975

    Általános műszaki problémák!

    Gondolom azért raktak oda réz anyát hogy ne rohadjon össze ( annyira) a csavarral. De eléggé megeszi őket így is az idő, két motorról találtam annyit hogy majdnem össze tudtam szedni egy ép garnitúrára valót. Először a szebbeket akartam fentre rakni aztán arra gondoltam hogy ha majd szét kell szedni akkor inkább a rosszak legyenek elérhetőbb helyen. Modnjuk nekem mind kijött , de volt ami a tőcsavarral együtt tekeredett ki inkább a hengerfejből. Ráadásul a gyárban betekerés után még egy kicsit meg is lapítják őket, ez sem tesz jót a hatlapfejnek.
  16. motorosgabor

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék Tőletek! Szeretnék hőfokmérőt rakni az autóba. Hova érdemes tenni? A felső csövébe a radiátornak (hűtő és motor/termosztát közé)? Én legalábbis oda tenném....
  17. A Szalay Balázs, Bunkoczi László páros beállította pályafutása legjobb eredményét és az összetett 20. helyen ért célba a Dakar ralin. Az Opel Dakar Team kettőse az elmúlt tíz szakasz során 5600 kilométert teljesített a híres hírhedt perui dűnék között, amelyből 2956 km volt a mért szakaszok hossza. A szokásosnál rövidebb verseny volt, de az indulók egybehangzó véleménye szerint a legkeményebb azóta, hogy 2009-ben Afrikából Dél-Amerikába költözött a verseny. Az idei viadal utolsó napjára még egy 112 kilométeres szakaszt jelöltek ki a szervezők, s ha bárki azt hitte, hogy sétagalopp lesz, nagyot tévedett. Puha homokos és dűnés szakaszon zavarták át újra a mezőnyt, hogy az indulók többségének legyen még egy utolsó emléke arról, milyen is a dűnék között ásni… A fordított sorrendben elrajtoltatott hurokszakaszon, amely a piscói táborból rajtolt és ott is ért véget, Szalay Balázsék a 22. helyen értek célba, ami az összetettben a 20. helyet jelentette számukra. „Nagyon nagy drukkal álltam neki ennek a szakasznak, de a szervezők lendületes, élvezhető, jó pályát raktak össze, igaz, egyszer még így is ásnunk kellett – mondta a célban az Opel Grandland X pilótája, akinek ez volt a 14. Dakarja, s kilencedszer ért célba. – Megküzdöttünk ezért a célba érkezésért, s ezért a huszadik helyezésért, aminek nagyon örülök. Noha voltunk már huszadikok, évről évre nehezebb a verseny, sűrűbb a mezőny, egyre több gyári autót adnak bérbe és egyre több a jó és rutinos versenyző. Nagyon szép eredmény a huszadik hely, megküzdöttünk érte, sok kitartás kellett, hogy elérjük. Csapatmunka volt: Bunkoczi Laci és a szervizes srácok nélkül nem ment volna.” >>>Cikk teljes terjedelemben itt olvasható<<<
  18. Szia! Ha kiveszed a B oszlopban lévő fekete gumitakarót akkor egy kampós drót és meg találod vagy olyan kicsi tükör amit a "fogászaton használnak" szürke vezeték csatival. Elől meg van a csatlakozó ami hátramegy csak egy bontott vezeték köteg kell hozzá, és a kettő lámpa ,de ha nem akarsz köteget venni akkor 3db vezeték minket oldal +hozzávaló sarú.Ha kel kép küldj egy email címet privátban.
  19. Sziasztok! Olvasgattam visszafelé egy kicsit a témát és a hátsó nyitás érzékelő érdekelne engem. Ha jól hámoztam ki, akkor kell nekem 2 db ilyen: (https://cromax.hu/elektromos_rendszer/biztonsagirendszer_alkatreszei/ajtonyitas_kapcsolo/ajtonyitas_kapcsolo_opel_51037) A B oszlopban lévő fekete dugót kiveszem, és ha szerencsém van, akkor a B oszlop kipattintása után látnom kell (alul?) egy kábelt, amit fel kell varázsolnom a foglalatig. Ez a kábel hogy néz ki, milyen színű, milyen csatlakozó van rajta? Mielőtt megveszem, szeretném megnézni, hogy egyáltalán ott van-e ez a kábel. A másik kérdésem, hogy a belső világítást én gyengének találom. A hátsó kapaszkodóknál nálam nincs lámpa, de az ezekhez tartozó vezetékek mennyire vannak kivezetve a lámpa helyéig? Ott vannak, csak a lámpa nincs ott, vagy nekem kell betennem vezetéket, hogy elérjen odaáig. Illetve lámpát csak bontóban tudok venni, vagy van a Cromaxnál, csak én nem találtam meg? Esetleg hagyjam az egészet a fenébe és vegyek egy LED-et a meglévő belső lámpába, mert még kevesebbet is fogyaszt és elég erős fénye, hogy az utasteret megfelelően bevilágítsa?
  20. nyemi

    Sebességváltó

    Enyém is olyan, bár a laprúgós kuplungoknak van egy olyan sajátossága, hogy a benntartási erő mindig kisebb mint a be nyomási (átpattan negatívba). Lehet azért érzed könnyűnek , de ha nem csúszik , én nem foglalkoznék vele.
  21. Tegnap
  22. Sirkan

    Astra G szervízelés

    Tisztelt Márkatársak! Valahol arra vonatkozóan valahol információ, hogy a gyártó a szíj/ a görgő, a feszítő mechanika cseréjét mikor írja elő? 2006-os Astra G 1.4-em van (172 e km van benne), amióta kijött a gyárból csak márkaszervízbe vittem. A 12 éves szervíz 2018 októberben volt. Sem ez utóbbiban sem az előző szervízeken a számlák szerint nem nyúltak sem a szíjhoz, sem a görgőhöz, sem a feszítő mechanikához. Néhány napja a feszítőgörgő hibájából az ékszíj leesett, a vízpumpa megállt ... ... ma kaptam az ajánlatot közel félmillió Ft-os javításra. Hengerfej s egyebek. A szervíznek nem lett volna alapból kötelessége a feszítőgörgőt és/vagy az ékszíjat cserélni/ellenőrizni?
  23. Barret

    Sebességváltó

    Végül is az is egy megoldás :D
  24. zotya975

    Sebességváltó

    Vagy cseréljen velem, én lassan két lábbal nyomom. Lassan úgy megyek hogy a jobb lábammal kettőt lépek amig a ballal csak egyet.
  25. wookie

    Sebességváltó

    Tegyél bele xe-t, annak 200 valahanyas a kuplungja, azt nehezebb nyomni. :D
  26. gedikart

    Általános műszaki problémák!

    Azt a jó k...italálóját neki! Próbáltam leszedni a kipufogóöntvény/katalizátort, ami ilyen M8-as vörösréz anyával van rögzítve, és olyan vékony az anyaga, hogy csupán 10-es kulcs való hozzá. Csavarlazító spray sem segített, ill a vadiúj dugós kulcs sem. Teljesen elnyalja a menetet, anélkül, hogy megmoccanna. Egy vastagabb, 10-es kulcsnyílás helyett normális, 13-as kulcsnyílású anyát kellett volna oda gyártani. https://www.doopla.cz/image/dily/2/2066156.jpg?1467358301
  27. zotya975

    Sebességváltó

    Hát nekem úgy rémlik hogy a rugó az a lábnak segít rá a kuplungolásra, ha kiakasztod vagy kiveszed nehezebb lesz benyomni. De nem vagyok benne biztos 100%-ban. Ha mégsem, akkor meg kellene próbálni máshova beakasztani hogy jobban feszítsen.
  1. Még több betöltése


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.