Jump to content
OPEL FÓRUM

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. 04 van irva oda nekem, azt tudtam, hogy smog helyzetben nem tudok vele mar BP-re autozni... mikozben a karosanyag kevesebb, mint a 2001-es renault2-be volt, pedig azzal meg lehetett menni... szal, erdekes azt nem tudom meg, hogy euro hanyas akkor ez az corsa B, de vegulis mind1.
  3. Hát ez nem illik a problémára. Fékdob új, pofa novemberi, de az miért csak szakaszosan szólna? Mi más van még hátul? Hídszilent :/
  4. A kerékcsapágy menet közben morog. Először csak akkor ha kanyarodsz, a vége felé már egyenesben is. Persze függ attól hogy melyik kerék, első vagy hátsó. De ez jellemzően nagy sebességnél hallatszik inkább, és nem szűnik meg. Ha egyszer elkezd szólni akkor hangoskodik addig amig ki nem cseréleik. Zúgó-morgó hang, majdnem mint a terepgumi aszfalton.
  5. Megint előjött, féket elengedtem, gurult hátra vagy 5 centit az autó, kormánnyal semmit se csináltam, utána amikor elindultam, megint hallottam. Párom jobb hátulról hallotta, a kocsi a mellett állt. Kerékcsapágy? Mi annak még a tünete?
  6. A cim modul nem lesz cserélve vagy forrasztva nagy gond?
  7. Last week
  8. Ha az önindító forgatja, de nem indul el, akkor előfordul hogy a benzinpumpa alatti visszacsapó szelep már nem tökéletes, és visszaereszti a benzint a tartályba, így indítózáskor először fel kell neki termelni a nyomást. Motorfüggő hogy gyujtásra elindítja-e a pumpát, és akkor jön meg a benzinnyomás, vagy alapból tartania kellene, és csak indítózáskor indul meg a pumpa. Motorkódot írjál légyszives.
  9. Elvileg V.9 kód mellett kellene lennie. http://autovezetes.network.hu/kepek/erdekessegek/a_gepjarmuvek_kornyezetvedelmi_osztalyba_sorolasa__forgalmi_engedely
  10. Műszakin ha megnézik tüzetesebben,akkor jó eséllyel nem fog átmenni (vannak már országok,ahol ez bűncselekménynek számít).Nem lenne érdemesebb rendbetenni a dolgokat?
  11. A 030300 az 3.henger gyújtáskimaradás.Cseréld fel a gyertyát egy másikkal és ha vándorol a hiba akkor gyertyacserével megúszod.Amennyiben marad,akkor gyanús lehet a trafó.A többi az immó és CIM modul probléma.
  12. Sziasztok. Nem vagyok nagy autóguru, előre is elnézést. Probléma röviden: nehezen indul az autó néha. Van amikor pöccre indul, van amikor több percen keresztül tökörészek vele. Elfordítom a kulcsot, és jön a lutri hogy most vagy egyből beindul vagy X ideig úgykell tartani a kulcsot elfordítva. Opel F astra 1997 1.4 es benzinesről van szó. Nem tudtam rájönni arra se, hogy mitől függ. Van mikor 1 hónapig nem jelentkezik, van hogy egy nap minden indításnál, van mikor melegbe csinálja van mikor hidegbe van mikor egy ideig állt és utána, van hogy 1 gyors leállás (pl boltnál) után csinálja. Nem tudunk rájönni. Gyertyák voltak cserélve most, benzinszűrő is, szénszűrő is. Szénszűrő illetve a rácsatlakoztatott kábelek tele voltak szénnel és egy ideig azthittük ez a gond, de csere és tisztítás után is előfordult. a "házi hibakód olvasó" módszer sem ír semmit. Bocsánat, biztos hiányos a leírás meg hülyeséget is írtam. Csak egy esélyként írok ide, hátha. Köszi. :)
  13. Sziasztok. Ki gyulladt a check engine. Ezeket a hibákat adta 030300, 062108, 161450,161600. Motorkod z16xep 2005 kombi. Miket nézzek meg vagy mik a cserélek. Válaszokat köszönöm.
  14. Ne haragudj, de en illyen hülye vagyok, nem találom benne.. pedig végignéztem! Hol, milyen kód alatt van az euró besorolás? Köszi!
  15. Én feltölteném maximumig a fékfolyadékot. Megnézheted elöl és hátul a dobnál/tárcsánál, hogy látsz-e nedvességet a légtelenítőknél, a nyereg-cső, dob-cső találkozási pontoknál folyást, amúgy se árt leellenőrizni a munkájukat. Ellenőrizheted a kézifékhuzalok, kar mozgását, hogy szabadon mozognak-e.
  16. A kézifék visszajelző behúzásra kapcsol, tehát ha erről lehúzod a csatit akkor " ki van zárva a játékból" a fékfolyadék visszajelzésnél nem vagyok benne biztos. Ha ez is áramkört zár folyadék szint csökkenésre akkor itt is le kell húznod a csatit hogy kizárd az áramkörből, ha áramkört nyit, akkor ugye a csatijában össze kell zárnod egy dróttal a két pint. Így kiderül hogy a kéziféknél vagy a fékfolyadék tartály fedőnél van-e a gond.
  17. Kiss

    Dízel tuning

    Elmagyaráznátok részletesen ezt a teljesítmény növelést? F astra 1.7 tds isuzu 82 le
  18. Sziasztok! A segítségeteket kérném! Van egy 2004.-es G Astrám, első tulaja vagyok. Nem jártam sokat vele, 90000 Km van benne. Márciusban volt műszakin. Hazajövetelkor menet közben világítani kezdett a kézifék-visszajelző lámpa, menet közben. Természetesen a kézifék rendesen ki volt engedve. Rá is próbáltam párszor, de semmi reakció, továbbra is világít a lámpa. Aztán menet közben holt elaludt, hol megint felvillant, világított egy ideig, aztán megint elaludt. Általában fékezéskor mindig világítani kezdett, aztán amikor elindultam, akkor vagy elaludt, vagy nem. Kátyúsabb, rosszabb minőségű utakon elaludt a lámpa. Olvastam több helyen, miután hazaértem, hogy ez a hiba nem csak a kézifék-oldott állapotátt visszajelentő kapcsoló hibája lehet, hanem hogy a fékolaj-szint a minimum alá csökkent. Nos megnéztem, nekem a fékolaj szintem a minimum felett van 6-7 mm.-el, ha lecsavarom a tartály sapkáját épp, hogy lehet látni az olajat is benne. Műszaki előtt volt nagy szerviz, a bal hátsó keréknél volt egy fékfolyadék-vezeték csere, mert korrodálásnak indult a régi, és egyúttal a fékfolyadékot is cserélték természetesen. Fékhatás rendben lévő volt ezeddig, az autó befékeződve sincs. Mi lehet a baj? Mit tegyek? Köszönöm!
  19. Üdv mindenkinek! Éppen autó vásárlás elött állok. És a kiszemelt egy H astra TT benzines. Egy ideje olvasok már utána hogy milyen hibákra lehet számítani de sok oldal elégé ellentmondásokat ír le. Arra lennék kiváncsi hogy milyen hibákat tapasztaltatok ti a saját autóitokon illetve ezek el hárításanak hoztávetőleges költsége érdekelne. Ha valakinek benzines motorral volt felszerelve a járműve ott milyen problémákkal találkozott. Ti mint tulajdonosok melyik szériát ajánljátok Válaszotokatt előre is köszönöm.
  20. Hát ezt passzolom, tankbeöntő javítólemezt 2 ezerért vettem pár éve, a küszöb lemez ára sem vészes, de hogy menyiért csinálják azt nem tudom.
  21. Igen, benne van a munkadíj és az anyagköltség is. Köszi a választ Karosszéria kb mennyibe kerülhet? Tanksapka körül és a jobb hátsó köszöb.
  22. A forgalmiban most is ott van a besorolás, ott meg tudod nézni.
  23. ebben egeszen biztos vagy? Amikor meg volt zoldkartya, akkor euro 4-eset olvastam. Aztan kesobb jott a budapesti szmog megszigoritas, es a 2001-es clio 2-es bemehetett, ez a 1999-es opel meg nem.
  24. Az X12XE még új korában se teljesítette az Euro4-et, mert az Euro2-es. Ami az Euro4-et tudja, az a Z12XE motorkód.
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.