Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Legalább te csinálsz valamit! Én még toporgok mint a sz..ó galamb, mert a futóművem még nem került rendbetételre, addig pedig a karosszériásnak nem tudunk emelőre állni, hogy nekiálljon. Talán holnap már megindul a történet, és lesz egyszer autóm....
  3. Sziasztok! Nem tudom, jo helyre irok e. vettem egy cabrio f astrát. Sajnos a tető emelő mehanizmusnal folyik az olaj, és áll a hátsó ülésen az olaj. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Javitható e a dolog, illetve honnan is érdemes neki ugrani. Köszönöm előre is.
  4. Ez kimaradt: aki gyenge vételre panaszkodik, próbálja ki ezt. G Astra Cabrio, fix száras antennájáról át lehet szerelni az erősítőt, a csatlakozó többek szerint minden autóban benne van. Én egy közdarabbal oldottam meg, hogy automata legyen meg az erősítő is kapjon áramot. Így bármikor visszaalakítható.
  5. Köszi! Szerencsére a kézi könyv több oldalon foglalkozik a mindennel, de egy betűt nem találtam a váltó olajról
  6. Hogy mennyi kell, az titok, de minden valoszinuseg szerint 1 liter keves, 2 liter pedig eleg. Lehet szintet ellenorizni, tehat nem kimert mennyiseget kell betolteni.
  7. Engem márkaszervizben vertek át. Opel Di-Fer Dunaújváros. Nincs beleszólás alkatrész választásba, nincs garancia, csak elméletben, nincs panasz kezelés, nincs megbeszélés. Van kávé, töbszöri visszajárkálás, és csillagászati összegek. Nekem szerencsére van helyem, igy elkezdtem megoldani otthon amit lehet. Márka szerviz szerintem a legrosszabb választás. Intézményesitve van a becsapás, lehúzás. Csergő is nagyon reklámozza magát. Talán jók lehetnek. Rosszat még nem hallottam onnan, bár én nem voltam.
  8. Szia Bonat! Igen pontosan ez a jelenség az amit irtál. Estefelé meg nézem és kitakarítom. Köszönöm a válaszodat!
  9. Üdvözletem a forumtagoknak. A problémám röviden: 3-4 km megtétele alkalmával legalább egyszer a hibajelző lámpa világít. Ha ekkor egyszerre nyomon a féket és a kuplungot, a motor leáll. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
  10. Azt nem nagyon írtad le pontosan hol csöpög a víz. Szedd ki a kesztyűtartót és úgy jobban fogd látni honnan csöpög. Lehet el van dugulva a kondenzvíz kifolyód, és ezért a pollenszűrő aljánál csöpög.
  11. bonat

    Utastér,Belsőtér

    én itt csináltattam: http://www.autokarpitozas-javitas.hu/ 50e volt
  12. Hali! Meg tudja valaki mondani mennyi és milyen olaj kell a váltóba? 2006. 02. hó, z17dth motor, manuális 5 fokú váltó. Úgy rémlik f23 a váltó, de nem biztos. Előre is köszi!
  13. Kzsbike

    Utastér,Belsőtér

    Sziasztok! Jobboldali szellőzőben a rácsot hogyan tudom kivenni, ehez kérnék tanácsot.
  14. Sziasztok! Az anyós ülés felől elkezdett csöpögni a víz mikor megy a légkondi. Mi lehet a gond?
  15. Sziasztok! Vettem egy 2009-es Astra h-t amiről a hibakeresés nyomán kiderült,hogy gázos volt de vissza lett alakítva. A kérdésem az átalakítás csak a szívósort érinti? Állítólag valami a visszaalakítással van mert fals levegő miatt hibakódom van. Esetleg egy bontott szívósor csere segítene?
  16. Próbáltam megkeresni, de ennek a nyomatékát pont nem találom. Esetleg (angol nyelvű) katalóguslapot tudnál linkelni? Mi annak a görgőnek az angol neve? A Loctite 243 teljesen jó. Kézi szerszámokkal oldható marad a csavar (bizonyos híresztelésekkel ellentétben). Ettől függetlenül (vagy emellett) a helyes nyomatékkal kellene meghúzni.
  17. https://www.opelforum.hu/topic/13-futómű/?page=308&tab=comments#comment-819878
  18. zotya975

    Motor

    Úgy lenne logikus ha fokozatmentesen állítaná.
  19. Nem vettem még ki, két bilincs-kengyel fogja rá felülről a bölcsőre egy-egy gumiszilenten keresztül, ezeket lecsavarozod és szerintem az egyik kerék helyén kell kijátszani a motortérből. Ha nem látsz fix pontot hol van befogatva jelöld meg hogy ugyanoda kerüljön vissza.
  20. Igazából ez menetrögzítő, és ki lehet csavarni a csavart, de magától (a rázkódástól-vibrációtól) nem lazul meg. Csak utána meg kell tisztítani a menetet ( ha ugyanazt a csavart használod fel) mielőtt ismét betekered. A szelepfedélnek a csavarjait 8 Nm-el kell meghúzni ha nem használom a menetrögíztőt egyszerűen kicsavarodnak. Egyéb necces helyeken, mint a fent említett feszítő görgő, főtengely, veztengely csavarjai is érdemes használni. Ezek gyárilag is menetrögzítőzve vannak.
  21. Bocsi nem írtam oda 1993 Opel Astra f 1.6
  22. Nem akarok reklámot csinálni, de régebben én is márkaszervizekbe hordtam az Opelt (Opelt Tóth; Opel Duna, Opel Gyömrői út 1. majd Szállás utca, stb.) - aztán ingem, gatyám ráment .... Most a Cromaxba hordom - így feleannyiba kerül. Nincs rajta az alkatrészi és munkadíjas árakon a márkaszervizes felár!
  23. Ismertem ezt az IS ragasztót. Egy speciális fémragasztó. Amit ezzel egyszer egyszer beragasztassz, azt soha többé nem szeded ki onnan! Inkább fémesen kiszakad! Pont olyan, mint a hegesztés. Ha viszont mégis görgőt kellene cserélni (mondjuk 5-6 évente), akkor máris erősen meg vagy lőve ... Nem tudod kiszedni a csavart, csakis a komplett szíjfeszítőt! (a kissé drágábbik módszer). Hogy miért nem jó a rugós alátét?
  24. Last week
  25. Melyik szervízbe vigyem a 20 éves Astrám Budapest XI/XXII ker. vagy Budaörsön? Ha publikusan nem illik ajánlani, jöhet privátban. Pl a Fábián márkaszervízből kinézik az ilyen öreg jószágot? Sose voltam még olyan helyen. De kicsit már unom a sufniszervizeket ahol sosincs számla és az alkatrész is olyan amilyen (nincs sok beleszólásom hogy mit kapok), és még el is b.ák a kocsit :/
  26. Jöjjenek a tapasztalatok. Kezdetben negatív irányba kellett csalódnom, mert bár a csereszabatossága valóban plug'n'play, őszintén szólva alulmúlta a Car400-at. Nem a hanggal volt a gond, hanem a frekvencia vétellel. Ekkor gyorsan kerítettem egy motoros automata antennát, joggal feltételezvén, hogy őneki erősebb jelet kellene továbbítania a fejegység felé. Ez nyilván adott is volt, azonban fennállt egy hiba, ami csak a mai napon lett világos: antenna testkábel. Az a szemes sarus, lapos fonott testkábel. Aminek a kopasz vége ma a kezemben maradt. Itt lett világos, hogy miért nem volt elsőre értékelhető rádióvétel, valószínűleg a hiba már akkor is fennállt, ugye a klasszikus "még egy kicsi tartja". Na ezt sikerült végképp eltépni, és ha ma nem veszem ki az antennát egy G Astra cabrio jelerősítős fix száras antennájáról származó erősítő miatt (amit végül is beépítettem egy kábel-közdarabbal, hogy visszaalakítható legyen), akkor még a végén a VDO-t is kivettem volna. Most jók a csatlakozások, automata az antenna, van erősített jel f4szán bekötve,és meseszép vétel is van. A hangja, az mocskos jó, mély-magas-loudness és 5 preset állítható, 18 állomást tárol, van TA, RDS, amit csak egy rádiónak tudnia kell ez tudja. Szóval nagyon ajánlom.
  27. Kispotter

    Motor

    És pontosan erre felbuzdulva néztem meg anno az enyémet ezt az egyet ki is zárom ez tuti jó! MAP szenzor gyanús mert gyártás szerint egy idős a kocsival szóval cirka 27 éves már :D Az oktántugó 95 be van meg fixen. Sosem húztam még ki sem szerintem! :) Most enyhén utógyújtáson is kb egyforma ha jelre rakom azzal is. Annyi észrevétel van a kipifogó mélyebb hangú és néha bele-bele bufog alapjáraton. Szóval jelenleg érdekes a dolog ha létezik ilyen, mert alapjáraton utógyújtásos terhelésnél nagy fordulatnál meg előgyújtásos! :D Egyébként ezért érzek 2 ezres fordulatnál enyhe rántást mintha erőre kapna a kocsi, mert ott állít utána? Vannak lépcsők a fordulatszám tartományban ahol álít vagy lineárisan (fokozat mentesen) állítja?
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.