Jump to content

Összes tevékenység

This stream auto-updates     

  1. Elmúlt órában
  2. L.Fazakas

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Az lenne a kérdésem, vagy ha a Tisztelt Opel Astrás tagtársak itt jó tippet is tudnának rá adni. Sajnálatos, de kissé megkopott a vezetőoldali üléshuzatom (azaz - az eredeti gyári kárpit kezdett szépen foszlani és lyukadozni). Nem nagy ügy, ámde engem eléggé irritál. Hol lehetne CSAK a kárpitot (vagy hasonló kárpit-anyagot) megvenni vagy beszerezni - már magára az első ülésre, mert én bizony azért nem veszek még bontóban se ugyanolyan huzatú komplett autóülést, merthogy ez már kissé "olyan" viseltes... (13 éves) (Elvileg az Astra G széria lengyel gyártású)
  3. L.Fazakas

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Nekem is szürke az Astra, és mivel a lakott területen nappal (amíg a közvilágítás se megy) a gyakorlatban én sem kapcsolom fel a lámpákat, így akár én is lehettem volna. Igaz, nekem mellette még ott van a nappali fény, tehát aki engem nem lát meg vele, az menjen gyorsan szemorvoshoz. Egyébként pedig - az rettentően idegesítő, amikor a szemből jövő ezért rámvillog, mert éppen "rendőrt játszik". Inkább ismerni kellene a KRESZ ide vonatkozó részleteit.
  4. Today
  5. tuskes

    Futómű

    Nem találom már a bejegyzést, 20 perce keresem. Azért van sötét oldala is a dolognak, ahogy Wookie írja. Valaki belinkelt korábban egy képet, azon nagyon durván letekeredett. Nekem is pár hónapja volt hasonló gondom, végül teljes futómű fékrendszer csere lett, persze esedékes is volt már. Pár 100 km.-t én is mentem vele muszályból, de nem érdemes kockáztatni. Nem hiszem hogy jó ötlet hozzávágni a másik rugót. Ha úgy tört le a darab, lehet le tudod húzni, úgy legalább nem csörömpöl. Csinálj róla egy fotót, az hasznos lenne.
  6. Igy van, ahogy leírtad. Anno cd400 volt, bluetooth nélkül.
  7. Tegnap
  8. cszsolt007

    Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok! G astra 1.7 dti a hűtő kiegyenlitő tartályban sűrű olaj massza van,alatta a fagyálló tiszta.Az olaj szint nem emelkedik,nem habos,nem barna. A hűtőm csöpög. Lehet hogy hengerfejes?A teljesítménye nem romlott,nincs fehér füst sem. Várom az ötleteket,köszi!
  9. quad405

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Én sem szoktam nézegetni, de rémlik, hogy reggel, hűvösben indítva, így kapcsolgat. A mp-ket nem mértem. Majd reggel megnézem, ha kihűlt az autó. Ma este kb 24 fokos garázsban, 9 órás állás után, nem kapcsolgatott, hanem folytonosan működött.
  10. csaba66

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Azert eleg gyanus az 5 masodpercenkenti kapcsolgatas... Oszinten szolva en nem szoktam ilyesmit nezegetni, igy akar az enyem is csinalhatja, de erdekes, ha ilyen kell legyen.
  11. quad405

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Szerintem ennek így kell működnie, nincs vele semmi baj. Tavaly nyáron másképp működött?
  12. tipego

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2007-es 1.6, 116 le-s, benzines h Astram. Ahogy bejött a jó idő, és használni kezdtem a klímát, azt tapasztaltam, hogy már szinte rögtön, a hideg motor indítása után is azonnal bekaocsol a motor hűtőventillátor, de csak kb. 5 másodpercre. Aztán 5-6 másodpercre kikapcsol, aztán megint be. És et addig így megy amíg ki nem kapcsolom a klímát. Mi lehet a probléma, és mennyire költséges a javítás? Valami elektromos vagy vezérléses dologra gondoltam, ezért írtam ide. A válaszokat előre is köszönöm szépen. Üdv.
  13. -Kezdjük a sort Dalmandi Martinka Péterrel és csapatával a CORSILLA TEAM-el.A szimpatikus csapat 2. lett a márciusi opel kupán,aztán kétszer voltak a WestDragrace rendezvényén,természetesen kupákat onnan is vittek haza.Elmentek Horvátországba is (Osijek) ahol az idő alapú verseny mindkét napján értékes 3.helyezést értek el.Fertőszentmiklóson rekordott ment a Saab motoros corsa , 11,427 másodperc alatt futotta meg a 402 méteres távot.Gratulálunk neki és a Schubert tuning tagjainak is akik maximálisan támogatják Martinka Petit! - Bertók Ernőt szerintem nem kell bemutatni senkinek,a tavaly futott OPEL rekordját sikerült idén megjavítani, legújabb 402 méteres rekordja 10,525 másodperc lett.A technika ördöge megviccelte őt is,idén folyamatosan szervizelni kell az astrát mert rosszalkodik.Hol egy dugattyú,hol egy motorblokk,hol egy váltó.Sajnos az ő szintjén rengeteg pénzt felemészt ez a technikai sport.Opel kupa első hely,a licences Dragracing bajnokságban mindig dobogón volt amikor eljött. -Nézzünk körül az amatőr,utcai autókkal versenyzők között is. -Molnár Dániel kis termete ellenére nagy fába vágta a fejszéjét.C Vectra 2.8 V6-ot kezdett el tuningolni,turbót cserélt,nagyobb kipufogó rendszert tettek alá,chippelték.Első versenyén ez a hatalmas családi autó a fizikát hazudtolta meg ,erre utal a 14,014 mp-es idő.Kíváncsian várjuk hogy az év második felében mennyivel tudja levinni még ezt az időt. -Kevés Calibra jár ki versenyezni,de aki jön az lelkes.Kölgyesi Dániel is a lelkesek táborát erősíti,Finn kasztni,finom futómű, C374-es áttételű váltó, i500-as vectrából származó 2.5 V6 motor,hengerenkénti leömlők stb stb. Eddigi legjobb ideje 15,00 mp. -Kisdomsa Krisztián szépen csendben az elmúlt 4 évből NEGYEDSZER (!!) is megnyerte meg az Opel kupa O2-es kategóriáját.A B Corsa C20XE motorral szerelt masinájának nincs ellenfele úgylátszik.Gratulálunk! Egy szép képet találtam róla :D ,kb ilyen laza a srác az életben is!Legjobb ideje 14,4 mp. - F Astra C20LET. Jól hangzik ugye?Ki ne szeretne ilyet??Egy jó GSI egy turbós motorrall?Fincsi! -Ismerek egy srácot,megjárta már ő is a hadak útját, kitartása példa értékű.Szépen csendben néha megjelenik egy-egy versenyen, megy egy két futamot,aztán nem látom jó ideig.De mindig hagy maga után azért egy eredményt. Idén 12,913 másodpercet futott a csigás!Tudtommal ez neki egyéni rekord,gratulálok Flex!! (Loránd) -Vannak olyan emberek akik a régi bevállt 8 szelepes motorokat reszelgetik.Nyári Tivadar is közéjük tartozik, F Astra sedan masinája 15,755 másodpercet tud 402 méteren,ez nagyon jó idő egy 1,8 8v-től.A Kunmadarasi bajnokságban kétszer is dobogóra állhatott a kategóriájában. - Jászberényi Alex első féléve nem úgy sikerült mint ahogy eltervezte.Rosszalkodott az Astra,de remélhetőleg az év második felében megmutatja a méregfogát.14,1 mp-es ideje önmagáért beszél.Lelkes gyorsuló és első osztályú szurkoló is tud lenni. :D -A tavalyi összefoglalóban már érezhető volt hogy a Pajtis Tibi 2018-ban odateszi magát a gyorsulási bajnokságban.Fejlesztettek a srácok,tengelyek és fokoló kerék szett került az Asconába.Hátra van még azonban a hengerfej könnyítés és az irható ecu programozása.Tibi jelenlegi csúcsa 13,387 mp és a Dragracing bajnokságban a 2-3. helyért harcol.Remek eredmény! -Dudás István egy F Astra GSI-vel versenyezik,a Kunmadarasi bajnokságban folyamatosan dobogós helyezést ért el.Legjobb ideje 15,1 mp. -Magamról is pár szót írnék.A Vectra V6 is kapott tengelyeket,fokolókat,padon is volt,felprogizták.Elég jól mozog a pályán,legjobb ideje 13,015 mp.Sok dobogót hozott az első félévben,remélhetőleg ugyanilyen stabil marad továbbra is.(egy db váltót kellett csak cserélni) -Remélhetőleg sok sok új arc jön még az idei versenyekre.Kiskunlacháza,Kunmadaras,Tököl.Fertőszentmiklós szeretettel várja az OPELES társadalmat a 2018-as év második felében is. Kellemes nyaralást és jó BLITZ WEEKENDEZÉST kívánok mindenkinek!! Üdv:L.Zoli
  14. tuskes

    Egyéb csevegés

    Így már kerek a történet, köszönöm!
  15. wookie

    Futómű

    Nem mindegy hogyan van letörve, mert szerencsétlen esetben elkezd letekeredni a rugótányérról, és simán kivágja a gumi oldalát.
  16. wookie

    Egyéb csevegés

    Minden gyertyát ki kell tekerni, a legegyszerűbb indításgátlás pedig bármelyik motornál, a gyújtáselosztó felöl a szívósorra csavarozott nagy szürke fekete kétpólusú csati, egy fekete és egy piros kábellel, széthúzása, ez ugyanis az ECU tápja. Nem kell hozzá bontani semmit, és egy mozdulat széthúzni.
  17. wookie

    Motor

    Ez mondjuk motronic, de a multec se nagyon más:
  18. Imre75

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Egy dologra figyelj, a 3 soros GID kijelzők ha 8-as software van rajtuk (ez rá van írva a kijelzőre), akkor a cd70 navijával nem teljesen kompatibilis (néha egy üres képernyőt fog mutatni). Jobb a 2 soros GID, vagy régi szoftveres 3 soros GID vagy akármelyik CID. Imre
  19. Kispotter

    Motor

    Nálam sem állandó. Van mikor 1 hétig rendesen csinálja a dolgát. De egyre sűrűbben nem..
  20. zotya975

    Motor

    Csak ugye az a gond, hogy legalábbis nálam nem állandó a hiba. Szét lehet csavarozni a burkolatát szerintem.
  21. Kispotter

    Motor

    Van egy olyan érzésem tuti jó lesz. Nekem is kellene egy másik motorvezérlő kipróbálni legalább. Mert más nemnagyon lehet már. Halottam ilyenről már másnál is és motorvezérlőt kelett cserélnie. Azt nem tudom még hogynézki egy motorvezérlő belül. Mert simán lehet forrasztási kontakthiba vagy akár ha van elekrolit kondi kiszáradás.
  22. zotya975

    Motor

    Nekem sem javul semmire már évek óta , kíváncsi leszek ha meg lesz az SE- amivel ugye motorvezérlő csere is jár, marad-e a hiba.
  23. zotya975

    Egyéb csevegés

    Szerintem mindegy, csak akkor vagy ne legyen kitekerve, vagy ki legyen tekerve az összesnél, mert a kompresszió megfogja a motor önindítózáskor, és akkor már legyen egyforma a motorfék mind a 4 henger mérésénél.
  24. Kispotter

    Egyéb csevegés

    Most tudtam meg mert a gyereket nemhagyta nyugodni a gondolat és megkeresett, hogy mi van a kocsimban mert tuti nem gyári és nem 1.4. Azt megmutattam neki forgalmit meg motorkódot. Mint kiderült azért volt kiakadva mert nem sima szívó volt ha nem turbós! :D
  25. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Légyszi segítsetek már nekem vagy legalább mondjatok valamit. Meséltem régen, hogy guruláskor alacsony az alapjárat ha megáll a kocsi beáll. Na mostanában az van 1500 as az alapjáratom ha gurulok ha állok. Állok a lámpánál azt "üvölt" a motor. Alapjárati motor van új nem olcsó drága de mégsem jó. Régivel is ugyanez. Map szenzor is cserélve volt csöveket szívóoldalon tömítéseket cseréltem falsot nem szív befújtam féktisztítóval mindent nem változik a fordulatszám. Ami az érdekes ilyenkor leállítom el indítom azonnal utánna egyből jó is az alapjárat és úgy működik ahogy kell. Mondjatok már rá nekem valamit mert már csak bennetek bízok én már a hajamat tépem. Motorvezérlő szarakodhat így?
  26. Előző héten
  27. tgabika76

    Astra gyári "HIFI"

    Írj egy mailcímet PÜ-ben, el tudom küldeni a CD30MP3 magyar nyelvű kézikönyvét, ha esetleg nincs meg.
  28. genius021

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Komoly gondom van a Vectrámmal. Remélem tud valaki segíteni! Pár napja motorhiba jelzésem van. Na de nem ilyen egyszerű a dolog. A tünet: Alapjáraton (az alapjárati fordulatszámot elérve)kb 2-3mp után hibajelzés érkezik. Ha elindulok, az első gázadásra megtorpan az autó, majd megy tovább normálisan. nem rángat, semmi rendelleneset nem tapasztalok a teljesítményében. Ha elindultam, kb 5mp múlva megszűnik a hibajelzés. Ha kilököm üresbe ,az alapjárati fordulatszám helyett 1200-1500 között marad a fordulatszám. Változó, hogy hol állandósul,de ott nem ingadozik. Amikor megállok és a VSS szenzor jele jelzi, hogy megálltam, elindul a fordulatszám az alapjárati felé, és kb 880-on állandósul is. De 2-3 mp múlva megérkezik a hiba. Mivel vagyok annyira hülye, hogy én OBD kábellel járok ,ezért rádugtam a gépet, és a képen látható információkat kaptam. ISMERETLEN DTC. (Kép mellékelve) Na ettől aztán nem lettem okosabb. Mivel P0100 a hibakód, ezért aMAF szenzornál kezdtem el kutakodni... Generáltam szenzor hibát különböző szenzorok lehúzásával, amelyek szépen meg is jelennek a hibakód listában. Ha a motor alapjáraton ketyeg, a hibakódot hiába törlöm, tehát a hiba állandó jelleggel jelen van. Ráadásul 2db is. : ( Ha leállítom a motort, és törlöm a hibakódot, akkor minden ok, amíg el nem indítom.Tehát nem bennragadt hibakódról van szó. Valakinek ilyen tapasztalata esetleg? Ötlet, hogy mi lehet a gond? Az autó előzményeiben annyi van, hogy egyszer még 4-5 éve kellett egy vezérmű jeladót cserélnem.Nem ezt produkálta a hiba, így azt gondolnám,hogy az rendben lehet... Ami eddig történt: Új MAF szenzor beszerelve. Nincs változás. Ebből arra következtetek,hogy a régi is rendben van. A MAF utáni cső cserélve. Repedt volt ,a fals levegő kizárása érdekében cseréltem. Változás nincs. A MAF 1-es lába az autodata előírása szerint testen van. (1,2 Ohm, ezt betudom a gyengébb érintőcsúcs érintkezésének) Lehúzott csatlakozóval a 2-es és 4-es láb között 4,8V van, ami azonnal megszűnik,ahogy rádugom a MAF-ra. Csatoltam 2 videót a jobb érthetőség kedvéért azoknak,akik vizuálisabb típusok. Remélem tud valaki segíteni! Első videó:https://drive.google.com/open?id=1CuzPnV5s1b2mb2uFLAg_fmdFExO2FU8E Második videó: https://drive.google.com/open?id=1Ig0BNdREHWFuTVJDcvzgjL2Xgtd3kCQL Hibakód: https://drive.google.com/open?id=1u4uBSP3po-e3vy5sd0l1gyw8r7gs_jdd
  29. free0228

    Futómű

    Üdv! Én is így jártam pár száz km-ert, idő hiány miatt mire kicseréltem! Gondot nem csinál elvileg, nekem csak csörgőt szar úton a letört darab, ami zavaró volt!
  1. Még több betöltése


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.