Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Csappantyú törés a Delphi rendszerre jellemző tudtommal, nekem Behr van és ott siklócsapágy van a légbefúvó motorjánál, ami nem nagyon romlik el, max csak kenés hiányában nyikorog, cserélni a csapágyat nem lehet. Szerintem a Delphinél is siklócsapágy van, de majd valaki megcáfol, ha nem így van. Inkább a lapátok közé került valami, vagy sérült-tört valamikor. http://
  3. Yesterday
  4. Róóóbi

    Motor

    B Corsába a legjobb a C14NZ és a C16XE, csak utóbbit meg nem találni. Viszont városban elég lehet az 1,2 és az adója is kedvezőbb. Még nem próbáltam, de hát az egy könnyű kis kocsi, végül is... ki kell próbálni. Az 1.4 jó kis motor. Csak sajnos összeérnek a dugók a szelepekkel, ha szakad a fogazott szíj.
  5. sziasztok P 0487 hiba kód Kipufogógáz-visszavezetés (EGR) fojtószelep-állást szabályozó - áramkör hibás működése hiba tisztítással orvosolható?töröltem a hibát nem tudom fogja e még dobálni.z17dtl köszönöm
  6. Stevy

    Motor

    C12NZ és XE blokkokkal van valakinek tapasztalat ? Édesanyám gondolkodik, hogy kellene neki is valami kis járgány városba mászkálni, meg néha a környékre, aztán a B-s Corsa-k közt nézelődök.
  7. Róóóbi

    Motor

    Persze hogy nem vettél észre semmit, itt nem percről percre van változás, az ember hozzászokik majd megdöbben, hogy csere után normális a fék. Meg pl. lejtőn hamar elmelegszik, megrottyan, vészfékezni meg nem fogsz tudni, ez mind találgatás lehet sosem derül ki de jobb nem megtapasztalni. Egy teljes csere mindenképpen használni fog.
  8. Hát éppenséggel de, furán viselkedik az üzemagyag szintjelző. Mikor ég a szegénységjelző, tankolok bele 50000 ért és egyből kiakad a mérő, mintha fúl tele lenne. Köszönöm ezt ellenőrzöm.
  9. aszti

    Motor

    Koszonom! Kozben 2 autoszerelot is megkerdeztem.Semmi gond nem lesz vele.De javasoltak Ok is,hogy legjobb lenne az egesz rendszert leengedni es friss folyadekkal feltolteni.
  10. kingblue

    Motor

    Magasabb DOT számú keverhető alacsonyabbhoz. A DOT3 hagyományos fékrendszerhez való.A DOT4 az ABS-es autókhoz.De ha lecseréled az nem hátrány.
  11. kingblue

    Motor

    Szia. Hőmérséklet jeladót legjobb kiszedni edényben vizben hőfokmérővel .Forrás körül 200 ohm-nak kellene lennie.300 vagy felette már sok. De ha fogol egy 180-200 ohm-os ellenállást és azzal helyettesited a hőgombát az is egy megoldás.Ha melegen jó az alapjárat az ellenállással akkor hőgomba kuka. Ha alapjárati motoros a tied akkor feltételezem hogy van folytószelep állás érzékelő is.Ez sima ellenállás .Ez is okoz alapjárati gondot ha rossz.
  12. aszti

    Motor

    Azt sem tudom,hogy mi volt benne.Ki tudja elozoleg mit tettek bele.Mondjuk megtettem vele kozel 20km-et,de nem vettem eszre semmit.Azt tudom,hogy DOT4 ABS-es rendszerhez van. Na,majd holnap kipumpalom a rendszert.De elobb veszek DOT4-es fekfolyadekot.
  13. Róóóbi

    Motor

    Hátőő... régi DOT4-re ki tudja milyen DOT3-al rátölteni... én inkább kipumpálnám az egészet, és új DOT4 a rendszerbe. Nem kell bele olyan hú de sok.
  14. Barret

    Motor

    Elvileg nem szabad keverni ,gyakorlatilag meg nem tudom csinál e valamit .
  15. Ha belső keringetésen van, akkor magas fokozaton erős hangja van, de nekem nem rázza a műszerfalat.
  16. aszti

    Motor

    Sziasztok! Ma ratoltottem a fekfolyadek tartalyra,mert felig volt.Igy vettem az autot. Volt itthon fekfolyadekom,de nem figyeltem,hogy DOT 3.Ha jol tudom DOT 4 kell bele.Mikor bele ontottem,akkor neztem,hogy DOT3.Nem gond? X14NZ a motorkodom.
  17. Sziasztok! Engem is utolért a belső keringető csappantyú törés. Most ideiglenesen lehúztam az állítómotorról a csatlakozót. Viszont maga a fűtőmotor 3-4 fokozatban úgy megy, mint egy hoffer, majd szétrázza a műszerfalat. Bele kerülhetett valami vagy esetleg a csapágy? Egyáltalán lehet benne csapágyat cserélni?
  18. droland

    Motor

    Honnét tudja az ecu a helyzetet? Ez egy 2 fázisú léptető motor és áramot (túlterhelést) mér az ecu végállásban vagy a 4 vezetékből kettő a végállást jelzi? Végül is teljesen mindegynek kellene lennie, gyújtás ráadásakor (reset állapot) ellenőriznie kellene a végértékeket (de legalább akksi saru levétel után) és a hőmérséklet alapján beállnia a megfelelő pozícióba a beállított lépésszámnak megfelelően, nem? Gergőőő: köszönöm. (...és ismét elértem a maximum post-ok számát a mai nap....)
  19. Gergőőő

    Motor

    A rotort csak simán le kell húzni tengely irányban. De vszínű össze van rozsdásodva a kis lemez a tengely végével ezért határozottan kell neki feszülni.
  20. droland

    Motor

    Köszönöm a választ, múltkor a kondik miatt épp kivettem a helyéről, sajnos nem fotóztam le.... Közben ezekre volt lehetőségem: Megnéztem a hőfok jeladót, 15 fok volt kinn, a víz olyan 10 lehetett, 3.62kOhm. Álló motorral, ráadott gyújtással megnéztem a feszültséget a csatlakozóban, 4.997V... Ez is jónak tűnik. Majd így gyújtás mellett visszadugtam a hőmérő csatit. Ebből a helyzetből indítottam igen magas volt a fordulatszám, felmelegedés után is csak második v. harmadik újraindítás után állt vissza. Visszaérkezve megállás után még ment egy 2 percet, így 312 Ohm-ot mértem, a hőfok 95 fok körül állt a műszerfalon... Ezek alapján nem tűnik rossznak, hacsak nincs valami érintkezési hiba és időnkét rosszat mér ("Így csináld" szerint, ha nem jó a hőmérő pl. szakadás, akkor üzemmeleg motort, 80 fokot feltételez). Vagy pont az a jelenség amit Nyemi vázolt korábban. Ezután meleg alapjáraton is lehúztam a lambdaszondát, nem történt semmi, kb. 2 percig ment így alapjáraton (állóhelyzetben), majd elindultam vele és egy perc után kigyulladt a sárga lámpa (ahogy kell is....). Nem volt rángatás, talán kicsit lomhább volt, nem gyorsult annyira... de az alapjárat stabilabbnak tűnt -a meleg motoréhoz képest is,- bár lehet csak azért, mert egy kicsit (talán) magasabb volt, mint lambaszondával, ezt most nem volt lehetőségem ellenőrizni.... 1. Szóval ezek alapján még mindig lehet rossz vagy gyanús a vezérlő??? Lehúzott lambdaszondával kellett volna valami "látványost" produkálnia? 2. Más téma: a gyújtás-rotort, hogy lehet lepattintani a tengelyéről? látom van egy kis lemez, a lyuk elején, de nem hozzáférhető... Le kell venni az egész gyújtás elosztó házat (fém rész)?
  21. Próbáltad az ablakot újra tanítani? Aksi levétel után meg kell tenni. Végállásban tovább tartod a gombot amíg kattanást hallasz.
  22. Sziasztok! Elektromossági analfabétaként kérdelek titeket. Bal első ajtómat megtörték, karosszériásnál volt 1 hétig, most hogy elhoztam, a riasztót ha megnyomom, akkor mindegyik zár működik, ellenben a vezetőoldali ajtó ablaka nem húzódik fel, a másik 3 igen. A riasztó utólag beépített, talán adott róla egy papírt az előző tulajdonos, de addig is, én mit tudnék tenni az ügy érdekében?
  23. Talán a tankszellőztető szelep hibájára gondolhat? Nézd meg azt. Illetve az üzemanyag szintjelző nem viselkedik furán? Nincs vákuum a tankban?
  24. zotya975

    Motor

    Hát egészen biztosan nem tudom hogy jó hozzá, egyszer szereltem X14NZ-t és ott oda-vissza tudtuk cserélgetni az én C14NZ-ből a vezérlőt mindegyik működött mindegyikkel. itt is mindegyikhez írják a vezérlőt: https://opel.7zap.com/hu/car/t92/p/2/3-1/#13 Sajna már nincs nálam a régi vezérlő hogy azon megnézzem milyen GM-szám van ráírva.
  25. droland

    Motor

    Van különbség C14NZ és X14NZ vezérlője között? Csak, hogy biztos jót adjanak... Korábban volt itt már róla szó, hogy alapjáraton nem szól bele a lambdaszonda a szabályzásba, ha nem tévedek....??? (Sanjos, itt korábban az volt a gyakorlat, hogy megveszem a bontott alkatrészt, ha jó, marad, ha rossz, adnak másikat, de ha nem az volt a hiba, akkor is marad nálam ...)
  26. Last week
  27. Barret

    Motor

    Motorvezélőt a bontóba vissza veszik ha aztmondod h mégse az volt a hiba, legalábbis nekem vissza vették mikor kihoztam 1 et .
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.