Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. https://cromax.hu/autofelszerelestartozek/kulso_felszereles/antenna/antenna_tetore_m5_menet_360_mm_hosszu_opel_36233 Rendeld az eredeti Opel-t...
  3. Today
  4. Köszi szépen a segítséget akkor ez nem egy egyszerű mutatvány kicserélni
  5. zotya975

    Motor

    Hát nem jött össze a szimering csere, most is szivárog a veztengelytől az olaj. Mivel ez a tengely már volt bent és akkor nem volt vele gond, és nem túl valószínű, hogy két új szimering is hibás gyanús hogy a házzal van gond, ha szerencsém van akkor körbekenem a szimering-alu illesztést pasztával és jó lesz.
  6. Hát vagy felhegesztesz egy másikat, vagy átfúrod a karosszériát és átmenő csavart teszel oda. Mindegyikhez ki kell pakolni a belteret, el kell távolítani a kardánboxot, üléseket szőnyeget, és valószinűleg mindegyik esetben sérül az eredeti fényezés, ezt javítani kell hogy ne kezdjen rozsdásodni.
  7. A c14nz motorkódú 60 lóerős központi injektoros 8 szelepes motort szerelték Kadetba, Corsába és F astrába is. Vectrába már nem ott ha jól tudom 1.6-os volt a leggyengébb. Ezzel a motorral szerelt sedannak és 5 ajtósnak 160Km/ h volt a max sebessége a gyári adatok szerint a caravannak 153.( nagyobb tömeg+légellenállás) Így a GPS szerint a 150-et nem gondolnám kórosnak. Ősz óta kicsit megnövekedtek a ménes elvileg a 82 Lovas hengerenkénti motor injektorsorát+hengerfejét kapta meg, de 1.6-os pillangó szelep házzal. Azóta viszont nem voltam pályán, sima úton meg nem próbálgatok ilyen tempót. Ha emlékeim nem csalnak valahol 170 körül illene most mennie.
  8. És ha letőrnek a csavarok akkor hogyan tudom orvosolni
  9. A dobot le kell venni hozzá, onnantól kezdve a 4 csavar ami rá van hegesztve a karosszériára vagy letörik vagy nem amikor letekered róluk az anyákat. Sok csavarlazítóval és türelemmel ,talán le tudod szedni őket.
  10. Sziasztok.Hogyan tudom kicserélni a középső kipufogódob feletti hővédő lemezt
  11. Sziasztok! Adott egy 2006-os h astra 1.7 cdti Z17DTH motorral. Ma az érdi emelkedő után elfogyott az erő. Az annahegyi pihenőig elcsorogva néha felvillant az olajnyomásvisszajelző. Megálláskor a kocsi szét akart esni, újraindításkor úgy járt, mint egy 40 éves MTZ. Olajszint normális. Pedálteszt hibát nem írt, OBDII-vel két különböző szoftverrel szintén nem jelez hibát. Ráadom a gyújtást és mintha a műszerfalban egy egér mászkálna, a motortérben pedig halk sivító hangot lehet hallani. Aki találkozott már hasonlóval segítsen. Köszönöm
  12. En csak az 1.4-es B Corsat tudom 60 lovasnak. Fingom nincs milyen Caravan lehet 60 lovas.
  13. Jah, értem.
  14. Tudom nekem is a régin 41 cm-es volt de azt akarom lecserélni mert már szar sérült de amit az unixon rendeltem rövidebb kb 36 cm-es és már nem olyan jó a vétele én szeretem a hosszabbat jobb vele a vétel van fent a you tubeon is egy ilyen videó minél hosszabb annál jobb a vétel !!!
  15. Z14XEP és társai alatt kicsit másabb a buli.
  16. Hogy érted hogy rövid? A Classic-oknak (2004-től) eleve rövidebb volt az antennájuk, a képen lejjebb látszik is. De ha a te autód 2000-es évjáratú, akkor még a hosszabbik kellett hogy legyen rajta, hacsak valaki nem cserélte már korábban. Én pl. kicseréltem rövidre mindkét autómon, egyszerűen mert úgy jobban tetszik és különben sem hallgatok rádiót. Lehet hogy a tieddel is ezt tette egy korábbi gazdája. Amúgy az összes Opel antennája ami ilyen csavarmenetes az kompatibilis egymással, évjárat teljesen mindegy, meg az is hogy Astra G, Vectra B vagy netalán Corsa. A lenti képen látható mindkét antenna gyári:
  17. zotya975

    Motor

    Alapesetben a gyújtással kellene kezdeni, mivel ugye központi injektoros a benzin minden hengerhez eljut. Mechanikus hibára ( henger-gyűrű, kompresszió, szelepzárás) inkább csak akkor érdemes ha már minden más kizárva. Trafó egy van így elosztófedél-rotor-gyertyakábelek-gyertyák esélyesek. Járó motornál gyertyapipa lehúzással meg kellene keresni a nem járó hengert , ugye ha megtaláltad, akkor nem fog változni a motor hangja ha lehúzod a pipát. Elosztófedél is be szokott párásodni, de ez meleg motornál kiszárad és a jelenség megszűnik.
  18. Yesterday
  19. Gergőőő

    Elektromos

    Jaja, mindenképpen ott kellene mérni egyet multiméterrel h megvan-e a feszültség a gyújtáskapcsolón.
  20. Segítségeteket kérném Opel Astra G Antenna cseréjét szeretném de most már tudom hogy a rövid gyári nekem nem jön be hol lehet hosszabbat rendelni asszem 40cm-eset .valaki linkeljen be ide meg hányas a menet mérete m5 vafy m6-os az én Opel Astra g 1.4-esemnek amit 2000.-ben gyártottak?????????A rövid gyári nem jön be mik a választási lehetőségek és persze spirálos legyen!!!
  21. Barret

    Elektromos

    A gyújtás kapcsoló szokott még meg hibásodni a hátsó kis sarus rész amit le tudsz húzni , sztem az adta meg magát.
  22. tarascus

    Elektromos

    Nem, az ég világon semmit sem csinál. Ha elforgatom a kulcsot a műszerfal sötét marad teljesen(mintha nem lenne áram, de a motortérben van, aksi, stb.) és nem is indítózik. Meg sem próbál 'behúzni', teljes a csönd. Valami letilthatott? Vezeték szakadás?
  23. Az más, akkor 42-es hibakódot hozna (jobb első sebességjeladó, légrés és működés). Itt valami elektromos probléma lesz szerintem, de persze nem árt kitakarítani az ABS fogaskoszorúját sem a rárakódott mocsoktól.
  24. Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot.
  25. hazi1966

    Karosszéria

    Nálam is ugyanez van
  26. nyemi

    Karosszéria

    Én is úgy jöttem rá hogy ferde volt az egész ajtó egy kicsit. A sarkoknál levő gumi pogácsák közül a jobb oldali rendesen felfeküdt de a baloldalinál volt vagy 3mm ha teljesen be volt csukva. Meg az illesztéseken is látszott hogy hanyag volt a szerelés. Én ezért kizárásos alapon csak a zsanérokkal próbálkozhattam .
  27. Barret

    Elektromos

    Ha forgatod a kulcsot indítózik ? Illetve gyujtáson rajta marad ?
  28. hazi1966

    Karosszéria

    Szia-Ezt nem is tudtam.Nekem azt mondták,hogy a zárnyelven állítsak.És ez beszokott jönni,hogy ne zörögjön a hátulja.
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.