Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Opel astra h caravan2005évjárat!Néha hónapokig nincs vele semmi tökéletesen müködik,s egyszer csak megjelenik a kijelzön a csuszos ut felül,alul pedig a szerviz! ujra inditás néha eltünk ilyenkor s megint pár hónapig jó.Aztán megint megjelenik ! Opel szervíz ,azt mondták teljes fék csere! Megtörtént,de a probléma ujra jelentkezett! s ha ujra indításnál(többszöri)nem tünik el akkor letilt 1200-as fordulatra beáll,és nem enged gyorsabban menni...Volt számitögépre rakva de nem tudják mi lehet a probléma!Tud valaki segíteni?Elöre is köszönöm!
  3. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Opel astra h caravan2005évjárat!Néha hónapokig nincs vele semmi tökéletesen müködik,s egyszer csak megjelenik a kijelzön a csuszos ut felül,alul pedig a szerviz! ujra inditás néha eltünk ilyenkor s megint pár hónapig jó.Aztán megint megjelenik ! Opel szervíz ,azt mondták teljes fék csere! Megtörtént,de a probléma ujra jelentkezett! s ha ujra indításnál(többszöri)nem tünik el akkor letilt 1200-as fordulatra beáll,és nem enged gyorsabban menni...Volt számitögépre rakva de nem tudják mi lehet a probléma!Tud valaki segíteni?Elöre is köszönöm! Eras63
  4. Barret

    Motor

    Bakker ha ezt én tudom hogy ragasztva van csak akkor inkább szétvágtam volna , na meg nem öntöm ki a szenet hanem meg tartom. Szóval ha esetleg valahol talnék esetleg szénport akkor ha teszek új szivacsot és szénport bele akkor kb mint az új ? Lehet ezt meg csinálom ha találok valahol megfelelő szenet hozzá.
  5. bonat

    Utastér,Belsőtér

    ehhez hasonló utólagos ISOFIX beszerelhetőségről tud valaki valamit ? https://www.youtube.com/watch?v=xg1LjyGYAno https://www.youtube.com/watch?v=YxS4wbsFsz8 Google-ban találtam pár márkához ilyen utólagos konzolt. A helye megvan csak fel kell csavarozni elvileg. G Astrahoz van ilyen szerintetek?
  6. Sziasztok, Nekem nincs a hátsó ülések alatt légcsatornázva a rendszer, de észrevettem hogy a hátramenő csatornák felé szánt leömlő meg ott van nyitva (utólag lett nekem berakva gyári klíma jó pár éve). Itt lehet látni: https://opel.7zap.com/en/car/t98/c/7/1-1/ A 10-es elem helyére nem lehet valami vakpanelt rakni???
  7. Én itt már voltam párszor Karinthy Frigyes út 17/a parkoló, szerintem jók: http://extraautoszerviz.hu/tevekenysegeink/7-autoklima
  8. nyemi

    Motor

    Az SE motorost az én nem tudom, hogy hova csatlakoznak a csövek , nálam az ufó szelepet a fékrásegítőtől jövő cső vezérli . A szenes tartályról hogy tisztában lás készítettem egy rajzot: Mint látható az adszorpciós térbe (zöld) csatlakozik a tartálytól és az ufó szelepre menő is. A kiszellőzés (kék)az aktív szénen keresztül történik . A probléma akkor áll elő ha a légáteresztő szivacsok átszakadnak és eltömítik az ufó szelepre és a szabadba szellőzés csövét is. Ilyenkor megoldás az ufó szelep és a injektor ház kitakarítása és egy benzinszűrő berakása . A szellőzés megoldottá válik de hogy a szabadba menő eldugulva marad a hosszabb utaknál esetleg cuppanhat a tanksapka. A szétszedés nagyon egyszerű:alul a gyári ragasztásnál kőrbe kell vágni egy késsel, majd a szivacsok cseréje után (amiket műanyag keretek tartanak). 100-as csiszoló vászonnal fel érdesítve a vágási felületeket UHU pillanatragasztó géllel az összeragasztás könnyen megoltható.
  9. Valószinű.Normál esetben passzosan kell felmennie holtjáték nélkül.Van hogy a kerékagy picit rozsdás aztán meg kell csiszolni meg zsírral megkenni hogy rámenjen a felni.
  10. Köszönöm. Az eredetivel teljesen megegyező, szép állapotú GM felnik (az egyik pótkerék lehetett, hibátlan festéssel). Megnézetem valakivel vagy rápróbálok másik felnit vagy a pótkereket. Szinte 100%, hogy az agyakat is megnyúzta a barom gumis, azért van a holtjáték.
  11. A felninek pontosan holtjáték nélkül kell a kerékagyra illeszkednie.Ha holtjáték van akkor a felni rossz.
  12. Mi az az oldalirányú holtjáték? Nekem csavarok nélkül is passzosan megáll a felniközépen a helyén a gyári GM felni, max csak egy újjal kell a helyén tartanom ameddig kézzel betekerem a csavarokat...
  13. Barret

    Motor

    Mind 2 tőt ? Már mint a szénszűrő tartály nál 1 a szabadba szellőzik ha a középsőt és a szélsőt is ledugózom akkor zárt lessz a rendszer. Akkor hogy szelőzik a tank ? Nekem SE motrom van szóval picit máshogy néz ki a folytószelepház .Az oké ha a középső csövet ledugózom akkor a fékvákum és a szívócsőbe menő részt is ledugózom .A szénport már ki öntöttem sajnos nem tudtam volna normálisan vissaz ragasztani ha szét szedtem volna a tartályt így maradt a kiürítés . De ilyenekre nem is gondoltam hogy benzin szag lessz -emiatt. Akkor gondolom gyorsabban is párolog majd el belőle a benzin .
  14. Ennek a problémának az áthidalására van a referenciapont, a felni közepe, amelynek szerinted is passzolnia kell. A gumisok által használt gépek univerzálisak, arra fel tudják központosan tenni méretbeli eltérések esetén is (kivéve ha a felni közepe asszimetrikus egyenletlen festés vagy alakváltozás miatt). Ha a kerékagyaim tengelyei alakváltozást szenvedtek vagy anyag kopott le róluk (ezutóbbira nagyobb az esély) a közel sem szakszerűen történt, túl vastagon festett felnik ráerőltetése miatt, akkor a központos felfogás semmilyen felnivel nem fog teljesülni. Két hozzászólással feljebb írtam, hogy nálam a felni közepének az oldalirányú holtjátéka miatt a kerékcsavarok "központosították" a felnit. Ha valaki éppen felrak egy kereket, akkor felrakásnál láthatja, hogy van-e holtjátéka és mekkora. Ha esetleg meg tudná írni valaki, hogy a sajátján mekkora a holtjáték oldalirányban, sokat segíthetne.
  15. nyemi

    Motor

    Mind a kettőt dugózd le mert benzinszag lesz az autó körül. Bár hogy már eltüntetted az aktív szenet a rendszerből, erre mindenképp számítanod kell. A szakszerű javítás amúgy a csere vagy a szétszedés és a tönkrement légáteresztő szivacsok cseréje. A szén port kézzel megfogni tilos, mert ezek a kocsik ólmos benzinnel is mentek és mérgezés veszélye áll fen. Az alapjárati motor mellettit dugóz le, amin a gumi cső van.
  16. Barret

    Motor

    Na szóval akkor lényegében jobban járok ha inkább a középsőt (ami megy a vákum szelephez ) ledugózom ? Nem tudom hogy így a középső ledugózásával lessz-e valami ingadozás hogy vákum marad esetleg a tankban vagy túlnyomás . Most már végképp össze zavarodtam .
  17. nyemi

    Motor

    Hát most el lehet képzelni mennyi levegő jut a rendszerbe egy ~100x150mm szénpor rétegen keresztül, ezért is nevezik aktív szenes adszorbernek nem szűrőnek.(A szén réteg csak a kiszellőzés ágba van elhelyezve). Amúgy ez relatíve egy zárt rendszernek tekinthető. Azt is tudni kell hogy a vákuum szelep (ufónak is nevezik) túlnyomás hatására is ki tud nyitni , ezért ha a tartályban nagy nyomás van azt beengedi a torokba. A tartályban ugye vákuum is felléphet amit a folyamatos benzinfogyás idéz elő ezt a gázelvételkor létrejövő vákuum ami a ufószelepet kinyitja kerül a rendszerbe az is torokból . De egy hosszabb útnál (autópálya) tudom csak elképzelni, hogy lép a képbe a szénporon keresztül áramló minimális levegő. Ezért is ez egy szükség megoldás amit utólag mágnes szelep vezérelté alakított a gyártó , lásd későbbi gyártású Astrákat.
  18. Az a baj hogy a kereket nem a helyén centrírozzák , így azt senki nem fogja tudni neked megmondani még a gumis sem, hogy az a kerék amit ő a gépen tökéletesen kiegyensúlyozott, az autón menet közben az említett sérülés miatt ráz-e vagy esetleg más miatt. Mert ugye rázás lehet még más hiba miatt is.
  19. zotya975

    Motor

    Az a cső mindenképpen legyen szabadon ami a tankhoz megy és ugye legyen átjárható. A motor felé menőket le lehet dugózni, pontosabban csak egyet mert a másik be van "ejtve" a kerék mellé a motortérbe a tűzfal elé, innen szívja szerintem a tank a levegőt, ami a benzin helyére megy, ami ugye fogy. http:// Igazából nem látszik melyik-melyik de rángatással hamar ki lehet deríteni.
  20. Barret

    Motor

    Hhmm, más választásom nem volt mert az a kis szelep eltömődött a sok szénportól . Akkor esetleg az ide menő csövet le kéne dugóznom ? Csak azt nem tudom hogy úgy fog-e szelezőni-e a tank . Mert ahogy elnéztem ugye bár 3 "csöcs" van rajta abból 1 megy a tankhoz , 1 megy ehhez a vákumos cuccos hoz meg 1 megy ami szabadba engedi. Csak azt nem értem ha alapból a szívócsőbe engedi ugye bár a benzingőzt amit amúgy meg szűrt az aktív szénpor akkor tulajdonképpen nem csak levegőt hanem benzingőzt is fog szívni . Szóval elméletben így is úgy is több levegő kerül oda, legalábbis én így látom logikusnak .
  21. Egy másik (használtan vásárolt, jó állapotú) felnigarnitúra van rajta hibátlan állapotú, újszerű gumikkal. 130-tól felfelé ráz. Egyszer már volt ilyen, akkor mégegyszer centírozta a gumis (a gépét "pontosabb" módba állítva), amelytől javarészt megszűnt a rázás, de tökéletes nem lett. A másik lehetőség, hogy agyak tengely része a felni középső kör alakú kivágásához illeszkedő felületén a vastagon festett felnik ráerőszakolása miatt sérült, a felni középpontja nem pontosan a kerék tengelyére esik, ezért ráz. Azért kérdeztem és még mindig kérdezem, hogy a felnik agyra illesztésénél az előző hozzászólásomban említett mértékű holtjáték normális-e. Valahogyan ki kell derítenem, hogy az agyakban keletkezett-e kár. Most cseréltem először kerekeket, amikor már megvolt a baj. Ezért fogalmam sincs.
  22. nyemi

    Motor

    Szia(sztok). Neked nincs mágnes szeleped (ahogy a képen látom) csak egy vákuum vezérelt. Ezért nem volt szerencsés eltüntetni az aktív szenet a rendszerből. Mert így plusz levegőt engedsz a torokba ami a motor melegedését( öngyulladást: csilingelő hang a motorból, a Map értékek nem megfelelőek stb.) és teljesítmény csökkenést fog okozni.
  23. 2005-ös C Corsaba szeretnék multis kormányt berakni. A multis légzsákátvezetőn kívül van szükség még valamire a működéshez? G Astrába raktam ott Plug&Play volt. A Corsanal is így működik? Köszönöm a segítséget!
  24. Pár napja megajándékozott az autóm egy ""Bremsbelag" üzenettel, ami aztán el is tűnt. Úgy gondoltam itt az ideje megnézni a fékbetéteket, és levéve a kereket ez fogadott: http:// Elektromos kopásjelző is van ( hiszen szólt hogy el van kopva" és akusztikus is . Létezik ilyen betét vagy kivülre valaki feltett egy másikat? Amúgy a belső 2 mili körül van szóval tényleg kopott.
  25. az nem lehet hogy vissza hül a motor és igy az izzitás besegit
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.