Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. En csak az 1.4-es B Corsat tudom 60 lovasnak. Fingom nincs milyen Caravan lehet 60 lovas.
  3. Today
  4. Tudom nekem is a régin 41 cm-es volt de azt akarom lecserélni mert már szar sérült de amit az unixon rendeltem rövidebb kb 36 cm-es és már nem olyan jó a vétele én szeretem a hosszabbat jobb vele a vétel van fent a you tubeon is egy ilyen videó minél hosszabb annál jobb a vétel !!!
  5. Z14XEP és társai alatt kicsit másabb a buli.
  6. Hogy érted hogy rövid? A Classic-oknak (2004-től) eleve rövidebb volt az antennájuk, a képen lejjebb látszik is. De ha a te autód 2000-es évjáratú, akkor még a hosszabbik kellett hogy legyen rajta, hacsak valaki nem cserélte már korábban. Én pl. kicseréltem rövidre mindkét autómon, egyszerűen mert úgy jobban tetszik és különben sem hallgatok rádiót. Lehet hogy a tieddel is ezt tette egy korábbi gazdája. Amúgy az összes Opel antennája ami ilyen csavarmenetes az kompatibilis egymással, évjárat teljesen mindegy, meg az is hogy Astra G, Vectra B vagy netalán Corsa. A lenti képen látható mindkét antenna gyári:
  7. zotya975

    Motor

    Alapesetben a gyújtással kellene kezdeni, mivel ugye központi injektoros a benzin minden hengerhez eljut. Mechanikus hibára ( henger-gyűrű, kompresszió, szelepzárás) inkább csak akkor érdemes ha már minden más kizárva. Trafó egy van így elosztófedél-rotor-gyertyakábelek-gyertyák esélyesek. Járó motornál gyertyapipa lehúzással meg kellene keresni a nem járó hengert , ugye ha megtaláltad, akkor nem fog változni a motor hangja ha lehúzod a pipát. Elosztófedél is be szokott párásodni, de ez meleg motornál kiszárad és a jelenség megszűnik.
  8. Yesterday
  9. Gergőőő

    Elektromos

    Jaja, mindenképpen ott kellene mérni egyet multiméterrel h megvan-e a feszültség a gyújtáskapcsolón.
  10. Segítségeteket kérném Opel Astra G Antenna cseréjét szeretném de most már tudom hogy a rövid gyári nekem nem jön be hol lehet hosszabbat rendelni asszem 40cm-eset .valaki linkeljen be ide meg hányas a menet mérete m5 vafy m6-os az én Opel Astra g 1.4-esemnek amit 2000.-ben gyártottak?????????A rövid gyári nem jön be mik a választási lehetőségek és persze spirálos legyen!!!
  11. Barret

    Elektromos

    A gyújtás kapcsoló szokott még meg hibásodni a hátsó kis sarus rész amit le tudsz húzni , sztem az adta meg magát.
  12. tarascus

    Elektromos

    Nem, az ég világon semmit sem csinál. Ha elforgatom a kulcsot a műszerfal sötét marad teljesen(mintha nem lenne áram, de a motortérben van, aksi, stb.) és nem is indítózik. Meg sem próbál 'behúzni', teljes a csönd. Valami letilthatott? Vezeték szakadás?
  13. Az más, akkor 42-es hibakódot hozna (jobb első sebességjeladó, légrés és működés). Itt valami elektromos probléma lesz szerintem, de persze nem árt kitakarítani az ABS fogaskoszorúját sem a rárakódott mocsoktól.
  14. Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot.
  15. hazi1966

    Karosszéria

    Nálam is ugyanez van
  16. nyemi

    Karosszéria

    Én is úgy jöttem rá hogy ferde volt az egész ajtó egy kicsit. A sarkoknál levő gumi pogácsák közül a jobb oldali rendesen felfeküdt de a baloldalinál volt vagy 3mm ha teljesen be volt csukva. Meg az illesztéseken is látszott hogy hanyag volt a szerelés. Én ezért kizárásos alapon csak a zsanérokkal próbálkozhattam .
  17. Barret

    Elektromos

    Ha forgatod a kulcsot indítózik ? Illetve gyujtáson rajta marad ?
  18. hazi1966

    Karosszéria

    Szia-Ezt nem is tudtam.Nekem azt mondták,hogy a zárnyelven állítsak.És ez beszokott jönni,hogy ne zörögjön a hátulja.
  19. tarascus

    Elektromos

    Kedves zotya975, köszönöm a válaszod. Igen, megtaláltam, széthúztam, meg is fújtam WD40-el, vissza, sajnos nem segített. Motorkód: C14SE19113172
  20. nyemi

    Karosszéria

    A ferde hátúnál a zsanérokat lehet állítani, a csavarjait fellazítva majd újra meghúzva lecsukot állapotban (közben az ajtót lefelé nyomni kell). De ehhez a belső fedő műanyagot is meg kell bontani az utastérben.
  21. hazi1966

    Karosszéria

    Szóval te azt javaslod hogy a két gumi dugót tekerjem kifele addig míg jó nem lesz.én már próbáltam állítani a zárnyelven de semmi változást nem hozott csak annyit hogy kiperemesedett a nyelv magyarul egy kicsit megkopott
  22. Barret

    Motor

    Lehet gyújtás bajos , de sok más is . Ezt így nem lehet meg mondani .
  23. zotya975

    Karosszéria

    lehetséges, igazából nem néztem meg, de 4 csavarra emlékeztem.
  24. hazi1966

    Karosszéria

    Szia.nekem az 1.6-os Opel Astában kettődarab torx csavar van amibe a zár nyelve beakad
  25. zotya975

    Elektromos

    Nem írtál motorkódot, de általában a hengerfej jobb oldala mögött van egy nagy csati fekete-piros vezetékkel, ez a motorvezérlő tápellátását biztosítja, nézd meg hogy itt nincs-e gond. Mozgasd meg, húzd szét-dugd vissza. Kábé a sárga nyílnál keresd az olajbetöltö mögött.
  26. zotya975

    Karosszéria

    Szerintem ott van két oldalt két kis gumi dugó, aminek a karosszériába lévő része menetes, lehet tekergetni, így meg tudod találni azt a pontot amikor még normálisan le tudod csukni az ajtót, de már nem zörög. Továbbá a fül amibe a zár nyelve beakad, és 4 darab torx csavar fog fellazítható és lehet ide-oda tologatni, de ehhez már csak akkor nyúlj ha a gumidugóval biztos nem tudod beállítani. Még ekkor is jó lenne a fül eredeti helyét alkoholos filccel körberajzolni, hogy vissza lehessen állítani.
  27. nyemi

    Motor

    Igen , és általában az a probléma hogy plusz levegő szökik be valahol a rendszerbe. Ellenőrizd le először egyenként a vákuumról működő dolgokat.
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.