Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-12-19 in all areas

  1. 3 points
  2. 2 points
    Mutatok róla képet, úgy egyszerűbb: Mielőtt hülyeségeket írogatsz igazán utána nézhetnél a dolgok helyességének. Vagy ha nem vagy valamiben biztos inkább maradj csendben, s ne vezess félre senkit a téves információiddal, de szerintem ezt már korábban megírták neked párszor...
  3. 2 points
    Békés boldog ünnepeket kívánok!
  4. 2 points
    Minden kedves fórumtársamnak nagyon nagyon Boldog Ünnepeket, kilóméterekben gazdag, csak szeretetből szerelős, balesetmentes Új Évet Kívánok!!! http://
  5. 2 points
    Azt mondták, plusz 10 lóerő...
  6. 1 point
    Köszönöm ezt a részletes, jól összeszedett cikket. Rég vártam már ilyenre.
  7. 1 point
    Valószínűleg a kétoldalas ragasztó lesz a megoldás, aztán ha nem lesz tartós, max beruházok egy új hella pilácsra! Plusz egy indexet is vehetek, valahol elhagyta asszonyka a buráját!
  8. 1 point
    Akkor mindenképpen Dexos 2-s és C3-as (igen benzinesbe), meg 5W40-es szerintem bőven elég . Íme egy elég durva konfiguráció :). A MoS2- ről adalékról meg annyi jót olvastam , hogy nem bírom nem kipróbálni. Esetleg valakinek valami gyakorlati tapasztalata van e téren? Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek.
  9. 1 point
    Én össze szoktam jelölni a füleket a karosszériával szétszedés előtt, de azért ez sem olyan precíz mint a műszeres beállítás, illetve a beálló végében található OSB-lapon tudom ellenőrizni hogy ugyanoda vetít-e a lámpa mint kiszedés előtt. Amúgy nem tudom a H7-esek milyenek ( az van ha jól tudom)de a H4-nél még a márkásnál is megfárad a szál, és akkor már nincs ott a fókuszpontban ahol lenni kellene. Ezt is érdemes néha ellenőrizni.
  10. 1 point
  11. 1 point
    astra1 fórumtárs már leírta előttem de tényleg hülyeségeket írsz ismét. "Nyomatékkulcs mizéria" ez csak neked az mert le vagy maradva kb. 20 évvel. Barkácsoljál szépen otthon a hozzánemértéseddel, mindenből vedd meg a legolcsóbbat mert aki drágábbat mond az csak lehúzni akar, zsírozgassad a csavarmeneteket CSAK velem ne gyere soha szembe az úton.
  12. 1 point
    Sajnos nem értem miért írsz ilyen baromságot igen le kellszedni a lökhárítót 4 csavar +5patent a lámpát pedig 3db csavartartja a másik meg miért kellene újra állíttatni a fényszórót.A kérek csavart soha nem zsírozzuk csak a kúpot.Szerintem ha nem vagy tisztában a szerkezeti dolgokkal nem kellenne litániát írni, sőt az izzók -ról gondolom mindenki tisztában van milyen izzó kel a kocsijába.
  13. 1 point
    Synpower 10W40-est. Előtte Mobil volt mióta megvan 3 cserén át.
  14. 1 point
    Oké, de ott az óraálláson kívül mást is megtudhatsz pölö hogy volt-e törve az autó , esetleg nem körözik ésatöbbi. Meg azért nem mindegy hogy 150 vagy 350 ezer, mert nyilván te is menni akarsz vele, és nem rákölteni jó sokat, ha nem is derül ki belőle sok minden ( vagy akár semmi) érdemes megejteni.
  15. 1 point
    Nem biztos hogy lyukas. Lehet csak a szellőzők vannak eltömődve. Az egyik szellőzőt ki tudod szedni a lámpa kiszerelése nélkül is, a másikhoz ki kell szedni a lámpát. Nekem anno a pók szőtte bele magát, így nem szellőzött a lámpa, nem tudott kiszáradni. Nem nagy munka kiszerelni a lámpákat, és a lökhárítót levenni sem. Még a sárba se nagyon kell belefeküdnöd, max letérdelni a kocsi elé. Aláírásomban találsz egy segítséget a szerelés menetéről.
  16. 1 point
    Köszi Zotya975! Ez volt a kérdés.
  17. 1 point
    Boldog karácsonyt mindenkinek!
  18. 1 point
    Ugyanarra kell tekerni mindegyiket. De falhoz kell állni az autóval, és akkor egyből meglátod hogy mozdul-e és merre.
  19. 1 point
    Én már szedtem szét, mert a gyárit leejtettem és eltört a háza, körbetekertem szigetelő szalaggal úgy volt pár évig. Aztán egyszer előttem a boltban vett valaki 1500-ért gondoltam ennyiért nem nézegetem a töröttet a motortérben vettem én is egyet. Nem sokáig működött,egyszer csak nem ment. Szétszedtem és van ott egy O gyűrű ami megakadályozza hogy a folyadék feljusson a pici villanymotorba ami tekeri a szivattyút, ne ez behalt és beázott az egész a rozsdától megállt. Így visszaraktam a ragasztott gyárit. Ennyire lehet roncsolás mentesen szétszedni. Namost észrevettem egy érdekességet. A fekete cső felől bele lehet fújni és megpörgeti a szivattyú kerekét, a fehér oldalról nem. Lehetséges hogy a fehér csőnek kell a hátsó ablak felé mennie, és onnan van benne visszacsapó? A csatijában felcserélhető a két pin, így bármelyik csőhöz lehet bármelyik ( első-hátsó) ablakfúvókát társítani. Holnap megnézem az enyém hogyan van. Már úgyis mindegy neki szétszedtem teljesen: Tényleg van benne egy szelep.
  20. 1 point
    Hirtelen felindulásból szereltem be, ha mind a 3 színt bekapcsolom majdnem fehér. A kisebbik kutyám felugrik-mászik mindenhova.
  21. 1 point
    Végül működőképessé varázsoltam. De nekem feltünően hosszú idő míg elkezdi a hátsó ablakra nyomni a folyadékot. Ez így tuti nem normális, vagy 4-5 x töröl a lapát, míg megjelenik a folyadék. Valami kell hogy legyen pluszban. Valami mapei vagy nem tudom milyen cuccot vettem még a kerékdobok felrakásához, hogy tuti tömítsen, és profi anyag legyen, azzal csináltam. Köszönöm, sokat segítettél. Féltem hogy nagyon szétbarmolom. Végül a gáz ott volt, hogy a csomiajtóba volt még toldva a cső, szigszallagos-szűkítős megoldással, ott volt a dugulás. Kicseréltem a tegnap vásárolt akvárium levegőztető csőre, levittem a toldást a hátsó osztlopig, így ha gáz van, ott csak a műanyag burkolat leszedésével, tudom orvosolni. Gyakorlatilag készen vagyok, még egy alapos takarítás kell. A ledszalagos megoldás, és a pluszban középre beépített lámpa, nagyon jó fényt ad. Igaz ma hajnal 3-ig forrasztgattam, plusz megtámasztottam ragasztópisztolyos megoldással, de megérte. Annyi volt, hogy a csomitér világítás is ugye alapból kisebb. Én most az elsővel azonosakat vettem, és azokat ledeztem. Hátul közel van a kereszttartó lemez, amin a gyári lámpának kialakított ovál lyuk van, ami kisebb is. Kellett kicsit faragnom a lámpát, és még kell biztosra fixálnom, de a csomitér, és az utastér, cserébe fényárban úszik. A kárpitozás magamhoz mérten nem lett egy vizsgamunka, de mentségemre szóljon, hogy kombi, nagy felület, és egyedül voltam. Egyébként szép lett, az utastér részén mindenképp. Csomitérben csak azért van hiba, mert a folyamatos víztől amit kapott a terő, átázott, és az a hihetetlenül vékony műgyantás-üvegszövetes réteg elvállt az alatta lévő kemény szivacsos rétegtől, amit műgyantával, üveg paplannal korrigáltam, és annak nem lett tökéletes a felülete. Lehetett volna még szépíteni, + 1 doboz műgyantával, majd szépen megcsiszolni, de az megint egy valag pénz.
  22. 1 point
    A főoldalon kattintasz a "Fórumokra" ott kiválasztod az autó típust, F astra G astra, Meraiva..stb., erre is kattintasz, ha van az adott topicban Gyakori kérdések, akkor megnézed, hogy ott nincs-e a válasz a kérdésedre. Ha nincs akkor az adott topicban a kérdésed jellegének megfelelő helyre ( elektromos, motor, karosszéria...stb) felteszed a kérdésed, és vársz amig olyan emberke kerül elő aki tud is rá válaszolni. Ne feledd hogy mint "mezei" fórumozó 5 db hozzászólás/ 24 órás limited van.
  23. 1 point
    Srácok látom most jól jönne Mantec hivatalos válasza, tudtam hogy eljön az az idő mikor hiányolni fogjátok a tudását
  24. 1 point
    Biztos. A fórumon pl Geopake társunknak is classic II jelzésű a z16xe astrája.
  25. 1 point
    Boldog Újévet Mindenkinek!


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.