Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-08-21 in all areas

  1. 3 points
    https://sites.google.com/site/gastraokossagok/
  2. 2 points
    Könyörgöm valaki tegye el lábalól!
  3. 2 points
    Nemrég egy audis jött utánam láttam a tükörből hogy lóg neki a kartervédő, közben megelőzött eléggé állati módon ,villogatok neki, gondoltam közlöm vele amit nyilvánvalóan nem tud, aztán amikor melléértem a lámpánál, és már majdnem kinyitottam a szám, átszólt hogy "fas*t villogatsz köcsög". Én meg becsuktam a szám, majd ismét kinyitottam és azt mondtam neki: bocs összekevertelek valakivel. Pedig a jó szándék megvolt esküszöm.
  4. 2 points
    Áprilisban cseréltettem, egyik napról a másikra a csöpögésből folyás lett, 1 liter 3km-en kifojt belőle... Még a lököst is kell bontani hozzá a kerékdobokkal együtt (állítólag). Szervizben Nissens hűtővel és fagyálló teljes cserével (a fagyállót én vittem) kereken 30000Ft-ot kértek és ez nem számít olcsó szerviznek a környékünkön... Hát Janinál jobbat nem tudok, pláne ár-érték arányban. Teljesen olyan mint a gyári, csak sokkal tartósabb. Nekem anno személyesen ki is cserélte (eredetileg egy városból valók vagyunk így összefutottunk és a tesco parkolóban egy kellemes baráti beszélgetés közben ki is cserélte a váltó és kézifékkar szoknyát is). Postáz is és részletes leírást is mellékel ha kérsz, vagy ha személyesen felkeresed pikk-pakk cseréli és tényleg olyan mint a gyári. 5 éve cserélte ki, most is pont olyan még. http://valtoszoknya.hu/ Volt anno egy fórumtársunk aki vezetett egy oldalt ahol sok ilyen okosság össze volt gyűjtve, de sajnos fogynak a régi fórumtársak és már az oldalt sem találom... Egyébként szerintem youtube-on is esélyes hogy megtalálod videóval.
  5. 1 point
    A sima Classic még az F Astra volt. Onnan amikor megjelent a H Astra 2003 szeptember.
  6. 1 point
    Ó, nagyon köszi. Ez ugyan még drágább, de legalább így már tudom, hogy az "R" a "Riviera"-t jelöli. Meg azt se tudtam, hogy a Cromaxnál feliratokat is lehet kapni. Már ennyivel is többet tudok. Legközelebb majd ott nézek körül először. Kösz még egyszer.
  7. 1 point
    https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/felirat/r_felirat_riviera_53699
  8. 1 point
  9. 1 point
    Te MÉG nem hallottál, mi meg MÁR nem akarunk szocis tákolmányokról szóló anekdotákat olvasni, ugye L. Fazakas, már kértünk szépen
  10. 1 point
    Szívesen. Még egy pár fénykép segítségnek : Ez reflexiós szenzor , egyik felében egy infra LED (szemmel nem látható ha világít csak mobil kamerával) a másikban meg egy fotodióda található. Reflexiós tárcsa, amit a kilométer óra spirálja forgat. Panel alkatrész oldal. A nyomtatott oldal. A kapcsolás szinte teljesen ugyanaz az előző hozzászólásbélivel , csak egy-két szűrő kondenzátor hiányzik . Egy kicsit kipótoltam a LED és ellenállás bekötéssel a teszthez. Az ellenállás értéke nem kritikus, mert a kimeneti "tranyó"(BC547C)0,5A terhelhető , de azért 2,2kΩ-nál ne legyen kisebb.
  11. 1 point
    Hogy a viharba ne találkozott volna Astra tulajdonos ezzel a jelenséggel?... Váltószoknyát alul a kerettel együtt gyorsan és egyszerűen fel kell bontani, ezt követően valami tartósabb/minőségibb (jó kúszóképességű de nyomásálló) kenőspray-el (aminek van csöve a kenőanyag célzott irányításához) befújni mindent, de leginkább felhúzod a csúszka részt, aláfújsz, majd ezt párszor megismétled és összerakod. Lehet hogy néhányszor majd még meg kell ismételni a mutatványt a későbbiekben, de többnyire nem és ez meg is oldja a problémát. Persze a szakszerviz megoldása biztosabb, de egy picit drágább is...
  12. 1 point
    Szia Hemi! Milyen autó van nálad? Crossland X, kipróbálod? ŐŐŐŐ, milyen motor? 1.2, 3 henger...82 lóerő... 118 nm... Tulajdonképpen felkeltette az érdeklődésem, hogy a 21. századra jellemző downsizing, hogyan jelenik meg Opeléknél. Volt már szerencsém 3 hengerhez Suzukinál, így előítéletekkel teli érkeztem az autóhoz. Nézzük a formát. Ahogy sétáltam a parkolóba az autóért, elég messziről szemet szúrt, a magasságának és színének köszönhetően. Kicsit teherautós feeling, de nekem nagyon bejön. A két első fényszóró, nagyon karakteres. Ezzel telitalálatot lőtt az Opel már az első megjelenéskor. Más márkával összetéveszthetetlen helyzetjelzőt már messziről felismerjük ha a tükörben látjuk! A hátulja a megszokott vonalvezetéstől teljesen eltér, és milyen jól sikerült! Oldalról nézve az autót, olyan, mintha tolóajtós lenne. Kicsit buborék a forma, viszont azt egyből lehet látni, hogy a fejtér hátul sem szűkül, 190 centivel még a lábam is elfért, amiben szerepet játszott a Családi csomag, mint extra, mely tartalmazza a hátsó ülések állításának lehetőséget, 15 centi előre-hátra. Fontos kiemelni, hogy ez külön külön állíthatóságot jelent! A teljes kulcsmentesség Nekem nagyon bejön, mindenkinek ajánlom, hogy éljen ezzel az opcióval, bármilyen márka esetén, DE. Itt nem gombot találunk, hanem amikor a kezünkkel rányúlunk a kilincsre, akkor történik meg a csoda. A gombos verzió kicsit jobban tetszik számomra, de biztos meg van az oka, hogy ilyen. Indítás szokásos start/stop gomb, kulcs meg maradhat a zsebben. Beültem, beindítottam az autót és felhördült a 3 henger. Ki kéne tolatni, rükverc jobbra hátra... Tessék? Következő meglepetés, hogy kb. a hátsó ülésig tartott a váltó útja. Gyors telefon, mert eddig ilyennel nem találkoztam, és megerősítettek, hogy igen, ez tipikus Peugeot. Hát jó, ezt majd megszokjuk, nem feltétlen baj ez, egyébként pedig nagyon nagyon pontos, és könnyen mozgatható. Egyedül az útja szokatlanul hosszú. A futómű elég erőteljesen áthozta az útminőséget az utastérbe amin meglepődtem. Hiába 17", ballonos gumik voltak az autón, tehát valóban a futóművet okolhatjuk. Az biztos, hogy stabilan tartott minden kanyarban, egyszer sem tűnt bizonytalannak, de talán ha 4 fő ült volna benne, cuccokkal együtt, akkor puhult volna az érzés. Mindenesetre, ha csak kicsit lenne lágyabb a futó, még nem hiszem, hogy 4 fő összeültetné! És a motor. Maximum teljesítmény: 82 LE / 5750 Fordulatszám Maximum forgatónyomaték: 118 /2750 Fordulatszám Ha a 3 henger hangját ki tudnánk szűrni, senki meg nem mondaná, hogy kevés henger és kevés lóerő. Nagyon érdekes karakterű motor, ugyanis alacsonyabb fordulatszám tartományban is jól autózható, nem nyögvenyelős és erőlködő. Nem kell lerajtolni a lámpánál, hogy elinduljon, és előzések előtt sem kell vadul visszaváltogatni. Autópályán gond nélkül tartja a 130-at, és nem forog 4 ezret, mint egy XER opc, ha előzni kell maradhat 5-ben és hajrá. Mondjuk azért hely kelleni fog. Nagyon meglepett ez a motor, ugyanis a hangján kívül és az alapjárati rázáson kívül, semmi jel nem utalna arra, hogy itt bizony egy erős downsizing kúrán átesett motor ketyeg. Biztos ami biztos, felvittem a Galyatetőre is. Másztunk felfelé szorgosan és semmi ellenállás, vagy tiltásig forgatás. Igazán megnézném a nyomatékgörbéjét. Valahogy nagyon eltalálták! Legkisebb mértékben sem küzdött. Nem volt olyan, hogy gyorsítanék, Ő meg lassul, vagy megáll, a szokásosnál nem kellett sokkal nagyobb gázt adni az emelkedőn elinduláshoz. A turbós verzióhoz nem volt szerencsém, melynek az adatai: Maximum teljesítmény: 130 LE /5500 Fordulatszám Maximum forgatónyomaték: 230/1750 Fordulatszám Nem feltétlen horror összeg a turbós motor, viszont így látatlanba nem tudom elképzelni, hogy szükség lenne rá. Nem csak arra gondolok, hogy több a hibalehetőség a későbbi években, hanem, ha ez a motor ennyire ki tudta elégíteni az igényeket, kb. 7 literes fogyasztás (920km) környékén, akkor miért bonyolítsuk az életünket? A fényszórók mostanában egytől egyig a kiskedvencemmé válnak. Ledes mivolta garantálja a napsütéses világosságot az éjszaka közepén is, és automatán le is kapcsolja, még mielőtt valakit zavarna. Utastérrel semmilyen probléma nem volt. A kivilágított kezelőszervek tökéletesek, vannak klímakezelő szervek, amiket egyébként a PSA már integrált az infotainment rendszerbe, de itt még megmaradt a hagyományos verzió. Összességében nekem kellemes csalódás volt! Megmondom őszintén, tényleg sokkal sokkal rosszabbra számítottam! UI: A kezem közé került egy Grandland X 1.2 Turbó.... Kell az a turbó :D
  13. 1 point
    Ha kicsit értesz az elektronikához , 12Voltot adva az óraegységnek , akkor egy soros ellenállás(3,3-4,7KΩ) és LED párossal letesztelhető. Forgatva a kilométer órát a LED-nek villognia kéne. A képeket itt találtam:http://ova.kiev.ua/sxema-datchika-skorosti-v-priborke.htm Igaz hogy VW de valahogy így :https://youtu.be/u6ZfmBfk8M8
  14. 1 point
    Az útjeldó a rajzon a P21-el jelölt biszbasz. http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg Az egyik lábán a működéhez szükséges táp jön a másik le van testelve a harmadik (kék-piros színű vezeték) az anyósoldali lábtérbe megy és be van kötve a motorvezérlőbe ( többek közt, meg ugye a kijelzőbe is ami most neked 00-mutat) . Megtalálod a motorvezérlő ( amihez felkanyarodik a sok kábel)lábainál, de a lila AC-relé melletti 9 pines ( a képen fekete)csatinál is. Hogy hol lehet a hiba azt passzolom, az óraegységen kívül nincs más része csak a kábelek, csatik. A kilóméter óra spirál forgat egy kis tárcsát arról fogja a jelet.
  15. 1 point
    Igen megoldható,csak a megfelelő embert kell megtalálni hozzá.Jelen esetben itt a topicban keresd Somi-t!Ő megoldja a problémádat.
  16. 1 point
    Hát erre úgy nem nagyon tudok mit mondani, konkrétan ilyen hibával még nem találkoztam. Sima túltöltésnél, ki szoktak égni a lámpák, attól függően melyik mennyire tolerálja a túlfeszt.
  17. 1 point
    Ha valóban 140k km van a motorban, akkor azért csak nem kuka az egész (ha nem gyilkolták agyon). Igencsak olcsó ajánlatot kaptál, ennél többe szokott lenni a teljes láncos vezérlés csere (csak láncot ne cserélj, mindennel együtt szettben kell, a kerekeket is jobb cserélni). Arra is kíváncsi lennék, hogy mennyi az olajfogyasztása az autónak... Egyébként jobb lett volna a megvétel előtt átnézetni, Opel-nél van rá akció, 10k körül szokott lenni, kivéve ha valami egyéb akció van rá. Ehhez kell a jelenlegi és a leendő (jelölt) tulajdonos. Ott adnak komplett állapotlapot. Az első szervizben milyen hibaképre mondták hogy kuka a motor?
  18. 1 point
    Hát a generátor nincs bekötve a motorvezérlőbe, már azon kívül hogy az egész rendszerbe táplálja a delejt.
  19. 1 point
    Nem kell leszedni a váltógombot, sem bontani a keretet. Könnyen cserélhető! Janitól, postával, 3300 ft volt a szett.
  20. 1 point
    Első körben az akkumulátor állapotát kellene ellenőrizni, ha esetleg cserére szorul, előtte ki kellene méretni a generátor által leadott töltést nehogy az új akksi tönkremenjen...
  21. 1 point
    Főtengely jeladó hiba. Valószínű csere.
  22. 1 point
    Csak egy teszthez kellett volna berakni... Nem okvetlenul rossz, lehet hogy csak nem olyan, mint a regi. A regirol jo lenne a gyari szama, hogy kideruljon, azonos-e vele az uj. Merni lehet, csak az a kerdes, mik a jo ertekek. Az is lehet, hogy van szenzor szenzor tipus allitasi lehetoseg. Szoval kar volt kidobni a regit, mert elso korben a hidegen mert ellenallasok osszehasonlitasa is adott volna valami tampontot.
  23. 1 point
    Alakul a küszöb, és a kerékjárat lekezelés. Utcán szerelő csöves megoldásban.
  24. 1 point
    Sziasztok. Pár éve elkezdtem foglalkozni Astra twintop tető hibákkal. Sajnos volt teszt alany. Saját járgányom. Most már kezdem megismerni Lekopogom a sajátom most már rendben van. Rendelkezem szoftver részel illetve alkatrészekkel is. Kábelek, motorok, érzékelők. Valakinek segítségre lenne szüksége és ha tudok szívesen segítek. Itt a fórumon ne kérjétek hogy levelezésben oldjam meg a hibád mert nagyon sok problémát okozhat egy egyszerű dolog is és lehet hozzá nyúlsz és nagyobb gondot csinálsz. Távsegítséget nem vállalok Adatlapomon megtalálható az élérhetőségem.
  25. 1 point
    Írta: Delvecchio Annyit mindjárt az elején elmondanék, hogy ez közel sem annyira bonyolult, és félelmetes dolog mint ahogy sokan gondolják, és gondoltam én is az elején. Fontos, hogy komolyabb szakértelmet nem kíván a dolog, inkább komoly szerszámok kellenek hozzá. Ami nélkül neki se álljunk: - Szerelő akna - Racsnis kulcsok 1/4-es és 3/8-os Mindkettőhöz átalakító bitfej, mivel nem mindenhol fér el mindegyik. - Légkulcs - Nyomatékkulcs - Általános szerszámok (csavarhúzó, csillagvillás) - Jellemző csavarméretek: 8-as, 13-as, 15-ös, 18-as. Ha ezek megvannak, akkor könnyen összeállítható a szervó legrosszabb esetben 5-6 óra alatt, ha az embernek van egykis érzéke, és két hasonló segítője, és tudja azokat a buktatókat amiket én nem tudtam, ezért is írom le. Amivel érdemes kezdeni az az, hogy megnézzük, hogy mi is található az Astránk motorjának bal oldalán, azaz mit hajt az ékszíj, és ékszíj-e az egyáltalán. Ez azért fontos mert 1 hónap alatt körbejártam a bontókat töviről hegyire, találkoztam 4 féle megoldással. Motorkód alapján ez valahogy így néz ki: C14NZ, C16NZ, X14NZ -> Ha gyárilag nincs benne szervó akkor egyszerű ékszíj hajtása van: Főtengely - és generátor kapcsolat. Viszont a gyári szervósak már 5PK-s vagy 6PK-s szíjjal szereltek ami annyit tesz, hogy Hosszbordás szíj, melynek 5 vagy 6 bordája van, ebből adódik hogy a generátor, a főtengely, a szervószivattyú 5-ös vagy 6-os hosszbordás tárcsával van szerelve. (Generátor - Főtengely - Szivattyú.) Amennyiben hozzájutunk 5 bordás szetthez, az a legegyszerűbb eset, mert ahoz nem kell tartóbakot cserélni, és feszítő görgő sem kell, a szivattyú a blokkra kerül közvetlenül a vezérműszíj két szára közé, a szíjat pedig a generátor feszíti. Visszatérve, ha a fentebb szereplő kódú motorunk van, át kell szerelni a főtengely, és a generátor tárcsáit ékszíjról hosszbordásra. (Ettől sem kell megrémülni, 3 csavarról van szó.) Majd ehhez beszerezni a szivattyút, a csövezést, olajhűtőt, tartályt, magát a kormányművet, olajat, szíjat.. Fontos!!! Semmiképp ne próbálkozzunk ékszíjtárcsás szivattyúval, mondván nem cserélem a tárcsákat, hanem veszek ékszíjtárcsás szivattyút azt jóvan. Beleestem ebbe a hibába, higgyétek el, nem lesz jó. Erre visszatérek még. C18NZ, C20NE -> Gyárilag ékszíjas hajtás ugyancsak Főtengely - generátor kapcsolat. Viszont a gyári szervó nem hosszbordás, hanem maradt ékszíjas. Méghozzá úgy hogy a főtengely tárcsa dupla futófelületű így két ékszíj megy rá -> (Generátor - Főtengely, Szivattyú - Főtengely.) Itt hozzáteszem nem lehet a duplatárcsát felrakni sem 1.4-re, sem 1.6-ra. Ugyanakkor cartarsak említették, hogy találkoztak már 6PK-s kiépítéssel is ezeken a motorokon. Ettől függetlenül nem összekeverni a részeket, mert ha mondjuk 1.8-ról vesszük a hosszbordás tárcsát, nem fogjuk tudni felrakni a kisebbekre, mert ezeknek a főtengely tárcsát 4 csavar fogja, míg a kisebbeken csak 1. Tehát figyeljünk ezekre apróságok, de sok kinlódást okozhatnak. Gondoljatok bele, összerakjátok a cuccot, és mondjuk a generátort rakjátok fel utoljára ahol is rájöttök, hogy hoppá, minden 6PK-s, a generátorra meg 5PK-s tárcsát oktojáltunk. :lol: Választás, visszaszerelés mindent, mert már 6 óra van és bontó nincs nyitva, vagy autó arra a napra elfelejt, és másnap újra. Szóval érdemes figyelni a részletekre, könnyen 1 hétre nyújthatjuk azt az 5-6 órás szerelési időt. Szóval a részletes leírás X14NZ-hez. Szükséges alkatrészek: Szervós kormánymű, 6PK-s szervószivattyú, 6PK-s generátor tárcsa, 6PK-s főtengely tárcsa, sima felületű feszítőgörgő, olajhűtő (ami igazából csak egy kanyar fémcső ^_^ ), összekötő csövek, olajtartály, 6PK1460 tipusú szíj (és ezzel rengeteget segítettem), ATF 4000 tip. hidraolika olaj 1 liter. Motortartó bak de erre külön kitérek. Kezdjük. (Sajnos képekkel nem tudom illusztrálni, de elég érthető lesz.) Generátor tárcsa csere -> feszítő csavar a tetején 10es , tartókonzol tőle jobbra a blokkra csavarozva 13as, tartócsavarok generátor alatt a blokkra csavarozva 15ös. Itt már a kezünkben a generátor, kössük is ki, ezt mindenki megoldja. A tárcsát én brutal módon szedtem le, akinek van jobb ötlete csak nyugodtan. Fogtam a generátort, csőkulcsal ráfogtam a tárcsára hogy ne forogjon el, és egy 13-as kulcsal lelazítottam a tárcsát tartó csavart. Utána fel a 6PK-s tárcsa, és kész. Főtengely tárcsa csere -> A hozzáférés érdekében ki kell venni a légszűrő dobozt. A vezérműszíj burkolatát érdemes levenni, hogy figyelhessük nem ugrik-e a vezérlés miközben lazítjuk a csavart. Az autó legyen sebességben, és valaki nyomja a féket is hogy ne pörögjenek a kerekek. Szóval 18-as csavar fogja a tárcsát, ide kell a légkulcs ugyanis kézzel sima kulccsal nem lehet lelazítani, erőkarral pedig nem szabad rángatni, mert a vezérlés átugrik és onnantól jön a herce hurca ami nekem is megvolt, hogy 3 henger megy, meg stb. Szóval ne próbálkozzunk erőkarral. Légkulccsal simán lejön, látni fogjuk hogy van a furat a közepén, és egy ék alakú vágat mellette közvetlenül. Ez arra szolgál hogy csak egy féle képpen, egy állásban tehessük fel. Fogjuk a 6PK-s tárcsát, és felcsavarozzuk, húzzuk meg jól. Szivattyú -> A szivattyút önmagában nem lehet a blokkra erősíteni, sajnos a bal oldali motortartó bakot cserélni kell, konzolos ra. Ez a konzolos tartóbak minden bontóban hegyekben áll. Tehát felrakjuk először a bakot. Ez úgy néz ki aknából, hogy ráállunk úgy az aknára hogy alulról hozzáférjünk a bakhoz, de a motor maga beton felett legyen, majd krokodil emelővel megemeljük magát a motort. Én a blokk és az olajteknő találkozásánál lévő peremnél emeltem. Nem kell sokat, csak annyit hogy a terhet átvegye az emelő, és a bak csavarjai lazíthatóak legyenek. Bal oldalon 2db 15-ös csavar fogja a kasztnihoz, jobb oldalt 3db 13-as a blokkra háromszög alakban elhelyezve. Levesszük, és az új 6PK1460-as szíjat átfűzzűk rajta, ugyanis meg fogja kerülni a bakot!! és felrakjuk az újat. kb 10 perces munka. Motort ne felejtsük el leengedni! Majd a bakra erősítsük fel a szivattyút, 3db 13-as csavar háromszög alakban megint. Feszítőgörgő -> Legegyszerűbb rész, a vezérműszíj burkolata mögött van a 2db 8-as csavarhely neki. ezt a 2 csavart betekerjük és kész. Amire figyeljünk, hogy ezt kétféle képp lehet felrakni, mivel ez egy rugós feszítő, nem mindegy merre áll. A kiálló része a szivattyú felé nézzen!!! Olajhűtő, csövezés -> Az olajhűtő a lökhárító és a vízhűtő között helyezkedik el, ha szemben állunk az autóval akkor a hűtő csavaros fele az autó jobb oldalán legyen, így jön ki a csövezés hossza. Könnyedén felrakható a zárhídra bármilyen csavaros felfogatással. A csövezésről annyit kell tudni, hogy csak egyféle képp rakható össze, elrontani nemlehet, viszont bontottnál érdemes a fémcsavaros kötéseknél ellenőrizni a tömítéseket. Az olajtartály helye az akkumulátor bal oldalán van, ha kiemeljük az aksit, akkor látni is fogjuk a csavarok (8-as) helyét! Össze kell játszani a csöveket, a kör így néz ki. Szivattyú -> Kormánymű -> Tartály -> Hűtő -> Szivattyú. Kormánymű -> Ez sem vészes, először egyenes állásba tekerjük a kormányt, tehát a kerekeket. Utána belül a kormánykerék alatt fejjel lefelé befeküdve (legviccesebb rész :D :lol: ) láthatjuk a kormányrudat aminek az alsó végén van egy csavaros bilincs, ezt le kell lazítani, és óvatosan felfelé tolni a rudazatot, míg szét nem jön. Ha ez megvan újra motortér, kormánymű közepén a két "kutyacsont"-ot levesszük, majd a kormánymű két oldalán lévő bilincseket is 4-4 13-as csavar fogja, figyeljünk a jobb és a bal oldali bilincs eltérő, ne cseréljük össze őket. Szemben állva az autóval, a motortér bal oldala felé óvatosan ki tudjuk húzni a kormányművet. Majd mehet bele az új és itt visszafelé sorrendben minden, tehát a rudazat az utolsó. Szíj -> Felraktunk tehát mindent. A szíj már nem okozhat problémát. A bakon már fentvan haladjunk a főtengely felé, majd generátor, feszítőgörgő (a szíj nem bordás oldalát fogja!), majd szivattyú. Olaj -> A tartályba öntsünk annyi olajat amennyit már nem nyel el, mivel ahogy öntjük telik a rendszer, de soha ne töltsük a felénél tovább. Ha megáll a szint, de még van fél liter olaj, akkor valaki beszáll, és álló motorral tekergeti a kormányt, eközben elviszi megint az olajat ugyhogy tölthetjük tovább. Majd elindítjuk a motort, figyelünk a szíjakra, hogy egyenesen járnak-e, hogy visszakötöttük-e a generátort. -_- :rolleyes: és járó szívattyúval állóhelyben tekerjük a kormány teljesen jobbra - teljesen balra egész addig míg már nem buborékozik a tartályban lévő olaj. Az olajszint legyen a felénél. Hát ennyi volna. Sok sikert mindenkinek aki elég merész, és ráér!


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.