Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/25/2014 in all areas

  1. 13 points
    Sziasztok! Gondoltam megosztom veletek, tegnap ünneplőbe öltöztünk
  2. 12 points
    Kedves Fórumtársak! A mai nappal eladtam nagyon szeretett kis autómat,amiben sohasem csalódtam az együtt töltött 4,5 év alatt. Feleségem és a lányom is nagyon szerették,Ők még jobban megsiratták mind én Nem megyek messzire valószínű átköltözöm a szomszédos Fórumra(H astra) Sok segítőkész embert ismertem meg köztetek,Mindenkinek köszönöm a hozzászolásokat Kívánok Mindenkinek sok baleset és műszaki hiba mentes kilométert!
  3. 12 points
  4. 12 points
    Boldog Új Évet Kívánok minden fórumtársnak! 2015-ben is segítsük egymást... :icon10:
  5. 12 points
  6. 11 points
    Sziasztok! Ez az idő is eljött. A mai napon elvitték szeretett G Astrámat, remélem legalább fele olyan jó kezekben lesz, mint nálam volt. Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt bő 6 évet! Nagyon jó társaság volt/van itt, sajnos voltak akik már korábban lemorzsolódtak különböző okok miatt, de lényeg, hogy kapcsolatban voltam velük. A rengeteg tanács, ötlet, okosság mellett, talán mondhatom, hogy barátságot is találtam a fórumnak köszönhetően. Ha a technikánál maradok, akkor a fórumnak köszönhetem az insignia spricniket, tanítható ablaktörlőt, térkép olvasós beltér lámpát, világítós napellenzőket, OBD-s okosságokat, gyári vonóhorog visszajelzőt, hátsó dobfékről tárcsára átalakítást, tempomatot, kitudja még mit..... Talán én is hasznos és aktív tagja voltam egy időben a fórumnak, a weblapomat is sokan szerették, hozzájárultak a fejlesztéséhez. Mára az idő hiányára való tekintettel, és bizonyos hígulások miatt már nem vagyok aktív fórumozó, néha a H-n feltűnök, de az már nem olyan mint itt volt! Külön szeretném kiemelni gezoli, DarthVödör, Zozor és nem, nem bírom kihagyni.....nem, nem tudom még itt van-e, mantec személyét! :D Sokszor eszembe jut még a netet böngészve. Köszi! A G Astrának köszönhetem, hogy megtudtam, milyen egy szuper autó, hibátlan, hűséges társ, ami sohasem hagy cserben, és szerethető a végtelenségig. Biztos nagy szerencsém is volt, hogy használtan ilyet fogtam ki, de a végeredmény ez lett. Ha kombi lett volna és 1.4-nél nagyobb motor benne, még sokáig nem gondolkodtam volna a cserében. 6 év alatt a következő meghibásodásaim voltak: Akkumulátor csere (ezt nem mondanám hibának), klíma tekercs és tömszelence, egr hiba leprogramozással megoldva, index relé. Néhány izzó kiégésem volt, a többi ráköltés csak a tervezett cserék és extrásítás volt. Viszont a G Astra miatt azt hittem, hogy egy Opel csak jó lehet, ezért kicsit az utód H-n, finoman szólva meglepődtem. Elérkezett az izgalmas autós lét, a minden napi hibakód vadászat, az anomália megfejtés, és a nagyságrenddel magasabb alkatrész árak szemlélése. Lassan megtanulom, milyen amikor a költségvetésbe be kell tervezni az autóra fordítadó tételeket, és számolni a váratlannal. Nesze neked luxus autó. :D Tehát további minden jót mindenkinek, jó egészséget! Segítsétek egymást önzetlenül mint eddig! Sok örömteli és baleset mentes autózást kívánok! Üdv.: Stofl
  7. 11 points
    Boldog Új Évet Kívánok minden márkabarátnak! Köszönöm az eddigi segítségeteket. :icon13: Az első Opeles évem is eltelt, remélem még sok szép kilométert fogunk együtt eltölteni. :)
  8. 11 points
    Boldog Új Évet Kívánok minden OPEL -es CARtársnak!!!
  9. 11 points
    Én is csatlakozom: Boldog Új Évet minden fórumtagnak!
  10. 11 points
    Boldog Új Évet kívánok minden fórumozónak és családjának! Köszi ezt az évet! Jövőre veletek ugyanitt!!
  11. 11 points
    Boldog Új Évet Kívánok minden fórum társnak és családjának!
  12. 11 points
    Boldog Újévet Kívánok Minden Fórumozónak és Családjának! Legyen egy balesetmentes, hiba(kód)mentes Újévünk! :)
  13. 11 points
  14. 11 points
    Minden Opel tulajdonosnak, és családjának
  15. 11 points
    BUÉK mindenkinek! Sok balesetmentes km-t, olcsó üzemanyagot. ;)
  16. 10 points
    Megérkezett pár rendelésem és szép napsütésben fel is került az autóra A végeredmény pedig:
  17. 10 points
    mantec felhasználó, többször vétett a többszörös regisztrációval szemben. Az elmúlt 2 évben több regisztrációt elkövetett, ez által tiltakozva a hozzászólás korlátozásra. Sajnos több privát üzenetben történő felszólításra, és fórumozási szokásainak változtatására tett ajánlatunkra, (klubtagság, olajjal kapcsolatos szakmai cikk, személyes egyeztetést stb) nem reagált konstruktívan, megfelelően. Így mint többszörösen figyelmeztetett felhasználó, a jogait felfüggesztettük! Az összes általa eddig regisztrált felhasználónevével össze lett vonva az elsődleges felhasználója "mantec". Mivel sokszor hasznos tagja volt kisközösségünknek, bíztunk, a normális logikus hozzáállásában. Többszöri figyelmeztetés után is ugyanott folyattatta, ahol abbahagyta. Részemről sajnálattal ugyan, de ettől nicktől megváltunk!
  18. 10 points
    Boldog új évet kívánok minden cartársnak és fórumozónak!
  19. 10 points
    Legyen mindenki boldog a következő évben is!
  20. 9 points
    Akku sarut célszerű lekötni. Leveszed a légszűrűház fotószelepre menő csövét. Utána ez a látvány fogad: http://kepfeltoltes.hu/161110/IMG_5296_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kombi fogóval összenyomod a vízcső bilincseit (a két felső cső az), majd lehúzod a csöveket a csonkról. Az alábbi képen jobban látszik (a felső): http://kepfeltoltes.hu/161110/IMG_7044_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Minimális víz szivárgás várható, állítsd be függőleges poziba a csöveket. Az alatta levő csövet (vákuum) csak lehúzod. A bal oldalon szintén van egy ilyen vákuum, ott passzentosabban illeszkedik a cső. Az elektronyik csatlakozás kicsit trükkös: http://kepfeltoltes.hu/161110/IMG_5293_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A szürke műanyagot kell hátrahúzva eltávolítani (ez egy biztosító elem - nálam előzőleg valaki már letört belőle egy darabot). Én egy kicsi csavarhúzót illesztek a következő helyre (tehát a szürke és a fekete közé): http://kepfeltoltes.hu/161110/IMG_5293_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A szürke eltávolítása után a fekete fület kell lenyomni kézzel, és lehúzható a csatlakozó. Ezután a 4 torx csavart kitekered, és leemelhető a fojtószelep. A tömítést cromaxban tudsz venni/hozatni ha az állapota miatt szükséges (vagy csak biztosra mész). Levétel után érdemes még lámpával bevilágítani a szívósor torokba, van-e ott bármilyen trutyi. Tisztítás: A fojtószelepet féktisztítóval kitörölgeted. Kézzel mozgatható a szelep, csak egy kis rugóerővel kell számolni. Függőleges irányba nyit ki, tehát (felülnézetben) az alsó élét kell az ujjaddal megnyomni, hogy kinyisson, persze vissza is csapódik, ha nem tartod ott. A jobb oldali vákuum cső csatlakozásánál van egy pici furat a ház oldalán, ami részben néha eltömődik, azt egy pici dróttal ki tudod tisztítani. Tisztítás után visszaépít, akku beköt. Programozni nem kell. 2x ráadod a gyújtást, ekkor van egy 10-11 másodperces zümmögés amíg az ECU billegteti a szelepet. Gázpedált ne nyomd be, mert (esetleg) elhangolja (bár itt Opelnál nem jellemző). Szóval 2x megcsinálod ezt a gyújtás rá, vár 10-11 másodperc (majd elhallgat). Utána beindít, alapjáraton kicsit járatod, de aztán már használhatod is.
  21. 9 points
    Sziasztok. Úgy látom, elég régen volt itt bemutatkozás, én meg ráadásul új vagyok, úgyhogy folytatom a sort. Kovács Ernő vagyok, Tatabányán élek, CNC forgácsolóként dolgozom. Három éve vettem az Atsra G-met, 1,4-es, klub felszereltségű. A formája és a mérete, valamint amiatt vettem ilyet, mert tudtam, hogy népszerű típus, így jó áron lehet mindent kapni hozzá. Kalandos vásárlás volt, de nem tartalak fel benneteket a részeltekkel, csak annyit, hogy előtte Hyundai Accentem volt, amit nagyon szerettem, de totálkárosra tört, amikor egy szembejövő autó utánfutójáról elém zuhant egy rosszul rögzített hűtőszekrény. Féltem, hogy az Opel nem váltja be a reményeimet, de nagyon kellemesen csalódtam. Megkímélt állapotban, kevés kilométerrel vettem, amire azóta is szinte csak a műszakira költöttem. Nem vagyok tuningellenesen, sőt, például saját kezűleg átfestettem a középkonzolt, és most fogok nappali fényt beépíteni, de az öncélú csicsázás nem az én ízlésvilágom. Szeretem magam megoldani, ha valami probléma felmerül (minden területen), de ha biztonsági kérdésről van szó, vagy komoly szaktudást esetleg műszert igénylő dologról, akkor szakemberhez fordulok, mert a mekkelekség többe kerülhet. Ennyit gondoltam fontosnak. Köszönöm, hogy befogadtatok és elolvastatok.
  22. 9 points
    Meg van a 2000. hozzászólásom!!! Ja ez nem számít csak a "Tetszik"!
  23. 9 points
    Ó, hát kérem szépen nem kell ilyen messzemenő következtetéseket levonni... Van olyan hogy van segítség és van olyan hogy nincs... Vagy tud valaki segíteni, vagy nem. Ez egy nagyon jó közösség, azonban nem kell mindenkinek csatlakoznia hozzá, nem kötelező. Van hogy hasznos, van hogy hasztalan az adott segítség, vagy még csak ötlet (segítség) sincsen (mert mondjuk ötletünk sincs a problémát illetően és hülyeséget nem kiabálunk bele a fórumba). Hidd el, nagyobb baj lenne ha szó nélkül ráhagynánk mindenkire-mindent (amit már tudunk az Opelekről de a kérdező nem), akkor születnének csak veszélyes dolgok sokak fejében. A probléma ott kezdődik, hogy a google miatt idetéved egy Opel-es márkatárs. majd irreális elvárásokkal fordul a tagokhoz a gondját illetően: körbeír egy jelenséget (ha éppen sikerül érthetően), leírja a hangot (már amennyire ez lehetséges), majd várja hogy valaki ennyiből megmondja, hogy az autójának melyik csavarja a baj (pláne úgy, hogy már több szerelő tanácstalan miközben ő láthatta, hallhatta, nézegethette mielőtt egy határozott passzt dobot volna be) és hogy azt honnan tudja beszerezni és hogy mennyibe kerül majd a legvégén a történet. Sőt, még egy komplett szerelési útmutatót is szeretne, mert majd ő megcsinálja szombaton két matiné közt, csak valaki írja már le részletesen hogy hogyan vegye le a hengerfejet. Persze mindösszesen annyi alapvető ismerettel tenné mindezt, hogy azt sem tudja miként kell felnyitni a motorháztetőt. Innen nehéz nekifutni. Mi itt nem szerviztechnikusok és/vagy autószerelő mesterek vagyunk (kivétel azért akad), amit tapasztaltunk, láttunk, olvastunk (és még be is vált), azt megosztjuk egymással. Távgyógyítani nem tudunk a fotelből ülve, de még csak egyértelmű hibameghatározást sem tudunk eszközölni, ha csak nem valami echte tipikus szériahibáról lenne szó. Sajnos van pár abból is, de van millió hiba amivel nem tudunk mit kezdeni a bejegyzést olvasgatva. Ellenben tudod mitől épül és fejlődik ez a fórum? Ha mégis visszatérsz majd és megosztod velünk hogy mi lett a megoldás. Akkor legközelebb a hasonló problémával küzdő márkatársnak tudunk majd segíteni...
  24. 9 points
    Szerencsés és sikeres Új Évet e közösségnek is! ^_^
  25. 8 points
    Legyél Te is Klubtagunk! Csatlakozz a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületéhez! Légy részese a klubéletnek és támogasd tagságoddal az opelforum.hu oldalt és éves találkozókat a Hungarian Blitz Weekendet! A klubkártya ára, 2003 óta változatlanul 5.000 Ft Kiknek ajánljuk? Minden olyan Opel-esnek! Akik szívesen lépnek be, mert fontosnak tartják a klubéletet. Akik támogatnák egy adószámmal rendelkező egyesület munkáját. Akik szeretnének minél színvonalasabb Opelos találkozón részt venni és nem mindegy számukra milyen minőségű az. Akik már rendelkeztek tagságival és MOTE klubtagok szeretnének lenni újra. Akik használják, értékelik kedvezményeinket. Kedvezmények: Fórum szolgáltatások teljes körű használata webnapló, képtár, témanyitás MOTE szaknévsor cégenként változó 5-60% Találkozókon kedvezményes belépőjegy 10-30%, vagy ingyenes Kedvezményes biztosítás youngtimer, veterán, hobbyautó Benefit Barcode kedvezmény hálózat 3-50% (átlagosan 11,4%) Kedvezményes ajándéktárgy és matrica 10-30% MOTE KLUBTAGOKNAK KIEMELT KEDVEZMÉNYEK, KÜLÖNBÖZŐ ALKATRÉSZEKRE! Csergő Opel Alkatrész Centrum és Szerviz kedvezmény 25-60% között gyári Opel Alkatrészek akár 60% kedvezménnyel gyári Opel alkatrészek minimum 28% kedvezménnyel utángyártott termékek több mint 30% kedvezménnyel minősített bontott alkatrészek 15% kedvezménnyel A jelentkezés menete: Regisztráld magad a www.opelforum.hu oldalon! A regisztráció folyamán töltsd ki megfelelően a személyes adataidat Nézelődj, olvas, írj a fórumon. Ha úgy érzed vegyél részt pár találkozón . Amennyiben szimpatikus a társaság, akkor csatlakozz hozzánk! Fizesd be a kártya díját, mely a belépéstől számítva 365 napig érvényes. A fizetés módja átutalás, vagy bármely Budapest Bank fiókban bankszámlára befizetés. Számlaszám: Budapest Bank: 10100826-02289900-01003004. Közleményben írd meg a fórum neved. A befizetést jelezd nekünk a opelklub[kukac]opelklub.hu email címre.
  26. 8 points
    Boldog Újévet Mindenkinek!
  27. 8 points
  28. 8 points
    Index.hu, Blog.hu, TComment, TC café.hu, Vezess.hu, Mobilaréna....a teljesség igénye nélkül. Az összes oldalon így válaszol, normális kérdésre, megkeresésre nem ( vagy nem tud? ) reagálni.. Gondoljátok pont itt kezdi el? Talált valahol egy adatbázist és nagyon boldog vele, végül is jobb mintha gyújtogatna, nem?
  29. 8 points
    Komolyan ekkora intellektuális megterhelés egy felnőtt, ivarérett állampolgárnak egy kulturált és legalább egy minimálisan hasznos hozzászólást írni?
  30. 8 points
    Boldog karácsonyt, utólag, valamint baleset és hibakódmentes, sikeres új évet mindenkinek (előre is)!
  31. 8 points
    Boldog, áldott karácsonyt kívánok mindenkinek!
  32. 8 points
    Boldog Új Évet Kívánok én is, minden Cartársnak és Családjának! :)
  33. 8 points
    Én is Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket kívánok, minden fórumtársnak és családjának! :)
  34. 7 points
    Örömmel jelentem, hogy megoldódott a rángatós Z16XEP-s G Astra problémája! Szeretném megosztani a fórummal a javítás történetét, mert sokaknak segíthet egy hasonló hiba kijavításában. Tekintve, hogy ezzel a fajta megoldással csak külföldi fórumokon találkoztam, jól jön, ha van egy leírása magyarul is. A Z16XEP Twinport motor bizonyos fordulaton történő rángatását / dadogását az EGR csatornák (EGR channels / EGR gallery) eltömődése / elzáródása okozta. A bejegyzéshez előtte/utána képeket is csatolok. A probléma a következőképpen zajlik: Check Engine lámpa kivillan és P0170 hibakód olvasható ki, esetleg kísérheti még P0300-01-02-stb. (Engine misfire detected) és különféle EGR-hibák Az autó sebességfokozattól függetlenül 2000-es fordulat alatt rángat / dadog (1800-1900 között a legjellemzőbb nálam, enyhe gázadásra) A motor hidegen reszponzívabb, aztán bemelegedve egyre gyengébb A motor hangja morgós-öblös lesz, ereje jelentősen gyengül A gázpedál-érzékelő holtjátékos lesz, lassul a válaszidő A fordulatszám csak lassan hajlandó felfelé kúszni A kocsi típusa: 2005-ös 1.6-os Opel Astra G (MK4) Z16XEP motorral A probléma felmerülése utáni próbálkozások: Gyertyacsere (NGK V-Line 1 elektródás) Üzemanyagszűrő csere Légszűrőcsere Fojtószelep tisztítás EGR-szelep tisztítás majd újra csere (Pierburg - gyári spec) Szeleptisztító adalék használata (Liqui-Moly Valve Cleaner Additive) Magas fordulaton kihajtás (öntisztulás reményében) A szervizes diagnosztikát követően kiderült, hogy az EGR-szelep hibás, nem nyit / nem zár / akad, illetve hogy a keverék szegény. Ezért az EGR-szelep cserélve lett házilag egy Pierburgra (nem olcsó kínaira). Mivel a probléma nem szűnt meg, szerviz azt mondta, hogy megoldás az EGR-vakolólap. Utánajárásra kiderül, hogy tévednek, a Z16XEP-t nem lehet vakolni, mert az ECU nem úgy dolgozik, hibát fog dobni és nem is oldja meg a problémát (Logika: egy esetleges elzáródás esetén is hiba van, amit a szelep lezárása nyilván nem old meg). Ezután a sejtés: valószínű, hogy az EGR-szelep hibátlansága ellenére nincs meg a kellő mennyiségű légtömeg a szívó oldalon, így az ECU – amúgy számolva az EGR-légtömeggel nyitott szelepnél – leszabályozza az adagolt üzemanyagot is keverékképzéskor, mert a MAP szenzortól más infót kap, ezért dobja a „P0170 – Üzemanyag-korrekciós limit elérve (Fuel trim malfunction)” hibát. Szerviz bevallása szerint a gyertyák cserekor fehérek voltak, ami szintén megerősíti a szegény keveréket. Ekkor döntöttem el, hogy nem bízom szervizre a továbbiakat, mert túl drága lenne és az EGR-vakolás pedig nem lehet opció, az tévedés (azt pedig végképp nem akartam, hogy százezres cserealkatrészekre beszéljenek rá csak azért, mert lerakódás van valahol). Így egy kis tervezgetést követően, valamint a szükséges dolgok beszerzése után hétvégén nekiestem és szétszedtem a szívóoldalt – a megfelelő szerszámok birtokában. A művelethez kellett: 5-25Nm nyomatékkulcs (Twinport szívósort a blokkhoz 20Nm, beömlő / szívócsonk és fojtószelepház, illetve ECU konzol 8Nm gyárilag) Dugókulcskészlet és torx készlet hajtószárral, valamint hosszabbító fejjel (ez néhol nagyon kell!) EGR-tisztító vagy karburátortisztító (féktisztítót ne, mert a Twinport lapátok műanyagból vannak!) Javasolt üzemanyagcső-csatlakozó fogó szerszám is (gyakorlatilag beszerezhetetlen ), de csavarhúzóval is megoldható egy kis játszadozást követően Lapos fejű csavarhúzó a gyorscsatlakozós kábelkötegek oldásához Kombinált fogó a vízcsövek bilincseihez Kicsi kézi drótkefe-készlet, fogkefe, vékony lapos fejű csavarhúzó az EGR-csatorna tisztításához Hűtőfolyadék (Rózsaszín -35C) az elfolyó mennyiség pótlására vagy teljes újratöltésre (szervizkönyv szerint le kell engedni, így ezt is cseréltem teljesen - elvileg gyári spec szerint 6 liter megy bele, de nekem kicsit több, mint 4 litert sikerült betölteni - ne feledjünk légteleníteni sapka nélkül, járatott és melegített motorral) OBD-II kódolvasó a hibakódok törléséhez (netről olcsón beszerezhető egy, telefonos appal működő, bluetooth-os) Nos a szervizkönyv szerint meg kell emelni a kocsit, mert a beömlő (intake manifold) alulról rögzítve van egy torx csavarral egy konzolhoz. DE! Bár kicsit kényelmetlen, nyugodtan felülről is elérhető, így szerencsére nem kell emelő / akna a szereléshez. A hűtőfolyadék is leengedhető emelés nélkül, radiátor bal szélén van a leengedő csap – bár utólag látható volt, hogy csak a fojtószelepházon átmenő vízcső miatt nem érdemes leengedni az összes folyadékot… Azért a teljes cserét sem bántam meg - látva a kifolyó barna, zavaros és büdös trutymót. A munka 5-6 órát vett igénybe, persze nagyon odafigyelve mindenre, akksit lecsatlakoztatva, maszkoló szalaggal jelezve a sok csatlakozót és csövet, papíron követve a csavarokat és helyüket. A szerelés menetéről itt található a hivatalos szervizkönyv (ne tévesszem meg, hogy H Astra, azt is szerelték a Z16XEP motorral): Z16XEP - Replace Intake Manifold & Flange A leszerelést követően azonnal látszott a probléma forrása: a portokba vezető EGR csatornák teljesen el voltak záródva, a szétágazás előtti rész pedig jelentősen leszűkült már a lerakódásoktól. A motorblokk oldalán a tömítésben kihagyott részen újabb adag lerakódás volt, ami gyakorlatilag kőkemény volt, csakis kaparással eltávolítható. A csatornába ragadt lerakódások és a blokk oldalán maradt ragacs egyértelműen mutatta, hogy a vékonyka EGR beömlők a végletekig el voltak záródva, semmi nyílás nem maradt, ahol a gáz átmehetett volna. Körülbelül 1 órán át tartó folyamatos oldás-kaparás-drótkefélés után szép, tiszta EGR csatornák maradtak, meg egy kupac olajos-szenes por és törmelék. Előtte - jól láthatóak az elzáródott EGR-csatornák Aki igényesebb, az akár szétszerelheti teljesen a szívósort, a szelepek felé vezető portok és a Twinport lapátok is elég olajosak tudnak lenni a kartertől - lehet, hogy majd én is megteszem legközelebb. Érdemes ellenőrizni a Twinport lapátokat mozgató műanyag rudat, hogy nem koptatta-e ki még a forgó pöcköket, esetleg érdemes rá tenni valami műanyagbarát kenést, pl. szilikonzsírt – sokan panaszkodnak, hogy idővel elkezd kattogni. A későbbi újabb lerakódások elkerülése végett kapott a csatorna egy kis polírozást is (elég érdes gyárilag a felülete), amit csiszolóvásznas-szivaccsal tettem meg (220-as és 300-as). A szívósor és a blokk közötti tömítést cseréltem, mert számítottam rá, hogy azon is lesz bőven lerakódás – amúgy meg olcsó nagyon. A többi tömítés jó állapotban volt, nem is vettem belőle másikat szerencsére. Utána - Polírozott, teljesen tiszta EGR-csatornákkal Azt tudni kell – külföldi fórumok tapasztalatai alapján – hogy a Z16XEP-nél az EGR rendszer hibája és amúgy az EGR-csatornák elzáródása is típushibának számít, nagyon gyakori eset. Általános tapasztalatok szerint körülbelül 60-80ezer mérföldenként érdemes kitakarítani. Nem véletlen, hogy az újabb Astrákban a motor szívó oldalán már nincs ilyen EGR megoldás, a szívócső is műanyagból van. Összeszerelés után a kocsi pöccre indult, ami megnyugtató volt. Alapjáraton ment, amíg légtelenítette a hűtőfolyadékot, közben töröltem a hibakódokat és mehettünk próbakörre. A lovacskák visszatértek, szépen húzott a kocsi, nem morgott, nagyon finoman járt végig, a gázpedál pedig reszponzív lett, ahogy kell. Szóval végső soron megérte azt a kis barkácsdélutánt! Remélem, ez a leírás másokat is bátorítani fog arra, hogy megpróbálják megoldani ezt a problémát saját kezükkel - hiszen megint csak egy olyan dologról van szó, amit nem muszáj feltétlenül szervizre bízni, hanem házilag egy kis tisztítással megoldható. Sok sikert kívánok hozzá!
  35. 7 points
    Sziasztok Srácok! Rég jártam erre, gondoltam benézek. Az Opelt eladtam időközben egy barátomnak, mert jó ajánlatot kaptam rá, bár még mindig fáj egy kicsit érte a szívem. Nagyon jó autó, négy év alatt a kötelezőkön kívül, egy darab külső hőmérséklet jeladót és egy pár kutyacsontot cseréltem. Az utódja egy 2007-es MK4-es Ford Mondeo lett, 2.0 benzin, mivel nem megyek annyit, hogy bemerjem vállalni a diesel technikát. Köszönöm Nektek az elmúlt évek alatt kapott segítséget és minden mást, jó kis közösség ez! Jó egészséget kívánok Nektek, meg széles utat, olcsó benzint! :D Azért néha még benézek ide okulni egy kicsit! :D Üdv! Laci
  36. 7 points
    boldog uj évet minden márka és autostársnak.
  37. 7 points
  38. 7 points
    Békés, Boldog Karácsonyt!
  39. 7 points
    Boldog karácsonyt mindenkinek! Az én autóm holnap friss olajat kap karácsonyra
  40. 7 points
    Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden fórumtagnak, márkatársnak,és családjának! Probléma-,és balesetmentes új évet kívánok mindenkinek!
  41. 7 points
    Boldog, békés karácsonyt minden márkatársnak és családjának! Vigyázzunk egymásra!
  42. 7 points
    Ezért segítség egy fórum, egy közösség. A tanács, tapasztalatmegosztás ingyen van, a tudat, hogy segíthetsz másoknak is megfizethetetlen.
  43. 7 points
    Most már én is azt mondom, hogy nem 100-as!
  44. 7 points
    Egy kicsit csinosítgattam a kocsit http://www.kepfeltoltes.hu/view/161002/020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/161002/021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/161002/033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  45. 7 points
    Boldog Új Évet Mindenkinek!!! Legyen betegség, baleset és hiba(kód) mentes az Új év...
  46. 7 points
    Kellemes Karácsonyt és boldogabb új évet kívánok minden fórumtársnak és családjának.
  47. 7 points
    Nos, én nem ismerek magamra az írásodból (tehát nem ingem), de mégsem osztom a véleményed (nem kötekedés képen). Hogy miért? Mert nem tudom hogy Te az ország mely területén élsz és hogy ott milyenek a jövedelemszintek. Azonban leszögezhetjük, hogy közel sem az az átlagos tulajdonos, aki 3-4 évente új autógumit vesz minden szettben, mindenből a magasabb kategóriás alkatrészt meg tudja vásárolni (az egy dolog hogy igénye lenne-e rá egyáltalán, a többségnek az autózás csak egy szükséges eleme az életének, nem az autó körül forog az életük, és lássuk be inkább ez kellene hogy a norma legyen). A cég ahol dolgozom, a dolgozói összetétel nagy része ingázással oldja meg a munkába járást (vannak sokan akik akár 100km-t ingáznak naponta; sok településükről nem jön céges buszjárat), ilyenkor összefognak (ha vannak annyian adott terület vonzásában) és 3-an 4-en dobják össze a költségeket (ha ketten vagy egyedül, ebbe ne menjünk bele). A nettó 90 ezres fizetésből az otthonteremtő hitel, rezsi, gyereknevelés és életben-maradás mellett egy Riken új garnitúra is elérhetetlen vágy, a szervizelést a minimumból kell megoldani, de mindez nem az ő hibájuk (nem hiszem hogy már nézegettek Osram és egyéb 4-5-6 ezer forintos izzókat). Minden forintnak megvan a helye az életükben, az autózás valahol a sor végefelé kullog. Ha a társadalmunk/társadalmak azon az elven működne, hogy "meg kell venni a jobb minőséget mindenből mert alig drágább visszaosztva", akkor ezt a fórumot Mercedes fórumnak hívnák és nem Astra G fórumnak, elvégre kis lépcsőnként hamar eljutunk oda, hogy ha 10 évre tervezünk, akkor az havi lebontásra már nem is akkora differencia megvenni egy x éves C Mercedes-t egy Astra-hoz képest (persze most azért sarkosan fogalmaztam). De tovább megyek, hiszen Te azt firtatod, hogy ezzel Neked okoznak kárt. Te mivel fűtesz? Mert ha nem a legkorszerűbb (hiszen egy rendszer legalább 30 évre tervezett, tehát ha visszaosztod havi költségen nem jelentős a differencia a modern és a belépő szint közt), akkor Te a szomszédodnak okozol kárt, hiszen a környezetét (és egészségét) terheled jobban mint ami elérhető lenne. Minden elektromos berendezésed A++-os? Mert ha nem, akkor az egész társadalmat károsítod, hiszen jobban terheled a környezetet mint elérhető lenne a modernebb készülékkel (visszaosszuk hogy mennyi a különbség egy B-s hűtő és egy A++ közt mondjuk 15 évre nézve?). Sőt, mindent megteszel az egészséges életmódért? Megveszed a legminőségibb élelmiszert magadnak és a családodnak? Sőt, költesz a legmodernebb étrend-kiegészítőkre és eljársz sportolni, költesz erre vagyonokat? Mert ha nem, akkor a társadalomnak okozol kárt, hiszen ha hamar megbetegszel, akkor keresőképtelen leszel, és az állam gyógyíttat és fizetik amit kell (az én/a mi pénzünkből), ergo kárt okoztál. Tudom hogy baromi szélsőségesen közelítettem meg a témát, de véleményem szerint a Te álláspontod is elég távol áll a valóságtól/hétköznapoktól. Sőt, ha a már említett bérből élőnek jó irányba indul el az élete és 110 vagy több lesz a havi bére, akkor is tökéletesen megértem, ha továbbra sem az autójára költi a minimum/szükséges felett, hanem inkább minőségibb ételre/ruhára/nyaralásra tehát a családjára, az életminőségük javítására. Ha ez megvalósult már, jöhet az autózásra való -extra- költés.
  48. 7 points
    Tisztelt Adminisztrátorok, Moderátorok, Webmester! Szigorúan tiltott 1. Ne Spammelj – ne hirdess oldalakat a fórumokban 2. Ne Flamelj – ne írj rágalmazó, sértegető, durva, utálatos, rasszista, szexuális, bosszantó vagy obszcén szavakat tartalmazó üzeneteket 3. Ne Crosspostingolj – a témád mindig csak egy (1) fórumba illeszkedjen. Ne nyisd meg a témád több hasonló fórumban. 4. Semmi Illegális – ne írj linkeket ahol illegális szoftverek találhatók. 5. A fentiek megszegése az üzeneted eltávolítását, az azonosítód és IP címed azonnali bannolását vonja maga után korlátlan időre. 6. Tilos engedély nélkül autós és számítástechnikai termékeket, szolgáltatást nagy mennyiségben -kereskedelmi céllal -reklámozni! lefordítva, csak magánszemély, és csak kis mennyiségben hirdethet a fórumban. 7. "Többszörös regisztráció" vagy " Több felhasználói fiók használata". Talán elkerülte a figyelmüket, de van akinek több accountja van. Egyszerű IP vizsgálattal is ki lehet deríteni. Azonos IP, azonos karakterekből álló nick név. Pl.: mantec, cetnam, tecman, mentac és végül cantem. Ha figyelemmel kíséri valaki, a "stílusából" is kiderül az azonosság. Köszönöm a figyelmet.
  49. 7 points
    Kellemes húsvétot mindenkinek!
  50. 7 points
    Kellemes hibakódmentes Karácsonyt és problémamentes Uj Évet kívánok mindenkinek!


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.