Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation on 2018-05-08 in all areas

  1. 1 point
    Igazad volt gezoli! Z-s motorkódnál ha van ABS ha nincs a sebesség jeladó a bal oldali kerékcsapágyra van integrálva. Hiba a következő volt....40km/h-ig(felette tökéletesen) nem mért a sebességmutató és kuplungra leesett a fordulatszám és megállt a kocsi,de pöccre indult is. Elsődleges hibakód P0500 és ez hozta magával a P0105-t. Cserélve lett a kerékcsapágy (Febi14615) azóta hiba mentesen megy, nem áll le kuplungozásra. Ha esetleg valakit érdekel ugyanitt az X motorkódúba való sebességjeladó várja gazdáját Pontos cikkszám: FAE 79308
  2. 1 point
  3. 1 point
    Nekem Delphi van és le tudtam szedni. Kesztyűtartót kiszeded és hozzáférsz. Jól fel kell nyúlni.
  4. 1 point
    Bár az enyém hátul is tárcsafékes, egyszer sikerült korrodált kézifék bowden miatt sikáló jobb hátsó fékkel elmennem Bp-től Debrecenig. Borzalmasan büdös lett, a tárcsa elszíneződött. Azóta ugyanez a fék 3 (szabályos) műszakin járt, a bowden lett csak cserélve. Szép is lenne ha egy nagyobb hőterheléstől rögtön használhatatlanná válna a fék.
  5. 1 point
    110-115Nm a gyári, a 118 bőven jó. Hátsó dobnál csiszolóvászon és sűrített levegő tökéletes. Nem kéne ott lennie semmi olyannak amihez kéne extra cucc. Nekünk is ment már tökig húzva a hátsó 2km-t. Dobot újra kellett festeni, meg a fékfolyadék elég gatya lett jobb hátul, de ennyi. 2 kattanást állítottam rá legutóbb is, mikor nyári kerekek lettek felrakva, pedig ez is még gyári totál, lassan 180k km körül.


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.