Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/06/2019 in all areas

  1. 2 points
    Lehetőségeid végtelenek. Ha nem lesz gombnyomás és bármi egyéb, akkor szépen beteszed a kardánalagúthoz, szivargyújtó mögé egy egyszerű saru osztóval, millió helyre tudod fogatni és kötegelni. Emiatt nem raknék piggy-t biztitáblára.
  2. 1 point
    A szerelőnek igaza van a lánckereket illetöen,mivel hőkezelt a szilárdság és a kopásállóság miatt a fogas rész. Amúgy az én skf szettem is ilyen kondícióban volt anno mikor vettem. A csavar nekem benne volt a szettben úgy emlékszem. Valószinü a kerekeket máshol gyártották és az átcsomagoláskor került bele a dobozba már valahol európában...
  3. 1 point
    A feszültség stabilizátoré nem, mert az csak a műszereknek adja a 10Voltot ( vízhőfok és tanszintjelző +fordulatszám mérő)a háttér világítás izzói sima akkufeszről mennek. A világítás kapcsoló alsó részében van egy tekerő, arra gondolta, ha valaki véletlenül takarítás vagy pakolás során letekeri 0-ra akkor sem világítanak a műszeregység és a középső kijelző izzói.
  4. 1 point
    A csipogónál megnézheted a vezetőoldali ajtóélénél az A oszlopon az ajtókapcsolót, mert az kapcsolja és lehet bezöldült a kontakt, lehet véletlen is hogy egyszerre szűnt meg a kettő más hibából. A háttérvilágításnál beleszól a világítás kapcsoló alatti potméter is. Ha szeretsz/tudsz kapcsolási rajzot bogarászni, akkor a csipogó itt van: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0600.jpg jobbra-fent H19. Az óracsoport világítása pedig itt: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg középen egymás feletti 4 izzó H11.
  5. 1 point
    Sziasztok! G-s Astrába tervezek beszerelni egy otthonautomatizálási modult (ha valaki beindítja az autót mielőtt elmenne itthonról, vagy hazaér az autóval, akkor automatikusan kinyitja a garázskaput, távozáskor zárja). A modulnak gyakorlatilag 5 és 18 volt között bármilyen egyenfeszültség megfelelő, mérete körülbelül gyufásdoboznyi. A lényeg az, hogy a feszültség megszűnjön a gyújtás elvételekor, tehát például a szivargyújtó egy az egyben megfelelő lenne csatlakoztatási helynek, viszont mégis inkább diszkrétebben, kevésbé láthatóan szeretném elhelyezni. Olyan kérdésem van, hogy honnan lehetne feszültséget "levenni" a modul számára, és azt elhelyezni úgy, hogy minél kevesebb szereléssel és bontással járjon a művelet? Ideálisnak tűnik a vezető bal térdénél lévő kis tartó, ahol a biztosítéktábla is van. Mit gondoltok róla? üdv: Donát
  6. 1 point
    Véletlenül sem szeretnék beleokoskodni, de mindenki autójában használt gyári alakrészek vannak ( hacsak nem most vette őket ) , és abban a pillanatban amikor bármilyen okból bontóba kerül az autó, egyből bontott alkatrészek lesznek. Ezek pont annyira megbízhatóak, mint még amikor működik velük az autó. ( vagy pont annyira nem) Amig használom az autót nyilván megbízom benne és az alkatrészeibe, ha fogom magam szétbontom akkor már nem bízom benne, mert már bontott? Már ugye szerintem. Ha szerencsém van még fiatalabb kocsiból szedem ki mint az enyém .


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.