Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/2019 in all areas

  1. 1 point
    Igen vezérléscserekor ajánlott cserélni.Én is most cseréltem vezérlést és azt is kicseréltem de a tengelyt is ami a szijtárcsában van amire megy a szimering felesztergáltattam.A régi szimering bemaródást csinált 0.3 mm jött le belőle most szép egyenletes szépen megfogja az olajat az új szimering./z14 xep/
  2. 1 point
    Írj nekem a opelklub[kukac]opelklub.hu címre. Köszi
  3. 1 point
    Ahogy írtad, a vízhőmérséklet szenzoron gyújtásra megjelenik a +12V! Ami azt jelenti, hogy valami átvezet. Lambda szonda (4 szálas) 2 vezeték (1, 2) a fűtés, ami pár Ohm, 2 szál (3,4) a szenzor. Az ECU-n belül nem tudom hogy van kapcsolva. Gondolom a fűtés szál leolvasztotta a test fóliát, vagy FET-et ami azt kapcsolta. Csoda, hogy más nem ment el. Először mérd ki, melyik egység vezet át! (valószínűleg a lambda szonda) Denso gyártmányú szonda. Kék: jelvezeték, fehér: jel test, 2 fekete: fűtés. Bosch gyártmányú szonda. Fekete: jelvezeték, szürke: jel test, 2 fehér: fűtés. Nem felmelegedett szonda, vagy vezetékszakadás esetén az ECU hardveresen egy alapértékkel (általában 0,45V körül) helyettesíti be a kiesett jelet. Ilyenkor a motor open loop üzemmódban működik. Lambda szonda nélkül mérj szakadást a test és a barna szál között. Ha szakadás van az gond, ha megvan a test akkor rendben, csak valamelyik lambda van elkötve...


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.