Ahogy írtad, a vízhőmérséklet szenzoron gyújtásra megjelenik a +12V! Ami azt jelenti, hogy valami átvezet. Lambda szonda (4 szálas) 2 vezeték (1, 2) a fűtés, ami pár Ohm, 2 szál (3,4) a szenzor. Az ECU-n belül nem tudom hogy van kapcsolva. Gondolom a fűtés szál leolvasztotta a test fóliát, vagy FET-et ami azt kapcsolta. Csoda, hogy más nem ment el.
Először mérd ki, melyik egység vezet át! (valószínűleg a lambda szonda)
Denso gyártmányú szonda. Kék: jelvezeték, fehér: jel test, 2 fekete: fűtés.
Bosch gyártmányú szonda. Fekete: jelvezeték, szürke: jel test, 2 fehér: fűtés.
Nem felmelegedett szonda, vagy vezetékszakadás esetén az ECU hardveresen egy alapértékkel (általában 0,45V körül) helyettesíti be a kiesett jelet. Ilyenkor a motor open loop üzemmódban működik.
Lambda szonda nélkül mérj szakadást a test és a barna szál között.
Ha szakadás van az gond, ha megvan a test akkor rendben, csak valamelyik lambda van elkötve...