Jump to content
OPEL FÓRUM

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/2020 in all areas

  1. Én inkább hátul nézném meg először a csomagtér borítás alatt oldalt, ott elvileg egymás mellett futnak a vezetékek, esetleg egy csatiban vannak. Nekem egyszer beázás miatt indexelt a tolatólámpa is . A tetősín talptömítésénél ázott be és rácsorgott a csatira.
    1 point
  2. A leírást készítette: FDaniel91 Az egész művelet úgy kezdődik, mint egy egyszerű kerékcsere: kiékelés, kézifék behúzás, csavarlazítás, emelés, kerék le! Ha ez megvan, alá kell bakolni az autót, majd a kéziféket kiengedni. Fontos, hogy az autó súlya semmiképpen ne a gyári emelőn legyen a teljes szerelés időtartama alatt, mert azt nem ilyen munkákra méretezték, amikor az ember rángat, kalapál stb. és az autó minden irányba be tud ettől lengeni. A fék megbontásának első lépése a kézifék bowden leakasztása a nyeregről. Ennek legegyszerűbb módja az, hogy az általa mozgatott kart
    1 point


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.