Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-12-17 in Hozzászólások

  1. 3 points
  2. 2 points
    Mutatok róla képet, úgy egyszerűbb: Mielőtt hülyeségeket írogatsz igazán utána nézhetnél a dolgok helyességének. Vagy ha nem vagy valamiben biztos inkább maradj csendben, s ne vezess félre senkit a téves információiddal, de szerintem ezt már korábban megírták neked párszor...
  3. 2 points
    Békés boldog ünnepeket kívánok!
  4. 2 points
    Minden kedves fórumtársamnak nagyon nagyon Boldog Ünnepeket, kilóméterekben gazdag, csak szeretetből szerelős, balesetmentes Új Évet Kívánok!!! http://
  5. 2 points
    Azt mondták, plusz 10 lóerő...
  6. 2 points
    A főoldalon kattintasz a "Fórumokra" ott kiválasztod az autó típust, F astra G astra, Meraiva..stb., erre is kattintasz, ha van az adott topicban Gyakori kérdések, akkor megnézed, hogy ott nincs-e a válasz a kérdésedre. Ha nincs akkor az adott topicban a kérdésed jellegének megfelelő helyre ( elektromos, motor, karosszéria...stb) felteszed a kérdésed, és vársz amig olyan emberke kerül elő aki tud is rá válaszolni. Ne feledd hogy mint "mezei" fórumozó 5 db hozzászólás/ 24 órás limited van.
  7. 1 point
    Én össze szoktam jelölni a füleket a karosszériával szétszedés előtt, de azért ez sem olyan precíz mint a műszeres beállítás, illetve a beálló végében található OSB-lapon tudom ellenőrizni hogy ugyanoda vetít-e a lámpa mint kiszedés előtt. Amúgy nem tudom a H7-esek milyenek ( az van ha jól tudom)de a H4-nél még a márkásnál is megfárad a szál, és akkor már nincs ott a fókuszpontban ahol lenni kellene. Ezt is érdemes néha ellenőrizni.
  8. 1 point
    Sajnos nem értem miért írsz ilyen baromságot igen le kellszedni a lökhárítót 4 csavar +5patent a lámpát pedig 3db csavartartja a másik meg miért kellene újra állíttatni a fényszórót.A kérek csavart soha nem zsírozzuk csak a kúpot.Szerintem ha nem vagy tisztában a szerkezeti dolgokkal nem kellenne litániát írni, sőt az izzók -ról gondolom mindenki tisztában van milyen izzó kel a kocsijába.
  9. 1 point
    Gondolom ugyanaz az X16XEL, ott bizony előfordulhat jelentős olajfogyasztás. Nem egy erőgép, de A-ból B--be jó, ha jó. Nagy vehemenciára persze nem kell számítani.
  10. 1 point
    Jól néz ki, de tudtommal már le lehet kérdezni az autó előéletét óraállás, ésatöbbi, azt azért szerintem nem ártana megejteni.
  11. 1 point
    Nem biztos hogy lyukas. Lehet csak a szellőzők vannak eltömődve. Az egyik szellőzőt ki tudod szedni a lámpa kiszerelése nélkül is, a másikhoz ki kell szedni a lámpát. Nekem anno a pók szőtte bele magát, így nem szellőzött a lámpa, nem tudott kiszáradni. Nem nagy munka kiszerelni a lámpákat, és a lökhárítót levenni sem. Még a sárba se nagyon kell belefeküdnöd, max letérdelni a kocsi elé. Aláírásomban találsz egy segítséget a szerelés menetéről.
  12. 1 point
    Köszi Zotya975! Ez volt a kérdés.
  13. 1 point
    Ugyanarra kell tekerni mindegyiket. De falhoz kell állni az autóval, és akkor egyből meglátod hogy mozdul-e és merre.
  14. 1 point
    "Most annyit csináltam, hogy vettem vízcsaphoz való tömítőgyűrűt, aminek széles a kiképzése, azt fogom egyesével a talpas anya alá berakni holnap." - Itt egy dolgot ajánlok figyelembe venni. A tömítőgyűrűk nagyon passzosan menjenek fel a menetes szakaszra, mert a csavar is be tudja vezetni a vizet, ha a menetes résznél nem zár a tömítőgyűrű. (ha esetleg ezt nem vetted figyelembe, ha igen, akkor nem szóltam ) A csavarok pedig simán elérhetőek, ha a tetőkárpitot a sarkoknál óvatosan lehajtod. Persze lehet, hogy ezt is megtapasztaltad már Csatlakozva az ünnepi jókívánsághoz én is Békés Ünnepeket kívánok az Opelt szeretőknek!
  15. 1 point
    Én már szedtem szét, mert a gyárit leejtettem és eltört a háza, körbetekertem szigetelő szalaggal úgy volt pár évig. Aztán egyszer előttem a boltban vett valaki 1500-ért gondoltam ennyiért nem nézegetem a töröttet a motortérben vettem én is egyet. Nem sokáig működött,egyszer csak nem ment. Szétszedtem és van ott egy O gyűrű ami megakadályozza hogy a folyadék feljusson a pici villanymotorba ami tekeri a szivattyút, ne ez behalt és beázott az egész a rozsdától megállt. Így visszaraktam a ragasztott gyárit. Ennyire lehet roncsolás mentesen szétszedni. Namost észrevettem egy érdekességet. A fekete cső felől bele lehet fújni és megpörgeti a szivattyú kerekét, a fehér oldalról nem. Lehetséges hogy a fehér csőnek kell a hátsó ablak felé mennie, és onnan van benne visszacsapó? A csatijában felcserélhető a két pin, így bármelyik csőhöz lehet bármelyik ( első-hátsó) ablakfúvókát társítani. Holnap megnézem az enyém hogyan van. Már úgyis mindegy neki szétszedtem teljesen: Tényleg van benne egy szelep.
  16. 1 point
    "A kisebbik kutyám felugrik-mászik mindenhova." - az már biztos, hogy igéző tekintete van
  17. 1 point
    Hirtelen felindulásból szereltem be, ha mind a 3 színt bekapcsolom majdnem fehér. A kisebbik kutyám felugrik-mászik mindenhova.
  18. 1 point
    Végül működőképessé varázsoltam. De nekem feltünően hosszú idő míg elkezdi a hátsó ablakra nyomni a folyadékot. Ez így tuti nem normális, vagy 4-5 x töröl a lapát, míg megjelenik a folyadék. Valami kell hogy legyen pluszban. Valami mapei vagy nem tudom milyen cuccot vettem még a kerékdobok felrakásához, hogy tuti tömítsen, és profi anyag legyen, azzal csináltam. Köszönöm, sokat segítettél. Féltem hogy nagyon szétbarmolom. Végül a gáz ott volt, hogy a csomiajtóba volt még toldva a cső, szigszallagos-szűkítős megoldással, ott volt a dugulás. Kicseréltem a tegnap vásárolt akvárium levegőztető csőre, levittem a toldást a hátsó osztlopig, így ha gáz van, ott csak a műanyag burkolat leszedésével, tudom orvosolni. Gyakorlatilag készen vagyok, még egy alapos takarítás kell. A ledszalagos megoldás, és a pluszban középre beépített lámpa, nagyon jó fényt ad. Igaz ma hajnal 3-ig forrasztgattam, plusz megtámasztottam ragasztópisztolyos megoldással, de megérte. Annyi volt, hogy a csomitér világítás is ugye alapból kisebb. Én most az elsővel azonosakat vettem, és azokat ledeztem. Hátul közel van a kereszttartó lemez, amin a gyári lámpának kialakított ovál lyuk van, ami kisebb is. Kellett kicsit faragnom a lámpát, és még kell biztosra fixálnom, de a csomitér, és az utastér, cserébe fényárban úszik. A kárpitozás magamhoz mérten nem lett egy vizsgamunka, de mentségemre szóljon, hogy kombi, nagy felület, és egyedül voltam. Egyébként szép lett, az utastér részén mindenképp. Csomitérben csak azért van hiba, mert a folyamatos víztől amit kapott a terő, átázott, és az a hihetetlenül vékony műgyantás-üvegszövetes réteg elvállt az alatta lévő kemény szivacsos rétegtől, amit műgyantával, üveg paplannal korrigáltam, és annak nem lett tökéletes a felülete. Lehetett volna még szépíteni, + 1 doboz műgyantával, majd szépen megcsiszolni, de az megint egy valag pénz.
  19. 1 point
    Igen, kiszárad. Magasnyomású teljesen felesleges, azzal csak bevered mélyebbre a koszt, mikor te kiszedni akarod. Vizes takarítógéppel nekem a beltéri szőnyeg és a csomi az 4-5 óra volt és 4 menet. Plusz ipari mosószer. Utána nyilván amíg erőd bírja le is kell szívni a vizet róla. Utána 2 nap a 40 fokos kánikulában elég is. A gond pont azzal van, hogy azt hiszed száraz. Sajnos nem. Belül nyirkos, mint a habos rész is. Ami utána penészedni fog. Baromi durván. Hacsak nem valami különleges alkalom van, ezeket mindet nyárra halaszd el a legdurvább melegre és kell takkergép is. Odabent télen amiért megint nem szárítanék: pára. Atom penészes lesz minden sarok és párás a szűzmariska is.
  20. 1 point
    Alapból pár tizedet kell csak belefújni az enyémbe ahhoz elég, ( a bal első ereszt csak többnyire fél évente 1.8-ra lemegy) nem gondoltam rá hogy félig lapos kerekeket kell majd vele pumpálnom. Vettem szivargyujtós minikompresszort, de szerintem hamarabb megy tönkre minthogy felfújná a kereket.
  21. 1 point
    Nektek legalább jut valami fedett hely. Én mindent a szabadban csinálok.
  22. 1 point
    Srácok látom most jól jönne Mantec hivatalos válasza, tudtam hogy eljön az az idő mikor hiányolni fogjátok a tudását
  23. 1 point
    Biztos. A fórumon pl Geopake társunknak is classic II jelzésű a z16xe astrája.
  24. 1 point
    15" méretü acéfelnit ha veszel 195/65 R15 gumit tudsz rátenni ami váltoméret. Hankook-ot már kapsz 13 ezer körüi/db,ami jó középkategoria. Acélfelnit használtan is vehetsz,5-6 ezer/db. Így az alufelnit is megkiméled. 205/55R16 csak a gumi lenne annyi mint a fennt emlitett szett...
  25. 1 point
    Boldog Újévet Mindenkinek!


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.