Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-06-15 in Hozzászólások

  1. 3 points
    Sziasztok! Gondoltam megírom, hogy megjavult a kicsike... Hátha másnak is segítek ezzel. Szerencsére volt alkalmam kipróbálni egy másik gyújtás trafót, mert én erre gyanakodtam. Pár km megtétele alatt sem jelentkezett a fenti hiba, így hát vettem egy trafótm valamint új gyertyákat. Azóta is (5. napja) rángatás nélkül autózom.
  2. 2 points
    Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és a poénokat főleg. A művelet sikerrel járt. A megoldás a pöttyintés hegesztővel volt, 8-as menetes szár végén szorítófogó. Egy darab fémet kifúrtam és 1,5kg-os kalapáccsal első ütésre kint is volt. Be is került az új tengely. Kis küszködéssel bekattant. Először visszavettem és megszámoltam a fogszámokat, megmértem a tengelyt, de azonosak kívül és belül is. Egy határozott mozdulattal be is kattant. 20 perc alatt összeraktam egyébként a futóművet féltengelyestül. Csavarok lehúzva nyomatékra, fékcső rögzítés stb. És íme a technika:
  3. 2 points
    Még egyszer, bárki bármit is ír, vagy bármire hivatkozik: BEHR 1 izzó, középső tekerőgomb kivehető, alatt lehet cserélni az izzót. Nem kell kibontani. Delphi 2 izzó, nem vehető le a tekerőgomb, csak középkonzol lebontása után lehet a 2 izzót hátulról cserélni!
  4. 2 points
    Tehát: - Felső kormányburkolat le (2 db csavar rögzíti - a kormány 90 fokos elfordításával válnak láthatóvá) - Alsó kormányburkolat le ( 3 db csavar fogja) - célszerű levenni a kormány pozíció állító kar műanyag fogóját hogy lejöjjön a burkolat - Ablaktörlő bajuszkapcsoló ki - két patent benyomásával után ki is jön - csati maradhat rajta Aztán ez a videó - valamilyen célszerszámmal be kell nyomni a zárhenger rögzítőt, a kulcsot megfelelő pozícióba forgatni (finoman) és kint is van Fontos!! Van belül egy retesz - videón mutatja - amit a gyújtáskapcsoló behelyezés előtt fel kell pattintani - enélkül nem ugrik vissza. Aztán kezdhetsz neki a szétszedésnek. Miután levetted a külső hengert - egy rúgós stiftet kell benyomni és túlforgatni a hengert a megfelelő pozícióba - elkezdheted kiszedni a lamellákat, amik a kulcs kihúzásával emelkednek ki, így vehetőek majd ki. Minden lamella alatt van egy kis rúgó, azok is kiszedhetőek. Nagyon fontos! A kulcsot nagyon lassan húzd ki, mert ha hirtelen teszed a lamellák kiugrálnak a rúgókkal együtt. Ebből következik, hogy minden lamellának pontosan oda kell visszakerülnie ahonnan kivetted mert ha nem, a kulcson lévő bemarások nem a megfelelő alakú lamellát fogják süllyeszteni. (tipp - nyugodt helyen csináld ezt a műveletet ahol nem zavarnak - keresztfiam támadt neki az asztalnak ahol dolgoztam, az egyik rúgót 20 percig kerestem a földön )
  5. 1 point
    Igen. Az enyém is ugyanilyen, leszámítva hogy a fordulatszámmérő 7000-ig, a sebességmérő meg 240-ig van skálázva (utóbbi azért mert coupé) Op-Com pl? Tökéletesen alkalmas erre (is)
  6. 1 point
    Eredeti arduino vagy klón? Klónból érdemes eleve kettőt-hármat rendelni, számolva egyfajta hibaaránnyal. Szerintem nem fogod bánni a Veramon-t.
  7. 1 point
    Ezt cáfolnám. Teljesen gyári kinézete van (legalább is az enyémnek). De azért vedd meg az órát. Kérdésem: hogyan fogod beállítani az aktuális kilométeróra állást?
  8. 1 point
    Ez nem jó? http://www.vatera.hu/opel-astra-g-zafira-a-krom-muszerfal-karika-2582637563.html vagy ez http://www.bcf.hu/opel_astra_g_zafira_a_krom_muszerfal_karika
  9. 1 point
    https://www.google.hu/search?q=astra+g+króm+karika&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjboYD6-vPbAhVhKpoKHVmHANUQ_AUICigB&biw=1440&bih=767 kb 4-5000 a króm karika. Van különbség azért diesel. Ha neked mindegy a km állás, vagy azt át tudod írni? Akkor most használni akarod, vagy csak donor?
  10. 1 point
    Akkor nézz utána, hogy "állítólag" csak engedélyeztetni kell?
  11. 1 point
    A klíma ugye be van kötve az ECU-hoz is hogy megemelje a fordulatot ha kell, de hogy pontosan melyik szálon azt nem tudom kibogarászni a rajzból.
  12. 1 point
    Hát én egyebek között emiatt cseréltem a komplett kárpitomat bőrre... Habár a kárpitkódot könnyen ki lehet deríteni (az anyósoldali B-oszlopon levő táblán van, a színkód mellett), az Opel NEM ÁRUL kárpitanyagot végben úgy mint pl. a Mercedes. Megvenni kizárólag a már elkészített komplett ülés kárpitját lehet két részletben, külön az ülőlapét, illetve külön a háttámláét. A gond az árral van, egy-egy ilyen huzat ára súlyos tízezrek (nekem 1db bézs textil háttámlahuzat a sofőrülésre 100e Ft lett volna), és akkor még neked kell kicserélni, bár az már az egyszerűbb része. Így két megoldás maradt: vagy megmutatod a mostani ülésed egy autókárpitosnak, aki kis szerencsével tud megegyező színű/textúrájú anyagot szerezni (attól hogy az Opel nem árul, még lehet hogy van, csak más forrásból, bár az enyémhez pl. nem volt, de a Ford Fiesta Mk6-é nagyon hasonló), vagy marad a bontott ülés. A "viseltes" ülések elkerülésére jó módszer hogy angol autókat kell keresni, ott a bal egy az anyósülés, így jó eséllyel kevésbé elhasznált ;)
  13. 1 point
    Most tudtam meg mert a gyereket nemhagyta nyugodni a gondolat és megkeresett, hogy mi van a kocsimban mert tuti nem gyári és nem 1.4. Azt megmutattam neki forgalmit meg motorkódot. Mint kiderült azért volt kiakadva mert nem sima szívó volt ha nem turbós! :D
  14. 1 point
    Sziasztok! Megvolt Valcsán Snowland 2018-as nagy szlovák opeltali. Poénbòl beneveztem sprintre a kis ideges c14nz-vel! :D És az 1.6 kategóriában (mivel 1.4 nem volt) sikerült kupát nyernem 3. helyezet lettem amit sosem gondoltam volna, de mások sem. Melettem volt egy 1.7d A vectra, de ő is megvolt csak a végén nem.. :/
  15. 1 point
    Nekem mindíg Gates szíj ment bele meg ha jól rémlik legutóbb Skf pumpa. De igazából szerintem tökmindegy, mindegyik jó amig el nem szakad, aztán már egyik sem.
  16. 1 point
    Köszönöm szépen a felajánlást, nagyra értékelem, de már maradnak a depo-k Nem használom túl sokat a kocsit, este meg még annyit sem. Ahol lakom ott elég a bicikli is (ráadásul egészségesebb is)! Csak a műszaki miatt cseréltem.
  17. 1 point
    Azért a szélvédő cseréhez manapság már nem kéne különleges hozzáértés... Én sok éve cseréltettem, de még csak nem is néztem különösebben utána hogy hová viszem, szerintem ez annyira nem bonyolult művelet. Ismerek olyat aki otthon, magának csinálta (többet is), de ha téged aggaszt hogy esetleg nem lesz jó, akkor olyan céghez vidd akiknél ez rutinmunka, mert ez a szakterületük, pl. Carglass. Egyébként meg ha csak nem feltétlenül szükséges, ne ragaszkodj a gyors kötésű ragasztóhoz, illetve tedd el a számlát, és ha mégis gond lenne, akkor gariban megcsinálják még egyszer. Egyébként meg a karcos szélvédő leginkább éjszakai vezetésnél zavaró, amikor a szembejövő autók fényszórójának fénye úgy törik meg rajta, hogy gyakorlatilag semmit sem látsz... szóval oké hogy most még átlátszó, de próbálj meg vele éjjel menni, és másnap reggel azonnal a szélvédősnél fogsz kezdeni.
  18. 1 point
    Igaz a vezető oldali ugyanúgy aszférikus, picit másabban domború, vagy nem pont ugyanott de nem zavar. Teljesen használható.
  19. 1 point
    Kevésbé érzem át a problémát, de amúgy az egyik megoldás (ahová a MOTE tagoknak még valami kedvezménye is van talán) : http://csergowebshop.hu/ . Eddig még nem nagyon volt olyan gyári alkatrész, amit ott ne találtam volna meg, beleértve a más boltokban egyáltalán nem kapható alkatrészeket (csak mindenképp a cikkszám keresőbe kell írni pl. az ecat -os típusszámokat, a szabadszavasnál nem fog semmit találni). Persze meg is van az áruk rendesen, de ez már csak ilyen. Itt egy 10 -es csomag a keresett izzóból: http://csergowebshop.hu/alkatresz?csn=2098017&cat= Vettem 8000Ft -ért egy komplett javított vauxhallosat. Nem tökéletes, de messze jobb mint a jelenlegi illetve mint a kínai borzalmak (aminek azért elég jelentős hatása van a légzsák nyitására is és nem szeretném pár ezer Ft -ért az életemet kockáztatni, ha esetleg az adott szituációban a légzsák megmenthetné...) és ez elméletileg már nem is nagyon kéne, hogy kiszakadjon mint az eredeti. A fene tudja, hogy jó üzlet volt-e, legalább úgy tudom kicserélni, hogy nem kell magára a javításra várnom. De egyelőre még a gyári rojtosra szakadt van benne.
  20. 1 point
    Most ennek azért fussunk neki még egyszer.... Tehát tényleg az a probléma egy műszerfal/fűtéskapcsoló izzónál, hogy 1,3W helyett 1,2W illetve hogy nem GM csomagolású?
  21. 1 point
    Valami bekötési probléma lehet,nézd meg a Gnd-t vagy kösd át máshova.A 3 jelvezeték SDA/SCL/MRQ és a Gnd a TID kijelzőhöz minél közelebb legyen bekötve (ezt többeknek javasolták a brazil fórumon). Az injektor jel bekötést is nézd át,az az egyetlen ami kapcsolatban van a motor fordulattal..
  22. 1 point
    Úgy tudom ez a fajta csökkenti a kocsi melletti holtteret.
  23. 1 point
    Az az, a müszaki is sikeresen meg volt ma délután!
  24. 1 point
    Habot kerüld mert rádiót, s minden egyéb elektronikát is megeszik ha belefolyik, a szivacsokról nem is beszélve.Régi pollenszűrőt bontsd ki, takarítsad ki a helyét rendese, porszívó stb... Hőcserélő alapos befújsása tisztítóva, bomba berakása, 10-15 perc zárt ablakokkal való járatás, majd 10 perc nyitott ajtókkal ablakokkal járatás, szellőztetés. Új pollenszűrő be és kb fél évig nem lesz gond. Igazából évente kéne 2x legalább tisztítani. Kílmát pedig úgy használd hogy megállás előtt 5-10 percel már kikapcsolod és csak a ventit nyomatot, és mellette szellőzteted a kocsit. Így nem csak kiszárad a hőcserlőd, de te is hozzászoksz a kinti meleghez.... https://alkatreszek.hu/ccpl030_la Obiban is kapható kb ilyen áron. https://alkatreszek.hu/ccpl0301_la ezt idén próbáltam előszőr, ennyi pénzért megéri szerintem, nyílván lehet venni 6000Ft-ért is márkásabbat, de nem hinném hogy többet ér, inkább aktív szenes pollenszűrőre költs többet.
  25. 1 point
    Nem kell külön kapcsoló az átváltáshoz. Lehet kapni beépített kapcsolós 3,5mm-es JACK aljzatot, azt kell beépíteni. Ha bedugod az MP3 lejátszó dugóját, automatikusan átkapcsol a 3-as (Telefon) bemenetre, a kijelzőn pedig megjelenik a "MESSAGE" felirat. DELCO-sok figyelem, vonalbemenet megoldva!!!! A DELCO CDR500-nál meg ide kell kötni a kondikat (piros-jobb, kék-bal, a többi meg mint a VDO-nál):


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.