Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-10-21 in Hozzászólások

  1. 3 points
    Próbáljatok meg kép nélkül idézni! A moderátorok szóvá fogják tenni!
  2. 3 points
    Jó hogy vagytok, mert közben motort rakok össze ( na jó csak hengerfejet) aztán néha feljövök infóért (nem is értem miért nem viszem le a pincébe a laptopot) aztán mindíg megnézem mi az állás. Szerintem most döntetlen. Azért az pozitívum hogy kultúrált keretek között folyik a vita ez szép dolog mindkét részről, jó lenne ha így is maradna.
  3. 2 points
    Létezik kézi állítású fűthető tükör is. Nekem csak az ajtóban kellett kábelköteget cserélni és működött az e.tükör. Plug&Play
  4. 2 points
    Emlékeztem egy ilyesfajta megoldásra és kikerestem neked: "A probléma abból fakad, hogy egy eldugott, rossz csatlakozási pontnál a teljes megtermelt áram kb. 20%-a elvész. Így már mindjárt érthető, mi az a 3-4 évenkénti diódasor csere, hiszen 3-4 évig maxon járatva dolgozik a generátor, és az észrevétele szerint még kevés is, amit működik. Az elszökő áram pontos helyét gondos mérésekkel meg lehet találni, de ettől a munkától megkíméllek benneteket, íme a megoldás: A generátorra csatlakozik egy vastag piros vezeték, ami anyával van rögzítve, ezen kapja az autó a generátor által termelt áramot. Ezt a vezetéket kell lecsavarozni a generátorról és a préselt saruját vagy kicserélni+beforrasztani vagy beforrasztani. Kell hozzá egy kb. 500 W-os páka (igen, ötszáz), mert nagyon át kell melegíteni a vastag tápkábelt, hogy befolyjon mindenhova a forraszanyag. A generátort ugyan nem kell kiszedni, de azért el kell távolítani pár elemet a motorérből, hogy hozzá lehessen férni." Ezt kellene javítanod és minden oké lesz.
  5. 2 points
    Attól függ, hogy Behr vagy Delphi fűtésrendszer. Bár az évjáratból kiindulva nagy a valószínűsége, hogy Behr.
  6. 2 points
    Megoldódott a problémám, most már nekem is másodpercek alatt helyre áll az olajnyomás, melegen is. (Gagyi olaj szürő volt benne, meg 10w-40-es olaj ) Kapott Mann szűrőt, meg Eneos 5w-30at. A motor belül szép tiszta, nem volt benne olajsár, 81ezer km van benne, remélem nem csináltak nagy kárt a motorban a nem belevaló olajjal, meg szűrővel.
  7. 1 point
  8. 1 point
    A TID és MID-et egy rajzon ábrázolták, ezért van kettős bekötés, azt a részt kell nézned, amilyet éppen be akarsz szerelni, itt a teljes rajz:http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg Ha megnézed a szükséges bekötéseken, van egy kis téglalap "TID" és "MID" felirattal, van olyan a felső sorban amelyiken mindegyik van, az ugye mindegyik bekötésnél használatos. A MID ugye a kétsoros kijelzős fedélzeti " számítógép".
  9. 1 point
    Szia. Szükséged lesz ( ha még nincs meg ) a kijelző hátuljába passzoló 12 pines csatira ( a képen X19) ide kell bekötni a jeladótól jövő szálakat ( felcserélhető a két szál) a 2-es 4-es lábra. Ha belenézel a kijelző hátulján a csati aljzatába látni fogod a 4 sarokban az 1-6-7-12-es számokat ezek alapján be tudod azonosítani a 2-4-es lábakat. Ha ide való csatid van akkor a kép alapján látható hogy kék és kék-fehér szálakról van szó. Én azt mondom hogy a jobb oldalon ( nem úgy mint gyárilag ahol a bal oldalon jön be) egyszerűbb áthozni a tüzfalon a kábeleket a motortérből az ablakmosó tartályt eltávolítva a beltérből a kesztyűtartót kiszerelve férsz ide. Itt a motortéri kábelköteg fut amit nem érdemes szétbontani így egyszerűbb az áttörés gumiharangját egy ponton ( távol a kábelkötegtől, és a kasznihoz se érjen hozzá átlyukasztani ( pár milis lyuk elég) és ott átfűzni a kábelt. Aztán elől a lökösnél vagy átviszed vissza a vezető oldalra a gyári helyéhez vagy fúrsz neki egyet jobb oldalon.
  10. 1 point
    Abszolut igaz, kifelejtettem!
  11. 1 point
    Klímás autóknál egy vákum által vezérelt fűtéscsap van , lehetséges hogy most el van zárva a radiátortól a hűtőfolyadék ezért nem fúj meleget. A fűtéscsap pontos helyét nem tudom, de szerintem valahol a motortérben van, a csöveket végig kell bogarászni.
  12. 1 point
    Homokszórás utáni porfestés tökéletes lesz ha szakszerűen megcsinálják.
  13. 1 point
    Elvileg igen, nekem emlékeim szerint 12-es.
  14. 1 point
    Nem kell szétszedni csak egy cél szerszám kell,rádió ki alsó tároló ki és már cserélhető az izzó annyi ,hogy a tekerő gombot elkel forgatni a meg fellő pozícióba.
  15. 1 point
    Kösz sikerült végül de sajna hiába szedtem ki a csavarokat a jeladó csak akkor jön ki ha széthúzom amihez a vez tengely részén lévő műanyagból kilelett ütni a stiftet így kijött az egész. Nem volt egyszerű és sikeresen el is törtem a műanyagot. Szerencsémre volt egy lukas fekete gyújtásom és teljesen más az egész de az a műanyag pont ugyanolyan ami belemegy a vez tengelyhez így sikerült a csere és szépen duruzsol!
  16. 1 point
    A tegnapi nappal a műszaki vizsga 2 évre letudva! Mondhatnám, hogy csont nélkül, de így nem igaz. Neeem, nem a Co érték, nem a fék, nem a gumi állapota, nem a lengéscsillapító, nem az alváz rohadása, nem a kipufogó kifújás, nem ezek voltak a hibák. Hanem a két helyzetjelző elől.... Ledesre cseréltem kb. 3 éve, mert untam, hogy tök elfeketedik az üvege, alig látszik ha világít, és már két éve is levizsgázott vele. Most kifogásolták, mert a hatóság a fotón utólag felismeri, hogy ledes és őket pedig megfenyítik, vagy kizárják a vizsga jogosultságból. No, erre kapásból kicseréltem őket izzószálasra és akkor már jó lett. DE EZUTÁN MÁR NEM IS KÉSZÍTETTEK FOTÓT A KOCSIMRÓL!!!! Szóval kamu volt az indok... Ellentételként azonban javukra "legyen mondva", hogy a vizsgadíj csak 18.500 Ft volt, holott már 2 éve is 20 ezer volt a legolcsóbb a környékünkön, de volt ahol 24 ezer. (Korábban az államinál 16.500-ért is meg lehetett úszni.)
  17. 1 point
    Nem tudom nálatok hogyan van, de nekem futnak keresztbe merevítők, amik elválhatnak a lemeztől és van felragasztva a rezonálás ellen vékony kátránylemez. Kárpitbontás nélkül nem nagyon tudod ellenőrizni sem a merevítő-lemez közti épséget sem a csillapító meglétét. A képen nem G astra látható.
  18. 1 point
    Megpróbálhatsz esetleg olyan jégkaparót ami műanyag és nem rézpengés, annak szerintem puhább az anyaga mint a bankkártyának. Hypertescóban , barkácsáruházakban kapható pár 100 forintért ha pont nincs otthon. Szárazjég, meg kell kérdezni az ilyesmivel foglalkozó céget vállalnak-e garanciát a sérülés mentes leszedésre. A radír bevetése előtt szerintem már le kell szedni a matrica felső rétegét.
  19. 1 point
    Megoldódott a rejtély. Két injektor hídam van, mivel ebből nem szedtem ki az injektorokat hát ezt szereltem be, azt hittem egyformák. De a másiknak kicsit hosszabbak a csövei és máshogy kanyarodnak, azt simán fel lehet fogatni a csavarlyukhoz. Holnap megnézem hogy amit beszereltem azon egyáltalán milyen GM számú injektorok vannak, ha 1.4-1.6 ( úgy tudom egyformák) akkor marad és gyártok hozzá egy fület, ha másmilyen akkor csere kompletten. Azért nem akarom kapásból kicserélni mert a másiknak is elqrtam az O gyűrűit kiszedéskor.
  20. 1 point
    Kafa! Én annak is örültem, hogy sikerült leszedni a sérült pöckös benzin szűrőt
  21. 1 point
    Végülis megvárhatom, egy-két nap oda-vissza nem számít. Addig is összerakom amit lehet. Egy pár dolog nem tiszta, például az a 3 menetes furat mire lehet jó, látszólag nem volt bennük csavar. Meg van valami amit talán az üanyag ellátás része, egy tök üres akármi. Talán valamiféle puffertartály a benzincsövön, de melyik ágban?
  22. 1 point
    Elégetni nem tudja a motor a vizet csak gőzzé alakítani ami a rendszer leghidegebb pontján a hátsó dobban csapódik ki. A középső dob közelebb van a motorhoz, ezért melegebb, és azon csak átmegy a gőz a hátsóban viszont kicsapódik. Ezért szoktak a hátsó dobok úgy összeroskadni belül, hogy kivülről látszólag semmi baja. Szokott lenni rajta ( vagy tesznek rá) egy technikai furatot egy alsó pontra, az vagy segíti a víz távozását, vagy nem. Amikor a dob egy pontot átlyukad, akkor már többnyire menthetetlen, foltozás csak időhúzás, mert bent már csúnya világ van. Szépen el kell gondolkodni a cserén. Nem egy állom meló, egyszerűbb szakemberre bízni, köszörüljön meg kínlódjon a kocsi alatt ő.
  23. 1 point
    Ma készen lett az autómban a fényre sötétedő tükör beépítése. Ha valakit érdekelnek a részletek nyugodtan kereshet. https://www.google.hu/search?q=astra+g+f%C3%A9nyre+s%C3%B6t%C3%A9ted%C5%91+t%C3%BCk%C3%B6r&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwje9Je8xKLLAhWmDZoKHVKQAzUQsAQIGg&biw=1708&bih=794&dpr=0.8#imgrc=N79kLMlQza5WbM%3A
  24. 1 point
    Szevasz! Igen. Nagy valószínűséggel ez a hiba. Ha veszel másikat, akkor leginkább BOSCH-t vásárolj. Bár lényegesen drágább, mint a többi. Alul le kell venni a köténylemezt, s széltében a blokk közepe táján, közvetlen az olajdekni pereme fölött találod meg. Rövid TORX dugókulccsal férsz csak hozzá! Fent a bekötési pontját pedig a szívósor fedél mellett jobbról, egy hajlított lemez állványról leszerelve tudod oldani.
  25. 1 point
    11.6 Belső világítás módosítása Attól, hogy gyári, valami az autónkban nem biztos, hogy az a legjobb nekünk. Ez pontosan így van a mennyezetvilágítással is az F Astrákban. Engem nagyon zavart az, hogy kinyitom az ajtót, és minden esetben világít. Sátorozáskor egyből ellepnek a szúnyogok stb… Ez ellen van pár megoldás, legegyszerűbb, hogy a lámpatestbe teszünk egy kapcsolót és kész is, kivitelezés kinek hogy sikerül… Szerencsére több autó lámpatestje is bemegy az Astrába, így nem kell feltétlenül fúrni, faragni. Egy szervizelés során vettem észre, hogy a Daewoo Nexia belső világítása szemre nagyon hasonlít. Elmentem egy bontóba, 500Ft-ért vettem egyet, és kis módosítással, de szépen passzol. Ennek a lámpatestnek az előnye a gyárihoz képest, hogy van egy kapcsolója, és ki lehet teljesen kapcsolni a világítását, illetve az utas is felkapcsolhatja a 3 állású kapcsolónak köszönhetően. Ezen funkciókhoz szükségünk van egy állandó testvezetékre, mert ezek a lámpák test kapcsolásúak. Legegyszerűbben ez úgy oldható meg, hogy a napellenző csavarja alá egy körsaruval betekerünk egy kb. 10cm-es vezetéket, és ezt a lámpatest megfelelő pontjára csatlakoztatjuk. Ha ez megvan, akkor ki kell próbálni, és ha működik mehet is a helyére. Elsőre kicsit kotyogott, ezért egy kis szigetelőszalagot körbetekertem a tartó körmöket, és megszűnt a lógás. Egy kép magáról a lámpáról: A plusz funkciókat biztosító 3 állású kapcsoló: Hátoldala, a bekötésekkel: A helyére rakva: Beépítés után szerintem valamivel erősebb fényt ad, mint a gyári. Az izzó cseréje valamivel másképp működik, mert nem az egészet kell kiszedni, hanem csak a szürke műanyagban helyett foglaló fényáteresztő műanyagot. Szerző: Novyy


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.