Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-09-14 in Hozzászólások

  1. 3 points
    Nah a múlt hétvégén rászántam magam és megcsináltam asszonyka tetőkárpitját! Majd egyúttal bekötöttem a világítós kapaszkodókat, meg kicseréltem a középkonzolban a rizsszem izzókat is mert egy kiégett.
  2. 1 point
    Mondjuk jó ötlet lefelé, így biztos lejön. Gondolom hasonlóképp visszafelé is.... Sebaj, egyszer sorrakerül, egyenlőre összeraktam délután volt fél órám. A hiba megszűnt, megérzésem helyes volt, szénkefe.
  3. 1 point
    Probléma megoldódott, a kapcsoló volt rossz. Kapcsoló cserélve. Köszi a tippeket!!!!!!!!!!!
  4. 1 point
    Zárd össze a lehúzott csatiban a két pint ha úgy felgyulladnak a lámpák a kapcsoló rossz. Ha mértél ott 12Voltot akkor a bizti jó. A másik lábon a test van.
  5. 1 point
  6. 1 point
    Képem nincs, de ha nem dugták vissza a csatit, akkor ott lógnia kell, olyan rengeteg kábelkorbács nem megy arra, meg fogod találni.
  7. 1 point
    Ma reggel mind a 4 henger rendben indult. Az nem lett volna olyan nagy baj, ha HF tömítést kell cserélnem, mert itt van a pincében a másik hengerfej, csak valami kezdőlökés kell hogy nekiálljak, titkon azért reméltem, hogy beleszakad az egyik gyertya és akkor muszáj lesz most megcsinálni. Most megint "ráér" lett belőle.
  8. 1 point
    Izopropil alkohol. Fogsz egy nem szöszölő rongyot (és speciel mikroszálas kendőt használok), rálöttyinted és erőlködés nélkül könnyedén letörlöd. Ha a nap nagyon ráégette, akkor kicsit jobban kell dörgölni de simán lejön. Utána teljes autómosás wax-os megoldással vagy pasztázni a kocsit (hogy legyen valami védelem újra a fényezésen, mert az alkohollal mindent letörölsz a felületről). Ajánlanám még a MEK-et is (metil etil keton), de azt ésszel kell mert az már tud kárt tenni ebben-abban...
  9. 1 point
    Így első körben akkor valami áramellátási problémára gondolnék, lehet hogy az akksi/generátor vonalon valami gyengélkedik, de lehet sima test probléma is, mert az önindító az egyik legnagyobb fogyasztó, s láttunk már olyat hogy "elette" az áramot a gyújtás elől. Betolásnál meg ugye ez nem játszik. De lehet teljesen más is, ez csak tipp a leírtak alapján. Ac relét a jobb A oszlop aljánál a burkolat alatt találod, a motorvezérlő mellett. Az is tud vicceseket művelni, ugyanis kombinált relé, az ac mellett az ecunak, és az injektoroknak is kapcsol tápot. Engem anno az szivatott, de teljesen más tüneteket produkált. CSak a wehrle-t érdemes megvenni belőle, az ilyen topran és hasonló vackok nem érnek pénzt. Azt kéne még megnézni hogy mikor nem indul, akkor mi nincs, szikra, benzin, vagy egyik sem.
  10. 1 point
    Bocsánat, de eléggé nagy hülyeséget írtam! Én az olajbetöltő nyílás dugója alá való kerek tömítésre gondoltam (a képen sárga színű). Most olvasom alaposabban, hogy a teljes szelepfedél alá ... ami persze egy kissé más.


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.