Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2018-12-17 in all areas

  1. 3 points
  2. 2 points
    Mutatok róla képet, úgy egyszerűbb: Mielőtt hülyeségeket írogatsz igazán utána nézhetnél a dolgok helyességének. Vagy ha nem vagy valamiben biztos inkább maradj csendben, s ne vezess félre senkit a téves információiddal, de szerintem ezt már korábban megírták neked párszor...
  3. 2 points
    Békés boldog ünnepeket kívánok!
  4. 2 points
    Minden kedves fórumtársamnak nagyon nagyon Boldog Ünnepeket, kilóméterekben gazdag, csak szeretetből szerelős, balesetmentes Új Évet Kívánok!!! http://
  5. 2 points
    Azt mondták, plusz 10 lóerő...
  6. 2 points
    A főoldalon kattintasz a "Fórumokra" ott kiválasztod az autó típust, F astra G astra, Meraiva..stb., erre is kattintasz, ha van az adott topicban Gyakori kérdések, akkor megnézed, hogy ott nincs-e a válasz a kérdésedre. Ha nincs akkor az adott topicban a kérdésed jellegének megfelelő helyre ( elektromos, motor, karosszéria...stb) felteszed a kérdésed, és vársz amig olyan emberke kerül elő aki tud is rá válaszolni. Ne feledd hogy mint "mezei" fórumozó 5 db hozzászólás/ 24 órás limited van.
  7. 1 point
    Valószínűleg a kétoldalas ragasztó lesz a megoldás, aztán ha nem lesz tartós, max beruházok egy új hella pilácsra! Plusz egy indexet is vehetek, valahol elhagyta asszonyka a buráját!
  8. 1 point
    Arduinoval az akku feszültség kijelzése, és a Vectránál belső hőmérséklet kijelzése kb 1500 ft. A vízhőfok kijelzésére, a műszerek csatlakozó/28-ot (vízhőfok) kell "mérni".
  9. 1 point
    Én össze szoktam jelölni a füleket a karosszériával szétszedés előtt, de azért ez sem olyan precíz mint a műszeres beállítás, illetve a beálló végében található OSB-lapon tudom ellenőrizni hogy ugyanoda vetít-e a lámpa mint kiszedés előtt. Amúgy nem tudom a H7-esek milyenek ( az van ha jól tudom)de a H4-nél még a márkásnál is megfárad a szál, és akkor már nincs ott a fókuszpontban ahol lenni kellene. Ezt is érdemes néha ellenőrizni.
  10. 1 point
    Sajnos nem értem miért írsz ilyen baromságot igen le kellszedni a lökhárítót 4 csavar +5patent a lámpát pedig 3db csavartartja a másik meg miért kellene újra állíttatni a fényszórót.A kérek csavart soha nem zsírozzuk csak a kúpot.Szerintem ha nem vagy tisztában a szerkezeti dolgokkal nem kellenne litániát írni, sőt az izzók -ról gondolom mindenki tisztában van milyen izzó kel a kocsijába.
  11. 1 point
    Oké, de ott az óraálláson kívül mást is megtudhatsz pölö hogy volt-e törve az autó , esetleg nem körözik ésatöbbi. Meg azért nem mindegy hogy 150 vagy 350 ezer, mert nyilván te is menni akarsz vele, és nem rákölteni jó sokat, ha nem is derül ki belőle sok minden ( vagy akár semmi) érdemes megejteni.
  12. 1 point
    Jól néz ki, de tudtommal már le lehet kérdezni az autó előéletét óraállás, ésatöbbi, azt azért szerintem nem ártana megejteni.
  13. 1 point
    Nem biztos hogy lyukas. Lehet csak a szellőzők vannak eltömődve. Az egyik szellőzőt ki tudod szedni a lámpa kiszerelése nélkül is, a másikhoz ki kell szedni a lámpát. Nekem anno a pók szőtte bele magát, így nem szellőzött a lámpa, nem tudott kiszáradni. Nem nagy munka kiszerelni a lámpákat, és a lökhárítót levenni sem. Még a sárba se nagyon kell belefeküdnöd, max letérdelni a kocsi elé. Aláírásomban találsz egy segítséget a szerelés menetéről.
  14. 1 point
    Köszi Zotya975! Ez volt a kérdés.
  15. 1 point
    Boldog karácsonyt mindenkinek!
  16. 1 point
    Ugyanarra kell tekerni mindegyiket. De falhoz kell állni az autóval, és akkor egyből meglátod hogy mozdul-e és merre.
  17. 1 point
    "Most annyit csináltam, hogy vettem vízcsaphoz való tömítőgyűrűt, aminek széles a kiképzése, azt fogom egyesével a talpas anya alá berakni holnap." - Itt egy dolgot ajánlok figyelembe venni. A tömítőgyűrűk nagyon passzosan menjenek fel a menetes szakaszra, mert a csavar is be tudja vezetni a vizet, ha a menetes résznél nem zár a tömítőgyűrű. (ha esetleg ezt nem vetted figyelembe, ha igen, akkor nem szóltam ) A csavarok pedig simán elérhetőek, ha a tetőkárpitot a sarkoknál óvatosan lehajtod. Persze lehet, hogy ezt is megtapasztaltad már Csatlakozva az ünnepi jókívánsághoz én is Békés Ünnepeket kívánok az Opelt szeretőknek!
  18. 1 point
    Én már szedtem szét, mert a gyárit leejtettem és eltört a háza, körbetekertem szigetelő szalaggal úgy volt pár évig. Aztán egyszer előttem a boltban vett valaki 1500-ért gondoltam ennyiért nem nézegetem a töröttet a motortérben vettem én is egyet. Nem sokáig működött,egyszer csak nem ment. Szétszedtem és van ott egy O gyűrű ami megakadályozza hogy a folyadék feljusson a pici villanymotorba ami tekeri a szivattyút, ne ez behalt és beázott az egész a rozsdától megállt. Így visszaraktam a ragasztott gyárit. Ennyire lehet roncsolás mentesen szétszedni. Namost észrevettem egy érdekességet. A fekete cső felől bele lehet fújni és megpörgeti a szivattyú kerekét, a fehér oldalról nem. Lehetséges hogy a fehér csőnek kell a hátsó ablak felé mennie, és onnan van benne visszacsapó? A csatijában felcserélhető a két pin, így bármelyik csőhöz lehet bármelyik ( első-hátsó) ablakfúvókát társítani. Holnap megnézem az enyém hogyan van. Már úgyis mindegy neki szétszedtem teljesen: Tényleg van benne egy szelep.
  19. 1 point
    "Képzeld el amikor az első Szilveszterkor leengedtem a pincébe a durrogás elől, és még nem tudtam hogy fel fog jönni a belső lépcsőn. Elindultam lefelé megnézni és kapásból átestem a kutyán. Persze mindenki őt sajnálta, mert biztos megijedt , az hogy én leestem a lécsőn másodlagos volt." - Tanulság, hogy a kutyát ki kell világítani (ledben jó vagy) ezen a szilveszteren "Én egyszer fűztem be teljesen végig csövet, mert a tulajnak eltört a harmonikánál, és " nem szaroztam kihúztam az egészet" jó móka volt visszafűzni.Lehet hogy a szivattyúd jobb, ebből is elég nagy a szórás." - Nekem szerencsém volt, mert nem kellett teljesen újrafűzni. Két helyen cseréltem egy egy szakaszt, a hátsó spricninél, meg a szivattyútól az első spricniig. Sok éve volt, de az akváriumos cső még mindig meglepően puha/rugalmas
  20. 1 point
    "A kisebbik kutyám felugrik-mászik mindenhova." - az már biztos, hogy igéző tekintete van
  21. 1 point
    Hirtelen felindulásból szereltem be, ha mind a 3 színt bekapcsolom majdnem fehér. A kisebbik kutyám felugrik-mászik mindenhova.
  22. 1 point
    Igen, kiszárad. Magasnyomású teljesen felesleges, azzal csak bevered mélyebbre a koszt, mikor te kiszedni akarod. Vizes takarítógéppel nekem a beltéri szőnyeg és a csomi az 4-5 óra volt és 4 menet. Plusz ipari mosószer. Utána nyilván amíg erőd bírja le is kell szívni a vizet róla. Utána 2 nap a 40 fokos kánikulában elég is. A gond pont azzal van, hogy azt hiszed száraz. Sajnos nem. Belül nyirkos, mint a habos rész is. Ami utána penészedni fog. Baromi durván. Hacsak nem valami különleges alkalom van, ezeket mindet nyárra halaszd el a legdurvább melegre és kell takkergép is. Odabent télen amiért megint nem szárítanék: pára. Atom penészes lesz minden sarok és párás a szűzmariska is.
  23. 1 point
    Nektek legalább jut valami fedett hely. Én mindent a szabadban csinálok.
  24. 1 point
    Nekem sikerult kiprobalni egy fajtat egy 1.9 pd motoron, aminek amugy nem volt szar hangja, a vege motorcsere lett. Megfordult hajtokarcsapagy miatt. Hogy tenylegesen a moso csinalta e a galibat, nemtudom, de soha tobbet nem probalom ki ...
  25. 1 point
    15" méretü acéfelnit ha veszel 195/65 R15 gumit tudsz rátenni ami váltoméret. Hankook-ot már kapsz 13 ezer körüi/db,ami jó középkategoria. Acélfelnit használtan is vehetsz,5-6 ezer/db. Így az alufelnit is megkiméled. 205/55R16 csak a gumi lenne annyi mint a fennt emlitett szett...


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.