Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2019-01-23 in Hozzászólások

  1. 3 points
    https://www.dropbox.com/s/264gmdp70rs0dta/Astra%20G%20TC%20kikapcsol%C3%B3%20beszerel%C3%A9se.pdf?dl=0 31 pin ESP nélkül.
  2. 1 point
    ÚÚÚÚ Zotya! Nagyon király vagy!!! Előre is köszönöm!
  3. 1 point
    Hozzátartozik még hogy a gumik sebességindexe azt a tempót jelzi, amit az abroncs még tartósan (= több 10, akár 100km-en keresztül is) elvisel, szóval ez nem azt jelenti hogy a 190km/h-s sebességindexű gumi azonnal darabjaira fog szakadni amint 200-ra gyorsítasz, időnként, átmeneti jelleggel elbír jóval nagyobb tempót is. Például a '80-as években még nem is nagyon voltak ZR (=240 felett) feletti sebességindexű gumik, egyebek közt ezt szerelték a Lamborghini akkori csúcsmodelljére is, holott az hivatalosan 306 km/h-val is tudott menni... Ugyanakkor nem gondolom hogy az alacsonyabb sebességindexű abronccsal sokat spórolnál, már ha ez a cél...
  4. 1 point
    "Még mindig nem sikerült megoldani a problémát. Azóta cseréltem már pillangószelep állás érzékelőt, map szenzort, vízhőfok szenzort de semmi változás. Sebességbe ahogy megyek vele és szépen finoman gyorsítok a gázpedállal akkor megy szépen, ahogy hirtelenebb gázt adok egyből ledadog meg rángat." Nem lehet, hogy üzemanyag ellátási probléma van? Nekem régebben az E Kadettemben volt hasonló probléma. Nagy gázadásra, mikor több üzemanyagot kellett volna szállítania a rendszernek bedadogott, meg fulladt. Nálam egy szűrő volt úgy elkoszolódva, hogy a nagyobb mennyiségű benzint nem engedte át, lájtosan rendben ment.
  5. 1 point
    Egy egyszálas vezetéket kell keress aminek a végén 1db csúszósarú van műanyag házban. Nekem ez a sarú bandázsszalaggal bele volt ragasztva a B oszlopba gyárilag. Gondolom azért hogy ne zörögjön menet közben. Ha jól emlékszem talán fekete a kábel színe, de ez nem biztos. A csatlakozó ellendarabját kell keresd magyarán: A csomagtérajtón gyárilag van kapaszkodó belül is :
  6. 1 point
    Annyit beszéltek már erről a témáról, hogy a végén berágok, és veszek egy-egy mérőeszközt. Persze 1 mérésre feleslegesnek tűnik, inkább megkérdezem van-e Pesten valakinek ilyen, akivel megmérhetnénk a szekerem adatait?
  7. 1 point
    Bocsi tévedtem tényleg függ, A hideg értéket jegyeztem eddig mindig meg azt a 3-5 bar körüli értéket. De itt 1,5 bar üzemi hőfokon alapjáraton a szerviz könyv szerint .
  8. 1 point
  9. 1 point
    Ohh hát ez baj. Figyeld nagyon a vized nem-e fogy vagy keveri össze a vizet az olaj al. Lehet milliószor le írtam de nekem így kezdődött a hengerfejesség. Az elején nem is ette naon a vizet oszt egyszer csak 3 nap alatt elfogyott 1 kiegyenlítő tartálynyi víz. Ez kb 1 hónapos procedúra .
  10. 1 point
    "Egyetértek, ebben a formában teljesen igazad van! " Örülök, hogy sikerült közös nevezőre jutnunk!
  11. 1 point
    ...és gyakorlatilag is. Nálam ősszel volt cserélve a gyári motoros Valeo lámpa (97. évi), foncsor elfogyás miatt :-( Helyette Depo került be. Eredetileg (csomagolva) kézi állítású volt, de az állító csavart kihúzva a helyére volt illeszthető az állító motor tengelye. Rendben működik. A vetített képről most ne essék szó...:-)
  12. 1 point
    passz... nálam 480e.km de még a gyári van benne. ( Viszont az egr-t kiiktattam mert csinált nekem galibát meg füstöt meg mindenféle hülyeséget... érdekes, hogy azóta nincs füst, nincs fura turbólyuk szerű tünet sem, nem kormolódik el a szívónyomás érzékelő sem és jobban is megy.) Üdv.
  13. 1 point
    Szerintem nem változik meg a ventilátor teljesítménye, csak külső levegőt lezáró műanyag közvetlen a ventilátornál van és megváltozik a levegő iránya ami így nagyobb zajjal is jár. Sőt, amíg a külső levegőre van állítva a rendszer, a záró műanyag még hang szigetel is, ami belső levegő keringetésnél megszűnik.
  14. 1 point
    "Hát az lehet. Szétnyitottam a kulcsot, azt a kis biz...t kicsit kiforgattam, tényleg lehet az, valami írás is van rajta, csak azt nem tudtam kiolvasni, annyira nem forgattam ki. Most azért kissé megnyugodtam, mert nem értettem a helyzetet hogy minek van immo nemtudommi a kormány alján, ha a kulcsban nincs chip. Így ok. " Közben előkotortam a második kulcsomat és ott meg az látszik, hogy abban a műanyag részben egy gombelemmel egybekötött pici izzó van, amely lámpaként használható a sötétben a kulcslyuk megtalálásához , igaz ennél a megoldásnál a műanyag rész közepe nem egyben van, hanem egy kivehető nyomógombot képez. Sajnos az enyémnek a nyomógomb része hiányzik :-( , viszont az immó tégla ebben is benne van.
  15. 1 point
    Generátor szíj,szervó szíj,kipipálva
  16. 1 point
    Nem feltétlenül jelenti hogy baj van. Illetve igen, de nem úgy ahogy gondolod. A légzsák visszajelződ feltehetően azért gyulladt ki mert leesett a feszültség a rendszerben. Azóta megjavult a generátor, viszont a légzsákhiba nem törlődik magától, azt törölni kell szervizben, különben nem alszik el. Baj azért van, mert amíg világít a visszajelző, nem működik a légzsák, se az automata övfeszítő, de ha kitörlöd a hibakódját (és nem jön vissza), akkor minden rendben lesz.
  17. 1 point
    Belső állásban kapcsold az első szélvédő állásba. Ilyenkor átkapcsol külső levegőre. Semmi extra nem került a H-ból a G-be. Nincs se áram figyelés, se időzítés, se végálláskapcsoló. Amint a gyújtást bekapcsolod, kap feszültséget. 8-9 év után, (H, Skoda, BMW, stb) beég a motor. Cserélhető. A nagyobb baj, ha törik a zsalú/tengely is.
  18. 1 point
    Jajaja, ilyen van nekünk is, csak Behr. Akinek Delphi volt és ilyen évjárat abban is tört, nem változott ott semmi, ugyanaz az egész. Semmi nem figyeli, ez a gond, ezért törik. Ellentétes irányba kis kábelezéssel meg tudod nézni, hogy forog-e.
  19. 1 point
    Patentes. És a párásodás ilyen, lehet taknyolni de semmi értelme, amint kiment a pára többsége a kocsiból onnan is eltűnik többnyire.
  20. 1 point
    Ez megoldhato, a radio es a kijelzo kozott ossze kell kotni az MSCAN labakat is (mindegy, melyikek, csak H a H-hoz, L az L-hez). Tapot neki, radio bekapcsol, es lesz kijelzes.
  21. 1 point
    Megcsináltam, mert ilyen sosem volt: Bőr Recaro elektromos állítással, oldallégzsákkal.
  22. 1 point
    Biztos nem a váltóval és az olajjal van gond. Kenőzsír sprayvel a váltórudazatot fújd be a motorterben többször miközben körbe-valtogatsz. Egyszerűen kiszáradt a kenése.
  23. 1 point
    Ha kicsit értesz az elektronikához , 12Voltot adva az óraegységnek , akkor egy soros ellenállás(3,3-4,7KΩ) és LED párossal letesztelhető. Forgatva a kilométer órát a LED-nek villognia kéne. A képeket itt találtam:http://ova.kiev.ua/sxema-datchika-skorosti-v-priborke.htm Igaz hogy VW de valahogy így :https://youtu.be/u6ZfmBfk8M8
  24. 1 point
    Astra555 nagyon jól összefoglalata, hogy kb. mi a teendő. A feszültségproblémák nagyon változatos egyéb hibajelenségeket tudnak generálni. Mennyi idős a mostani akksid és hol vetted? Nem csak a gagyi, de supermarketekben árult márkás akkuk is felejtősek. Oda a selejtet viszik. Nem melegszik esetleg valamelyik akku saru? Járó motornál mérd meg, hogy van-e feszültség a negatív saru és a motorblokk között. Ha ott megtalálod azt az elveszett 1,5 V-ot akkor valószínüleg kontakthiba. Ha valamelyik saru is melegszik, akkor valószínűleg ott a hiba. Ha eleve rossz a töltés, nem hinném, hogy valami szívná az akksit, de semmi nincs kizárva.
  25. 1 point
    Egy kis szösszenet. :-) Paine kartárs vett egy Maybach-ot,én megy egy Tesla-t,ezért járunk ritkábban errefelé. :evilgrin: Na komolyra fordítva a szót, egy kis összefoglaló ami az elmúlt időben történt a szekérrel kint Münchenben. A vas üzemszerüen működött. Egyik szombaton kitaláltuk hogy munka hejett menjünk ki a Müncheni legnagyobb flohmarkt-ra (bolhapiac). Délutánig kolbászoltunk kint,visszaérvén a kocsihoz egy tócsát láttam alatta. Gépháztető felnyit kiegyenlítő tartály üres. Ó hogy ba..a meg. Aláfekszik felderít, eldurrant az olajhűtőre menő vízcsövem! Na gondolván honnan szerzek itt hozzá,és hogyan jutun vissza a szállásra ami 40-km re van. :huh: Vissza a piacra keresvén valami használhatót amit belehet építeni a javításhoz. kezdetben víz szerelési dolgokat vettem,háromnegyedes toldót meg aba bilincset,és vissza a kocsihoz. Ott levettem az eldurrant csövet,és rájöttem hogy két újjnyi a szakadás rajta így nemtudom ezen módszerrel meghebrákolni. Ideggörcs és egy gyors cigi után vissza a piacra,ami akkor már zárt. (szombat du 4 ) Kell valahonnan valami gumicső aminek jó az átmérőlye. Találtam egy kertészeti dolgokat áruló buksit aki Gardena kerti slagokat árult. Mondom magamba ez az én emberem. Mondom neki kellene egy méter ebből a méretből,röhög az átkozott és mondja hogy nincs egy méter csak tekercs van. Kérdezem mekkora a tekercs? 30méteres,és 30 euró. Kis szitkozódás után megvettem,más lehetőség nem lévén. Vissza a kocsihoz ,levág egy kb 50cm es darab és felhebrákol. Ez okés,de nincs vizem amit beleöntsek. Mivel a piac külvárosi ipartelepi részen van a közelben semmi bolt sincs. Megkérdeztem egy járókelőt,mondja hogy csak egyenesen pár száz méter. Na az volt kb 3 km er. :unsure: Vettem 2 zsugor ásványvizet,azzal visszagyalogoltam a távot majd feltöltöttem a rendszert. tesztüzem következett......... nem ereszt szuper! Következő héten indulás haza. Úton para hogy bírja majt a kerti slag az ekkora utat és az ekkora tartós hőt. Nagyon jól bírta! Még kintről paine-l eggyeztetve megrendelésre kerültek a cserére szoruló alkatrészek. Csak az eldurran vízcső 12000 ft volt mivel gyáriban van csak nem létezik utángyártott. Hazaérvén paine car-társnál megejtettük a szívósor takarítást is,már éppen idelye volt! Eközben megadta magát az egr szelepem. Ki kutakodás után kiderült legjobb lessz Németből rendelni,mivel ott az új garis kb 12.000ft nak megfelelő euroért van,mára várom az érkezését. Köszönöm a Gardena mérnökeinek,hogy kimagasló minőségű terméket alkottak! :D :D :D Kiemelném paine barátomat,aki sokat áldozott rám az idejéből hogy segítsen! Köszönöm!!!!! További szép napot mindenkinek! old


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.