Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/10/2019 in all areas

  1. 2 points
    Jöjjenek a tapasztalatok. Kezdetben negatív irányba kellett csalódnom, mert bár a csereszabatossága valóban plug'n'play, őszintén szólva alulmúlta a Car400-at. Nem a hanggal volt a gond, hanem a frekvencia vétellel. Ekkor gyorsan kerítettem egy motoros automata antennát, joggal feltételezvén, hogy őneki erősebb jelet kellene továbbítania a fejegység felé. Ez nyilván adott is volt, azonban fennállt egy hiba, ami csak a mai napon lett világos: antenna testkábel. Az a szemes sarus, lapos fonott testkábel. Aminek a kopasz vége ma a kezemben maradt. Itt lett világos, hogy miért nem volt elsőre értékelhető rádióvétel, valószínűleg a hiba már akkor is fennállt, ugye a klasszikus "még egy kicsi tartja". Na ezt sikerült végképp eltépni, és ha ma nem veszem ki az antennát egy G Astra cabrio jelerősítős fix száras antennájáról származó erősítő miatt (amit végül is beépítettem egy kábel-közdarabbal, hogy visszaalakítható legyen), akkor még a végén a VDO-t is kivettem volna. Most jók a csatlakozások, automata az antenna, van erősített jel f4szán bekötve,és meseszép vétel is van. A hangja, az mocskos jó, mély-magas-loudness és 5 preset állítható, 18 állomást tárol, van TA, RDS, amit csak egy rádiónak tudnia kell ez tudja. Szóval nagyon ajánlom.
  2. 2 points
    Megérkezett! Évek óta kerestem. Tárolási karcokkal, tokkal-vonóval. Erre kíváncsi leszek. Szerk.: Zörög már!
  3. 1 point
    Mert muszáj Viccet félretéve azért a kettő nagyon nem egy kategória, rádió-kacatok nélkül lehet élni, és üzemképes az autó. Itt asszem szerencséd van, az Astra futóműve nem egy ördöglakat. De jól felforgattam a vasárnapomat is, az összes féktárcsa meg betét lecserélődött a Meriván végre. Mennyivel jobb volt szerelni érdekes módon, mint az Astráét, nem is értem.
  4. 1 point
    Azt nem nagyon írtad le pontosan hol csöpög a víz. Szedd ki a kesztyűtartót és úgy jobban fogd látni honnan csöpög. Lehet el van dugulva a kondenzvíz kifolyód, és ezért a pollenszűrő aljánál csöpög.
  5. 1 point
    Igazából ez menetrögzítő, és ki lehet csavarni a csavart, de magától (a rázkódástól-vibrációtól) nem lazul meg. Csak utána meg kell tisztítani a menetet ( ha ugyanazt a csavart használod fel) mielőtt ismét betekered. A szelepfedélnek a csavarjait 8 Nm-el kell meghúzni ha nem használom a menetrögíztőt egyszerűen kicsavarodnak. Egyéb necces helyeken, mint a fent említett feszítő görgő, főtengely, veztengely csavarjai is érdemes használni. Ezek gyárilag is menetrögzítőzve vannak.
  6. 1 point
    Az utolsóról van vidijóm....
  7. 1 point
    Szerintem nincsen ennek a Dexos2 tanusítványnak ekkora jelentősége. Értem én hogy azokat bevizsgálták és megfelelnek az Opel által támasztott követelményeknek, de az nem jelenti azt hogy az összes többi automatikusan hulladék lenne, mindössze azt hogy azokat nem vizsgálták. Én évekig használtam Fuchs Titan Supersyn olajat (igaz az 5W_50-est), a legjobb olajam volt.
  8. 1 point
    Dehogy kell érte adni 1300at, gyári csavar darabja valami 480. Kauffer-ről rendeltem ez az https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog2&op=10&manuf=561&model=3878&model=3878&motor=b-1598&typid=9984&level1=10113&level2=10313&last=2070&artid=99 90 7066&brand=SWAG
  9. 1 point
    Látom más sem unatkozik. Én egy motoros antenna és egy sértetlen üveges ködlámpa miatt vágtam ma el az ujjamat. Aki nem szedett még szét motoros antennát, annak itt megemlíteném, hogy ne tegye! Fáj mar csíp rúg harap megöl Amúgy ésszel lehet. Szorult benne 3 tag, nagy nehezen megindultak, most egész jó. Kíváncsi vagyok hogy a jellemző néma területeken mit mutat majd. Aztán a héten megjön a VDO CD441 XED, tudjákaaaaa kijelző nélküli, de gyári rádiót helyettesítő, OEM+, arról is lesz szösszenet, már kíváncsi vagyok rá nagyon várom. A későbbiekben ezt egy Parrot Mk9200 bluetooth kihangosítóval akarom bővíteni, mert ez a típus zenelejátszásra is alkalmas. Jóccakát!
  10. 1 point
    Én nyugodtan megvenném a Febit. Legutóbb hengerfej csavarokat vettem belőle, jónak tűntek és még mindig tartanak.
  11. 1 point
    Kerékcsavarnál szerintem ennyire nem para az utángyártott. Mivel eleve kerékcsavarnak készült, adott szilárdságú acélból van mindegyik, gyártótól függetlenül, mert ez a követelmény. Én pl. egy nagy vödörből kikotort isten tudja honnan való bontott kerékcsavarokat használok (nyilván Opelhez való, az egyiken még festékmaradvány is van, az alapján a kettővel ezelőtti A Corsám kerékcsavarja), tökéletesen megfelelnek, soha semmi problémám nem volt velük.
  12. 0 points
    Sétálj be a márka szervizbe ha nem bízol a kis boltokba! 5w30 a gyárija. 1700ft környékén szokták adni literjét attól függően milyen kedvük van! Én mindig ott veszem a gyári gm olajat. De a bárdiba és unixba is adnak neked gm olajat. Felejtsd el a "neten olcsóbb" hozzá állást!


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.