Jump to content

Ranglista


Népszerű tartalom

Showing content with the highest reputation since 2019-03-17 in all areas

  1. 1 point
    Ez a negy modul csak az LS CAN buszon log, tehat azon nem tud kommunikalni az OpCom. Lehet maga a kutyu beteg, esetleg a csatlakozo. Ha a kocsi muszerei mukodnek, akkor valoszinutlen, hogy a kocsival lenne gond. Mozgasd meg az OpCom-ot a csatlakozoban, lehet, hogy csak ott nem erintkezik rendesen.
  2. 1 point
    Mókás, de nekem ugyanez volt - a vadonatúj Pierburg EGR szeleppel jó ideig semmi hibakód, csak rángatás és amúgy gázadásra megvolt azért a teljesítmény, de így utólag visszagondolva sokkkkkal gyengébb volt a motor, csak nem tűnt fel, mert megszoktam a rossz szeleppel (+ meghajtottam pályán is, hátha csak tisztulni akar, de hiába). Ha az EGR csatornák el vannak tömődve, akkor hiába tökjó az EGR szelep, akkor is rángatni fog. Persze nem zárható ki a trafósor és egyéb gyújtásprobléma, de azért azt fülre is lehetne hallani, ha rendszertelen lenne a járása (meg a nézése...bocs). Gyertya csere amúgy tényleg jól jöhet, mert már nem friss darabok, de szerintem nem az lesz a probléma.
  3. 1 point
    A trafó hiba sok mindent tud eredményezni, nehezen indulást, rángatást, égéskimaradást - utolsó általában hibakóddal jelenik meg. Nem feltétlenül kell egyből cserélned, mert drága alkatrészről beszélünk, nehéz a kizárása hacsak konkrét hibakód nem utal rá. Csere - véleményem szerint - gyári vagy minőségi márkára! Neked azt hiszem elektromos gázpedálod van. Kell lenni olyan értéknek ami a gázpedál %-os kitérését mutatja. Nekem bowdenes a gázpedál és a "scan my opel" alkalmazást használom, ott pl. fojtószelep állás néven fut ez a paraméter. Üzemanyagnyomást OBD-vel nem fogsz tudni kiolvasni, csakis megfelelő eszközzel, általában a üzemanyaghíd vizsgáló szelepén keresztül. Nekem pl. majdnem egy évig tartott mire egy üzemanyagnyomás mérést követően sikerült kiderítenem, hogy a benzin nyomás szabályzó szelepem tönkrement és emiatt indul nehezen - csakis üzemmelegen - az autó. Hidegen - melegen is ezt csinálja?
  4. 1 point
    Ha nem felejtem el ma megkeresem. Másnak is ígértem pár pint belőle. Legalább neki is teljesítem az ígéretem ;) A csatit szét kell szedni. Van benne egy lila színű villa az rögzíti a pineken. Ha kihúztad akkor óvatosan ki kell pattintgatni körbe a fekete részt. Vigyázni kell el ne repedjen. A vezetékek tövét érdemes befúlyni wd40-el könnyebben csússzanak keresztűl a csatlakozón. Elég sokat kínlódtam vele lévén 14 éve nem volt bolygatva.
  5. 1 point
    nem tudom pontosan milyen a fogaskerék, de az omegában kitörött egy foga, 3D nyomtatóval csináltam párat... kép barna az eredeti, hiányzik 1 foga
  6. 1 point
  7. 1 point
    Úgy néz ki az olajgomba volt a ludas, az újjal elalszik indítás után a visszajelző, járattam egy fél órát ventilátor-indulásig üresben, kicsit pörgettem álló helyzetben, aztán mentem egy kört, fent megjelent az olaj, jónak tűnik. Köszönöm a segítséget.
  8. 1 point
    Átlagos felhasználásra szinte bármelyik jó (én a Corsába Starline-t raktam ami egy olcsó márka, de arra az évente csak városban lefutott 5000km-re megfelel), de pl. a Bilstein B6 egy jó kompromisszum a sportosság és a kényelem között.
  9. 1 point
    Nem olyan ritka sőt elég gyakori itt a kábeltörés. Én is javítottam már ezt a kábelkorbácsot, csak én kivettem mert a hűvös volt és a pincében jó melegben dolgozhattam. Nincs mit!
  10. 1 point
    Ja nem azzal szenvedtem, hanem belül felcsavaroztam a vezérlőt, de a kábel kívül maradt és nem ment fel a borítás. Aztán a tankszellőztető mágnesszelep a régi kötegen a DIS mögött volt az ECU tápcsatlakozóval egy lemezen, az újon az EGR mögött véget ért oda kellett egy új lemez konzol. A kutyaszőrt meg kend a hajadra, nekünk is van elég a gyapjas yorkie mammutból... Remélem az utolsó eset volt, hogy valami megette az autót...
  11. 1 point
    Esetleg ki lenne kopva a fojtószelep poti skálája? Kábé pont a közepes fordulaton van legtöbbet használva nem? Ha van multimétered ki tudod mérni, akkor legalább tudod hogy ez jó.
  12. 1 point
    Szia, Nem, vegyél rendes OP-COM kábelt. Az hozzáfér az ABS modulhoz is.
  13. 1 point
    Igen az M8 a hátsó, még az is lehet amit írtál, ott elég gyakori a kábel megtörés, aztán elég ha letestel a karosszériához.
  14. 1 point
    Sajna nem nagyon szinte semennyire. Ha kiveszed a fűtéscsövet ami mögötte van és a szélső befúvóhoz vezeti a levegőt, akkor kicsit jobban, azt viszont agyhalál visszatenni. Először szerintem próbáld meg a reléket kicserélgetni bontóban nem kérnek értük sokat, az kevesebb munka mint a vezetékeket gubancolni. Aztán multiméterrel vagy próbalámpával lehet nézegetni van-e "áthallás" két vezeték között az ablaktörlő motor a kapcsolókar és a biztosítéknál nézve. Ha nincs rajz de szeretnéd bogarászni, akkor itt van: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0800.jpg Ugye balra lent az M2 a törlőmotor felette a K8 a reléje és az felett van a kapcsoló.


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.