Jump to content

Kispotter

Forummember
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Kispotter last won the day on December 10 2018

Kispotter had the most liked content!

Community Reputation

27 Segítőkész

About Kispotter

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 11/25/1992

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • City
    Csór

Recent Profile Visitors

1,019 profile views
  1. Szia! Még idő hiányában nem próbáltam de kifogom mindenképpen!
  2. Kispotter

    Elektromos

    Zotya én a napellenzőt gondoltam, hogy simán befaragható a sminktükör a sima napellenzőbe szépen? Ki kell vágni majd ragasztani? Mert ha meg tudom csinálni veszem is meg!
  3. Kispotter

    Elektromos

    Bele lehet faragni a simába simán úgy, hogy nem is látszik? Nem nehéz? Gondolom ki kell vágni aztán beragasztani? A világítás elhúzáshoz nem kell levenni a tetőkárpitot ügye? Vill szer vagyok van a befűzőm! :P
  4. Kispotter

    Elektromos

    Sziasztok! Találtam 2 db viláhítós kapaszkodót amit majd be is szeretnék rakni a kocsiba. Jól gondolom csatit nem fogok találni így húznom kell majd egyet a világítástól ügye? Vagy azokon a kapcsoló azért van, mert felkapcsolva is.mennek vagy azért mert le lehessen kapcsolni, hogy ajtónyotáskor ne menjenek? Mert akkor valami direkt test is kell neki, mert úgy tusom testet kapcsol a belső világítás. Jól tudom? Valamint létezik világítós napellenző anyós oldalra is? Eddig vezető oldalra találtam azt meg sehogyan sem.lehet felrakni anyós oldalra.. Egyébként ha valakinek bármelyik is van vagy esetleg 2 első elektromos ablakemelője is van azt szívesen megvenném!
  5. Szia! Csak kíváncsiság olyat néztél, hogy a dugót ha újjal oldalra vagy bármerre mozgatod mozdul-e? Mert nekem mozdult hengerfejezésnél és nem tetszett viszont kompresszióm minden hengerbe 10.5 ami azt gondolom jó még. C14nz ről van szó 390 ezer km-rel. Apropó felujítás előtt tudsz kompressziót mondani?
  6. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Most a hosszú hétvégén valószìnű megnézzük honnan jön a vezérlés burkolat alól az olaj. Mivel potom összeg a biztonság kedvéért főtengely szimeringet, olajszivattyú tömítést, karter tömítést megvettük mert valszeg az olajszivattyúnál ereszt. Kell még valami nekünk? Olajszivattyú kosaránál van tömítés és lehet kapni? Mert azt nem vettünk és ha nem kapni lehet ott pasztázni vagy nem érdemes? Vezérlés leszedése után kipu le teknő le kosár le és jön is ki a szivattyú? Van valami buktató?
  7. Sziasztok! Itt heminek 04.01.-én volt egy hozzászólása az alapjárat beállításról videóval. Válaszoltam is rá profilomba ha bemegyek látszik is ügye, hogy hozzászóltam meg a szöveg eleje is bejövök ide és semmi sajna utolsó bejegyszés március 25. Zotya.. Ilyenkor mi a bánat van? Másnál sem látszik? Jó lenne visszahozni valahogy azt a hsz-t meg szeretném csinálni.. Na erre, hogy beszúrtam ezt a hszt-t meg is jelent minden.. :/ Akkor bocsi tárgytalan..
  8. Na ne már! Akkor ezzel a módszerrel lehet helyre tudom hozni, hogy guruláskor ne essen a fordulat 700 alá ahogy nekem szokott? Zavarni nem zavar csak nem így kellene lennie azt tudom és akkor lehet emiatt van a kalibráció hiánya miatt? Minsíg tanul az ember.. lehet kipróbálom szépen leírtad remélem jó is. :D Bár sokmindent nemértek mit miért kell de nem az a lényeg majd kipróbálom! Köszi! szerk: pl azt nem értem miért kell át dugni egy másikra és gázfröccsöt adni miért nem jó az pl ami benne van? Vamint a bent lévőt illetve ami kint van azt manuálisan kézzel el kell-e tekergetni valami pozícióra vagy teljesen mindegy hol van?
  9. Kispotter

    Elektromos

    Ez érdekes, mert nekem 92 es magyar a paripám és még 2 éve csináltam bele kp zárat és a csomagtartónál direkt hangszóró kábelt húztam a kpmotornak, hogy jobban bírja. Na az nem rég szívatott meg de nagyon a fél autót szédszedtem, de nem gondoltam volna, hogy a csomaftérnél el is tört. Pedig de. És a gyári kábeleknek semmi bajuk és tuti eredetiek. Nagyon csodálkoztam rajta.. sokat van nyitogatva amúgy.. hallottam olyat is a lengyel astrák elektromos szempontból nem egy megbízható szerkezetek ami lehet igaz is kollégámnak 2001 es lengyel f esébe a műszerfal mögött égett el valamilyen köteg ami miatt majdnem kigyulladt az autó..
  10. Kispotter

    Motor

    Na most érkeztünk haza Nyíregyházáról barátnőmmel. Az autó hibátlanul teljesített fogyasztáson is meg vagyok lepődve. Viszont mikor hazaértünk egy 2 órát kb állt a kocsi hazajöttem vele kb 1 km. Beálltam a garázsba és amit már mondtam és beszéltünk róla csilingelés, csattogás most már nekem is jelen van alapjáraton. Most ezt vagy megoldja egy olajcsere, mert esedékes 1000 km lenne még 10000-ig kb annyinál szoktam, de most előrébb hozom, vagy motorgenerál, vagy megyek azt majd egyszer széthullik.. Ilyen a hangja, jó mi?? :/ Az alapjárat ingadozást sem tudom miért kezdte el. Egész úton jó volt meg sosem csinált ilyet mostanság. Pillanatnyi eszme zavar lehet legközelebb tuti jó lesz!
  11. Kispotter

    Motor

    Ilyen?? Egyébként nekem mikor hengerfejes lett mindent kicseréltem a hengerfejbe hidrotőkéket is pont emiatt a hang miatt meg voltam róla győződve és mások is, hogy a tőke okozza. Aztán utána jött a meglepetés mert ugyanolyan maradt mint volt! :D Én valahogy a motor aljánál hallom amúgy. Mondanám azt, hogy hajtókar csapágy, de akkor szerintem nem hallgatna el. Halottam olyat is, hogy kopottabb motornál van olyan, hogy a henger fala előbb melegszik, és tágul ki mint a dugattyú és a hézagok miatt jobban lötyög a hengerbe a dugattyú és az ad ki ilyen hangot. Mondjuk a motoromnak semmi baja a hangon kívül hidegen is pöcc röff mindig megy elsőre is minden henger szóval annyira nem érdekel csak idegesít picit azért.. De más ilyen motoron is halottam már ezt és abba nem 390 ezer km volt ha nem csak 160 ezer szóval érdekes.. Lehet gyárilag ilyen az összes nem tudom :D Nagyon kopott a motorom nem lehet, mert 11 bar kompressziót mértem minden hengerbe nem tudom gyárilag mennyi nyilván több, de szerintem nem sokkal. Olajat meg nem eszi egyébként. Hengerfejezésnél néztem a dugattyúkat és kézzel megmozgatva mozognak valamennyire a hengerben egyébként. Azt sem tudom rendben van-e de gondolom biztos. Én is olajcsere előtt állok egyébként már túlmentem a 8 ezren. Holnap vár rá még egy nyíregyháza székesfehérvár azt utánna valahogy megmérem az olajnyomást melegen és csere.. eddig total quartz 10W 40 ment bele most pedig bátor leszek és beleborítom a total 5W40-ét hátha. Meg amit eddig használtam nincs opel minősítése az 5w-nek van. Nem mintha annyira számítana szerintem.. Mérésre kíváncsi leszek azért. Jól tudom alapjáraton 1 bar körül kellene lennie? Úgy gondoltam igen és szerintem ezt is fogom csinálni aztán nagyon bízok benne az olajkörbe nem kerül bele.. Kíváncsi vagyok a mérésre nagyon, mert ez a csattogás idegesít azért picit..
  12. Kispotter

    Motor

    Sziasztok! Nemrégen vettem egy olajnyomás mérőt. Elvileg az volt ráírva opelhoz is jó. Van hozzá 3 adapter az egyik stimmelt is menetméretre viszont akárhogyan beletekertem folyt melette az olaj. Azt mondtátok, mert valószínű a menetemelkedés nem jó. Hol tudnék adaptert venni, rendelni hozzá? Olajcsere előtt állok, de előtte meg szeretném mérni minden okés-e. Mert az a furcsa csattogó hang hidegindítás után 1 percel kb meg van még mindíg illetve ha meleg a motor negyed órát áll és elindítom akkor még jobban szól.. elég hangos ilyenkor általában 1-2 perc után el hallgat vagy ha kicsit megpörgetem a motort akkor is elhallgat. Arra gondolok lehet alapjáraton kicsit kevés az olajnyomás.. bár utánna meg abbahaggya alapjáraton is ha ment már 2 percet szóval nem hinném csak indítás után lenne kevés a nyomás, de ki tudja.. Valamint ha adaptert nem kapok esetleg ha valameddig beletekerem ami belemegy úgy, hogy loctite tömítőszalaggal betekerem a menetet jó lehet? Meg merjem csinálni? Ha véletlen darab tömítő szalag bekerül az olajgomba féshkébe vagy furatába az tud bajt csinálni?
  13. Nekem a gondok itt vannak! https://photos.app.goo.gl/rRZAqc14oVL9cvXC8 Remélem sokáig eltudom, húzni ezt.. azért nyugtassatok meg kérlek, hogy egyszer csak majd nem kezd el ömleni ott az olaj! :D Valószínűleg amúgy az olajpumpa tömítése fáradt el..
  14. Saját videó! Zotya ismerős a helyzet! Ne aggódj nekem is eregeti az olajat csak nekem a motor aljánál valahol a pumpa környékén a vez szíj burkolat mögött. Jobban látszik mint a tied, de úgy vagyok vele amíg nem csöppen le a betonon nem látom, és amíg a nívón nem veszem észre addig így marad, mert most nincs kedvem szétbontani! remélem sokáig bírja még. Csak kicsit attól félek, hogy egyszer csak majd elkezd dőlni ott az olaj és pont akkor mikor hosszú úton leszek.. De gondolom ez nem valószínű.. remélem..
  15. Kispotter

    Motor

    Hát ez remek. Csoda, hogy nem szedte ki a mentet és vissza tudtam rakni a gombát.. Lehet jobban teszem ha már nem csesztetem, mert lehet még egy kivételt nem bírna ki aztán akkor nézelődhetek ha kijön a menet és amiatt bonthatom szét a fél blokkot meg vehetek 25 ezerért olajpumpát.. Egyébként őszintén azért sem nézegettem annyira milyen a menet, mert ott van a leírásban, hogy opel belepróbáltam az egyik adaptert mondom ez pont akkora mint az olajgomba menete akkor hajrá. Meg sem fordult a fejemben, hogy lehet más a menetemelkedése.. :/ Főleg, hogy a leírásban is szerepel, hogy opel.. Mindig érnek meglepetések még a számomra tök egyértelmű dolgoknál is..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.